Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Wapje van harte met Mica, wat een mooie naam! Hopelijk kunnen we snel een foto bewonderen ;)

@natalie ik zou ook bellen als je het niet vetrouwd, beter te vaak bellen dan te weinig

@mama oeh spannend gestript worden, dan kan het zomaar op gang komen! Mijn vriendin is vrijdag gestript en heeft wel weeen gehad, maar verder niks tot nu toe! Dus dat kan ook helaas.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    #122 mumtobe21, 27 sep 2011
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
    @ Wapje: Yeaaaahh!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Mica!!
    natuurlijk ook gefeliciteerd voor Wapje-man! Super dat het allemaal zo vlug is gegaan en jullie alweer lekker thuis
    zijn! geniet ervan enne ben benieuwd naar je verhaal en een foto van de kleine meid!

@ Prutsje: Succes bij de gyn!

@ Natalie: gewoon bellen hoor meid.. idd geen risico's nemen als het gaat om het niet voelen van de beeb!

@ Dolfijnjes: yeah 37 weken.. kom maar op met die beeb!

@ EB: Succes bij de vlos! jeetje pas actie vanaf 42 weken? daar zou ik echt niet meer mee akkoord gaan..
    mijn dochter is met precies 42 weken geboren en vond het echt doodeng die laatste week..
    had zo erg het gevoel dat het allemaal niet meer lekker zat daarbinnen en was ontzettend bang dat het nog mis zou gaan.
    ban dan ook erg blij dat ze me nu niet langer als 41 weken laten lopen.

@ Sandra: Fijn dat alles goed was bij de vk.. hopelijk hoef je niet te wachten op actie en meldt beeb zichzelf
    binnen een paar dagen.. wachten duurt lang!!

@ Mama05: Weer goedgekeurd dus :D ow ben benieuwd dan donderdag.. zal zorgen dat mijn foon binnen handbereik is ;)

@ Meikie: Voortaan het voedingskussen erbij houden dus.. lijkt me echt vreselijk die pijn in je heupen.
    Gezellig een feestje vanavond :D

Hier een goede nacht gehad, weinig tot geen jeuk (of tenminste ik had er geen last van) en heb als een blok geslapen tot 2 uur, toen even plassen en daarna weer in coma gegaan tot 8 uur..
    net mijn meisje op het kdv gebracht en nu ga ik hier in huis aan de slag!

3. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @nathalie gewoon bellen, beter teveel dan te weinig

@mam05 spannend!!!

@eb wat balen dat je je steeds minder voelt, succes bij de verloskundige vandaag!

@sandra fijn ook weer goedgekeurd!

@wapje kben benieuwd hoe de eerste nacht gegaan is!

En wie is de volgende?

Hier alles goed, voor de verandering eens een prima nacht gehad, maar 1 keer eruit geweest en dat was al heel lang geleden!

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    mama05, spannend meid!!! Wie weet? :D

5. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Goedemorgen, vanochtend vroeg mijn bed uit om zo'n beetje de hele familie op schiphol af te zetten. Gaan met z'n allen een weekje naar de zon. Gelukkig ben ik pas 35 weken, anders zou het nog spannend worden ook...

Sinds vanochtend last van steken in mijn liezen, menstruatiepijn en pijn in mijn onderrug. Zal wel weer met indalen te maken hebben.

@ Elisabeth: hoop echt voor je dat je de 42 weken niet gaat halen! Volgens mijn voorspelling moest je dit weekend al bevallen. Helaas ben ik kennelijk niet zo goed in voorspellingen doen. Ik begrijp dat ze je niet meteen in gaan leiden, maar toch wel strippen als je dat zou willen?

@ mama05, spannend! Hoop dat het strippen donderdag wat oplevert.

6. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hannes nee ik weet dat het niet iets hoeft te beteken bij onze eerste zijn we toen ook twee keer gestript maar ach ze willen het proberen dat vind ik al heel erg fijn!!! dat ze ons niet door laten lopen!! tot 41 weken voordat ze iets doen!!!

