Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Even snel meldplicht. Kheb bijgelezen! Maar drukke dag hier. Zojuist visite gehad straks naar verloskundige en vanavond ook weer weg. Dus zal hier niet veel zijn. Morgen weer actiever. Fijne dag allemaal.

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    Ik kan eindelijk, alleen via mijn telefoon hier op het forum!!!
    En ik heb buddy nieuws!!!!!

Natalie is namelijk vannacht om 2.25 uur via een keizersnede bevallen van zoon Jesse. Hij weegt 5155 gram en is 57 cm lang!!!
    En een grote jongen dus al!!!

Willen jullie even het lijstje aanpassen, dat lukt niet via mijn tel....

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    Bezoek aan VK of gyn
    6 okt: Prutsje, Meikie, VanEke
    10 okt: Prutsje, Elisabethbas
    11 okt: Muts76, Daanquinty
    13 okt: Waterlelie81, Karine

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    8 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    16 oktober 2011: VanEke (verrassing)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Oktober baby's
    GEBOREN:

13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3)
    15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3)
    19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6)
    23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4)
    26-09-2011: Mica dochter van Wapje, weegt 3430 gram. ..cm, (..w+.)
    03-10-2011: Lily dochter van Princess01, weegt 3670, 50 cm, (38weken)
    05-10-2011: Jesse zoontje van Nathalie78, weegt 5155, 57 cm, (39 weken)

Al 4 Jongetjes en 3 Meisjes geboren

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland
    Rrianne - 24 jaar - Groningen
    Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 33 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Muts76 - 35 jaar- Amsterdam

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Elisabethbas
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Natalie78 <--> Meikie <--> Rica

Rrianne < --> Meikie
    Wapje < --> Waterlelie81

Nathalie van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie flinke zoon:D het is niet meegevallen zo te zien meid.

4. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wow, wat een kanjer! Goed dat ze hem gehaald hebben.

NATALIE, VAN HARTE MET JESSE! Wat zul je blij zijn met je grote kleine jongen!

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Natalie, gefeliciteerd met jullie zoon Jesse! Wat fijn voor jullie dat hij er nu eindelijk is, het wachten is beloond:D. Hoop dat alles goed met jou en de kleine gaat. Nu lekker bijkomen en genieten!

Zo rondje stad is gelukt, redelijk uitgeblust nu, maar dat geeft niks. Nu dus even bijtanken!

6. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Natalie proficiat met jullie zoontje Jesse!! Wat een flink kereltje! Hoop dat alles goed gaat en dat jullie lekker genieten!

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Yes daar is er weer 1!!!
    Nathali van harte met de geboorte van jullie zoon JESSE!!!
    Ga er heerlijk van genieten, hoop dat jullie snel naar huis mogen...

8. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    oohhh meiden ik ben zoooo moe nu pfff en ik kan niet naar me bed, wordt nog een hele lange middag...

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou meiden, ik zit er hier echt even doorheen....
    Ik voel me de heledag al niet lekker, kon ik ook nog eens niet hier op het forum (gelukkig nu wel weer)....:(
    Ben ik net de administratie aan het bijwerken, kom ik erachter dat ik al 2 weken geen uitkering heb gehad van het uwv voor mijn verlof. Dus ik bellen, hebben ze van mijn exwerkgever geen aanvraag binnen gekregen voor mijn bevallingsverlof!!! :x
    De aanvraag kan wel een week of 4 duren, lekker dan, en hoe moet ik mijn vaste lasten dan betalen!!! Ik die werkgever gebeld, is het: ja degene die over jou dossier gaat is er vrijdag pas weer, ik kan hier niks mee....:x
    Zit nu dus lekker met dikke jankogen en harde buiken op de bank te dubben hoe dit nu weer goed moet komen....:(
    Dit kon ik wel gebruiken in die laatste weken....

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Natalie & man: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jesse!!! Wat een kanjer!!! Goed dat hij gehaald is! Hoop dat het is meegevallen, geniet ervan!! :D

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0

Whahaha... Zo ver had ik hem nog niet doorgecombineerd, maar helemaal logisch meissie!!! Ik ben het absoluut totaal met je eens dat je dan niet nog eens bij de VK moet gaan zitten ;)

@ DQ: Wat naar dat je zo'n slechte dag hebt en niet kunt slapen!! Hoop dat je wel goed kan uitrusten, zodat je lichaam weer een beetje oplaad...

