Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Meikie, gatsie wat ontzettend vervelend! Hopelijk komt alles gauw weer goed, niet te druk maken. Anders toch maar eerst jullie spaarpotje aanbreken, je kunt hem altijd weer aanvullen zodra het geld gewoon weer binnen komt.

Daanquinty, knuffel voor jou!

Karine, hahaha best en leuk streven toch?

Vaneke, klintk relaxed. Ga zo boodschappen doen en dan ook even lekker met wat tijdschriften op de bank.

Dolfijnjes, bedankt voor ej positieve woorden, je hebt helemaal gelijk; onze kleine komt vanzelf! Die woorden moeten we heeeeeeeeel vaak tegen ons zelf zeggen, gelukkig helpt mijn vriend mij hier goed aan herinneren;) hihi.

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #622 Meikie, 5 okt 2011
    Laatst bewerkt: 5 okt 2011
    Nou, het is mijn werkgever sinds 1 september niet meer.... Alleen zouden hun het nog regelen voordat ik uit dienst ging. En die andere die er zijn kunnen niet in mijn dossier. Ik krijg nu papieren van het uwv toegestuurd, morgen mijn vk vragen om een nieuwe zwangerschapsverklaring en hopelijk snel de nieuwe papieren opsturen, als er morgen niks bij de post zit ga ik gewoon weer bellen....:(

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, beter inderdaad als je het zelf aanvraagt, dan heb je het zelf in de hand. Raar dat de formulieren niet online staan, dat is voor werkgevers wel. (ik heb even gekeken, ze staan er echt niet voor particulieren). als je hulp nodig hebt, dan hoor ik het wel!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Natalie: Wow.. toch een KS uiteindelijk!
    Van harte gefeliciteerd met jullie kerel Jesse!!
    wat een gewicht en lengte zeg pfoe!

@ Meikie: Jeetje wat ontzettend kl*te dat dit niet geregeld is.. echt belachelijk van je werkgever..
    dikke knuff meid.. hopelijk is het snel geregeld.

5. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Dank je wel, je bent een schat ;)
    Dit krijg ik toch nog gewoon met terugwerkende kracht?

Net even met mijn vriendje naar de situatie gekeken. Gelukkig hebben we her en der nog wat potjes op de komende maanden te overbruggen. Dus wat dat betreft geen man overboord, maar het blijft natuurlijk heel irritant. Maar goed, hebben we weer een doel voor de komende dagen/weken....:)

Vanavond gaat mijn vriend met zijn vader de speelboom van de papegaai naar zolder brengen en dan de box opzetten. Dat is dan weer een leuk puntje voor vandaag.....:D

6. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Dames, ik verveel me dood! Ben vanochtend naar de markt en de super geweest, maar dat is geen succes geweest. Nauwelijks gelopen, maar kan me nu helemaal niet meer bewegen. Onderbuik, liezen en alles wat daartussenin zit doet pijn, geen goed idee dus.
    Zit weer op de bank, met boekje en ipad. Kan niet mailen, want er is iets met de server, gaat mijn man vanavond achteraan. Heb de nieuwe Wij jonge ouders uit en het duurt nog een uur of twee voordat mijn liefie thuis is.

Heb nu al 5 weken verlof en alles gedaan wat ik wilde doen. Heb ook nergens zin in om te doen, gewoon thuis zijn bevalt het best. Ohhhh kwam de baby maar! Dan is het klaar met vervelen!

7. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Meikie, je krijgt het inderdaad met terugwerkende kracht, dus no worries!

Leuk de box, zo gezellig!

8. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    natalie van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!! geniet er lekker van en hopelijk is het een beetje mee gevallen!!

9. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Iedereen bedankt
    Ben wel aan de normale bevalling begonnen,maar vanacht kwamen ze er achter dat het niet paste toen een ks.

10. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Natalie, goed wat van je te horen! Hoe voel je je? Hoe is het met Jesse?

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    fijn iets van je te horen nathalie....wat een beer heb jij op de wereld gezet joh:D

12. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ meikie dikke digknuf en warme choco met slagroom :) balen zeg maar t komt vast goed!

