Whoehoeee eindelijk weer babynieuws, wéér jochies!! EB gefeliciteerd met de geboorte van TIMO Mama05 gefeliciteerd met de geboorte van JAIRO Geniet ervan meiden!!!!
Mogguh meiden, 2 Boys vanacht geboren, geweldig!!! Elisabeth: Gefeliciteerd met jullie zoon Timo!!! Mama: Gefeliciteerd met jullie zoon Jairo!!! Geniet ervan meiden!!!! Zullen we nu weer 3 meisjes krijgen??? Hoop echt dat ik de volgende ben.... morgen 40weekies! Met vlagen wat krampen onderin mn buik, maar dat ik niets. Jammer!! Kben er zo klaar voor! @Mama ben je thuis bevallen? @Mum: succes zo int ziekenhuis, hopelijk valt et met je dochter mee..... @DaanQuinty, kop op!!! Nog ffies! Vanmiddag ff liggen?? Fijne dag
@eb proficiat met jullie zoontje Timo! En Mama05 proficiat met jullie zoontje Jairo! Wat gaaf dat jullie baby's er bu eindelijk zijn! Helemaal blij voor jullie! @mum heel veel succes zometeen in het ziekenhuis! @sandra en prutsje bij mij is alles nog rustig en heb gisteren met mum afgesproken dat zij mijn plaats inneemt voor wat betreft op volgorde bevallen hahaha. Wel maf dat wij nu de eerstvolgende zijn die de 40 weken rond gaan maken. Hier lekker geslapen dus begin weer fris en fit aan een nieuwe dag. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen allemaal!!! Wat een leuke start van de dag, weer 2 jongens erbij!!! EB, Gefeliciteerd met jullie flinke knul Timo!!! Ik hoop voor je dat je vandaag lekker naar huis mag!!! @ Mama, Gefeliciteerd met jullie (ook) flinke knul Jairo!!! Wat is dat ineens snel gegaan!!! @ Mum, ik had gisteren zoiets van zal die lijst eens opzoeken. Wie weet wat en vannacht gebeurt, hahaha. Kwam precies goed uit Jij heel veel succes in het ziekenhuis en ik hoop dat de huisarts iets kan doen voor je meissie @ Muts, voor juo word het ook wel eens tijd om te bevallen inderdaad.... Ik hoop dat het snel gaat doorzetten bij je.... @ DQ, vervelend he die pijn... Heb jij het ook voornamelijk met draaien en op je rug liggen? Hier wel een goede nacht gehad, gisterenavond en vanochtend wel veel harde buiken met zere rug. Maar verder niet, of ik ben er gewoon niet wakker van geworden. Ik ga nu eerst even Mickey uitlaten, kom zo weer even gluren of de babyboom zich verder heeft uitgebreid
@EB van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Timo. Ben ontzettend benieuwd naar fotos en verhaal. Nu maar lekker genieten. @mama05, Ook jij van harte gefeliciteerd met Jairo. @prutsje,Wendy, dq, wapje vervelend een slechte nacht. Maar rustig aan gaan doen en als het kan vanmiddag nog even rusten. @mumtobe, Dat voelt zo ontzettend zwaar als je uit het water komt. En nu hebben ze in het zwembad ook nog extra uitstapjes voordat je er echt uit gaat, maar blijft iedere keer weer een opgave . Hoe was de controle? @hier, Een hele goede nacht gehad. 2x eruit geweest om te plassen en geen last van dove vingers. Manlief had voor het slapen gaan ff kort m'n schouders gemasseerd en dat werkt dus super. Geslapen tot half 10 heerlijk. Voor vandaag niet echt plannen
@meikie...ik heb het idd echt met omdraaien, en op me rug liggen vind ik al helemaal niks, krijg dan weinig lucht...en vaak ook als ik dan s'morgen wakker wordt dan doet me onderrug ook zo'n pijn, maar dat zakt wel weer af gelukkig... @sandra...haha ja ik ga zeker vanmiddag weer liggen het is er lekker weer voor @mumtobe...hopelijk is alles goed bij de controle dadelijk in het ziekenhuis...
