Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    zet m op WENDY !!!! succes en sterkte je kan t meid!!!!!

@ Eb nooit van gehoord dat baby's niet zweten? onze MICA heeft zo af en toe toch zweet op r voorhoofdje hoor?! Maar wat n gedoe zeg gelukkig dat alles dan toch goed blijkt te zijn! Kan me voorstellen dat je schrikt! Wat bv betreft ben ik n week aan t klooien geweest en nu gaat t goed. Bij de eerste heb ik n half jaar gekolfd! hou nog ff vol, maar doe wel waar JIJ jezelf goed bij voelt! Dikke knuff!!

@ volle maan zijn er nog meer meiden aan t bevallen???

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Hier redelijke goede nacht gehad.

@ EB, ik vind dat je er nog rustig onder bent hoor! Ik zou volgens mij compleet in paniek raken na al die onheilspellende mededelingen. Gelukkig bleek alles hoe te zijn met Timo.

@ Wendy, zet hem op vandaag!

Hier weinig nieuws. Weet nog steeds niet hoe voorweeen voelen haha.

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goede morgen dames,
    Hier geen beweging maar wel heerlijk uitgeslapen. En de nacht was super. Hoefde er maar 1x uit om te plassen. Dus heerlijk.

@wendy zet het op meid. Hopen dat het snel doorzet en dat er dan mooi nieuws is vandaag. Spannend!!!!

@EB, Lijkt me niet leuk om je mannetje achter te laten. Maar hij is daar in goede handen. Nooit leuk om te horen dat ze zoveel dingen willen checken. Maar zeker fijn om te horen dat alles goed is. Ik hoop zodra jullie beide thuis zijn dat je dan lekker kunt genieten.
    Dikke knuf meid.

Kom later wel weer gluren

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    ik wist het wel dat we de lijst gaan gebruiken straks :D
    heel veel succes wendy, je kan het!!!!!!!

eb, pfff wat een kraamperiode :$ ik zou compleet in shock raken.
    dit is even niks allemaal! diep respect hoe je ermee omgaat meid!

hier ook niks te melden. vanmiddag wel langs de gyn (voor de laatste keer :D)

5. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier de slaapkop van de groep :D
    Ik heb echt het geluk dat in 's nachts helemaal mijn bed niet uit hoef om te plassen, pas als ik 's morgens goed wakker ben heb ik zoiets van oja, even plassen. Heerlijk hoor. Word echt alleen wakker van de pijn en moet dan omdraaien....;)
    Ennuh, hier ook nog niks hoor....:D

@ Rica, fijn dat je het even aangeeft!!! Wie weet zit ie nog 3 weken....:)

@ EB, man wat moet jij allemaal doorstaan zeg in je kraamtijd.... Dit is normaal al heel moeilijk om door te maken laat staan in deze dagen. Ik leef met je mee meid :)

@ Wendy, Go girl!!! Make Our day, met een nieuwe baby!!! :D

@ Daantje, wie weet krijg jij helemaal geen voorweeën en begint het gewoon ineens.... En anders voel je het vanzelf :p

@ Waterlelie, goed bedacht om vast het lijstje tevoorschijn te halen!!!

Nou, ik ga Mickey maar even uitlaten. Vanmiddag naar de vk en vanavond lekker een massage!!! :D

6. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    het is hier wel rustig vandaag zeg:D

@meikie....lekker slaapkop ben jij zeg, en wat een heerlijkheid dat je niet hoeft te plassen s'nachts....

@eb....jeetje meid jij maakt wat mee die eerste week pfff...gelukkig is wel alles goed met jullie mannetje:D hopelijk kunnen jullie snel thuis lekker echt gaan genieten...