@ nathalie gefeliciteerd met jullie flinke knul! goed gedaan hoor meid!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Natalie: ff balen is dat dan hé als je er al zo'n moeite voor gedaan hebt en je krijgt uiteindelijk nog een ks..
    hoe gaat het nu? en hoe doet Jesse het?

14. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    EB, even een digi knuffel voor jou. Wachten is inderdaad vervelend. Hij houdt het wel spannend voor jullie zeg!

Natalie, goed om wat van je te horen...rust goed uit!!!

15. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Het gaat goed met mij.
    Jesse doet het heel goed een tevreden baby slaapt veel je hoort hem bijna niet.
    Iedereen komt bij hem kijken zo flink is hij meschien zet ik straks nog een foto hier kijken of het lukt.

16. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Jee Natalie! Wat een kanjer!!!! gefeliciteerd met Jesse!!!!!!
    Balen dat het toch nog een ks werd, maar goed, hij is er!!!!

Meikie, hier ook gezeik met t UWV, eerst tijdens mijn ziektewet al problemen, dit lag alleen bij mijn werkgever.
    Nu bijna de helft minder gehad dan mijn normale loon, terwijl ik recht heb op 100% van de laatste maand voor mijn zieteperiode!
    (normaal verdien ik rond de 1100, nu kreeg ik er 685!!!)
    We komen ook echt wel rond, maar de helft van mijn loon eraf is toch wel ff slikken...... Ik ben dus ook in de weer met UWV en werkgever... zucht.... waarom alles zo net voor de bevalling????
    Maar hier werkt t UWV wel mee, werd terug gebeld, dat de werkgever extra gegevens had aangeleverd en daardoor mijn dagloon was bijgesteld van 43 euro p/d naar 76 euro p/d!!!! Das nogal een verschilletje!
    Dus ik hang met mijn werkgever aan de telefoon dat ik nog een nabetaling wil met terugwerkende kracht vanaf 29 aug....... :D
    Uiteindelijk komt t goed hoor meis! :D Dikke knuf!!!

EB, dus het rommelt nog wel..... hier ook hoor, sinds vanmiddag weer veel voorweeen.... maar morgen naar de gyn.
    (DQ, hou je je telefoon bij de hand??? ;))

Hoe ist met mama05???? :D

Verder geen nieuws.... vanmiddag even bij een vriendin geweest met de kids, was leuk, daarna eigenlijk niks meer gedaan, ja mijn kamer beetje opgeruimd en veranderd.... Morgen proberen nog even flink te poetsen en te stofzuigen etc..... wie weet helpt t dan om weeen op te wekken!

17. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Nathalie, gefeliciteerd met Jesse! Inderdaad een flink jongen hoor, maar ja beter een kindje met reserves toch?

Meikie, balen dat je ex werkgever het allemaal niet goe geregeld heeft...hier vanochtend ook de box opgezet. Ziet er toch vreemd uit, het wordt steeds echter. Maar met baby is de box vast nog mooier :D.

Na box opzetten naar de vuilstort om alle kartonnendozen meteen te lozen. Verder klossen opgehaald en lekker door de Albert Heijn gelopen in alle rust. Zo naar zwangerschapsgym en dan zit de dag er weer op.

Opvallend trouwens hoeveel meiden goed geslapen hebben vannacht. Zal vast het koelere weer zijn.

Elisabeth, ik heb de verzamelbox gooische vrouwen nog liggen voor je. Kom hem zo langs brengen als je je verveelt hoor! Als import kan je er vast veel van leren :p.

18. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    prutsje ik ben er nog steeds hoor!!!! en nog steeds geen nieuws!!

ik ga vanavond op tijd na bed heb mijn dag niet vandaag vandaar ook niet veel op zp!!

19. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    mama, dikke knuf voor jou!!!! slaap lekker!!!

20. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier dus wel gerommeldebommel.... maar ja, t zet niet door.... *zucht* ;)

Deel Deze Pagina