Hoi hoi... Kom even snel vertellen dat het hier allemaal goed gaat. De borstvoeding nog niet zo, maar we blijven oefenen. Lily woog 3670 gram en is 50 cm. Kan iemand dat in de lijst zetten. Ga proberen snel bij te lezen en wat uitgebreider reageren, Maar wilde even laten weten dat ik volop aan het genieten ben.
DaanQuinty, ik weet idd niet ebter dan dat ze daar weinig over kunnen zeggen en dan nog, misschien groeit er wel gewoon een klein poppetje in jou buik. Achja, je houd het toch, met de ene VK heb je meer dan met een ander. Ik had vandaag helaas ook niet mijn favourite hahaha Mama05, jullie uk houd het dus nog even spannend! Kan me voorstellen dat je er een btje door heen begin te zitten, wachten is zo frustrerend en dan helemaal dat gejeuzel van al die mensen er bij, pffff... Rica, kan het me voorstellen hoor dta je dr onzeker van wordt. Gewoon doen wat voor jou goed voelt, jou moeder-instinct doet het vast prima. Mumtobe, wat ontzettend fijn voor jou en je gezinnetje dat je weer lekker thuis bent. Rustig aan doen en laat je maar lekker verwennen! Aaaaah en wta een schat van een dochter heb je. EB, leuk zo'n koopje. Linda, hahah ja dat hou je toch. Stiekem wordt je toch jaloers, jij wil ook zo graag je kleine in je armen. Gelukkig duurd het voor iedereen niet al te lang meer en kunnen we straks met z'n allen genieten van onze beebs. Vnvnd bij de VK geweest, alles was helemaal goed. Heb wel gezegd dat ik volgende week niet weer kwam, vond ze goed, want hun planning was overvol, dus werk er graag aan mee hahaha. Word gek van het gevoel dat ik moet plassen, kom net van de wc af en dan moet ik gwn mijn benen bij elkaar houden omdat ik eht idee heb dat ik mijn broek plas hahaha. De kwaaltjes worden steeds gekker
Ow en Prutsje, je hebt me aangestoken. Zit de hele dag al een btje te surfen op het internet voor een Noosa armband met een leuek chunk. Kan alleen nog niet kiezen, nog even een nachtje over slapen en morgen bestellen. Ben nog steeds benieuwd welke jij hebt.
@ Princess: Rustig aan jij... Eerst genieten van je meisje en dan pas aan ons denken Fijn dat het goed gaat, BV is altijd even aanrommelen @ Rrianne: Fijn dat alles weer goed was bij VK, maar waarom hoef (wil) je niet meer komen volgende week?? @ Rica & Wapje: Ik kan het me wel voorstellen dat jullie de buik (en vooral het gekriebel van binnen) erg missen.... Ik ga voor vandaag afsluiten, welterusten allemaal en tot morgen!
Goede morgen dames, Hier een hele vroege vogel. Ben er namelijk al even uit. Heb zo slecht geslapen dat ik maar tegelijk met manlief uit bed ben gegaan. Was op dat moment toch klaar wakker. Nu straks nog maar ff op bed. Zou ook nog een vriendin langskomen, maar die bel ik af. Dan kan ik rustig de slaap inhalen. Vanmiddag waarschijnlijk langs de drukker. Had al een proefdruk klaar (standaard kaartje) maar ben er niet helemaal kapot van. Maar nu hadden we zondag hier thuis een shoot gehad en gaan nu kijken of we daar een kaartje van kunnen maken. Meld en kijk vanmiddag wel weer.