@waterlelie...die lijst staat altijd weer snel ver weg he hahaha...heb hem ook al vaak van 10 pagina;s terug geplukt:)

@hier...pff nog steeds alles rustig...wel wat ongikrampjes in de onderbuik en onderrug, maar niks wat er op wijst dat het snel door gaat zetten...ik haat wachten:( ik wil zo graag dat hij voor de herfstvakantie geboren wordt...zou zo leuk zijn voor ons meisje ook, dan kan ze lekker meegenieten...dus ik ga maar duimen dat het deze week nog gaat gebeuren:)

7. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ja dat klopt wel heb geen afscheid kunnen nemen van mijn zwanger zijn was gewoon plots over. heeft zijn tijd nodig om deze periode te verwerken. Ik geef bv ook op verzoek en daarbij flesje zodat vaders ook kan voeden gaat best wel goed.

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oja, herfstvakantie. Dat is waar ook! Bij ons begint het morgen. Onze dochter wordt zeker weten in de vakantie geboren..:):D
    Ik hoop dat het bij ook lukt ;)

Daantje, wat is je wordfeut-naam? Ik wil wel een spelletje spelen hoor :D

9. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ja we hebben ook maatschap werkster aangeboden gekregen en heb ook met haar gesproken maar op dat moment had ik meer zorgen om davey en was het besef er nog niet. Kan heel erg goed met mijn vriend en moeder hierover praten en met jullie en dat helpt mij om het een plekje te geven. ow dus stijn al op voedingen ik wil het nu ook gaan proberen met davey kijken hoe hij erop reageerd. wel leuk dat ze maar een paar dagen schelen met elkaar :D

10. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Wendy zet hem op meid!

EB jeetje meid wat vervelend niet leuk he om zo je kraamtijd te moeten doorbrengen sterkte ermee.

had wel meer babynieuws verwacht hoor na de volle maan hihi
    tis vandaag mooi weer zo ga zo lekker effe wandelen met davey ben ik zelf ook wel aan toe heerlijk effe een frisse neus halen.

kom later weer effe gluren of er al babynieuws is :D

11. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Wendy: Zet 'm op!!! :D

Hier lekker geslapen, maar moest er alleen 4x uit om te plassen, nog nooit zo vaak gemoeten in de zwangerschap...
    Vandaag weinig, vanavond lekker gezellig met vriendin een workshop taart maken :D Heb er zin in ;)

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hier ook geen verandering. Wel druk geweest in huis, nu flink pijn aan m'n onderkantje :) alsof de beeb enorm naar beneden drukt.

We zullen zien wat de dag ons brengt!

Hier is het niet komende wk herfstvakantie maar die week erop, heerlijk voor mijn kraamperiode!!! :)

Hoe zou het met Wendy zijn??????

En DQ, we komen wel erg dicht bij elkaar in de buurt qua bevallen, straks gaan we echt op dezelfde dag!!! :-D

Vanmiddag nog het huis stofzuigen en verder niksssss doen!
    Ow ja, de letters van "de" naam ophangen!!!!
    Verder wil ik graag nog een leuke muursticker voor op de beebkamer, maar weet nog niet wat.......

13. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou hier alweer een drukke ochtend achter de rug. Net met het uitlaten van Mickey ineens een vreemde hond erbij, liep het hele rondje mee. Best gezellig hoor, maar er was geen baasje of wat dan ook in de buurt....:$
    Dus hond mee naar huis gelokt, hier voor de deur renden die ineens weg... Normaal had ik er achter aan gegaan, maar in deze toestand gaat dat niet echt... ;)

Toen ik net was uitgepuft kwam m'n schoonmoeder, ze heeft de hele achtertuin aangeveegd, deze lag vol met confetti van de babyshower. Hierna gelijk maar even naar het tuincentrum wat nieuwe plantjes gehaald om het toch enigsinds gezellig te maken :D

Dus nu eindelijk even op mijn kont, zo maar wat eten en dan komt zo rond 15.00 uur mijn vriendje alweer thuis en gaan we naar de vk....

