Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden,
    Ga deze keer niet reageeren op iedereen persoonlijk, maar heb alles wel gelezen. Heb vandaag de laatste strijkwas aan de kant gemaakt, een klein tukje gedaan en de box in elkaar gezet. Dus ben nu ook wel zo goed als beval klaar:).

Dus vind dat ik goed bezig ben geweest vandaag. Maar daar was het weer ook wel voor. Het heeft hier vrij lang geregend en het onweerd nu en hebben ook al hagel gehad. We hebben misschien nog een uurtje het zonnetje gezien.

Zal zo met het eten bezig, staat al te pruttelen. Daarna nog ff zwemmen.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Dq: Jaaaa blijf zeker rustig aan doen.. had vanmiddag heel even de neiging om het bedje van beeb en de wieg opnieuw
    op te maken (had ik nog even gewassen) maar toch maar niet gedaan ;)

@ Linda: haha dat is mooi :D

@ Daantje: Groot gelijk dat je jezelf nog even lekker laat verwennen, nu kan het nog!

@ Mama05: Spannend, hopelijk is die afspraak zaterdag niet meer nodig hoor..

@ Rica: Aaah wat sneu dat Loïs spruw heeft.. geef je bv? dan moet je je tepel ook behandelen hé, anders
    blijven jullie elkaar besmetten!

@ Meikie: Super zeg! 1cm is zeker een begin.. ben benieuwd hoe lang het nog duurt!
    haha je vader in de rats dus!
    Ga het idd goed aangeven maar die artsen hé.. die kunnen zo over je heen walsen.

@ Waterlelie: Zou er niet te hard op hopen op dat inwendig onderzoek.. ik kreeg het pas met 41.3 (omdat ik gevraagd
    had om te strippen) omdat ze het daarvoor gewoon niet nodig vonden, vond dat elke keer zo'n domper.

@ Wherona: Thnx.. blijf idd mijn rust pakken, nu kan het nog ;)

@ Rianne: ook al bijna 39 weken.. gaat echt ineens opschieten voor allemaal hé!

@ Dolfijnjes: Goed bezig geweest :D zwemze vanavond.

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nee ik kook elke dag alles uit, doe geen vingers in de mond en sprak net iemand die dat dus wel doet en die heeft dat nog nooit gehad! grrrr...
    Ik heb de HAPOST/spoednummer gebeld op advies van de apotheek en die zeggen ja sorry maar dit is alleen voor levensbedreigende situaties..morgen weer bellen!
    maar is dat iets wat zolang blijft dan??? ikd acht dat spruw gewoon wat jeukerig was voor haar maar meer niet zozeer maar als ik dat zo lees...
    naja ik heb gebeld en mn best gedaan en meer kan ik niet doen...vind haar wel jengeliger worden nu maar of dat gewoon vandaag even is of door de spruw, geen idee.
    en ik geef flesvoeding :)

4. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Wel zielig voor je meissie! Meestal doet spruw ook flink pijn en drinken ze veel minder omdat t zuigen pijn doet.
    Als je bv geeft kun je er volgens mij ook ontsteking bij jezelf van krijgen.... niet leuk! Mijn kids hebben er gelukkig nooit last van gehad.

EB, hoe is het met je???? :D ben nieuwsgierig!!! :D

Hier rommeldebommel.... wel steeds flinke weeen, maar zonder regelmaat.....

Spelen er hier nog meer mensen Wordfeud???? Zou wel leuk zijn om tegen elkaar te spelen :p Mijn gebruikersnaam is net als hier Prutsje, dussssss nodig me maar uit :D
    Als je iemand van hier bent, zeg ut wel ff in een chatberichtje, is wel leuk :D

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Rica, nog bedankt voor je reactie op onze fotos :D we zijn er zelf ook blij mee!!!

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Boerderijmama, zie dat je online bent! Hoe gaat het met je?

Mumtobe, lees op hyves dat je bloeddruk weer perfect is, wat fijn! Hopen dat dat zo blijft. Ja alweer bijna 39 week, het eind komt steeds dichterbij.

Rica, aaaah wat sneu dat jullie meisje spruw heeft. Zelf ook voorzichtig mee zijn hoor, het is een soort schimmel wat als het goed is dus een vaginale schimmel kan worden (heb dit wrsch een x van een kindje op het dagverblijf gehad, althans de HA zei toen dat het wrsch daar vandaan kwam). Hoop dat je meisje er gauw weer vanaf is.

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Rica, ik had het verkeerd....ik bedoelde reflux ;) solly.

