Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Wendy, bij jou dus ook flink voorwerk!!!
    Leuk allemaal deze ontwikkelingen :)

Hier ff op de bank zitten, zo douchen. Aan school voel je die blikken.... "oooh ze loopt nog!" en een paar vragen het.
    Tja hoort r ook bij, bij de laatste loodjes!

Ik liep in m'n trainingsbroek, trui van m'n lief en m'n sportschoenen.... Zag er niet uit, vriendin lachte om me.... You veel THE way you dress! But hey, you dress well ;) hahahaha!
    Zo douchen en kado halen voor vriendinnetje van M.erel.

2. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wendy, nou dit klinkt wel positief hoor! Wel prettig dat de vk even naar heeft gekeken, weet je ook ongeveer waar je aan toe bent. Spannend meid!

wapje, jaja ik wil wel roze toevoegen aan de lijst maarja, er gebeurd hier niet zoveel..;)

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier een redelijke nacht gehad. Het duurde lang voordat ik in slaap viel, maar goed dat is niet zo gek....
    De lucht is inderdaad een beetje geklaard tussen beidde partijen, maar er moet nog het nodige gebeuren om elkaar weer te vertrouwen :)

@ Mum, Jeeeej, gefeliciteerd met jullie mooie zoon!!!
    Ik hoop dat jij het ook goed maakt!!! En hoe heeft de grote zus gereageerd?

@ Wendy, spannend toch? Ik hoop voor je dat het doorzet...

@ Rrianne, je hebt een hele mooie zoon!!!

@ Wapje, lijkt me gezellig ;) En tja roze, het blauw overheerst wel een beetje he.... :D

@ Prutsje, ik loop er hier ook niet al te charmant meer bij hoor. Maar dat mag in deze fase van de zwangerschap, vind ik....;)

@ Kristel, heel veel succes. Zet hem op meid!!!

Nou, ik ga naar de kapper, kom later weer even kijken :p

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @vaneke....spannend bij jou meid...hopelijk heeft het goed doorgezt vannacht!!

@muts....ohh ben zo benieuwd hoe het bij jou is meid...je zal vast je kleintje al bij je hebben!!

@wendy....lekker aan het rommelen dus ook bij jou:D spannend meid..hopelijk zet het door:)

@pruts...nog steeds niks he meis...kan nu toch echt niet lang mee duren...

@hier....vandaag 39 weken!!! vanmiddag weer naar de vk..hopelijk kom ik er dit keer positiever vandaan dan vorige week!!! vanmorgen heb ik voor het eerst sinds maanden weer overgegeven...pff voelde me echt ff beroerd..nu gaat het wel weer..was echt die ochtendmisselijkheid bah!!

5. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    DQ, vervelend die misselijkheid! Ik heb sinds enkele dagen dat juist in de avond en dan ook nog last van mijn maag...heb ik normaal noooooooooooooooit :(
    Succes straks bij de VK!

6. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Sorry ik ben even niet geweest, was nogal hectisch hier. Vertel er zo meer over. Eerst even de nieuwe baby's verwelkomen! Jesse, Timo, Jairo, L.ars, Gijs, Thijs en D.elani welkom! Wel grappig allemaal jongetjes en elke dag één! Nu weer een paar meisjes achter elkaar?

VanEke succes!!! :D

Hier dus nogal hectisch geweest. Mijn tante heeft de diagnose borstkanker gekregen, dus dat was nogal een klap. Vooral omdat haar ene dochter net bevallen is en de andere op het punt staat te bevallen (week na mij uitgerekend). Dat bracht dus een hele donkere wolk tussen alle roze... Ze gaan in ieder geval binnen 3 weken opereren. De operatie is (voorlopig) borst besparend. Daarna gaan ze bekijken weke variant het is en of er nog chemo gegeven moet worden. Ze krijgt zo wie zo radiotherapie.
    Verder gaat mijn schoonzus definitief scheiden. Ze hebben het van het weekend aan mijn twee nichtjes verteld. De oudste (6 jaar) was helemaal van slag. Ze wilde niet in een vreemd bed slapen en zulke dingen. Het is ook een heel gevoelig meisje. De jongste snapte het niet helemaal, maar dat is ook moeilijk met 3 jaar. Ik hoop dat het allemaal rustig verloopt voor de kindjes. Ik heb zo met ze te doen.

