Geen babynieuws zie ik, jammer. Controle bij vk was goed, baby is eindelijk ingedaald. Toch even gestest op eiwitten in urine en deze was gelukkig negatief dus op naar volgende week. Of ik al veel last had van harde buiken/voorweeen. Euhm nee... Ik heb altijd gezegd dat ik overtijd ga en 9 of 10 november beval en lees nu dat het 10 november volle maan is . @ waterlelie, wie ben jij op wordfeud? Ik vind het ook zo'n leuk spel. Nou meiden, vannacht moet het gaan gebeuren voor de rommelaars! Rustig aan dus vandaag, even een extra powernapje en dan kunnen jullie er vannacht tegenaan. Jullie willen niet ook gaan wachten tot 10-11-11 hè .
@Muts van harte gefeliciteerd met jullie meid geniet er lekker van en kom maar lekker effe tot rust en laat alles maar effe bezinken. @Wapje ik wieg hem dan of over buikje wrijven met de klok mee beentjes kruisen en naar buikje brengen of in bad het werkt niet altijd maar een van deze dingen doet op een gegeven ogenblik wel zijn werk. Gek he dat de ene baby beter reageert op infacol en de andere op cinababy. @Pookie wow zo snel al sex wauw zeg wat knap hahah moet der echt nog niet aan denken. Op hoeveel cc zit Stijn nu? @volle maan de vorige keer dat het volle maan was lag ik in het ziekenhuis hihi dus beloofd wat en met mij waren der 8 andere die aan het bevallen waren. Dus ben erg benieuwd of er vannacht weer een babyboom ontstaat. Davey is morgen alweer 1 maandje gaat echt super snel hoor hihi tis een heerlijk kereltje al zeg ik het zelf hahaha. Nou meiden die op springen staan doe rustig aan vandaag en neem nog effe je rust.
@ Meikie: Heerlijk zo lang uitslapen!! Ben beetje jaloers @ Daantje: Fijn dat de controle weer goed was!! @ Wherona: Jeetje... Een maand alweer... Gaat hard!! @ Volle maan: Benieuwd wie er vannacht gaat/gaan bevallen.... Hier geen bijzonderheden, lekker met de pootjes op de bank
Ooh nog geen beeb bij Meikie dus haha! Ik dacht al... Nou dan moet het vannacht gebeuren bij de rommelaars... Zal mij benieuwen @ Wherona Stijn zit op 90cc nog steeds, eerder liet ie nog weleens 10cc staan maar nu gaan ze tot de laatste druppel leeg! En hoeveel drinkt Davey nu?
Ik begin aan een powernap, voel me niet erg fijn! Hopelijk is het een voorteken!!! En niet ziek, maar onrustig lijf, beetje zwaar hoofd enzo. We zullen wel zien! Ik duim in elk geval voor meZelf :-D
@ Prutsje, jij ook niet fit dus.... Hier ook niet helemaal lekker, heb nu niks aan een powernap. Deze heb ik afgelopen nacht lang genoeg gehad Hier al de hele dag pijn in heupen/bekken/rug en een vreemd gevoel in mijn hoofd en mijn maag voelt ook niet echt prettig.... Vind die laatste loodjes tot nog toe niet echt fijn hoor... Ik hoop echt dat het bij jou eindelijk eens doorgaat zetten, jij loopt nu al zo lang over tijd.... Heb net wel boodschapjes gedaan en een beetje strijkwerk (wel zittend hoor), maar nu weer even genoeg gedaan. Helaas moet Mickey nog uit dus moet zo nog even in de benen. Heb net wel besloten dat ik mezelf mag verwennen en heb voor morgenavond een zwangerschapsmassage geboekt, heerlijk een uur lang!!! Heb er nu al zoveel zin in....Zal morgen wel een lange dag worden, mag pas om 20.00 uur
@ Meikie: Balen dat je ook niet erg fit bent vandaag, ondanks dat je heerlijk geslapen hebt Genieten morgen met de massage!!! Het is heerlijk
linda0509 gefeliciteerd met Gijs Mumtobe gefeliciteerd met Delani Muts76 Gefeliciteerd met Luna Vaneke Gefeliciteerd met Elke Verhuizen we zijn inmiddels bezig met een soort van urgentie. Mijn kraamtijd verloopt niet zoals verwacht er is iemand die het ons niet gunt en een melding over ons heeft gedaan. Daarom ben ik er wat minder druk met vanalles aan het regelen. Genieten van Jesse doen we wel overdag slaapt hij lekker door de nachten komt hij wat vaker.
