Oh verschrikkelijk zeg ik word niet goed van zulke mensen!!! laten ze de mensen aan pakken die het echt nodig hebben!! als je hun vraagt duurt het weken voordat je iets hoort!!
@wendyw80 en prutsje, Hoe is je dag vandaag verder gegaan? Nog veel last gehad? @Meikie, als je nou slaapt met een kussen of voedingskussen tussen de benen. Wil ook vaak wel helpen en ontlast je heupen/bekken wat. Lekker even een massage, ben jaloers. @Daantje, Fijn dat je weer goed bent gekeurd. @Nathalie, Wat ontzettend vervelend dat ze jou nu geen fijne kraamtijd gunnen. En dat dat dan gelijk zo moet. @Wherona, Snap je emoties helemaal. Ik denk dat je normaal in je kraamweek alles even kunt verwerken en het is nu allemaal snel gegaan en zodra je dan thuis komt is er geen een die je opvangt of helpt. @wapje, Wat ik heb begrepen is dat je hormonen tot 6 weken na de bevalling bij je blijven. Maar het kan ook anders zijn hoor. Heb er geen ervaring mee. En een snelle bevalling lijkt me ook niet fijn. @EB, Ben benieuwd naar je verhaal @hier, vanmiddag vriendin langs gehad met zoontje. Was weer gezellig. Manlief is nu boven nog druk aan het afwerken. Ik zit ff lekker op de bank met de beentjes omhoog voor het blok. Net voor het eten nog een powernap gedaan. Was daar nog niet aan toe gekomen.
Bekeek net ff de lijst, maar Prutsje,wendyw80 en Daanquinty, wij zijn de volgende op de lijst. Ben benieuwd wie eerst bevalt. Hoop voor jou prutsje dat jij dat mag zijn.
@ mama05 eergisternacht kwam Mica 6x!! En dan niet zomaar 10 minuten ofzo maar echt gewoon drie kwartier ofzo, vind t fijn om bv te geven maar niet op deze manier hoor! nu kolf ik t af voor ik naar bed ga zodat ik s'nachts ook n fles kan geven want ow mn arme tepeltjes heb ook t idee dat ze zichzelf in slaap wil tutten maar een speentje pakt ze niet. Als ik n felsje geef wil ze trouwens toch ook altijd nog even aan de borst!(om in slaap te komen denk ik) @ nathalie tss waar bemoeien ze zich mee zeg! bah niet leuk! word tijd dat jullie gaan verhuizen volgens mij! @ dolfijnjes 6 weken!! wist ik niet @ volle maan Meikie aan t bevallen of prutsje of wendy of dq????
@ Alle mama's, ik kan helaas nog niet met jullie mee kletsen. Maar lees alles met volle belangstelling @ Dolfijntjes, dat heb ik een paar keer geprobeerd. Maar slaapt voor geen meter.... En de pijn komt er nog eens doorheen ook.... Jammer genoeg @ Wapje, helaas nog steeds niet aan het bevallen, hahahaha Net even een bakkie wezen doen bij mijn schoonouders, wilde er echt even uit. Straks lekke rin bad en daarna mijn bedje in. Wat bed ik snel moe zeg tegenwoordig.... Nou, iedereen tot morgen en voor iedereen die gaat bevallen vannacht, heel veel succes en zet hem op!!!
Hallo dames, Ondertussen 2 dagen int ZH. Dinsdagnacht begonnen de weeen, int ZH was bij toucheren snel duidelijk dat stuitbevalling toch niet ging omdat er een voetje voor de ingang lag dus dat werd snel besloten tot kiezersnede. Om 6.15 uur ruggeprik gekregen en om 6.36 was ze er al. Kiezersnede ging dus heel snel, en erg blij dat het zo gebeurt is want navelstreng bleek 3 keer rond haar nekje te zitten, dus dat had sowieso tot spoedKS gevorderd. Om 9 uur begon echter die ruggeprik uit te werken waardoor ik in combinatie met naweeen ecjt helse pijn in mijn buik kreeg. Gewone morfineprik hielp niet dus morfinepomp via infuus gerkregen. Pijn ging gelukkig over, werd er alleen wat suf van waardoor de eerste dag beetje in waas langs me heezn is gegaan. Vannacht zonder gebruik van pijnpomp kunnen doen dus lekker infuus en alles uit, en dus ook stuk meer helder. Lekker van mijn dochter kunnen genieten hoewel nog zelf weinig kunnen doen doordat ik niet zo mobiel ben. Das dus wel jammer dat ik haar niet makkelijk zelf kan opnemen enzo wanneer ik wil en hoe ik wil maar dat zal ik vast kunnen inhalen! Nu weer tijd om voor de nacht naar toilet te strompelen, dus horen jullie later weer van mij...