Hier nog alles rustig. Ik heb niet het idee dat de bevalling snel gaat komen. Ik zal de 40 weken wel volmaken. Hopelijk ga ik alleen niet te lang over tijd. Helaas worden de nachten alleen steeds korter... Ik slaap zo wie zo slechter, maar Deena wordt steeds wakker omdat ze bang is voor een slang in haar kamer. We zijn er ondertussen achter dat het om de slang van jungleboek gaat waar ze een boekje van heeft. Die hebben we dus even opgeborgen. Gister heeft mijn man de slang naar de dierentuin gebracht, maar vannacht zat er weer een nieuwe. Die moest ook naar de dierentuin. Hopelijk blijven er geen nieuwe slangen komen... Ik ben anders kapot voordat ik überhaupt moet bevallen.

7. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Vaneke, Spannend meid, Hopen dat je snel je kleintje in de handen hebt.

@wendy, Hoop voor je dat het snel doorzet, dan hebben we er weer een meisje bij :)

@mum Hoera een zoon, Nu maar snel herstellen en ervan genieten

@Meikie, wel fijn dat je lekker hebt geslapen na alles van gisteravond.

@wapje, de meiden laten gewoon wat langer op zich wachten. Het is hier ook nog erg rustig.

@linda, Fijn dat je vandaag naar huis mag.

@prutsje, zo loop ik de laatste dagen/weken er thuis ook bij. Lekker in trainingsbroekie, t-shirtje met soms een vest. Heerlijk. Niemand die het ziet (nou hoef ik ook niet naar school te lopen). Met boodschapjes verkleed ik me wel ff. Maar je moet je zo kleden waar je je lekker in vind. En wat dan nog, je loopt tegen het einde aan.

8. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ waterlelie, ik heb het ook 's avonds. Begon met 30 weken opeens, terwijl ik juist nooit een dag misselijk was geweest. Nu met omeprazol kan ik het goed onderdrukken.

@ Wendy, hoop voor je dat het door gaat zetten!

@ lindada, sterkte met alle familieperikelen. Hoop dat je tante snel mag genezen. Ow en sorry, moest een beetje lachen om je verhaal over de slang.

Hier vandaag ook eindelijk de 37 weken officieel bereikt dus van mij mag de baby nu ook gaan komen. Ben het nog niet super zat overigens, maar hoop niet dat ik nog 5 weken moet...straks maar beginnen met een glas bitterlemon en ananas op m'n brood :).

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    je kan uitgestelde kraamzorg aanvragen hangt alleen van je verzekering af of je dit vergoedt krijgt

10. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mum, van harte gefeliciteerd met jullie kerel!

Wendy, ik hou mijn phone in de gaten en ben hier dus gewoon online, dus ik post meteen als er buddynieuws is! Sterkte!

11. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Jeetje Lindada, Dat is niet zomaar wat. Heftig nieuws allemaal. Kanker is niet zomaar wat, dus heel veel suc6 in deze tijd, want je leeft toch automatisch mee.

En dat van je schoonzusje wens je geen één toe. En al helemaal niet met 2 jonge kinderen. Ik hoop dat de kinderen goed opgevangen worden door iedereen, zodat ze er niet heel erg last van hebben. Blijft niet makkelijk. Sterkte meid met alles.

Maar ff wat anders wel weer leuk om weer eens wat van je te horen:):). Fijn dat bij jou alles nog goed gaat. Mischien als het lukt middags nog even op bed. Ik maak ook de 40 weken wel vol hoor :). De meiden laten gewoon wat langer op zich wachten.

@ hier nog even :), vannacht goed geslapen. Wel 3x eruit maar echt half slapend eruit. Misschien ga ik vanmiddag wel weer ff op bed. Gister ook gedaan, maar vind het wel lekker. Vooral met dit weer.

12. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Mum zet hem op meid

vandaag weer babynieuws? ben erg benieuwd en vindt het erg spannend allemaal.

Prutsje die kleine van jou vindt het veel te lekker daarbinnen :D

Hier gaat het op zich wel alleen die kleine jongen heeft nog steeds erg last van krampjes dus ik heb nu maar de cinababy gehaald en kijken of hij daar wel rustiger van wordt zo niet dan maar eens langs de ha voor alle zekerheid. Vindt dat hij veel aan het persen is maar dan komt er niets uit. Hij drinkt wel erg goed en heeft voldoende plas luiers ook poept hij wel goed dus waarom hij dan steeds zo aan het persen is weet ik niet.

13. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    We krijgen inderdaad uitgestelde kraamzorg. Hoeveel weet ik niet, maar zien we wel. Ben opgelucht.

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lindada, dat is zeker een donkere wolk. Wat naar meis. Sterkte.

wherona, zou niet weten wat het kan zijn. Ik zou het even aan de ha vragen.

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Lindada, heftig zeg! Eigenlijk wil/kun je dat er niet bij hebben bij een zwangerschap hè?....
    Maar wel fijn dat verder alles goed gaat!!!