Ik vind het zelf ook wel spannend maar ach we zien vanzelf wel nog max 2 weken hihih

onze oudste dochter is jarig 6 jaar alweer, toen lag ik nu op me kraambed!!!en nu gaat ze alweer de hele dag na school:x

7. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey,

@EB, kan niet zeggen dat ik het zat ben, voel me echt nog top! Maar ik ben zo nieuwsgierig!!!! Ook krampt het sinds gisteren continue... Allemaal voorwerk, maar word er gek van. Kom maar op met het echte werk!
    Ook heb ik in huis alles klaar... kben nu echt aan het wachten.
    Vrijdag ga ik nog naar de zwanger en gezin beurs... nog meer mensen??? Is bij mij in de stad. Kan ik mooi opt fietsie naar toe.
    Wie heeft er nog meer zoveel zin om te shoppen? Wil echt groot inkopen doen, heb al te lang geen kleding voor mezelf gekocht..
    Heb mn vriend al gewaarschuwd dat ik als de beeb er is ik helemaal los ga!

@Meikie veel plezier vnvd!
    @mama05: spannend zeg.... en gefeliciteerd met je dochter!!!

8. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Natalie, ik schrijf het nu voor mezelf op hoevaak ik de kleine voel. Zodat ik een wat beter beeld er bij heb.
    Loop er ook zo over te piekeren af en toe. Ik sluit me aan bij de rest, als je er geen goed gevoel oevr hebt gewoon weer bellen (alhoewel dat makkelijker gezegd is dan gedaan, doe het zelf ook niet zo snel).

EB, gek he, hoe snel dat kan gaan. Misschien is dat bij jou juist wel een goed teken en beval je één deze dagen.

Mama05, spannend. Hoop dat het strippen donderdag wat uithaalt, of dat je natuurlijk voor die tijd spontaan bevalt;)
    Lees dat jij bij de eerste oko 2x bent gestript, vond je het pijnlijk?
    Gefeliciteerd met je dochter!

Wapje, hier nog iemand die erg nieuwsgierig is naar je bevallingsverhaal en een foto van jullie uk natuurlijk:D.

Mumtobe, tot 42 weken je door laten lopen, kan me voorstellen dat je in de stress zat. Heb dit vorige week aangegeven bij mijn VK dat ik dit absoluut niet wou en ze zei dat ze je inprincipe door laten lopen tot 42 week, maar als ik dat niet zie zitten dan is er wel over te praten.
    Laten we er maar niet vanuit gaan dat we gewoon voor de 40e week bevallen:D, mooi streven toch?

Meikie, veel plezier vanavond!

9. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    @ mama05 gefeliciteerd met je dochter.
    hopelijk levert het iets op.

Het was weer een flinke verhuizing in mijn buik.
    Nu weer gerust gesteld wat zal ik blij zijn als het maandag is.
    Ga zo nog een uurtje slapen.

10. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik ben weer goedgekeurd door de gyn! Bloeddruk oké, beeb oké, heb nog even mogen spieken!!!!!!

Geen inwendig onderzoek, hier doet hij dat met 39 wk..... Moet de 6e weer, dus dan gaat hij wel kijken, mits ik nog zwanger ben natuurlijk!!!!

We zullen wel zien.
    Vandaag is de dag dat het 10jr geleden is dat mijn vader overleden is.... 10jaar.... Klink echt al zo lang!
    Zou mooi zijn als pruts vandaag toch besluit te komen!!!

Nathalie, ik zou ook bellen hoor, ben zelf zo geschrokken van t verhaal uit t andere topic dat ik ook zou bellen als ik minder beweging voel!!!!
    Wapje, hoe was je eerste nacht met Mica??? Vind de naam echt prachtig!!! Wel grappig, je zei nog...neeeee! Ik ga nog niet bevallen!!
    Zo zie je maar weer!

Ik roep nu ook: Ik ga nog niet bevallen!!!!! ;)

Verder hele goede nacht gehad, geslapen van 22u tot 7u, wel moeten plassen en wat wakker geweest, maar mag niet klagen, voel me uitgerust!!!!

11. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Mama05, gefeliciteerd met je dochter!!!!!!
    En hopelijk helpt t strippen!!!

12. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @sandra, Ja ik ga ook naar die beurs samen met een vriendin. Heb er wel zin in. Ben wel benieuwd.

@meikie, mumtobe en linda, mooi dat jullie een goede nacht hebben gehad.

@meikie ik hoop dat je niet veel last houd van je benen en alvast veel plezier vanavond.

