Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Sandra!!! Succes meis!!!

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Wherona: Wat fijn dat de infacol werkt.. hihi en toch je buikje missen.

@ Prutsje: wat dat aan gaat is de datum die ons beebje gaat krijgen ook niet helemaal
    handig maar beter als zo'n datum met 3 dezelfde getallen.
    zal eens spieken naar je andere kids!
    ow.. wij zijn nog geen vriendjes ;) heb je uitgenodigd.

@ Waterlelie: precies 24 maanden oei.. 2 verjaardagen in 1 maand dus.

@ Meikie: Goed bezig geweest :D

@ Dolfijnjes: ik hoop het ook niet voor je.. uitzonderingen zijn natuurlijk altijd mogelijk ;)
    idd wie weet zijn er nog wat verrassingsmeisjes onderweg!

@ Muts: klinkt idd wel als serieus gerommel..
    jammer dat het dan toch weel afzakt hé!

@ Sandra: jaaa het is een begin hoor! hopelijk gaat het straks ineens vlotten!
    zet 'm op meid!

3. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Succes Sandra!! :)

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    sandra2, wauw jullie beebje gaat geboren worden!! Ben ook zo benieuwd of het een jongen of meisje is :D
    Neem je rust meid, je hoeft niet meteen te smsn hoor ;) alhoewel wij allemaal erg nieuwsgierig zijn.

muts, jammer dat het rommelen is gestopt. Hier ook ;)

mum, ja 2 verjaardagen in een maand en ook vlak na elkaar ;) ach ja, dan vieren we het gewoon samen ;)

We eten straks aardappel anders met braadworstjes, broccoli en sla....had daar zo'n zin in ;):p:(

5. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Rianne van harte gefeliciteerd met L.ars!!!! Hoop dat alles goed gaat!!! nu kan het genieten bij jou ook lekker beginnen!!!
    Ook zo`n fijne snelle bevalling!!!

Kom op dames hopelijk komen er snel meer baby bij!!!!

Sandra en prutsje kom op!!!

Mumtobe morgen na ziekenhuis wens je alvast veel succes en ik hou mijn tel bij de hand!!!

Sorry dat ik vanweekend niet veel geweest ben, ben heerlijk aan genieten van Jairo en ons gezin we hebben vrijdag en gisteren een drukke dag gehad en vandaag een gezins dag alleen de vk en mijn moeder en zwager en schoonzus zijn geweest!!

Het gaat heel goed met jairo hij is tevreden en is een heerlijk mannetje bv gaat ook goed en hij was eerst best wat afgevallen (wat normaal is bij zware baby`s) maar er zit nu weer een steigende lijn in!!
    Hij heeft alleen avonds van 22.00 tot 1 een wakkere tijd dan wil die het liefst bij ons zijn!! verder vind hij alles prima!!!

Ik lees wel mee als ik op bed lig maar kan dan alleen niet reageren via de iphone!!

Dus dames hopelijk hebben jullie ook snel jullie wonder in handen!!!

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Sandra lees net je bericht!!!
    Super man maar ook spannend!!!

Kom vanavond zeker nog ff kijken!!!

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ GO SANDRA, ZET HEM OP MEID!!!

Even een vraagje hoor meiden, ik heb hier bijna continue een harde buik.... Af en toe zakt ie af, maar dan word ie weer zo hard en blijft dat weer... Kan dat kwaad? :(

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Waterlelie: ow ook nog vlak achter elkaar.. ergens wel praktisch ;)
    lekker zo'n winterkostje!

@ Mama05: hoop dat ik je snel kan appen!!
    Fijn dat je zo'n heerlijk tevreden mannetje hebt.. enne geen sorry zeggen dat je hier weinig bent hoor..
    is begrijpelijk, lekker genieten!

@ Meikie: Kwaad zal het niet kunnen hoor.. wel apart, issie ook pijnlijk?
    anders even de vk bellen voor advies.

9. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Niet echt pijnlijk, wel gevoelig....
    Ik kan momenteel ook alleen onderuit gezakt zitten anders voelt het helemaal niet fijn....
    Wil ook niet voor ieder dingetje de vk bellen, volgens mij heeft mijn vriend al zoiets van doe even normaal joh....

10. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ Sandra, zet hem op!! Hopelijk heb je de baby snel in je armen!

@ Meikie, lijkt mij niet echt kwaad te kunnen. Als jij je er niet prettig bij voelt, zou ik de vk gewoon bellen voor advies.

@ Elisabeth, hoe gaat het met jou en Timo?

Hier af en toe menstruatiekramp. Mijn buik is ook echt aan het zakken opeens dus het lijkt mij dat ze eindelijk aan het indalen is. Lopen voelt ook wat minder fijn down under.

We hebben de maxi cosi maar eens uit de verpakking gehaald en de voetenzak er vast in gedaan. Morgen ga ik de ziekenhuistas ook maar eens inpakken, toch al bijna 37 weken zwanger....

11. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Krijg net van mijn mams te horen dat mijn lieve omaatje van bijna 86 in het zieken huis ligt. Ze was donderdagnacht gevallen (ze is helaas bijna blind)...dus ze wist het al sinds vrijdag maar wilde mij dit besparen. Pas morgen :$ (woont 1400 km van ons vandaan) krijgt ze een röntgen en dan weten ze wat ze heeft. Pijn heeft ze in ieder geval en ze kan helemaal niks. Pfff ik kan dit er nu niet bij hebben....stel dat ....dan kan ik niet naar haar toe...of wat dan ook. Ze zou samen met mijn oom en tante in het laatste weekend van oktober langskomen om de baby te bewonderen maar als ik dit nu hoor denk ik niet dat het gaat gebeuren. Oh wat voel ik me k*t zeg!:(

@meikie, harde buiken kan je helaas niks aan doen. Misschien heb je je te druk gemaakt oid. Mocht je toch zorgen maken, gewoon bellen meid. Je moet je echt niet opgelaten voelen hoor.

12. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ waterlelie wat een vervelend nieuws zeg zit je nu zeker niet op te wachten! sterkte en knuff!

@ sandra oooee echt begonnen dus ha ik wist het! verder nog geen nieuws??? misschien ook een snelle bevalling :)

@ meikie harde buiken vd babyshower denk ik! Rustig aan doen meid en anders kom ik voor je zorgen hoor! Maak ik n appeltaart voor je en kom ik je een bakkie choco met slagroom brengen! BLIJVEN zitten/LIGGEN jij!!!

13. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hahaha, daar zeg ik geen nee tegen hoor :D

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Zit net te denken, heb ik 3 buddy's.... Allemaal bevallen en druk met hun baby's.... Als het zover is hoop ik dat ze tijd hebben om jullie op de hoogte te brengen....;) :p

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Je vk is er ook voor vragen hé en als je je zorgen maakt moet ze je ook gerust kunnen stellen!
    zal vast goedkomen met je buddy's hoor!

@ Daantje: Goed bezig zeg.. hopelijk komt jullie beeb niet voor de familie teug is..

@ Waterlelie: Ow bah meid wat ontzettend naar dat dit juist nu moet gebeuren en dat ze zo ver weg woont :(
    hopelijk valt het allemaal mee sterkte! knuff..

16. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Rrianne, gefeliciteerd met jullie zoontje, en wat fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad! Genieten maar!

Sandra: you go girl! Sterkte, en ik kijk uit naar babynieuws van jou!

Meikie, het beste kan je met zo'n harde buik gaan liggen en lekker goed ademhalen, in door je neus en lang uitademen door je mond, meestal trekt het dan wel weg. En neem rust, doe even niks. Ze kunnen zeker geen kwaad, integendeel het kan voor de indaling zorgen, of als je al verder bent, voor de eerste ontsluiting. Wat niet wil zeggen dat je dan gauw gaat bevallen trouwens. Sterkte!

Prutsje voor jou wordt het ook steeds spannender zeg! ik duim voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten.

Waterlelie, wat een naar nieuws over je oma! Hoop voor haar dat het meevalt, en dat ze over een paar weken weer op de been is, om jou wondertje te kunnen ontmoeten. Ik begrijp dat je enorm bent geschrokken! Sterkte ook!

