eb wat een super nieuws!!! alleen minder dat vruchtwater niet helder is!!! Oh vandaag vast wel weer baby nieuws!!! Prutsje heel veel succes bij de gyn hopelijk horen we meer van je buddy in plaats van je zelf!! Hier helaas nog niks vanmiddag weer na de vk ik heb wel het idee dat ik iets meer onsluiting heb als ik loop heb echt zo`n zwaar gevoel!! maar we zullen zien en hopelijk duurt het niet lang meer!!! Heb in ieder geval niet zo baaldag als gisteren!! heb ook goed geslapen voor mijn doen dan!!!
@eb...ohh meid wat spannend...jij hebt vandaag je kindje in je armen meid heel veel succes en sterkte!!!! @mama05...he verdorie waarom zet het nou neit door bij je?? hopelijk kan de vk je vanmiddag helpen? hopelijk heb je meer ontsluiting. @karine...idd me meisje zit op school en gaat tussen de middag bij een vriendinnetje lunchen..dus ik heb een rustig dagje tot half 4!! heb het ook echt ff nodig.
Giller we krijgen babynieuws vandaag!!!!!! Zet 'm op EB! Je kan het! Wel enorm balen van het vruchtwater maar nu worden jullie goed in de gaten gehouden. Succes! mama05, echt knap hoe je het volhoudt meid. Je bent al zo lang overtijd...ik hoop echt dat de vk iets voor je kan betekenen, dit is ook niks prutsje, jij ook succes bij de gyn straks!! Nou weer een bagger nacht achter de rug. Weet gewoon niet hoe ik moet liggen. *zucht* was ook erg misselijk...het zit me gewoon even niet mee. Wow, regent het bij jullie nu ook zo hard???? Nou, ik ga even bijkomen..en hapje eten.
@eb whoehoee!!! Spannend!!! Wel jammer van het vruchtwater! @mama05 en prutsje veel succes vandaag!!! Hier alles ok en rustig gisteren weer goedgekeurd bij de verloskundige. Ze hoopte dat de afspraak volgende week niet meer nodig was! Nou dat hoop ik ook hahaha. Alles is klaar hier, huis is helemaal schoon, iedereen is aam het werk vandaag. Dus wat ga ik doen vandaag???
hoi dames, heb al een hele tijd niet meer meegeschreven, maar wel af en toe gespiekt hoe het met jullie gaat. wat spannend allemaal! en iedereen die al bevallen is gefeliciteerd! wij hebben er ook echt zooooo veel zin in! morgen ben ik uitgerekend. heb de afgelopen week flink wat gerommel en krampen gehad maar helaas de laatste 2 nachten niks meer. dinsdag bij de vk inwendig onderzoek gehad en de bm mond was al wel wat verstreken, maarja nu een paar dagen nog niks aan de hand dus het zegt niet zo veel helaas. nou voor iedereen die nog aan het afwachten is succes!
Goedemorgen allemaal. Ik zie net dat ik mijn gsm bij de hand moet houden vandaag @eb,heel veel suc6 en laat gauw wat van je horen als er weer babynieuws is. Wel spannend hier met allemaal rommelende meiden. Wie is nu de volgende na EB ? Hier ook nog zo'n nachtbraker,een keer geen last van het rommelen gehad maar nu weer wakker gelegen van de kramp. Dan weer in mijn kuit,dan weer in mijn handen. Hier weinig tijd gehad om te reageren,ben al een hele week bezig met van alles te regelen en van hot naar her te rijden. Nu even een ochtend voor mezelf,heerlijk. Manlief heeft maandag nl te horen gekregen dat ze hem eruit willen werken op het bedrijf. Dit omdat hij zogezegd al 2 jaar ziek is. Ja op papier wel maar in de praktijk niet. Hij is nl chronisch ziek en heeft de laatste 2 jaar veel tegenslagen gehad waardoor hij veel thuis is geweest. Om een lang verhaal kort te maken,Maandag kwam hij thuis met een papier van het werk. Of hij deze binnen een week wilt tekenen en anders krijgt hij geen salaris eind deze maand. Het is een overeenkomst beeindiging arbeidscontract met wederzijds goedvinden. Iets wat hij nooit heeft besproken met de baas en wat hij ook niet kan ondertekenen mocht hij het willen. Dus nu van alles aan het regelen met de vakbond,het uwv en een jurist. Kunnen we er wel bij hebben nu. Heb gister dan ook even een potje zitten janken omdat alles me teveel werd. Maar goed hopelijk komt alles op zijn pootjes terecht maar eer het allemaal weer geregeld is. Nou mocht ik buddynieuws krijgen van EB dan meld ik me weer even. Fijne dag allemaal !!
Goeiemorgen! Hier wederom een heerlijke nacht gehad *Sorry!! wil jullie niet jaloers maken* was wel over elven toen we gingen slapen want hebben nog een film liggen kijken maar om 9 uur werd ik pas wakker.. ons meisje sliep nog, maar werd wakker toen ik ging plassen, stond inmiddels op klappen haha. Thuiscontrole is nog niet geweest. @ EB: Owwwww spannend.. zet 'm op meid! heel veel succes.
