Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Hallo meiden,

even snel een berichtje van mij..
    Wij zijn vandaag thuisgekomen uit het ziekenhuis.
    D.elani is nog flink misselijk soms maar voor de rest doet hij het super.. moeten hem wakker maken voor zijn flesjes en dat is nog wel een struikelpuntje want als hij niet goed wakker is drinkt hij dus amper.. en ja t is een kleintje en had wad problemen met zijn glucose dus hij moet wel drinken.. hopelijk gaat dat snel beter!

Heb wat foto´s op hyves gezet al maar zal er hier ook wat in mijn album zetten.

probeer snel mijn (heftige) verhaal te komen doen maar heb nog geen tijd gehad om daaraan te beginnen.

Wil alle meiden die intussen bevallen zijn van harte feliciteren met hun wondertjes! geniet ervan.

alle meiden die nog moeten of die misschien al aan het rommelen zijn: Kom op, nog eventjes!! geniet ervan meiden.. ik had vannacht al even een "ik mis mijn buik momentje"

2. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Mum, ik had al ff gespiekt! Mooi gezinnetje heb je!

Meeting vind ik prima, maar ik denk dat ik er wel ver voor moet gaan rijden evenals Rrianne en Dolfijnjes.
    Maar ik kan misschien wel natalie en wapje mee nemen?
    Grote 7 zitter hier :-D
    Even kijken als iedereen bevallen is!

Hier weeen.... Begon om 20.15 toen 2x kwartier ertussen en daarna ongeveer om de 10 minuten....
    Ben beetje aan het twijfelen of ik ga bellen naar de vk.
    Zo eerst ff douchen denk ik.
    Zal zien of t daarna nog is!

Ik hou jullie op de hoogte!

3. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Jaaa prutsje dus toch....misschien??
    ah vast wel.... SPANNEND!!
    gut dus als ik morgenochtend weer inlog is die kleine pruts er eindelijk uit ;) teminste, als alles meezit? ;);)

achja als iedereen bevallen is, gewoon iets in het midden uitpluizen wat voor iedereen te doen is...hier ook nog wel een plekje vrij en heb diesel dus..maar dat komt later wel!

Ja eigelijk voel ik me heel goed, toen de kraamzorg weg was ben ik gelijk al zelf aan de slag gegaan..mijn herstel ging goed en eigelijk ging alles gewoon goed dus ik mag mn handen dichtknijpen...

4. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ohh pruts ik hoop zo dat het door gaat zetten meid:D ik ga wel zo slapen dus als je vannacht smst dan staat het er morgenochtend rond half 8 op:):) heel veel succes he mocht het doorzetten....

5. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Hier ook robinson gekeken lachen he die samensmelting en maar vreten en zuipen haha

@ prutsje YES meid kom op! ga ff touwtje springen of hardlopen dan zetten die weeen wel door ! succes en sterkte je kan t maar daar twijfelde je vast niet aan! Als ik Mica vanacht moet voeden kom ik ff spieken! En voor de meeting is prima hoor ik ga wel met jou mee, wie weet kennen we mekaar wel aangezien we net zo oud zijn en ik in Terneuzen op school heb gezeten :)

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hier ben ik vanuit mijn chillmodus.... :D

@ Prutsje, wat lees ik nu? Echte weeën??? Spannend, laat ze maar lekker doorzetten nu hoor meid, het is je inmiddels wel gegunt. En ik vind die maan nog behoorlijk vol hoor ;)

@ EB, wat vervelend dat je je zo voelt zeg.... Ik leef met je mee meid...:)

@ Rica, wat fijn dat je je zo snel alweer goed voelde. Kan je nu lekker genieten van het mooie weer ;)

@ Mum, wat fijn om wat van je te lezen! Jammer dat het nog niet helemaal loopt zoals je wil, maar als het niet goed genoeg zou zijn had je niet naar huis gemogen toch? Hoe vind je kleine meid haar nieuwe broertje?

De massage net was echt heerlijk!!! Had ik veel eerder moeten doen, dan had ik er misschien 2 keer van kunnen genieten....;)
    Maar goed, ik duik nu lekker mijn bedje in. Ik hoop voor de meiden die bezig zijn dat het doorgaat zetten en jullie morgen jullie wondertjes in jullie armen mogen houden :D

En voor de rest, slaap lekker en tot morgen!!!

7. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ dq jij moet nu even wachten hoor als pruts ga bevallen :)

@ Rica nou hier 2,5 week geleden bevallen maar voel me harstikke moe vh voeden s'nachts en er loopt hier nog n peuter rond die het er nogal moeilijk mee heeft en vooral negatieve aandacht zoekt. Dus ik voel me nog niet helemaal fit! Vooral mn onderrug en stuitje zouden dat mn bekken zijn??

@ meikie ja ik zat net te kijken maar ik vond die maan ook behoorlijk vol!

8. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Oh, Pruts wat heerlijk, ik hoop zo dat het doorzet!

Nog een buddynieuws van Wendy helaas.

Net bij Timo geweest en heerlijk met hem getutterd. Eerst thuis gedouched en schone kleren en toen voelde ik me als herboren. Nu mijn nestje in, kolven, tukken, kolven, tukken en dan een echte kraamdag! Mijn schoonouders komen en ik ga me schandalig laten verwennen. Als ik ontspan komt de melk misschien vanzelf.

Dikke knuf voor jullie allemaal!

9. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik hoop t! Ze zijn er nog, ga nu douchen.

Wapje, ik heb niet altijd hier gewoond, ik woon sinds 2000 in Zeeuws Vlaanderen! Daarvoor woonde ik in Groningen.

Nou meiden, wie weet tot later, anders tot morgen, met of zonder beeb ....... :-D

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    prutsje, ik hoop het zooooooooooooo :)

mum, had net de foto's bekeken, wat een schatje.....

11. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hoi Lieve meiden, even weer een kort berichtje van hier.
    Bijlezen lukt me momenteel helaas niet, dus kijk af en toe alleen even tussen het lijstje om bij te houden of er nieuwe beebs zijn geboren.

Muts, vanEke, Linda & Sandra van harte gefeliciteerd met jullie wonder! Hoop dat alles goed met jullie gaat en jullie heerlijk aan het genieten zijn.

Wendyw, Prutsje, DaanQuinty, Dolfijnjes, Lindada, Waterlelie, Karine, Meikie, Guapetona, Daantje2011, meiden zet hem op! Jullie zijn er bijna...

Hier gaat alles goed, Lars was de afgelopen dagen aardig wat afgevallen, dik 300 gram. Gelukkig is hij precies op het goede moment beginnen te groeien, vanmorgen 150 gram gegroeid:D. Helemaal blij, weer een zorg minder. BV komt goed op gang en wil ook steeds beter. Ik voel me lichamelijk best goed, alleen ontzettend last van mijn hechtingen, ben behoorlijk uitgescheurd, meneer kwam met zijn handje naast zijn hoofd ter wereld. Verder geniet ik enorm, samen met zijn papa. Want ow wat is hij ook trots, super om te zien.

Hoop dat ik gauw weer de tijd heb om lekker mee te lezen en te schrijven.

12. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ohhw Wapje, vandaag was het hier ook heel mooi.
    Maar afgelopen dagen hebben we wel regen gehad, vandaar dat ik me aan huis gekluisterd voelde ;)

Ik kom nog even snel Prutsje succes wensen!
    Hopelijk zet het door :D
    Spannendddd....

Nou, ik ga even in de wachtstand, Stijn zal zich zo wel melden voor de fles.
    En dan lekker naar bedje!
    Fijne nacht meiden :)

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Prutsje, Spannend meid, ik hoop zo voor je dat het doorzet. En heb vanavond gehoord als je twijfelt of onzeker bent altijd bellen. Daar zijn ze voor en daar hebben ze ook dienst voor.

@daanquinty, Nee ben het nog niet echt zat. Tuurlijk duurt het wachten lang. Maar heb echt een makkelijke zwangerschap. Af en toe heb ik last van een kwaaltje, maar ja dat hoort erbij.

Zijn net thuis en hebben expeditie opgenomen. Dus nu ff terug kijken en dan naar bedje. Vertel morgen wel even over vanavond. Was zeker interessant.

Slaap lekker en Prutsje zet hem op. Ik gun het je ontzettend.

14. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik gun t mezelf zoooo! Maar na het douchen is het nu weer over....

15. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @prutsje nee nee nee!!! Kom op met die wee!! Eigenwijze beeb van pruts het heeft lang genoeg geduurd nu!!

@pookie en wapje wat een gave foto's!

@eb even een hart onder de riem voor jou!

@meeting ik had van te voren niet verwacht dat ik behoefte zou hebben aan een meeting of het leuk zou vinden, maar we hebben de afgelopen maanden zoveel lief en leed met elkaar gedeeld dat ik een meeting ook helemaal top zou vinden! Stel mijn huis ook graag beschikbaar maar weet niet welke plaats het meest gunstig is voor ons allemaal!