Moet zeggen dat mijn onderkantje nu ook wel weer flink gevoelig is, terwijl mijn heupen/bekken redelijk pijnloos zijn vandaag :)

@ DQ, wat duurt wachten lang he.... Ze moesten eigenlijk gewoon een klokuitvinden waarop je kan zien wanneer het gaat gebeuren. Dan weet je waar je aan toen bent. Nu kan het ergens tussen de 37 en 42 weken, maar wanneer moet je maar afwachten.... Ik heb daar ook niet zoveel gedult voor....;)

@ Hoe zou het met Wendy zijn?
    En hoe is het met mum? Al een paar dagen niks gehoord volgens mij?

14. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ooh spannend, Wendy aan het bevallen... Of misschien al wel klaar?
    Ben heel benieuwd... Zet 'm op meis, voor als je nog bezig bent hihi...

Vandaag Stijn alweer 1 maand! Time flies! :D
    Vanmorgen even een paar fotootjes geschoten, heb er ook nog niet genoeg (bijna 800 ;)) waar 1 hele mooie uit is gerold...
    Die moet ik gewoon even spammen hier hihi

15. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    *smelt*
    poookie!!! Hij is prachtig!!! :-D

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Wauw, pookie die is echt heel mooi!!!
    Heb je hem zelf gemaakt?
    Dit is er echt een voor op zo'n doek ;)

17. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @vaneke proficiat met jullie dochter elke!

@muts proficiat met jullie dochter luna!

Leuk leuk twee meiden op de door jongens dominerende lijst erbij hahaha!

@wendy succes!! Zet hem op!
    @eb ook hier nogmaals sterkte hoop echt dat je snel met timo naar huis mag
    @dames die wachten dikke knuffel! Hoop op snel goed nieuws voor jullie!

Hier gaat alles prima gijs doet het super goed echt een tevreden mannetje. Met mij gaat het maar tergend langzaam vooruit. Heb echt veel last van de hechtingen (niemand weet hoeveel ze waren de tel kwijt geraakt) en nu ook nog steeds naweeen en stuwing. Dus ben nog erg aan bed gebonden, maar dat gijs en zijn papa ook het zo super goed doen maakt het voor mij echt veel makkelijker. We krijgen waarschijnlijk ook verlenging van kraamhulp die overigens echt super is! Lekker is dat hoor als dat ook een beetje klikt!

nou dames ik ga ff proberen dutje te doen en hoop snel op babynieuws voor de meiden die het echt gehad hebben!!!

18. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Linda fijn dat Gijs en papa :) t goed doen! en zelf gewoon de tijd nemen om te herstellen!

@ poookie ooooooooooow dat is echt n mooie foto zeg!

@ Meikie succes dadelijk bij de vk!

@ prutsje ik hoop dat jij de volgende bent die mag bevallen hoor! Hoelang duurden jou vorige zwangerschappen eigenlijk?
    Onze dochter heb ik net zolang gedragen als onze zoon!

@ wendy al n klein meisje geboren? ik zit hier te wachten met mn beschuit en muisjes :) :)

Trouwens even een vraagje als iedereen nou dadelijk bevallen is word dit topic dan gesloten ofzo? Ik vind t wel leuk om met jullie contact te houden en te kijken hoe het met iedereen gaat enzo!

19. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    hier n foto van MICA:)

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    WAT EEN mooie foto pookie!! wow...zo'n mooi gaaf koppie ook!

wapje jij ook, hij ligt er tevreden bij zeg! en wat een mooie bos haar!! hopen dat dat blijft ;)

wendy zet hem op! spannend!

Lois heeft vanacht echt lang lopen krijssen, ik ben nu half slapend :)...zal dat nou echt door de spruw komen dat ze alleen savonds en snachts wat huileriger is!??? pfff morgen ga ik weer naar de dokter met haar want ze heeft nog steeds die witte waas op haar tong! Ik weet ook niet zo goed of het nou krampjes zijn waar ze last van heeft en/of het door de spruw komt of gewoon de darmen die opspelen.... Ik weet geen eens of de spruw nou minder is, lijkt er wel op maar tis ook weer net hoe je er tegenaan kijkt!

wat een weertje vandaag! we gaan zo lekker de stad in even shoppen!!

Deel Deze Pagina