Ik ben inmiddels gedoucht en omgekleed, dan sta ik zo in elk geval fris en fruitig aan school ;)

Vanmiddag nog beetje poetsen en wasjes draaien, wie weet helpt t iets op gang?
    Het ananas en tonic/bitter Lemon verhaal geloof ik niet zo om eerlijk te zijn.... Beeb komt wanneer beeb wil.... *zucht*

16. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Denk trouwens wel dat de jongens gaan winnen ;)

17. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Wherona onze kleine meid doet dat ook! En onze oudste ook toen ie zo klein was en toen zijn we ook na de ha geweest maar die doet daar niks aan! Volgens mij zijn t gewoon wat krampjes omdat de darmpjes nog niet ontwikkeld zijn en moeten wennen aan de melk.

@ Pruts tja als de meiden nu nog moeten winnen da ga nie lukken!

@ Lindada kun je nu net niet gebruiken al die toestanden zeg bah sterkte meid!

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Mum: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon D.elani!!!

@ DQ: Jakkes.. Weer ochtendmisselijkheid :( Hoop dat de vk vandaag leuker is ;)

@ Lindada: Wat een verhaal meid!! Sterkte met je tante! En ik hoop dat Deena snel van de "slangen" af is en jij nog even goed kunt slapen voor het allemaal gaat beginnen.

@ Wherona: Sterkte met de krampjes.. Zo vervelend altijd, zo sneu ;) Hoop dat de cinababy helpt voor hem.

@ Prutsje: Ik snap je zucht enorm goed.... Wordt nu wel tijd voor pruts om eruit te komen... ;) Lekker weer bezig zijn vanmiddag om het "op gang te helpen". Ik hoop dat het gaat werken voor je!!

Ik denk ook dat de jongens gaan winnen van de meiden :p Hihi...
    Verder hier alles goed, zo lekker naar de massage toe; genieten!!
    Tot vanmiddag ;)

19. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    #1039 Poookie, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    Zo, ik ben ook een paar dagen niet online en meteen een hele babyboom hierzo!!! Laat ik bij het begin beginnen:

Rianne gefeliciteerd met je zoontje L.ars! Heb een foto gezien op Hyves, wat een mooi mannetje!

Sandra gefeliciteerd met je zoontje Thijs! Geniet ervan!

Linda0509 gefeliciteerd met je zoontje Gijs! Jij ook genieten he!

Mumtobe gefeliciteerd met jullie zoontje D.elani! Wat een aparte naam, wel heel mooi! Geniet van je zoontje hoor!

Muts en VanEke nog druk bezig vermoed ik?
    Spannend hoor, zet 'm op meiden!!!

Lindada veel sterkte toegewenst... Wat naar zeg :(
    En das nog zacht uitgedrukt...*knuf*

Hier gaat alles wel goed! Gister met Stijn naar het consultatiebureau geweest. Hij is 900 gram aangekomen en 3,5 cm gegroeid in 4 weken tijd :D Hij heeft wel iets last van krampjes, maar sinds gister krijgt ie Friso Comfort, speciaal voor krampjes en spugen en ook beter voor de ontlasting want hij kwam ontzettend moeilijk van zijn poep af. Hij had echt ruzie met zichzelf, liep helemaal rood aan en begon te krijzen. Hij had ook echt keuteltjes, en dat mag niet bij een baby... Gister 2 voedingen gegeven met Friso Comfort en vannacht meteen een mooie 'vla' luier! Alles zat eronder, zijn romper, zijn broek zelfs zijn sokjes hahaha. Maar gelukkig werkt het dus wel! :)

Goh vandaag is het alweer 4 weken geleden dat ik ben bevallen. De tijd vliegt voorbij lijkt het wel! Maar we genieten onwijs van onze kleine grote vent hihi :)

Even een fotootje erbij natuurlijk (voor de nieuwsgierigen, ik heb een prive album met nog meer foto's, even vrienden worden dus als je ze wil zien)

20. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @lindada....jeetje meis wat een naar nieuws allemaal bij jou:( heel veel sterkte ermee!!!

@rrianne...wat een mooi mannetje joh!! lekker van genieten hoor..

@buddy..wie is de buddy van muts?? hopelijk gaat alles goed bij haar, want bij haar was het toch dat de kleine in het vruchtwater had gepoept?? dan laten ze nooit lang doorlopen en volgens mij is het al 2 dagen geleden dat ze zich hier gemeld had??

@poookie...achhh wat een klein mannetje zeg, echt lief:D fijn dat zijn ontlasting nu beter is!!

Deel Deze Pagina