Goedemorgen meiden, hier ook een goede nacht gehad, op alle pijntjes ed na. Maar goed die horen er inmiddel wel bij.... @ EB, Zet hem op meid!!! Balen van het vruchtwater, maar je hebt eind van de dag wel je ventje (toch??) in je armen..... @ DQ, hier ook veel pijn aan de onderkant hoor. Continue een zeurende pijn en met wandelen veel steken ed. Is niet echt een prettig gevoel, om het maar zacht uit te drukken @ Wendy, een dikke digiknuffel voor jou!!! Wat een rotsituatie zeg, kunnen het uwv, de bond ed jullie wel goed helpen? Hoera, vandaag 37 weken!!! Ons kleine mannetje mag officieel komen, wij zijn er klaar voor!!!
daanquinty onze oudste komt alleen tussen 12 en 1 thuis om brood te eten en dan gaat ze vanmiddag met een vriendinnetje mee en haal haar dan om 5 uur weer op!! waterlelie heb geen keus helaas!! ik zat er gisteren wel helemaal door heen maar voel me vandaag echt stukken beter!!!hopelijk heeft de vk vanmiddag ook goed nieuws of zet het nu wel een keer door!! linda hopelijk komje inderdaa volgende week niet bij de vk maar zij eerst bij jou wendy Oh wat kloten en een goede jurist nemen want dit kunnen ze echt niet maken!!! hij moet gewoon na zijn werk blijven gaan anders zeggen ze zeker werkweigering!! Nou kun je er ook wel bij hebben zo net voordat je bent uitgerekend!! leuke baas heeft je man!! Jullie hadden tijdens de zwangerschap toch ook heel spannend gehad met je man of hij een goede uitslag zou krijgen!!!! hopelijk wordt het snel opgelost!! mamavanevi dat is een poos geleden!! fij n dat goed gaat!! Heb net al heerlijk verse ananas gegeten!!! wie weet hahahaha
OH EB, spannend meis!!!! Mama05, ik gun het jou en EB nog steeds om voor mij aan te bevallen hoor ik ben ook nog niet over die 40wk heen Hier dus naar de gyn geweest, had 1cm, hij kon er net met zijn vingertopje tussen.... eerst zei hij, ik strip niet, doet teveel pijn voor jou.... en toen zei hij: ach, ik probeer het! En dus wel gestript. Nu ongi krampen en bloedverlies.... we zullen zien! Verdere plan de campagne: komende maandag weer, dan met 41wk weer en dan maken we afspraak voor inleiding via een ballon??? We zullen wel zien hoor, voel me verder nog wel oke, op de pijn snachts na dan. Ach jaaaaaaa ''nog even geduld'' zeggen ze dan.... Wendy, flink balen zeg.... hopelijk kan het uwv of de bond idd iets voor jullie betekenen! Goed kijken waar hij recht op heeft hoor!!!! Succes!!!
Strippen viel me trouwens enorm mee hoor! dacht dat t flink pijn zou doen, tja, was niet fijn, maar ook niet heel erg pijnlijk!
Mogguh, @Wendy wat een shit situatie zeg!!!! hoop voor je dat jullie er snel uitkomen met zn baas. Want je hebt nu wel andere dingen aan je hoofd! @Mama geniet van je vrije middag, en succes vanmiddag. Hoop echt voor je dat ze wat voor je kunnen doen.... @Meikie, super!!!! Ik was ook zo blij toen ik 37 weken was... dacht echt en nu komt hij/zij snel. En ja hoor inmiddals bijna 3weken verder zit de beeb nog lekker. @Mum, wat fijn dat je zo goed slaapt! Hoe is je bloeddruk op het moment? verder geen aan hellp gerelateerde klachten? Fijne dag, tis nu toch echt wel herfst! Heerlijk die wind, alleen die regen is minder. Ciao
@EB, Spannend meid. Heel veel suc6 vandaag en hopen dat je snel je kleine in de armen hebt. @mama, Ook bij jou spannend. Ben benieuwd wat ze zeggen. @linda, Zal de telefoon extra in de gaten houden komende week. Spannend. @waterlelie en wendyw80 en de rest, Ook al een belabberde nacht dus. @Hier wel goed geslapen, maar ook veel eruit geweest om te plassen. En vanochtend weer ontzettend last van het tunnelsyndroom. Kon vanochtend zelfs amper m'n bh vast krijgen. zo'n weinig gevoel heb ik in m'n vingers . Wordt er soms zo down van omdat ik er zoveel last van heb en er zowat niks aan kan doen :x(ff frustraties kwijt)
Jeeeeej, ik heb goed nieuws!!! Ik werd net gebeld door het UWV!!! Ik moet vanmiddag even mijn zwangerschapsverklaring doormailen en dan gaat ze gelijk mijn uitkering toekennen. Dan kan ik volgende week mijn geld verwachten!!!! Hoera, ik kan wel springen van blijdschap!!! Wat een huilende zwangere vrouw wel niet odet met andere aan de telefoon, hahaha