Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Rrianne, Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Nu maar lekker genieten en ook al zo'n snelle bevalling

@Sandra, Wordt nu wel spannend hoor. Ik hoop voor je dat het doorzet. Zou wel leuk zijn.

@Meikie, Maak jij het nu ook al spannend... Mooi dat jullie goed verwend zijn gister. Als het maar gezellig was. Daarna bekaf snap ik wel. Vandaag maar lekker rustig aan.

@mum, Mooi dat de controle goed was. Mooi buikfoto ook.

@hier, vannacht veel last gehad van zuurbranden. Iets teveel snert gehad maar het was super lekker. Hier ook een rustig dagje vandaag. Beetje schoonmaken en verder met de beentjes omhoog. Later op de dag komt schoonfam langs om de film fast5 te zien. Wel gezellie.

Iedereen fijne zondag en kom zeker weer kijken want het wordt wel weer spannend vandaag

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Wapje, ik ben al voldoende bijgekomen hoor :D Het mag van mij wel beginnen ;)

@ Mum, dus eigenlijk goed nieuws!!! Ga lekker genieten van een blokje om, maar wacht wel even tot het droog is. Persoonlijk vind ik die herfstlucht buiten altijd heerlijk :)
    Oja, Rrianne heeft toch een 9-10-11 beebje? Die is om 12.15 uur geboren.....:D (maar nog 1 is wel leuk hoor)

@ Sandra, het gaat bij jou de goede kant op zo te horen!!! Zet hem op he meid ;)

@ Prutsje, bij jou gaat het ook een beetje op en af he.... Ik duim mijn duimen uit de kom voor je dat het eens een keer gaat doorzetten :p
    Maar hoop stiekum dat het bij mij ook snel gaat doorzetten, ik weet ik ben nog lang niet bij de 40 weken, maar ben er zoooo klaar voor :)

Hier zijn de krampen inmiddels weer afgenomen, de harde buiken blijven... Net samen met mijn vriendje de gaai een schone frisse kooi gegeven en nog meer rommel van gisteren opgeruimd en de vloer gedweild, deze was echt heel goor....:(
    Nu even lekker op de bank en straks misschien nog wat opruimwerk doen, als we er nog fut voor hebben :$

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Prutsje: Ja heb ook toestemming dus dat gaan we straks even lekker doen als mijn meisje weer wakker is van haar tukkie!
    ben erg benieuwd bij jouw, moet gek zijn om langer dan ooit zwanger te zijn ;)

@ Dolfijnjes: Thanx :D balen van de zuurbranden zeg.. ik ben nog steeds helemaal gelukkig met mijn pilletjes!

@ Meikie: ja ik vind het ook altijd wel wat hebben, alleen die kou hé.. en heb geen jas meer die ik pas haha
    misschien moet jij ook een flinke wandeling maken, wie weet zet het door!

4. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #884 Meikie, 9 okt 2011
    Laatst bewerkt: 9 okt 2011
    Ik had pas een gelukje, mijn schoonmoeder had een nieuwe jas gekocht in de uitverkoop, pas thuis zag ze dat de voorkant langer was dan de achterkant..... Kijkt ze in het labeltje van het de special collection van C&A, hahahaha. Dus toen was er een mooie positiejas voor Meikie!!! :D
    Ik ga zo inderdaad ook eens even lekker naar buiten met de woef, lekker een frissen neus halen ;)

PS: volgens mij ben ik net de slijmprop in puzzelstukjes verloren.....

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Ja dat was echt een gelukkie :D nu heb je er nog even mooi wat aan!
    Hup aan de wandel jij..

6. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    ik heb nu ook nog steeds wat bruin slijmverlies van na t strippen...

Wat gaat vandaag ons brengen hier op t forum???? :D

7. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    jullie maken het wel spannend hoor

@Meikie, Rrianne is gister om 23.13 bevallen.

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    naar buiten!?? hier regent het en op buienradar zijn we daar voorlopig nog niet vanaf!! Ik had net alles klaar om lopend met de kleine naar mn moeder te gaan! :'( nou dat wordt hem dus niet!

Hier ben ik nog niet klaar hoopik! Ik zou het liefste een drietal willen maar manlief wil niet, vanwege ons huis (zou een kamer bij moeten) en hij denkt dat dat financieel teveel zou zijn...waar ik het niet mee eens ben hahaha!
    maar een tweede komt er hoop ik wel..maar nu nog niet haha! hoelang zit er tussen jullie kinderen?

Idd snelle bevallingen hier zeg! mijn vliesjes waren half 3 snachts gebroken (deels)...gelukkig had ik niet direct die hevige weeen :) want 7 uur savonds was ze er!
    Zal het bij de 2e dan sneller gaan, ook kwa ontsluiting? want sommige zitten dan al op 7 of 8 of zelfs 10 las ik! dan voel ik me echt een aansteller whaha!

en RRIANNE GEFELICITEEEEEEEEEERD!!!!! mooie naam hoor! geniet van elkaar!
    7 jongens, komen er nog meiden bij???????????

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    owww... dus er moet echt nog een baby uitgepoept worden hoor op deze mooie datum!!

Bij D.imara zat iedereen maar te hameren op 9-9-9 ik wilde dat helemaal niet.. kind moet dat haar hele leven aanhoren, dat is 1x leuk maar dat ben je zo beu.

