Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Allereerst mama05, supergefeliciteerd met jullie zoontje! Heb ik toch nog gewonnen;)

Hier is helaas niet alles zoals we het graag zouden hebben. Timo is heel kortademig en blijkt een infectie opgelopen te hebben tijdens de geboorte, misschien longontsteking. Hij ligt nu ter observatie op de kimderafdeling. Dikke tranen toen ze hem bij me weghaalden. Moet daar waarschijnlijk een dag of 3 blijven en dan nog 4 dagen bij mij op de kamer. Krijgt antibiotica, is behoorlijk ziek maar het komt allemaal in orde. Hij is in goede handen en iedereen hier is heel lief voor hem en voor ons. Ik mag hier blijven slapen en borstvoeding geven.

Binnenkort mijn bevallingsverhaal, nu even beetje slapen, heb ik niet meer gedaan sinds gisterochtend half 9.

Daantje, de kamers zijn prima, maar het boeit echt niet als je flinke weeën hebt. Heb er weinig van meegekregen.

2. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Jeetje EB!! Dat is niet niks!! Hopelijk knapt jullie ventje snel op en kunnen jullie lekker samen naar huis! Wel fijn dat jij ook daar mag blijven. Nu lekker uitrusten en genieten ;)

3. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Bezoek aan VK of gyn
    10 okt:
    Prutsje, Dolfijnjes
    11 okt: Muts76, Daanquinty
    13 okt: Waterlelie81, Karine, Meikie

Uitgerekend
    8 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    9 oktober 2011: prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    16 oktober 2011: VanEke (verrassing)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Oktober baby's
    GEBOREN:

13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3)
    15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3)
    19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6)
    23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4)
    26-09-2011: Mica dochter van Wapje, weegt 3430 gram. ..cm, (..w+.)
    03-10-2011: Lily dochter van Princess01, weegt 3670, 50 cm, (38weken)
    05-10-2011: Jesse zoontje van Nathalie78, weegt 5155, 57 cm, (39 weken)
    06-10-2011: Timo zoontje van Elisabethbas, weegt ...., ...cm, (40w+6)
    07-10-2011: Jairo zoontje van mama05, weegt 4300, ....cm, (41 weken)

Al 6 Jongetjes en 3 Meisjes geboren

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland
    Rrianne - 24 jaar - Groningen
    Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 33 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Muts76 - 35 jaar- Amsterdam

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Elisabethbas
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Natalie78 <--> Meikie <--> Rica

Rrianne < --> Meikie
    Wapje < --> Waterlelie

Nog even naar boven gehaald - PROFICIAT ALLEMAAL met jullie baby's! Wow, Jesse + 5kg :$! Daartegen is onze T. maar een ieniemienie ventje hoor ;)!

Hier is alles sinds zaterdag super, we hebben hem mee naar huis mogen nemen dan, na 13 dagen prematurenafdeling dus. Hij zat al terug boven zijn geboortegewicht!!
    Nu heeft hij (en wij allemaal) wel een verkoudheid, erg zielig, zo'n verstopt neusje en niezen... :)
    Maar TIJD is er echt tekort, zeker om nog eens op de computer bezig te zijn! En nu ga ik ook nog gauw even mijn ogen proberen dicht te doen, nu ze hier allebei slapen :D! Want onze vent verwisselt de nacht en dag ;) en is snachts nét iets té actief voor de mama :)!
    Ik denk trouwens dat we zondag de 3kg grens wel moeten kunnen halen! JOEPIE! :D

Nog veel sterkte aan de zwangeren en aan de slapeloze bevallen dames ;) en ik probeer :)->) wat vaker eens binnen te springen!!

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: Jeetje wat een verhaal zeg :( hopelijk knapt je kleine mannetje snel weer op.
    dit is echt niks zo! owww hadden ze overal maar van die ouder/kind
    kamers net als bij ons in het ziekenhuis!