Ik niet hoor, maar meld me vrijwillig aan! Wel onrustige buik, maar geen regelmaat.... heb vanmiddag heeeeeerlijk geslapen, dat wel, als een blok! Wie weet, wat de nacht ons brengt! Natalie, wat een gezeur zeg!!!! heel veel sterkte ermee! Wapje, pffffff 6x!!!! my god! wat krijg ik nog te verwachten Wherona, ik herken je gevoel heel goed hoor, had ik ook met de twins, maar ik kon 10dg bij hun blijven in het ziekenhuis.... En die hormonen blijven maar gieren door je lijf!
Ik meld me ook nog even voor ik mijn bedje op ga zoeken. Hier nog steeds hetzelfde,veel krampen een buik als een voetbal maar nog steeds geen regelmaat in te zien. Vandaag maar rustig aan gedaan al had ik nog zoveel plannen. Middagdutje ging ook niet door die rotkrampen. Hoop dat ik vannacht beter ga slapen en dat het nu maar doorzet of helemaal stopt. Weet gewoon niet waar ik aan toe ben. Fijne nacht allemaal en Prutsje ik hoop dat het bij je ook door zal zetten. Tot morgen !!
Kristel, jee wat een supersnelle keizersnede! Maar ik was daar toen ook zo verbaasd over dat t zo snel ging.... Ik kreeg om 23u mn ruggeprik en om 23.26 en 23.28 zijn de twins geboren!!!! Bizar he? Succes verder met je herstel, hopelijk gaat t nu snel!!! Meikie, ik heb ook erg veel pijn in mijn bekken, zeker in bed.... sinds vandaag ook overdag.... alsof ik ineens veel druk heb op mijn bekken. Ik slaap wel met een klein kussentje tussen mn benen, bij mij helpt het een beetje. Ik kan me vooral moeilijk omdraaien. Hopelijk zet t vannacht door! maar ben bang van niet.... die voor weeen zijn niet krachtig genoeg en echt te onregelmatig....
hier ook lampje uit.... van mn laptop althans wendy, ik gun het jou en de andere meiden ook hoor.... laten we hopen dat we morgen allemaal goed nieuws hebben!!!
ik meld me ook nog even hier de hele dag wel wat steekjes onderin me buik, maar geen krampjes, dus heb geen idee wat het is eigenlijk...ik ga dadelijk lekker slapen en we zien wel wat er gebeurd.. @pruts...zegt niks hoor dat de weeen nog niet krachtig genoeg zijn, kan zo van het een op andere moment omslaan in echte weeen, dus ik duim voor je
Stijn krijgt 6 voedingen per dag, om de 4 uur gemiddeld. We hebben ongeveer de tijden vanaf 's morgens 7 - 11 - 15 - 19 - 23 en dan 's nachts is het verschillend. Vaak is het 's avonds ipv 23 al twaalf uur en meld ie zich daarna rond 5 uur. Dan krijgt ie ongeveer 65 cc omdat ie anders om 7 uur nog te vol is voor de fles en ik wil wel een beetje ritme erin krijgen. We hopen op den duur, als ie ouder is natuurlijk, dat ie dan die nachtvoeding niet meer nodig heeft, maar dat mag nog wel een poosje duren. Hij is natuurlijk nog maar een maandje oud! Als hij zich eerder meld krijgt ie eerder, meld ie zich later dan krijgt ie later maar er zit nooit meer dan 6 uur tussen ('s nachts dan, overdag meld ie zich vaak na 3 en een half uur, of 3 uur en 3 kwartier). Stijn lijkt 's avonds ook hongeriger dan overdag inderdaad, dan gaat de fles een stuk sneller leeg haha! En wbt je emoties kan ik me wel iets bij voorstellen. Wij hebben ook een week in het ziekenhuis gelegen, en gelukkig mocht Stijn tegelijk met mij naar huis. Maar om je kindje achter te moeten laten zoals jij met Davey, lijkt me echt heel pittig... Als je het er echt moeilijk mee blijft hebben is het misschien een optie om er met iemand over te praten. Ik weet niet of ze jou ook hebben gevraagd op het ziekenhuis of je behoefte had aan een gesprek met een maatschappelijk werker ofzo. Ze vroegen dat bij mij wel of ik daar behoefte aan had... Een meisje die bij mij op de kamer lag en een onverwachte ks moest