@ Meikie: Wat enorm k**!!! Hoop dat je een beetje rust kunt vinden.

12. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Gefeliciteerd Nathalie!! Wat een grote baby inderdaad!! Hoop dat ge nu lekker ervan kunt genieten en niet teveel last hebt van de KS enzo...

ik hier vandaag lekker nog laatste was aant bijwerken...tijdens wachten van wasmachine lekker voeten omhoog en tijdschriftjes lezen met een bakske koffie erbij...ik heb niet te klagen vandaag :)

@DQ: hoe komt het dat ge niet kunt gaan slapen...ff halfuurtje soezen op de bank doet bij mij ook vaak al veel...succes met de dag doorkomen iig, kost best wat moeite he als ge niet helemaal uitgerust zijt!

@Meikie: wat balen idd!! probeer inderdaad wel beetje rust voor uzelf te vinden, hoewel dat natuurlijk makkelijk gezegd is voor ons :(
    Hoop dat het allemaal snel goed komt!

13. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @meikie...he wat shit zeg meid...die werkgevers ook pffffff...

@vaneke...ik heb nog een meisje van 6,5 rond lopen en die is vanmiddag vrij van school (woensdag) dus wordt een beetje moeilijk dan, en er zou tussen half 1 en half 4 iemand komen van de woningbouw ivm lekkage in het toilet en die zijn ook nog niet geweest..dus ik ben nu een strijd aan het leveren tegen de moeheid poehhhh

14. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zoon Natalie! Dat is een flinke jongen zeg! Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je snel een beetje bijkomt van de operatie :)

@Meikie: wat balen zeg, ik kan me voorstellen dat je daar nu echt niet op zit te wachten. Echt slordig ook, ik hoop dat ze het snel voor je recht zullen zetten.

15. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, om je een beetje op te fleuren, ik weet vanuit mijn werk dat het meestal sneller gaat dan 4 weken. Maar je moet er wel bovenop zitten en daar heb je nu juist helemaal geen trek in. Wel zeeeeeer slecht van je werkgever!

16. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Nathalie, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van een kanjer van een zoon. Fijn dat het nu achter de rug is. Maar lekker genieten en snel herstellen.

@meikie, Er is niks minder dan geen geld hebben/krijgen. Slordig van je exwerkgever. Je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd. Een dikke knuff voor jou.

@daanquinty, Maar rustig aan vanmiddag. En dan vanavond maar lekker vroeg op bed meid.

@hier, van 10 tot 12 nog lekker op bed geweest en ben me een partij in diepe slaap geweest echt heerlijk. Ben wel wakker gemaakt door m'n moeder die ff langs kwam, maar dat vind/vond ik geen ramp. Nu heerlijk bankhangen en kijken of ik zelf nog een kaartje kan ontwerpen (wat prima lukt wonder boven wonder:)). Zo nog ff boodschapjes halen en dan kijken of ik nog door de strijkwas kom.;)

Maar we doen rustig aan. Jullie ook he meiden en onze kleine meld zich vanzelf, maar wachten is nooit leuk.

17. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Moet ik dan gewoon vaak bellen of alles al binnen is ofzo?
    Dan hang ik gewoon om de dag aan de telefoon.... Vind het echt irritant, straks moet ik onverwachts dingen kopen voor de kleine.... We hebben natuurlijk wel een spaarpotje, maar die willen we graag behouden....

Bedankt voor al jullie lieve reakties, zoals ik al eens heb gezegt voelt het hier echt als een echte vriendinnegroep.....:)

18. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    ow ja, ik snap...ik zit nog niet in het al kids hebben ritme, dus denk daar natuurlijk niet meteen aan...zwangerschapsdementie ofzo zal ik maar roepen he ;)
    succes met wakker blijven!

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Joehoe, weer een babyjongen erbij!!!! Natalie, van harte met jullie zoon. Ik hoop dat je snel hersteld van je ks. Over een paar daagjes mag je hopelijk naar huis. Geniet ervan meid.

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, zou ik zeker doen. Het UWV houdt precies bij wanneer je hebt gebeld, kan schelen. Maar eerst zorgen dat je werkgever als een bezetene je uitkering aanvraagt. Zou er geen genoegen mee nemen dat je tot vrijdag moet wachten. Een uitkering aanvragen is heel makkelijk, dat kan iedereen op p&o doen. Heb je een zwangerschapsverklaring van de vk ingeleverd? Die hebben ze nodig. Succes!

Deel Deze Pagina