@ BM: Goed om te horen dat jullie thuis zijn en het goed gaat op de verkoudheid na!

Voor vandaag sluit ik me aan bij de rommelende meiden..
    sinds we thuis zijn en ik weer rustig op de bank zit, heb ik zeker elke 10 minuten een harde buik!

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    wherona, wat een lekker ventje!

EB, jeetje dat is niet niks! Niet een hele leuke start...maar je moet zo denken, aan alles komt een eind en dan kunnen jullie met zn 3en naar huis en genieten. Sterkte.

Mum, rommelen???? Oh spannend joh!!!!

6. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @muts, wat een mooie buikfoto. Hier mag je zeker wel trots op zijn.

@Wherona, wat een prachtig ventje. Maar lekker van genieten, wel vervelend dat hij zo last van krampjes heeft.

@Vaneke, wat ik begreep is dat het met kleine beetjes gaat. Maar dat kan vooraf zijn of tijdens de weeën. Dit is per persoon verschillend.

@Princess, Vind je het niet vervelend om iedere keer te kolfen en dat de borst niet wil lukken?? Je kunt ook altijd advies vragen bij een Lactatiekundige. Heb daar wel goede berichten over gehoord. En volgens mij is het zo dat als je goed verzekerd bent het grotendeels ook nog wordt vergoed.

@rica, Fijn dat je wat hebt gekregen tegen de Spruw. Hopen dat het snel opknapt en dat je meisje haar snel beter voelt.

@mumtobe, Fijn dat ze hun aan hun woord houden. Weet je zelf ook waar je aan toe bent.

@EB, jeetje meid wat een verhaal. Snap zeker je tranen. Wel fijn dat je daar kunt blijven slapen en dan lekker dicht bij hem in de buurt bent. Lekker bijslapen meid en een dikke knuff

7. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    vaneke, mijn vruchtwater klotste er in een keer uit. dat was wel even veel ja. dan helpt een plastic ding niet ;) maar je hebt ook gevallen dat het er langzaam uit gaat. helaas weet je het niet van te voren...

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Waterlelie: T zal wel niks zijn.. maar heb een inw. onderzoek gehad en sindsdien
    dus ongeveer elke 10 min. wel een harde buik.

@ Dolfijnjes: Ja idd, en dat is heel fijn!!

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Jeetje Elisabeth, had gehoopt dat jullie al lekker thuis waren. Dit is wel echt een tegenvaller. Hoop dat Timo snel weer opgeknapt is, zodat jullie snel weer samen kunnen zijn.

@ wherona, hele leuke foto!

10. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Boerderijmama, eindelijk horen we dat het goed is met jullie!!! We waren best wel bezorgt over jullie hoor....:)

@ EB, wat een verhaal zeg.... En zo sneu voor jullie lieve kleine mannetje, maar zoals je zegt hij is in goede handen. Ik hoop dat hij snel opknapt!!! Hou je ons op de hoogte? ;)

@ Mum, wat fijn dat alles goed is. En wie weet gaat dit gerommel wel gewoon over in echte weeën..... Dan is als dat andere gedoe niet nodig....

@ Wherona, wat een mooi mannetje is die Davey van jou zeg...;)

@ Princess, het kan ook zomaar zo zijn dat als ze wat sterker is ze gewoon alsnog je borst pakt. Ik heb een jaar op een kinderafdeling gewerkt en daar zag ik dit zoveel gebeuren, doorgewinterde collega's daar hadden nog nooit een kind gezien met tepel/speenverwarring. Dus wie weet. Maar als dit jou rust geeft is het goed :D

@ Rica, ik hoop dat de spruw snel minder word. Is ze nog steeds zo onrustig?

Ik voel me vandaag net zoals het weer is, bleh.... Veel harde buiken, vooral als ik mickey ga uitlaten en dan met rugpijn erbij. Net maar even in bad gegaan, daarna ook weer harde buiken. Ook de heledag een beursgevoel in mijn onderkant....

11. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daantje: heb je mijn pb gehad? pagina liep vast ;)

@ Meikie: Dat zou helemaal mooi zijn :D we zullen zien!
    klinkt bij jouw ook wel als gerommel.. straks lekker met een dekentje op de bank!

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #772 Meikie, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    Inderdaad en lekker gtst, tvoh & htmd kijken, wat een lekker vooruitzicht :D
    Vriendjelief zorgt vandaag voor het eten (lekker kibbeling) En doet de rondjes met mickey, dus ik hoef niks meer :p

Oja, ik kreeg een mailtje van het UWV, mijn wazo uitkering is toegekend en zal ws volgende week uitbetaald worden :D

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Ow wat super zeg :D fijn hoor..
    en lekker zo'n tv-avondje.. hier ongeveer hetzelfde alleen zal ik alleen zitten gok ik, want vriendlief zal wel voetbal willen kijken ;)

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ik denk dat ik ook alleen zit hoor. Mijn vriendje zat van de week al van ben je niet trots op mij..... Hij had namelijk al bijna een week niet geschoten op de playstation....:p
    Dus die zal vanavond wel achter de playstation kruipen nu het nog kan, hahaha

15. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    meikie, hier ook zo'n tv avondje maar ik denk dat ik htmd niet ga halen...ik lig vandaag al half dood op de bank...;)

mum, kan jij mij ook eff pb-en over de gang van zaken:D

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Allereerst;
    EB, gefeliciteerd met jullie zoon Timo, wat fijn dat je hem nu eindelijk in je armen hebt.
    Lekker bijkomen nu en geneiten! Aaah, lees nu het minder leuke nieuws, wat weer een extra spanning. Hopelijk
    knapt jullie mannetje gauw weer op en wat fijn dat ze zo lief voor jullie zijn, dikke knuffel van hier.

Mama05, joeeehoeee jij ook een zoon, Gefeliciteerd met Jairo. Hoop dat alles goed met jullie gaat. En ook voor
    jou nu lekker bijkomen en genieten!

Daanquinty, omdraaien is hier ook een ramp, op mijn rug liggen vind ik ook niks. Alleen heb ik vaak van die
    steken in me rug, waardoor ik toch echt op me rug moet liggen, anders is het heelmaal niks. Kortom wat hebben wij
    vrouwen het op dit moment zwaar! :(

Muts, mooie foto meid!

Vaneke, vervelend zo'n huilbui, maar vaak lucht het erg op:D.

Mumtobe, dat is idd waar. Maar het is in elk geval al erg fijn dat er geen stijgende lijn in zit. Hoop voor je dat het zo blijft meis.
    Heeft je meoder wat mee gekregen voor je dochter? Aaaah spannend, lees dta het bij jou nu ook begint te rommelen?

Meikie, aaaah er is dus al een boel aan de gang bij jou daar binnen. Al 1 cm ontsluiting, een begin is een begin toch?
    Hier rommelt het al wel veel, gisteravond bijna 3 kwartier met regelmaat harde buiken en ongikrampen, zelfs onder de douche
    werd het niet minder. Dus had echt hoop dat dit het begin zou zijn, helaas zakte het weer af.
    Aaaaah wat erg he, zowel van de hond als de baby. Hahaha jou vriend ook al zo'n gamer, hier zit ook zo'n eentje. Alleen door
    de week heeft ie er geen tijd voor, dus echt alleen in de weekenden.

Wendyw, fijn dat jullie weer goed gekeurd zijn:D

Wherona, wat een lekkerding!

Princess, jammer dat de BV niet loopt zoals je gehoopt had, maar dit is een prima oplossing toch? Vooral als jullie
    je er beide prettiger bij voelen. BV krijgt ze in elk geval binnen:D

Rica, ik denk dat ze sinasappelsap bedoeld?

Boerderijmama, wat fijn wat van je te horen en dat alles goed met jullie gaat. Kan me voorstellen dat je tidj te kort komt, geniet maar lekker van je kids.