heeft wel met die vrouw gepraat. Heeft haar wel echt geholpen @down under, ik had ook een paar hechtingen, stuk of 3/4, heb er wel iets last van gehad omdat een zenuw ingescheurd was (heb ik mij laten vertellen). De meeste pijn had ik ong de 6e t/m de 10e dag ofzo, omdat het toen enorm aan het genezen was. De vk heeft toen nog gekeken van onder om te kijken of de hechtingen niet te strak zaten en toen zat er nog maar 1tje in en die zat al heel los. Heb wel iets meer dan een week na de bevalling blaasontsteking gekregen... Gelukkig was ik er met een ab kuurtje ook zo weer vanaf Qua vloeien was na een dag of 3/4 al bijna niks meer. Tussendoor nog 1 dagje weer wat meer, en verlies nu alleen nog wat slijm, de ene dag wel de andere dag niet/amper. @Natalie nou jaaaa zeg, wat een lef om zoiets te zeggen. Lijkt me vreselijk... Sterkte hoor met al het gedoe! En probeer ondanks al het gezeik toch lekker van je kindje te genieten! @VanEke wat een verhaal zeg... Best heftig zo te horen! Hopelijk ben je snel wat beter te been! Beterschap hoor. Verder nog steeds een boel rommelende meiden... Zal mij benieuwen wanneer de eerstvolgende beeb zich meld! Spannend. Fijne nacht allemaal!
Even een momentje rust, dus hier mijn verhaal van de afgelopen twee dagen. Timo is een hongerig mannetje en als hij eten wil, dan moet het echt nú anders zet hij het op een krijsen. Hij wordt dan echt woedend en heel rood. En hij zweet, terwijl babys blijkbaar nooit zweten. Dat klopte dus niet en moest nagekeken worden. Gisteren hebben ze bloed afgenomen om te checken of hij geen overactieve schildklier heeft. Heel veel tranen natuurlijk, want wat als...? Vanochtend kregen we te horen dat daar niets mee aan de hand was. Hoera! Dat is geweldig nieuws. Maar een uur later kwam de arts assistent alweer langs dat ze een echo van zijn buik en hoofd wilden maken, want het zweten moest ergens vandaan komen. Ze wilden uitsluiten dat hij een tumor in zijn niertjes of een bloeding in zijn hersenen had. Gelukkig was mijn moeder er (M is weer gaan werken) want ik dus helemaal in paniek. Tumor en hersenbloeding zijn grote woorden, daar wil je niet over nadenken. Ik helemaalmin paniek M opgebeld, hij weer naar Blaricum. De echo werd gedaan door een radiologe die net terug was van haar verlof en mijn angst goed kon begrijpen. Ze zei ook heel goed wat ze aan het checken was en liet meteen weten dat er niets aan de hamd was met zijn niertjes en later zijn hersenen. Weer tranen, maar nu van enorme opluchting. Dit verhaal in combinatie met mijn hormonen, bv die voor geen meter loopt en vermoeidheid omdat ik iedere drie uur eerst Timo eten geef en daarna kolf (alleen afgelopen nacht, om te kijken of ik de productie op gang kan krijgen) maakt me op dit moment een labiele kraamvrouw die zichzelf niet herkend. Mijn hemel, wat kan een kindje veel zorgen met zich meebrengen! Wherona, ik snap heel goed je gevoel van dat je geen kraamtijd hebt gehad. Dat gevoel heb ik tot nu toe ook. Hopelijk krijg ik straks thuis nog wat hulp, want dat heb ik echt nodig om mezelf weer terug te vinden. We worden deze week van de ene emotie in de andere geduwd: zware bevalling, infectie, sleutelbeentje, mogelijk overactieve schildklier/tumor/hersenbloeding. Het hield niet op. Morgenmiddag horen we of Timo vrijdag naar huis mag. Ik moet sowieso vrijdag naar huis. Zit alleen erg te twijfelen of ik niet donderdag thuis moet gaan slapen om wat rust te pakken. Maar vind het vreselijk moeilijk om Timo hier achter te laten. Gevoel en verstand gaan de strijd aan met elkaar, maar ik weet nog niet wie er gaat winnen.