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rica: Spruw is een schimmelinfectie (als jij bijvoorbeeld een vaginale schimmelinfectie hebt tijdens de bevalling kun je
    het overbrengen op je kindje) en kan dus erg vervelend zijn.
    het schijnt ontzettend pijn te doen als je dat in je mond hebt.
    mijn dochter heeft het gehad met 10 maanden en at niet, sliep niet, kon haar speen niet in
    haar mond verdragen en kwijlde alles bij elkaar.
    hoop dat je morgen snel terecht kunt bij de ha voor een spulletje en dat het daarmee snel wegtrekt.

het kan ook schijnbaar niet voorkomen worden door alles zorgvuldig uitkoken enzo, kan ook gewoon pech zijn ;)

@ Prutsje: Rommel nou eens door jij :p
    Wordfeut ik hoor er heel veel mensen over maar heb geen idee..
    waar doe je dat, wat is het en hoe werkt het?

@ Rianne: Ja super he :D helaas is het wel een momentopname en blijft het afwachten..
    morgen controle in het ziekenhuis dus dan weten we weer meer.
    Zolang ik me goed voel is dat voor mij een betere graadmeter als mijn bloeddruk, die verschillende
    meters geven ook allemaal wat anders aan ;)

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey kletstantes,
    ik werd nog gebeld door de vk, zij had overlegd met haar collega (waar we het meest geweest zijn). Die vond een echo niet nodig en vertrouwd erop dat het allemaal goed gaat zolang ik de kleine goed blijf voelen. Anders direct aan de bel trekken (maar dat is toch al zo). Ook omdat ik al harde buiken en die ene cm ontsluiting heb. Dus we kijken het nu nog aan en volgende week weer terug.
    Mijn vader belde ook nog even terug en dus we zaten nog evne te kletsen en ik zei dus dat ik volgende zondag (de 16e) naar nick en simon ga. Dus hij zegt heel mooi van nou dat ga jij zeker weten niet redden hoor.... Hahahaha, hij is er drukker mee bezig als ik dacht :D

@ Mum, artsen kunnen inderdaad heel overrulend zijn. Ik hoop dat zij jou wensen respecteren, en jou zorgen dus ook serieus nemen.
    Ennuh, blijf van dat wiegje af, voor je het weet is het nu dit en morgen dat, dus niet doen....;)

@ Dolfijntjes, lekker druk bezig geweest. Lijkt me heerlijk zwemmen, heb alleen geen zin meer om een badpak te kopen.....;)

@ Prutsje, volgens mij kan het nooit lang meer duren hoor bij jou....
    Wat is dat wordfreud ofzo?

@ Rrianne, is er bij jou nog niks aan het rommelen? :)

10. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Prutsje: Ik heb je net toegevoegd voor wordfeud, mijn naam is karmary ;)
    En flink rommelen is goeoeoeddddd :D

11. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Prutsje, ik ben klaar voor de strijd! Heb je uitgenodigd.

Wordfeud is scrabble op de iPhone en helemaal hot.

12. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Fijn dat de vk zich er niet te druk om maakt en ze denken dat het allemaal wel goedkomt.
    haha ben erg benieuwd hoe je vader de komende weken door gaat komen als je nog wat langer loopt.
    al hoop ik voor jouw dat we daar niet achter komen :p

haha nee hoor, blijf braaf van de wieg af ;) want anders moet het ledikantje ook naar mijn zin haha
    dat komt wel als we thuis zijn mét de kleine.
    gewoon lekker in bikini en gaan zwemmen hoor, is heerlijk met zo'n buik!

@ Daantje: Hmm niet gek dat ik het niet ken dus ;)
    heb geen Iphone hihi..
    mag zaterdag een nieuwe foon bestellen bij mijn abbo en dat wordt de samsung Ace :D
    lekker namaak iphonen dus, voordat ie verboden is..

13. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    hoe zou het met EB zijn??????

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ik was ook al benieuwd...maar helaas nog geen nieuws zie ik....

15. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    rica mijn dochters hebben het allebei heel vaak gehad!! als je niks in huis hebt kun je ook met een theelepel een paar druppels jus geven, maar dat zou ik alleen doen als ze niet meer wil drinken ze zijn nog wel heel erg klein!! Jammer dat we niet in de buurt wonen heb hier nog een nieuwe tube medicijnen liggen daarvoor!!

Hier is het ook GOED aan het rommelen!!! ben benieuwd hopelijk morgen meer nieuws:D

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Spannend meiden..
    hopelijk lees ik morgenochtend hier dubbel of 3 dubbel babynieuws :D

Fijne nacht voor iedereen!

17. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    mama!!! spannend!!!!! :D succes!!!

18. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Hallo meld me ook nog even voor ik naar mijn bedje ga.
    Heb helaas nog geen buddynieuws van EB gehad maar neem gsm mee naar bed en mocht ik wat horen dan laat ik het jullie direct weten.

19. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    wow wendy, goede buddie :D hahahahaha ik word daar dus niet wakker van he, een sms ofzo......

slaap lekker allemaal!

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ik ga ook afsluiten hier.

spannend mama05, EINDELIJK :D

Deel Deze Pagina