Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Wapje en familie gefeliciteerd met mica fijn dat jullie thuis zijn.

2. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    rica en wapje: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochters! Beide namen vind ik erg mooi! Geniet ervan! en laat goed voor je zorgen, hè!

Hier verder geen bijzonderheden, wordt alleen een beetje gek van mijzelf en van mijn nestdrang. Doe dingen die ik normaal nooit doe (teveel geld uitgeven aan de inrichting bv.)> Gelukkig is manlief erg begripvol, maar toch irriteer ik mij mateloos omdat hij in mijn ogen te weinig doet....

3. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Wapje gefeliciteerd met mica! Leuke naam ook.
    Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal, maar eerst even genieten van jullie kleine meid!

4. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Wapje... Gefeliciteerd!!! Super mooie naam. Geniet er lekker van.

5. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ wapje: gefeliciteerd met jullie dochter Mica!! Fijn dat jullie de nacht thuis zijn geweest. Ben benieuwd naar je verhaal! Liefs

6. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Wapjeeee!!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Geniet ervan!

Hier alles oké, straks naar de gyn. Ff geen tijd gehad om te reageren, iPhone ligt bij iemand die m gaat maken, dus dan nu maar ff via de iPad ;)

Tot straks!!!

7. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Gisteren avond weer in het ziekenhuis geweest baby bewoog weer niet terwijl hij normaal veel beweegt.
    Alles was goed.
    Vanacht bijna niet geslapen daardoor, en bijna weer niet gevoeld.
    nu wil ik als ik hem vanochtend bijna of niet voel naar de gyn bellen wat zouden jullie doen.

8. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    YEAHHH WAPJE...Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter MICA....geniet lekker van jullie meisje:D

9. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    tja ik zou geen risico's meer nemen meid...gewoon bellen dus...beter een keer teveel controleren dan een keer te weinig...volg je eigen gevoel meis...je eigen gevoel is altijd het beste..

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Joepie vandaag 37 weken!!!!

@nathalie, Dat had ik gister ook dat ik haar eerst niet voelde, maar heb haar even over het ruggetje gewreven en gebriebeld bij de beentjes en vlak daarna kwam er al beweging in. Waarschijnlijk lag ze nog te slapen, terwijl ik al even wakker was. kijk het maar ff aan als je het niet vertrouwd kun je altijd bellen.

Maar zal gaan m'n bed wordt gebracht.

11. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Gisteren deed ik dat ook en daar reageerde de baby ook niet op.
    Het hartje klopte gisteren ook minder snel dan zondag.

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Natalie, je moet bellen. Je bent dan echt geen zeur ofzo.!!!!
    Is jullie beeb s ochtend ook actief? Die van mij dus niet, want baby's blijken in de buik ook een soort van ritme te hebben...
    Beter te vaak bellen dan niet. Bij mij in het zieken huis zeiden ze ook dat je gewoon moet bellen ook al heb je de volgende dag een afspraak bijv. Echt doen hoor!!!!!

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ow ja dan is het zeker minder. Dan zou ik als ik jou was bellen zodra je het niet vertrouwd. Die mensen zijn daarvoor. En een extra check is nooit verkeerd. Heb je zelf een dopler dan, waardoor je het hartje hoort? of ben je toen ook al voor een check geweest?

@hier, vannacht een goede nacht gehad. Heerlijk geslapen.

14. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Natalie, bellen! Anders blijf je zelf de hele dag met je gedachten bij je buik, beter zeker weten.

Goedemorgen allemaal,

Dadelijk naar de vlos. Heb een redelijke nacht gehad, maar lekker slapen is anders. Ben zo vreselijk moe, zo weer met de voetjes omhoog in de tuin!

15. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    De baby is normaal erg actief in de ochtend avond en nacht.
    ja zondag ook geweest en gisterenavond ook.

16. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Mogguh lady's,

Hier een redelijke nacht gehad!!!
    Net voor controle geweest en weer goedgekeurd!!!! Pffff nu weer een week wachten, ik vroeg vanaf wanneer ze actie zouden ondernemen, ze zei pas vanaf 41 weken..... nou dat duurt dus nog ff.
    Ik wil zoooooo graag bevallen!

