hahaha pruts ik zal me foon zeker in de gaten houden spannend!!!! @nathalie...ben erg benieuwd naar de foto
Hey meiden, hier ben ik ook weer even De box staat, dus nu ziet ook de huiskamer er een beetje babyproof uit. Heb alleen nog geen mobiel, maar dat is misschien een leuk kraamkado.... Verder ben ik weer redelijk rustig hoor, heb het er goed over gehad met mijn vriend. En jullie lieve reakties helpen daar natuurlijk ook bij @ Prutsje, jij blijft ook maar rommelen he.... Heb je nu het idee/gevoel dat het nu wel gaat doorzetten? @ Mama, voor jou word het ook wel eens tijd om te bevallen he.... @ Natalie, wat fijn dat Jesse het zo goed doet!!! Hoe is het verder met jou, na 2 van die vermoeiende dagen....? Ben ook wel benieuwd hoor naar je ventje dus kom maar op met die foto Nou, ik ga even lekker douchen. Kom zo nog wel even gluren
wow nathalie wat een flinkerd teminste als ik dat zo vergelijk mooie naam, gefeliciteeeerd met Jesse!! Ik wordt nu al gek van al die mensen, ik had nooit verwacht dat de naam loïs zooo moeilijk uit te spreken zou zijn zeg... naja ik zal er maar aan moeten wennen haha prutsje rommelen? spannend...mooie avater trouwens!
Thanks Rica, is van onze fotoshoot, de rest staat in mijn album, moeten we ff vriendjes worden als je de rest wil zien! Zeggen veel mensen Loois ofzo??? Vind het zelf erg logisch hoe je de naam uitspreekt hoor! Onze naam is ook niet zo alledaags, denk dat ook veel mensen onze naam raar zullen uitspreken... ben benieuwd! Ja, het rommelt, maar t zet niet door hoor..... wie weet morgen bij de gyn.... vind het best spannend
@daantje, Ook al lekker druk bezig dus. @prutsje, niet te lang meer rommelen. We wachen op nieuws , maar zal zeker voor je duimen. Hoelaat moet je morgen bij de gyn zijn? @Rica, Wat ontzettend vervelend dat ze niet eens fatsoenlijk de naam uit kunnen spreken. Waar hebben ze moeite mee dan, waar je de klemtoon moet leggen? Komt vanzelf wel goed. Als ze het eenmaal weten.... @princess, maar lekker genieten van je jongen. Fijn om te horen dat tenslotte alles goed is gekomen. @hier, Beetje strijkwerk kunnen doen. Tevens het kaartje zo goed als klaar. Had al een kaartje maar was daar niet te vreden over. Na de shoot van zondag nu zelf een kaartje gemaakt en ben helemaal happy. Dag begon wat minder maar is nu helemaal goed. Manlief haalt ondertussen ook de boxdelen naar beneden. Dus wie weet morgen de box opzetten. Maar ga zo op bed. Voordat ik vannacht weer een slechte nacht heb. Tot morgen
Moet morgen om 9.40u int ziekenhuis zijn.... jullie horen daarna van me.... of van DQ slaap lekker allemaal, kga ook zo naar boven!
EB, als je me een makkelijk punt in Hilversum pbt en een roos op je kleding doet ter herkenning dan zorg ik dat ik er ben hoor . Prutsje, succes in het ziekenhuis morgen!
Vandaag een heel verhaal dat ik zo lekker geslapen had. Iet ste goed geslapen en nu kom ik niet eens in slaap. Weer is compleet omgeslagen hè? Lig nu te luisteren naar de harde wind. Beetje stormachtig, volgens mij gaat er vannacht ook iemand bevallen. Ik gok op EB. Nou ga maar even een wordfeudpartner zoeken om deze nacht door te komen.
goeiemorgen dames... vroeg wakker hier...op zich lekker geslapen tot deze ochtend half zes, werd wakker om te plassen en denk verkeerde beweging gedaan met opstaan, kreeg zo'n pijnscheut in mijn nek...en kon erna geen houding meer vinden om in slaap te vallen...niet met gewoon kussen, niet zonder kussen, niet met voedingskussen als kussen...dus uit ellende maar opgestaan!! Dus wel last van afhankelijk hou ik mijn hoofd hou opkomende en weggaande pijn, maar dus niet op plek waar ik op dit moment hoop dat dat soort pijn zit Mijn buik is nog helemal rustig... Ga maar ff lekker warme douche pakken...beetje tijd om krijgen eer het weer gyn. tijd is! Kom ik straks weer bijlezen of er nog spannende dingen gebeurt zijn deze nacht of ochtend!!
hahahaha wat een nachtbrakers hier zeg @pruts..nou heb geen smsje ontvangen, dus veel succes bij de gyn dadelijk...hopelijk gaat ie strippen ofzo??? @eb....ennnn?????????????? is er al een beepje??? @mama05......of bij jou???? @vaneke....jeetje meid dat is niet zo mooi...hopelijk gaat je nekpijn snel weer over...sterkte!!! @hier....was zo moe he gister pffff en ik heb nog niet lekker geslapen...hebben jullie ook zo'n pijn downunder met het omdraaien enzo tjeetjeee..en weer4 keer moeten plassen, maar goed vandaag kan ik wel weer bijslapen
Goedemorgen!! Jeetje meiden.. Weer een aantal nachtbrakers geweest zo te zien... Nou, hier niet. Ik heb vannacht heerlijk geslapen, maar 1x eruit gehoeven en verder niets. Komt een mens van bij @ DQ: Heerlijk dat je vandaag wel kan bijslapen, omdat je meisje op school is @ VanEke: Hopelijk is je nekpijn snel over, is zo'n naar gevoel!! @ bevallen: iemand??? @ Prutsje: Succes bij de gyn straks...
Pfff, echt een rot nacht hier. Ik kon echt weer geen goede houding vinden en moest er tig keer uit om te plassen. Ook kreeg ik af en toe een flinke karatetrap in mijn ribben. Ik begin het nu echt wel een beetje zat te worden eigenlijk, maar ja dat zullen de meesten van jullie ook wel hebben. @Prutsje: veel succes bij de Gyn vandaag. @Mama05: jij zou vandaag ook weer naar de vk gaan toch? Veel succes! (of is het inmiddels al niet meer nodig ).
Ik kan s'nachts gerust mijn laptop aanslingeren als ik zo es kijk haha helaas ben ik dan te druk met luiers de borst en flessen Het rommelt echt flink hier als ik zo es lees! Word tijd ook hoor kom op prutsje want wij waren tegelijk uitgerekend! succes in het ziekenhuis!!! En ook voor de rest zet m op he meiden want we willen babynieuws! Kreeg van mn man t commentaar dat ik nog steeds op t forum zit want ik ben toch bevallen haha jaaaa maar ik wil toch weten wat er met de dames hier gaat gebeuren en hoe de beebs gaan heten! Ow als iemand erbij wilt zetten in de lijst onze beeb Mica is met 38,1 geboren. De lengte is niet gemeten net zoals het slijm dat ze niet weggezogen hebben toen ze geboren werd echt waardeloos hoor! Hier een redelijke nacht gehad! in etappe's denk 7 uurtjes kunnen slapen had t wel even nodig! Toen ik zwanger was sliep ik ook in etappe's dus ja haha succes vandaag allemaal!
Oewa! Vliezen gebroken! Maar helaas geen helder vruchtwater, dus moet meteen naar het ziekenhuis. Mag gelukkig wel op mijn man wachten, die is nu inderweg. Net snel gedouched, laatste spulletjes gepakt en even een klein happie eten.