Hier geen wijzigingen, gewoon afentoe harde buik, en wordt wat ongeduldig, maar verder alles rustig... Het zal nog wel even duren denk ik, alhoewel het wel spannend dichtbij begint te komen die uitgerekende datum! Nog 19 dagen.... Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh:$

17. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @sandra, oooooooooooeeeeeeee Spannend, wel ontzettend leuk dat het doorzet. Wel jammer dat het niet zo snel gaat. Ik hoop voor je dat je voor 00.00 uur bevalt dan hebben we toch nog een 9-10-11 kindje :)

@meikie, Je kunt altijd bellen. Daar zijn ze voor. Straks zijn het wel weeën je weet maar nooit. Dan kun je beter extra checken. Straks heb je een hele slechte nacht en mocht het morgen wel doorzetten dan ben je bekaf.

Wat betreft de buddy's moet het helemaal goed komen. Voor dit nieuws willen ze vast wel tijd vrij maken.

@daantje, ben dinsdag 39 weken maar heb m'n vluchttas ook nog niet klaar hoor. Heb wel wat kleertjes klaar gelegd. Ik denk dat ik morgen wat spulletjes bij elkaar zoek en de laatste dingen klaar maak.

@waterlelie, Wat vervelend nieuws. Het komt vast allemaal wel goed. Ik snap wel dat je moeder dit nieuws heeft bespaard. Ik kan daar ook niet over. M'n pake en beppe (opa en oma in het fries) zijn m'n alles. Zo heeft m'n oma ook al verschillende dingen gehad en hebben ze me in eerste instantie ook bespaard. Anders zit ik er de hele dat over te piekeren. Maar wel ontzettend vervelend dat ze dan zover van huis is.

@wapje. Heb de choc en slagroom ook al klaar staan in de kast. Kon het niet laten. Jullie hebben het over allemaal lekkere dingen. Dus kon het niet laten. Maar met dit weer is het ook geen ramp :)

@hier, Filmmiddagje was super gezellig. We hebben de avond afgesloten met patat. Altijd lekker. Nu wel bekaf, terwijl ik weinig heb gedaan (ben niet meer aan het rusten toe gekomen). Dus vroeg op bed en morgenochten (8.15) weer controle.

Sandra heel veel suc6 meid. Zal zeker aan je denken.

18. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Waterlelie, akelig nieuws van je oma zeg!!! veel beterschap en sterkte!!! Snap dat het even hard aankomt.
    Mijn oma is trouwens ook 85 en bijna blind, ze woont in Groningen.... dus ook niet naast de deur! Heavy hoor!

Guapetona, jij hebt ook een mooie buikfoto als avatar zeg!!!!! Als ik het dus goed zie, wordt het een mooi mix kindje ;) Ben benieuwd! Zijn er hier nog meer meiden met een vriend met een ander kleurtje of misschien zelf een ander kleurtje????

Blergh, ik ben het beu, voel me oke, maar ben t wachten zat... ik hoop dat de gyn me morgen weer kan strippen en dat het dan sneller op gang komt....

Ben benieuwd hoe het met Sandra is zeg! En Linda??? is ze al geweest vandaag????
    Ze had een spelletje Wordfeud met me, maar ze heeft 'opgegeven' terwijl ze flink voor stond..... hmmmm! :D

Affijn, ik lees straks nog wel ff mee!

Knuff voor iedereen!!!

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Guapetona: Hopelijk duurt het niet nog 5 weken voor jullie dan!

@ Prutsje: Dat is wel verdacht van Linda ja.. spannend!
    hopelijk kan de gyn morgen wat voor je betekenen.

Ow meiden ik ben kotsmisselijk (spanning) en ga dus maar naar bed..
    hoop op een goede nacht en snel nieuws morgen!

Succes voor iedereen die bezig is of snel gaat beginnen!!

20. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    ow mum, heeeeel veel succes morgen!!!!!! Waren jullie het nou ook nog eens over de naam???? Of hebben we dezelfde gekozen uiteindelijk??? :p

Deel Deze Pagina