Voor iedereen een dikke knuffel die hem nodig heeft!

Ik ga ook even klagen hoor; begin er toch echt af en toe door heen te zitten. Harde buiken gaan soms hele dagen door, met flinke steken van onder en het ergste is dan nog dat ik het idee heb dat ik mijn broek plas, hahaha. Moet het dan alelmaal zo aanspannen, anders plas ik echt in me broek. Nou en dat wil je niet tijdens het boodschappen doen. Hebben meer meiden dit?
    Gelukkig heb ik er af en toe ook een goede dag tussen zitten (zoals gister) zodat ik even bij kan tanken, want slapen is ook echt niks en dan hebben we het nog niet eens gehad over de rest van de kwaaltjes. Snap dat het zwaarder wordt, maar had zo graag gehad dat het dan gewono een x goed doorzet.

17. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Mumtobe, ik wordt nu ook nieuwsgierig. Volgens mij mis ik een stuk/? 'dus nog even geen uitgebreide reactie maar kan bij deze melden dat de controle goed was en er gaat gebeuren wat me beloofd is ;) '

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Mum, ik begin ook een beetje te denken dat ik iets heb gemist.... Wil je mij ook even een pm sturen? ;)

@ Rrianne, leuk he van die gamers.... Is die van jou ook van het schieten? Kunnen ze elkaar opzoeken, hahaha :D
    Het rommeld hier inderdaad, mag van mij ook wel doorzetten hoor... Dus eigenlijk hoop ik dat mijn vader gelijk heeft, al gun ik de meiden die eerder zijn uitgerekend ook wel hun bevalling....:p

@ Waterlelie, half dood..... Zorg je wel dat de rest blijft leven dan... Anders word het zo'n dooie boel....:p

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    #779 mumtobe21, 7 okt 2011
    Laatst bewerkt: 7 okt 2011
    @ Meikie: haha naja alles beter als dat ze ons in de weg zitten hé ;)

@ Rianne: Ja hebben hoestdrank gehad longetjes en oortjes waren gelukkig schoon
    ze heeft nu wel sterke hoestdrank, waar ze ook beter door slaapt, vind het een beetje overdreven eigenlijk
    want ze slaapt wel goed maar wordt aan het eind van haar slaapje hoestend wakker..
    moest wel even 13.54 betalen in de apotheek.. waarvoor ben ik verzekerd?? ;)

ow jeetje zeg dat aan moeten spannen ken ik niet.. wel met niezen ofzo..
    hopelijk zet het bij jouw ook gauw door meid!

Hieronder heb ik een regeltje in het wit getypt, even selecteren als je t wil lezen, dan hoef ik niet iedereen te pb-en ;)
    vanmiddag bij de gyn geweest, 2cm ontsl. wordt maandag ingeleid :D :D

20. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hai there,

@Mum, afgelopen week had je dit ook al gepost toch?! oftewel ik heb het ergens gelezen.... maar sttttttttt
    Mum mooi dat je dochtertje een hoestdrankje gekregen heeft!
    @Boerderijmama, leuk weer iets van je te horen... geniet van je kleine man!
    @Rica ik denk ook Jus d' orange!
    @Meikie lekker tv avondje, hier ook! manlief haalt zo lekker een chineesje en dan languit. Gezellig kaarsjes aan en knus op de bank.... (heerlijk met dit weer)
    @Rianne, ik heb het idd met niezen, lachen... draag nu altijd een inleg kruisje.
    Dames waarbij het rommelt, hoop voor jullie dat et doorzet! Hier vndg alles rustig.
    Ben vanmiddag nog ff naar de kapper geweest, ff kleuren en knippen. Was alweer 4 weken geleden. Dus de vorige x dacht ik, ik ga ff voordat de beeb er is. Maar ja er is nu nog niets. En ik moet iedere 6weken.... dus tja, maar is geen straf hoor;)
    Fijne avond

Deel Deze Pagina