Over dit topic dit wordt volgens mij gesloten als iedereen bevallen is en dan kunnen we naar de oktober mama's. We moeten alleen ff kijken hoe we dat gaan doen aangezien er nog een oktober 2011 topic/ groep is op dit forum

Wij gaan zo de laatste fles geven aan de kleine man en dan hopelijk een paar uurtjes slapen ondertussen duim ik heel hard voor wendy en pruts!

16. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    achh prutsje ik heb geen smsje gekregen dus ik vrees dat het toch niet doorgezet heeft:( potverdorie.....

@hier...ook geen beeb hoor...alles nog rustig!

@linda...miss. kunnen we dan een oktober moeder's 2011 topic maken?? net ff wat anders:D

@meeting..lijkt me leuk:)

@wendy...ohh meid ik hoop voor jou ook zo dat het doorgezet heeft vannacht:)

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Nog geen buddynieuws van Wendy...

En ook nog niet van Pruts dus. Hardnekkige beebs;)

Meeting, lijkt me geweldig. Ik zie ons al lopen met naambordjes met onze alias en dan onze echte naam eronder:). We zijn met zo'n 25 dames èn kinderen, misschien wat veel voor een huiskamer. Ten minste, voor onze huiskamer, ik weet niet hoe groot die van jou is Linda?

Vanacht heerlijk geslapen. Wat genieten, na een week in mijn eentje in een ziekenhuisbed op een plastic matras. Nu lekker naast mijn liefie in ons heerlijke nieuwe bed. Slaapt een stuk lekkerder zonder zo'n grote buik.

Dames met hechtingen, ik had er gisteren (dag 7) ineens veel meer last van dan eerdere dagen. Herkennen jullie dat? Het heelt allemaal keurig, ik ben onder algehele verdoving gehecht, dus heel netjes zeggen alle zusters. Misschien heb ik wat teveel gestaan gister.

Wendy en Pruts, ik denk aan jullie!

18. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    @ Wendy & Pruts: Ik hoop dat het vannacht heeft doorgezet zeg!!! :)

@ EB: Is het niet het helen van de hechtingen die je voelt? Beurs gevoel bijna weg? En dat lijkt me ook wel wat, slapen zonder die vreselijk dikke buik :D

Hier heerlijk geslapen! Ryano stond vanmorgen ineens naast me om te vertellen dat het moest plassen en ik schrok me werkelijk een hoedje!! Hij kon er smakelijk om lachen :D (Oke.. Ik ook ;))

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    prutsje OH WAAROM zet het nu niet door bij jou!!! hopelijk duurt het echt niet lang meer!!!

wendy ben heel benieuwd ze zal de kleine nu wel hebben toch moet toch binnen 48 uur geboren worden als je vliezen zijn gebroken??

eb dat kan wel kloppen dat nje je hechting nu meer voelt volgens mij betekend dat dat de hechtingen er uit groeien, is een goed teken volgens mij, ik merk ze nu zelf namelijk ook maar het begint een beetje te jeuken zeg maar de kraamhulp zei gisteren dat ze er bijna uit waren.

nieuwe tropic gewoon ff een nieuw naam verzinnen en dan iedereen ff een link sturen zodat iedereen die hier geschreven heeft weet hoe 'we'nu heten!!

ik zeg ook al tegen mijn man het is toch wel heal apart dat je zo hecht met mensen kunt zijn die je helemaal niet kent!! en toch elke morgen als eerst op iphone kijkt of er nieuws is haha kan alleen niet gelijk reageren via iphone maar lezen wel!!

20. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedemorgen,
    Jammer Prutsje dat het niet is doorgezet. Dat had zo mooi geweest.

@wendy, Die maakt het nu ook wel spannend. Maar daar zullen we vandaag vast nog wel wat van horen.

@hier, vannacht redelijk geslapen. Maar dat mag de dag niet bederven. Het is mooi weer dus zal ff shoppen en boodschapjes doen.

@gisteravond, Het was meer een informatie avond over de bevalling. Het was heel interessant. Het ging over de verloop van de bevalling en wat je een beetje kunt verwachten. Ook omdat ik thuis beval ging het mij er ook even om wat ik kan verwachten. Het is wel zo dat ik boven grotendeels de bevalling mag doen, maar het laatste stukje moet dan beneden (wat mij wel een fijn gevoel geeft). Al met al een leuke/interessante avond.

Ik zal me ff opfrissen en dan in de kleren en op pad. Heel misschien is manlief vanmiddag vrij dus dan maar ff klussen.

Deel Deze Pagina