Bezoek aan VK of gyn 6 okt: Prutsje, Meikie, VanEke 10 okt: Prutsje, Elisabethbas 11 okt: Muts76, Daanquinty 13 okt: Waterlelie81, Karine Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 8 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 16 oktober 2011: VanEke (verrassing) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3) 15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) 19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6) 23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4) 26-09-2011: Mica dochter van Wapje, weegt 3430 gram. ..cm, (..w+.) 03-10-2011: Lily dochter van Princess01, weegt 3670, 50 cm, (38weken) Al 3 Jongetjes en 3 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Muts76 - 35 jaar- Amsterdam Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Elisabethbas Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Wapje < --> Waterlelie81 Princess heb het voor je op de lijst gezet
Goedemorgen, Iedereen nog in diepe rust? Ik heb wonder boven wonder een erg goede nacht gehad... geslapen tot 6.00 das voor mij top!!! Nu dus alweer ffies wakker, wasje draait, krantje uit en lekker aan mn 2de bakkie koffie...... Van mij mag vndg onze beeb komen. Khad zelf 5okt uitgerekend als bevallingsdag. Zou toch leuk zijn! Maar vast niet, tis nog veels te rustig! @Princess: mooi dat alles goed gaat. En idd de borstvoeding is in het begin ff oefenen, maar gaat vast goed komen.
goede morgen i daanquinty en sandra wat zijn jullie vroeg!!! ik was wel ff wakker maar er uit ga ik dan echt niet!! Pff mij iets te vroeg!! Ik heb ook redelijk geslapen wel vaak plassen Hier geen baby nieuws helaas!! Hopelijk duurt het niet lang meer maar ja dat wil iedereen toch!! Heb wel weer vanaf vanmorgen 5 uur gerommel lichte weeen ze zijn nog niet krachtig maar doen wel pijn maar heb nu alweer idee dat het is afgezwakt!!! Verlies ook nog steeds slijm best veel zal mporgen eens vragen of dat normaal is!! fijne dag kom vandaag nog wel even weer spieken!!
@mama05...ja ik moet er wel uit om me dochter naar school te brengen en dan kijk ik eerst ff hier of er al babynieuws is Hopelijk gaat het vandaag doorzetten bij je meid...ik duim voor je!! @sandra...zou wel leuk zijn als het vandaag gaat gebeuren dan je weet het nooit?? @nathalie...hoe gaat het met jou meid?? hopelijk ben je aan het genieten van je kindje? @buddy van nathalie....niks meer gehoord??? hopelijk gaat wel alles goed...
Nou ik verstop me vandaag onder de dekens....heb zo'n verschrikkelijke nacht gehad Ik wist gewoon niet hoe ik moest liggen...moest er zo vaak uit en ik was behoorlijk misselijk..nu nog steeds eigenlijk Emma logeert vandaag bij mijn mams zodat ik even kan bijtanken..echt super lief. princess, bv komt vaak langzaam op gang. Maar maak er geen issue van hè...als het niet lukt dan niet... mama05, laten we hopen dat het door gaat zetten... EB, meldplicht
Goedemorgen! Even snel een berichtje van mij, reageer later weer. Ik word net wakker! Ben er vannacht maar 1 keer uit geweest. Totale coma...heerlijk! Wist niet wat ik mee maakte, zo'n goede nacht was lang geleden. Kwam even gluren voor babynieuws, maar helaas nog niks zie ik. Tot later.
@rrianne...idd ik wacht wel gewoon af...en bij de echo met 36 weken woog hij op dat moment 2800 gram, dus ik vraag me ook af of hij die 4000 gram wel gaat halen? volgens mij kom hij nu nog maar zo'n 20 tot 40 gram per week aan... @bevallen....is het hier stilte voor de storm ofzo??????????/het is zo rustig nog en een paar meiden moeten zich nog ff melden he voor vandaag
Goedemorgen allemaal! Hier wel een goede nacht gehad, alhoewel ik me nog chronisch moe voel.. Even vluchtig bij gelezen. Karine, nouu dat was meer als grap dat ik volgende week niet weer wou komen, wil voor volgende week dinsdag onze lieve zoon in mijn armen hebben hahaha. Vandaar dat die afspraak wel geschrapt mocht worden! DaanQuinty, idd gewoon een klein lief jongentje! Meiden, krijg net een berichtje van Meikie, neeeeeeeee ze is nog niet aan bevallen (hahah natuurlijk mijn eerste gedacthe). Maar ze kan niet op het forum komen, dus bij deze meld ik haar even hier! Ik ga een poging doen om de stad in te gaan, heb een jas gekocht, maar ben er niet kapot van, dus besloten om hem terug te brengen. Ben benieuwd hoe het gaat! Fijne dag allemaal en duim voor babynieuws.