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rica: Ow jammer zeg dat je nu niet lekker wandelend naar je moeder kan..
    wij gaan straks wel hoor, al is het met een paraplu!
    Hier zit er straks 25 maanden tussen de kids :D

haha ja het was hier al een blauwe invasie toen iedereen zo ongeveer de geslachtsbepalende echo
    had gehad..
    maar er zijn nog wel een aantal meiden onderweg hoor!
    meisjes zijn over het algemeen ook wat later schijnt ;)

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @EB ow meid wat vervelend een schrale troost maar je kindje is wel in goede handen. Hopelijk knapt ie snel op en mogen jullie lekker naar huis.

@Rianne gefeliciteerd met Lars

@rommelende meiden zet hem op! wie volgt vandaag?

@Mum geef niets hoor zoveel verhalen soms raak je gewoon in de war wie bij wie hoort

@Boederijmama fijn meid dat jullie naar huis mochten nu lekker even genieten van elkaar en doe lekker rustig aan.

Nou meiden er moeten wel wat meisjes bij komen hoor hahaha lijkt wel een jongentjes maand.

Met Davey gaat het al weer wat beter met zijn krampjes gelukkig infacol doet zijn werk.:D Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar mis toch wel zo nu en dan mijn buik hoor. Maar als ik dan naar hem kijk maakt dat heel wat goed.

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    mum das absoluut waar!

Het zou wel leuk zijn als er vandaag nog wel een oktober beebje komt hoor!!!

Rica, mijn kids zijn 9 en 5 (2x) en dan nu weer 1 :p maar de oudste drie zijn met mijn ex en nu met mijn 'nieuwe' vriend.

Ik zal trouwens ook mn andere kids eens showen in mijn album hier..... :D

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ohhhh hier is wel een meisje onderweg oor maar dat duurt zeker nog een week ;)

Tussen onze dochters is er dan precies 24 maanden verschil.

Nou bij ons regent het de hele dag! Word er zo depri van. Wil zo graag wat doen maar thuis is alles al gedaan ghihi

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou, wij zijn lekker buiten geweest, heerlijk hoor. Paraplu op en gaan!!! Zelfs Mickey liep heerlijk vrolijk te drentelen, hahaha:D
    Ze heeft zelfs nog 4 keer een reiger weg kunne jagen, en dat is toch wel haar favo spelletje :D

Nu maar even lekker relax doen, misschien zo nog even pierewaaien op de naaimachine ;)

OOOhhh, ik dacht kwart over 12.... :)

Maar Sandra is goed bezig toch? Wie weet zet zij haar ukkie vandaag wel op de wereld ;)

Zijn alle inmiddels bevallen dames trouwens op bed of op de baarkruk bevallen? Of misschien nog anders?

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    voor de nieuwsgierigen onder ons, ik heb een album toegevoegd!

16. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Nou mum ik hoop dat ons meisje niet te lang op haar laat wachten. Niet dat ik het al zat ben maar de omgeving wordt wel steeds nieuwsgieriger. Maar we moeten rustig afwachten. Wie weet zit er tussen de verrassingen nog meer meiden.

Het begint hier nu net wat te miezeren. Voor de rest grijs en grouw. Maar ook niet denderend weer.

Ik ga ff rusten voordat iedereen hier is. Dan hoop ik dat ik vanavond niet zo bekaf ben. Gluur straks wel weer.

17. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Dolfijnjes, veel plezier met film kijken!

prutsje, leuke foto's :D

18. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rrianne: gefeliciteerd met jullie zoon! Het klinkt alsof je wel een fijne bevalling hebt gehad, voor zover het fijn kan zijn natuurlijk ;)

Bedankt voor de complimenten over mijn buikfoto allemaal! Ik begin er nu pas een beetje trots op te worden, voelde me eerst echt een olifant. Het is wel een behoorlijke buik, zeker aangezien ik zelf nogal klein ben (1.55m).

@de meiden die zeggen hun buik te missen (Wapje geloof ik?): ik kan me er nu eerlijk gezegd niet zoveel bij voorstellen. Of nou ja, ik ga het denk ik wel missen om die bewegingen te voelen enzo, want dat vind ik echt heel leuk, maar voor de rest kan ik niet wachten om weer een beetje normaal te kunnen bewegen. Echt alles kost moeite nu, ik vind het super vermoeiend!

Wat rommelt het bij veel van jullie zeg. Bij mij ook wel hoewel ik niet weet of ik nou gewoon ziek aan het worden ben of dat er echt iets in gang is gezet. Ik heb vlagen van misselijkheid en ook flinke menstruatiekrampen. Gistermiddag was het even echt zo erg dat ik dacht dat het wel begonnen was maar het trok toch weer weg, en daarna is het een tijd rustig gebleven. Maar de misselijkheid blijft, dus wie weet. Ik zou het niet erg vinden in ieder geval, vind het wel mooi geweest :)

19. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hier is het echt begonnen!!!
    Vlos is om 14.30 geweest... baarmoederhals is verstreken had 1 cm ontsluiting! Schiet niet echt op dus!
    Weeen nu a 4 min en echt erg! Denk niet dat ik vndg weer wat van me laat horen.....
    Fijne avond!

20. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik wou net vragen of iemand al nieuws van je had!
    Heel veel succes Sandra, zet hem op! Vanavond hopelijk je kindje in je armen :)

Deel Deze Pagina