@ Nathalie, als jij je ongerust maakt bellen, je weet zelf hoe actief je beeb altijd wel/niet is....
    Ik voel onze beeb oolk echt een stuk minder (wat ook normaal is voor deze terijn), zo af en toe bolt hij zij haar rug en soms voel ik een handje in de liesstreek....
    Dit is voor mij voldoende, maar nogmaals als jij er geen goed gevoel bij hebt bellen!

@EB, de tuin in??? Tis hier nog erg bewolkt!

Fijne dag allen

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Tuin wordt pas begin van de middag, moet om 1045 bij de vlos zijn en daarna boodschappen doen. Voor vanmiddag geven ze zon op, dus daar reken ik op!

Sandra, jij er ook klaar mee? Hier doen ze pas na 42 weken iets, dus in hey ergste geval loop ik nog 3 weken rond.
    Ik verbaas me erover hoeveel zwaarder het deze afgelopen week geworden is. Zat vorige week nog heel positief bij de vlos, maar dat is nu wel voorbij. Als dit het tempo van 'aftakeling' is, dan is er niet veel van mij over als de 42 weken naderen...

18. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Sandra, mooi dat je weer goed gekeurd bent. Altijd fijn. Het blijft toch een kwestie van wachten.

@eb, suc6 bij de controle. Hier is het ook bewolkt. Ze hebben het voor later op de dag wel over mooier weer. We zullen het zien.

@nathalie, Gewoon doen wat je gevoel zegt. Als je het niet vertouwd lekker bellen. Anders begin je er op te letten en dan zul je net zien dat het helemaal niet beweegt. Dan begin je alleen maar meer te piekeren. Je voelt het zelf het beste aan.

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    Wapje van harte gefeliciteerd met jullie dochter MICA!!! wat een mooie aparte naam!!! kort maar krachtig!!!

Natalie Gewoon bellen en niet langer wachten!!!! Je moet echt je eigen gevoel volgen en des noods midden in de nacht!!!!

Ben net bij de vk geweest en alles was goed met de kleine!!! Ik mag donderdag terug komen omdat ze dan willen proberen of ik gestript kan worden!!!! Normaal wouden ze dat niet doen maar zeg wat maakt die ene dag nou uit!!! Maar ze zei wel duidelijk het zegt niks, meestal haalt het niks uit maar ja ik denk gewoon niet geprobeert weet je het ook niet zeker!!!

20. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Jeeeee, Wapje een dochter!!! Gefeliciteerd met jullie Mica, ook weer zo'n leuke naam!!!

Ben wel benieuwd naar je bevallingsverhaal en naar een foto van jullie kleine meid ;)

@ Natalie, ik zou ook gewoon bellen als je het niet vertrouwd. Makkelijker gezegt dan gedaan waarschijnlijk, maar het gaat om jou gevoel over jou kindje en als jij twijfeld moet je gewoon bellen ;)

@ Meiden die gaan voor controle, veel succes!!!

@ EB, ik hoop wel dat het zonnetje zo komt hoor. Alles is nu nog zo vochtig buiten....

@ Mama05, dus dat word even spannend nog na donderdag.... Wel fijn dat ze dit willen probere, misschien is het net dat zetje wat je kleintje nodig heeft om te komen :)

Hier een redelijk nacht gehad, wel veel last van mijn heupen/boven benen (zouden dit gewoon voorweeen kunnen zijn?). Hier word ik ook echt wakker van. Uiteindelijk het voedingskussen erbij gepakt en die tussen mijn benen gelegt. Hierna leek het wel iets beter te gaan...
    Zometeen even een vracht schoonmaak azijn halen en wat boodschaojes doen. Verder een beetje rustig aan doen. Mijn vader geeft vanavond een feestje omdat hij is gaan samenwonen en zijn vriendin jarig is :)

Deel Deze Pagina