Goedemorgen! Ben net wakker, dus geen baby, maar wel een heerlijke nacht gehad, is ook wel wat waard. Nu even ontbijten, ga bijna van mijn graatje... Tot straks!
oh nog niks...terwijl we dachten dat er wel 3 zouden komen!! nou jullie houden het wel spannend he, ik zie aan de banners dat er veel jongens bij komen
Nog geen babynieuws? jammer! Hier een heerlijke nacht gehad.. heb geslapen van 22 tot 8 aan 1 stuk, daar knapt een mens van op et is idd weer tijd voor jongetjes als we het verloop in de lijst in ere willen houden
ik stel me vrijwillig op om als eerste te bevallen hahaha maar heb weinig hoop ik zit er vandaag echt helemaal door heen!!! BAHBAHBAH kan wel janken, terwijl ik nu juist moet genieten van mijn laatste keer zwanger zijn maar ik ben het ook zo beu!!!
Ook hier een redelijk goede nacht gehad, ik werd pas om 6.15 wakker, daarvoor helemaal niet! Toen even gelezen en daarna weer even verder geslapen tot 9 uur, voel me best uitgerust nu. Ik heb af en toe wel wat krampjes en pijntjes maar niks waarvan ik zeg dat het (voor)weeën zouden kunnen zijn. Mijn buik voelt wel de hele tijd heel gespannen aan, herkennen jullie dat?
Hallo dames, ben ik ook weer ff. Op zich lekker geslapen...moet tegenwoordig wel vaker op om te plassen, maar val meteen terug in slaap steeds...mijn hubbie heeft meer last van mij als ik zelf geloof ik...schijnbaar snurk ik sinds einde van zwangerschap ontzettend, toen ik na plassen terug in bed kwam vroeg ie heel zachtjes en superlief "of ik alsjeblieft wilde proberen wat minder te snurken" Verder nog geen gekke dingetjes in mijn buik wat zou aankondigen...morgen weer naar gyn. ga daar inderdaad ff navragen hoelang ze me laten lopen als ik voorbij de 40 ga ivm de stuitligging...hoop iig niet heel lang!! @Meikie: Zie verder niet echt op tegen de stuitbevalling hoor...tzal niet makkelijk worden, maar probeer me der niet teveel zorgen over te maken...want dat gaat het alleen maar moeilijker maken...baal alleen beetje van feit dat kans op KS groter is...maar goed, als dat zo moet zijn, dan moet het ook maar...zolang dat kleintje er maar gezond en wel uit komt! ik ga ook weer ff wat doen...tot later weer dames!
Mama05, als we Linda's voorstel aanhouden, ben jij nu ook aan de beurt en ik daarna. Dus please schiet op want ik wil ook! Heb hem vanochtend eens streng toegesproken, maar nog geen actie. Vanochtend ook nog geen harde buiken gehad of krampjes, wel heel veel slijmverlies, maar het bloeden is opgehouden. En ik heb weer, sinds een hele tijd, bandenpijn. Vanacht in bed zo erg dat ik er wakker van werd. Heel bijzonder heb dat denk ik in geen 6 weken gehad. Ga zo naar de markt en boodschapjes doen. Eerst wasje ophangen. Het gewone leven gaat vrolijk verder... Heb vader, moeder en schoonmoeder al aan de lijn gehad. Wordt wat als ik lig te bevallen en de telefoon niet op kan/wil nemen...