Mama05, gefeliciteerd met jairo. Ben benieuwd naar de bevallingsverhalen, maar eerst maar even rustig genieten van jullie kleintjes.
Ook hallo weer dames, weeral babynieuws!! hoera Gefeliciteerd beide met jullie knulletjes!! Wordt toch voor de rest nu ook tijd he... Gisteren nog lekker gezwommen, was wel erg blij dak nog geweest was, ff er lekker uit en ff lekker licht voelen in het water. Heb dat dan ook wel dak me erna zo zwaar weer voel, maar das gelukkig maar even...als ie er volgende week nog inzit ga ik toch weer proberen te gaan, tis slepen erheen, maar achteraf toch altijd wel de moeite waard geweest... hier verder beetje halve slechte, halve goede nacht gehad...eerste deel om het uur eruit voor te plassen en nog steeds last van mijn nek dus kon me geen houding vinden...om half 4 lukte dat blijkbaar wel, en lekker doorgeslapen tot 10.30 deze ochtend, dus heb de eerste helft wel ingehaald Draaien gaat bij ook zo onhandig...ik lig trouwens wel net heel erg lekker op mijn rug nu, vaak lekkerder als op mijn zij...komt misschien doordat ie verkeerd om ligt en dan anders drukt ofzo?? Vandaag ff boodschappen doen en bij schoonmoeder op bezoek, en verder lekker wachten tot ie er hopelijk snel zin voor heeft om geboren te worden ow en prutsje...tis weer u beurt
Nou, ik moet dit even kwijt hoor. Ga ik net boodschappen doen kom ik terug bij mijn auto staan er 2 auto's naast me (aan beidde kant 1), op zich niet erg natuurlijk. Maar in die ene auto zit een hond, zonder raampjes open. Dat snap ik al niet.... En in die andere ligt een baby te slapen in de maxicosi, daar kan ik zo boos om worden.....:x Je laat je kind toch niet achter in de auto, zonder raampje open of wat dan ook....:x @ Muts, mooie buik hoor!!! @ VanEke, dus toch nog lekker gezwommen ondanks je emo bui Fijn dat je toch nog je slaap hebt kunnen pakken, toch nog een beetje uitgerust
@ Muts: Mooie buik hoor!!! Maar hij mag nu wel wat minder worden zodat je de kleine in je armen hebt @ Meikie: Nee, dat snap ik ook niet.... Wat een sukkels zijn dat toch!!! :x
meikie, ik had de politie gebeld. Dit kan natuurlijk niet dat je een kindje achter laat in de auto. Of ik had nog even gewacht of de ouders nog zouden komen... Muts, prachtig!!!!
Hier ben ik weer ! Ben weer goedgekeurd bij de vk maar ze heeft nog niet gekeken hoe het ervoor stond. Dus nog even geduld hebben. Die slechte nachten komen bij mij ook door het draaien. Ik draai nogal veel en om van de ene zij naar de andere te draaien moet ik eerst even op mijn rug liggen voor ik verder draai. En dan word ik juist wakker omdat mijn onderrug zo'n zeer doet. Normaal merk ik niet dat ik draai natuurlijk. Schijnbaar doe ik het ook niet zachtjes want door het gekreun en gesteun word manlief ook nog eens wakker. Krijg ik weer de vraag,schat is het begonnen?
@ mum succes in het ziekenhuis Davey woont als het goed is in het huis van wherona dacht ik Of ons meisje moet er ineens een slurfje aan gekregen hebben haha onze Mica had flink krampjes, heb nu infacol gekocht maar dat vind ze zoooo vies. Wel grappig die rare gezichten die ze erbij trekt haha @ meikie moet zeggen dat ik onze eerste ook wel eens alleen in de auto gelaten heb om ff gauw wat te halen hoor maar dan idd wel met t raam op n kiertje. Zou het nu echt niet meer doen! @ muts woooow wat een mooie buik geniet er nog ff van ik mis mijn buik zoooooooooooooooooo!