@ meikie jaja ik zat over jou in hoor! oh lekker massage! ik dacht dat dat maar tot 36 weken mocht ofzo omdat t weeen op zou kunnen wekken? @ prutsje ach meid ik hoop zo dat die beeb van jou er es uit gaat komen, was eerst nog wel n beetje jaloers dat jij nog je buik hebt maar volgens mij ben jij t echt beu! @ poookie nou hier 2 weken geleden bevallen maar nog niet erg aan de sex hoor haha ik vloei zowiezo nog dus dat vind ik niks @ daantje fijn dat je weer goedgekeurd ben! @ wherona zal es proberen
Nou, dat zou een mooie bijkomstigheid zijn Als het werkt zal ik het hier direct posten, kan de rest het ook nog proberen Maar ik ga voornamelijk voor de ontspanning hoor, vind massages normaal gesproken ook heerlijk!!! ( Ik vind het wel lief dat je over mij in zit hoor ) @ Natalie, balen zeg. Wat voor melding hebben ze gemaakt dan? Voor geluidsoverlast? Ik hoop dat je snel een ander plekje zult krijgen toegewezen, zodat je eindelijk heerlijk rustig kan wonen Fijn dat het met Jesse zo goed gaat!!!
oke wat goed van Stijn zeg. Davey zit nu op 80cc 7 voedingen maar merk wel dat hij in de avond meer wilt drinken als in de ochtend. Heb jij dan ook 7 voedingen per dag? vindt het best lastig hoor dat hele voedingsgebeuren.
iemand vroeg trouwens ook nog hoe het down under gaat bij de bevallen meiden. Ik heb een paar hechtingen gehad maar die zijn er al weer uit. Na een paar dagen al haalde de vlos er 1 uit bij perineum wat een opluchting. Sindsdien geen last meer ervan. Ik vloei zo nu en dan nog wel een beetje maar echt mini beetjes. Heb ook geen last gehad van stolsels (lekker praatje). Ik vindt het nog steeds wel een beetje vreemd allemaal momenteel zou ik nog in verwachting zijn en als ik al jullie spannende verhalen lees dan mis ik het toch wel hoor bij mij was het zo plotseling. Ook vindt ik het erg moeilijk dat ik geen kraamtijd heb gehad. Neemt niet weg dat ik erg blij en trots op mijn jongen ben hoor maar soms denk ik daaraan en vraag ik me af hoe het zou zijn geweest. Het was best wel een hectische periode zo in en uit het ziekenhuis en ook best wel emotioneel en merk toch wel aan mezelf dat ik er zo nu en dan wat moeite ermee heb. Het moet allemaal nog verwerkt worden denk ik. Nou dat was effe een emo berichtje moest het effe kwijt.
@ wherona fijna dat die hechtingen weg zijn zeg! Ik had gelukkig niks alleen een schaafplek en dat is ook niet lekker maar hechtingen doen meer zeer! zeker bij t plassen! Ik ben 2 weken te vroeg bevallen en mis het zwanger zijn wel hoor zeker als ik het dan hier zo lees mijn bevalling is ook supersnel gegaan en iedereen denkt dat t zo geweldig is maar je hebt dezelfde pijn in n hele korte tijd (10 minuten!!!!!!) en t gaat voor je gevoel veel te snel. Je kunt dan niet echt afscheid nemen zeg maar van t zwanger zijn enz dat heb jij denk ook. Ik heb zowiezo nu heel veel last van emoties en hormonen enzo!
wat voedingen betreft ik voed op verzoek en geef bv dus dat mag zo vaak als beeb wil, alleen wil ze s´nachts heel de nacht pfff
natalie oh vervelend zeg dat je graag wilt verhuizen maar dat ze het jullie niet gunnen!! En wat moet die gene gezegt hebben?? echt kl*ten!! down under Ik heb maar 1 hechting ik heb er gelukkig geen last van!!!! Jairo zit nu ook op 7 voedingen ik geef bv maar hij komt mooi om de drie uur en sinds vandaag al 4 uur!! dus ik ben helemaal blij heb je net ff wat meer rust!! wapje hoe vaak voed je dan als je op verzoek doet?? zit er al wel een beetje regelmaat in?? Prutsje hopelijk zijn het voorteken!! ik hoop het zo voor jou!!! waterlelie en daantje ik heb ook wordfeut dus als je een spelletje wil doen ik heet madelindeo Pookie na 2 weken alweer sex!!! ongelofelijk ik was bij de beide meiden pas na 6 weken gestopt met vloeien en daarna duurde het nog wel ff voordat ik zin had!! sandra mooi vestje hebben jullie zag jullie advertentie in ons weekblad we staan net niet onder elkaar
Voedingen: Timo zit sinds vandaag op 7x90 cc. Hij is nog geen week oud.... Echt een vreetzakje! Down under: heb heel veel hechtingen, inwendig en uitwendig, maar heb er geen last van gelukkig. Wel van aambeien, kwam ik gister achter dat ik die heb. Dacht steeds dat de pijn van mijn hechtingen kwam. Dames die nog moeten bevallen: haal Curanol in huis, echt een wondermiddel! Ik vloei nog, net als een lichte menstruatie, mag geen naam hebben. Verder twee hele enerverende dagen gehad, met goede afloop gelukkig. Heel verhaal, kom ik nog wel een keer op terug als het rustiger is. Niet goed voor een kraamvrouw met heel veel kraamtranen. Morgen horen we of Timo vrijdag naar huis mag.
We zouden niet goed voor mijn dochter zorgen. Daardoor nu gezeur er zijn veel mensen die ons uit elkaar willen hebben. Via deze manier het voor elkaar proberen te krijgen. Voeding Jesse krijgt 80 cc morgen meschien meer.