Pfffff de hele avond moest vriendlief dingen updaten voor de Ipad...kon dus niet internetten Ben niet aan het bevallen....maar jullie misten mij gelukkig niet Lieverds, ik lees morgen weer bij.... En mama05 en daantje, ik ben Lelie81 op Wordfeut Speelde steeds op vriendje zn naam maar heb nu een eigen Wie het spelletje met mij durft te spelen............kom maar op
Bezoek aan VK of gyn 13 okt: Waterlelie81, Karine, Meikie 17 okt: Dolfijnjes 19 okt: Daanquinty Uitgerekend 9 oktober 2011: prutsje (geheim) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3) 15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) 19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6) 23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4) 26-09-2011: Mica dochter van Wapje, weegt 3430 gram. 50 cm, (38w+1) 03-10-2011: Lily dochter van Princess01, weegt 3670, 50 cm, (38weken) 05-10-2011: Jesse zoontje van Nathalie78, weegt 5155, 57 cm, (39 weken) 06-10-2011: Timo zoontje van Elisabethbas, weegt 4890, 56,5cm, (40w+4) 07-10-2011: Jairo zoontje van mama05, weegt 4300, 55cm, (41 weken) 08-10-2011: L.ars zoontje van Rrianne, weegt 3470, .... cm, (39 weken) 09-10-2011: Gijs Alexander zoontje van Linda0509, weegt 3600 gram, 50 cm, (40 weken) 10-10-2011: Thijs zoontje van sandra2, weegt 4500 gram, 56cm, (40,2 weken) 10-10-2011: D.elani zoontje van mumtobe, weegt 2970 , 51 cm, (38 weken) 10-10-2011: Luna dochter van Muts76, weegt ...., .. cm, (39wk+3) 11-10-2011: Elke dochter van VanEke, weegt...., ..cm, (39wk+2) Al 10 Jongetjes en 5 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Muts76 - 35 jaar- Amsterdam Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Elisabethbas Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Wapje < --> Waterlelie Even de lijst naar voren gehaald, stond op pagina 107 ofzo. Hopelijk kunnen we m morgen aanvullen met beebjes
Ik heb vijf werk dagen geen telefoon grrrr sim kaart geblokkeerd, meIKIE DAN weet je dat. Lois nog steeds last van spruw en krampen, nu weer ligt ze bij ons...als de kuur klaar is weer naar dokter want dit is best vervelend....dat huil uurtje duurt dan wel erg lang. Nog geen babynieuws?hmmm morgen misschien...
* dames,mijn vliezen zin net gebroken en de krampen worden langzaam aan erger* Ik probeer jullie op de hoogte te houden en anders EB ik weet je te vinden hihi.
Oh stiekem jaloers hier!!! hier nog geen tekenen van aankomende beeb!!!! Wendy, ben benieuwd hoe het met je is!!!!!! Tot later!!!
ohh spannend wendy volle maan heeft bij jou dus gewerkt @pruts...hier een ook jaloerse vrouw hoor meid hier is ook nog geen aanstalten gemaakt grrrrr...we moeten nog steeds geduld hebben!!!