EB en Mama05 van harte gefeliciteerd met jullie jongens geniet er lekker van meiden. Ja Davey woont echt bij mij hoor . Davey krijgt ook infacol en ook hij vindt het echt niet lekker en inderdaad wat een gezichtjes kan ie dan trekken moet er steeds weer om lachen. Werkt het bij jou meissie een beetje wapje? Nou prutsje jij vandaag? leuk hoor dat iedereen op zijn einde loopt en er al zoveel zijn geboren. hier nog effe een leuke foto van mijn lieve denkertje
@ muts: wow, mooie buik!! Wat is ie mooi rond en vooruit, de mijne is wat meer breed dan vooruit, dus lijkt bijlange zo groot niet...gelukkig vind mijn hubbie mijne de mooiste!! als ik de 39 weken haal maak ik ook een foto! @ meikie: logisch dat ge dat niet snapt...vind ik ook niet kunnen! Inderdaad nog lekker gaan zwemmen...was heerlijk, erna nog maar ff sorry gezegd voor mijn emobui tegen mijn hubbie, maar die snapte wel waar het vandaan kwam en dan is ie erna altijd extra lief Echt een schatje is het dan! @ wherona: wat een schatje...grappig inderdaad met zijn handje zo, nu al de dingen des leven aant overdenken ik zat me verder eigenlijk nog iets praktisch af te vragen...overal waar ik ga zitten leg ik nu altijd eerst een plastic zakje, voor geval dat water breekt...maar wat moet ik me eigenlijk voorstellen bij het breken van dat water...loopt er in 1 keer een massa uit en is zo'n plastic zakje dan wel genoeg, of is het meer gewoon hele tijd klein stroompje en kan ik gerust zijn met alleen een plastic zakje...op de cursus hoorde ik dat gedroogd vruchtwater ontzettend gaat stinken...en toch zonde als het niet meer uit de bank gaat!
Hier even tijd om bij te lezen... En wat zie ik 2 jongens erbij. Gefeliciteerd... En lekker genieten nu!!! Hier gaat alles goed. Ons meisje wil alleen nog steeds niet aan de borst drinken, nou jah ze wil wel maar het lukt haar gewoon niet. Was dus al aan het kolven om haar zo met een spuitje bij te voeden. Heb vandaag de knoop doorgehakt en heb besloten te blijven kolven en haar dit met een flesje te gaan geven. Wat een rust, Lily is veel tevredener en alle stress bij mij is weg. Verder is het een ideaal meisje. Ze slaapt goed en als ze huilt is het om aan te geven dat ze honger heeft. Zal dit weekend als ik de laptop heb even een foto in mijn album plaatsen. Ik ga weer maar blijf meelezen of er al meer beebjes bijkomen, dus zet hem op!!!
awww wat een mooie foto!! mamaaa gefeliciteerd met jairo, wat een mooie naam!! eb ook gefeliciteerd met timo, een flinkerd dus!!(ook mooie naam) ben benieuwd naar de mooie foto's van de kleintjes We hebben wat voor de spruw! kuurtje van 6 dagen met een pipet van 1 ml in de mond spuiten en uitwrijven. maare JUS??? helpt dat tegen spruw? en dan jus echt van het vlees of zon zakje!? Ik hoop dat ze er snel vanaf is... zelf heb ik geen last van een schimmelinfectie gelukkig.....
helleuw meiden.. heb alles gelezen maar heb nu 1 pijnlijke arm van het bloedprikken dus nog even geen uitgebreide reactie maar kan bij deze melden dat de controle goed was en er gaat gebeuren wat me beloofd is (hou het even oppervlakkig, als je niet weet wat ik hiermee bedoel mag je me pb-en ) Zag een mooie buik van prutsje!! en las dat ik een foutje had gemaakt.. Sorry Wapje en Wherona erg sneu die krampjes bij beide!