@mama, Gefeliciteerd met je meisje. Hopen dat het donderdag wat uithaalt. Ben benieuwd. Wel fijn dat ze je niet tot het einde laten lopen.

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Linda: Dat doet een mens goed hé zo'n goede nacht ;)

@ Daantje: ow gets dat lijkt me echt niet grappig als zo'n beetje de hele familie nog even
    een weekje op vakantie gaat zo laat in je zwangerschap..
    hopelijk blijft de kleine nog even binnen dan.

@ mama05: Gefeliciteerd met je kleine grote meid! gaat hard hé..

@ Sandra: haha ja ik heb ook wel zin om mezelf even te verwennen met een nieuwe garderobe,
    maar ik wacht nog even tot ik weer in shape ben ;) anders kan ik die nieuwe kleren ook maar zo kort
    aan..
    maar ga wel los met shoppen voor D.imara binnenkort want die moet nog een bijna complete wintergarderobe hebben.

@ Rianne: Idd een mooi streven.. helaas had ik er teveel rekening mee gehouden vorige keer en leken
    de dagen na mijn uitgerekende datum weeeeeeeken te duren..

@ Natalie: gelukkig was beeb weer lekker actief dus!

@ Prutsje: Zou idd een hele mooie gedachte zijn als beeb vandaag besluit te komen!
    leuk weer even mogen spieken :D

@ Strippen: Ik ben in de vorige zwangerschap ook 2x gestript, heeft er niet voor gezorgd dat ik ging bevallen maar wel voor een kleine 2 cm ontsluiting en daardoor konden bij de inleiding meteen mijn vliezen gebroken worden dus had wel iets gewonnen ;)

Nu staat in het systeem bij de gyn dat ik graag met 39 weken gestript wil worden, doet dit niets dan met 40 weken nog een keer, als het dan nog niets gedaan heeft gaan ze met 41 weken kijken of ik ontsluiting heb en dan wordt ik ingeleid d.m.v. het breken van de vliezen, heb ik geen ontsluiting krijg ik alsnog een ks..

14. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Mama05, gefeliciteerd met je dochter. Spannend donderdag, als ze gaan strippen.

Prutsje, jij ook weer goedgekeurd. Zou zeker mooi zijn als je kindje nu geboren wordt...

Natalie, fijn dat je gerust gesteld bent. Mijn vlos zei net nog datmhet heel normaal is dat ze nu iets minder vaak bewegen, maar bij twijfel altijd bellen.

Ben net ook weer langs de vlos geweest. Ze zei meteen, wat een dikke enkels! Maar mijn bloeddruk is goed, dus geen zorgen. Baby is volledig ingedaald, maar ligt nog wel met zijn knieën en billen tegen mijn ribben aan. Ben daarom ook heel kortademig. Komt omdat hij zo groot is, zegt ze. Nog over gehad hoe snel ik me minder goed aan het voelen ben. Dat is volgens haar een truukje van moeder natuur om je minder op te laten zien tegen de bevalling. Dat je denkt: kom maar op!

Daantje, jammer dat je voorspelling niet is uitgekomen. Voor onze planning zou zondag mooi zijn, dan is de boot eruit. Maar voor mij zou nu wel heel fijn zijn... Helaas spreekt hier mijn verstand en die denkt dat het nog wel even duurt.

Zo even boodschapjes en dan niets meer.

15. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Pffff, nou hier alles weer in huis, weer veel te veel gekocht....
    Ook gelijk nog luiertjes en zwitsal spulletjes gekocht. Van de week nog even billendoekjes halen, was te zwaar dus mag vriendje sjouwen....;)

@ Prutsje, het zou zeker een mooie gedachte zijn als minipruts vandaag komt. Ik duim vandaag voor jou :)
    En toch maar weer goed gekeurd, dat is toch fijn nu op naar een bevalling....:p

@ Daantje, hopen dat je niet te vroeg bevalt nu de hele familie weg is... Ze komen in ieder geval lekker uitgerust terug dus kunnen jou goed helpen na de bevalling :p

@ Mama05, gefeliciteerd met je dochter!!!

@ Sandra, ik wil ook graag shoppen. Online of in de winkel maakt niet uit.... Maar goe ddat ik veel dingen had bewaard die nog gekocht moesten worden daar kan ik nu even mijn behoefte mee voorzien. Kan inderdaad ook niet wachten met kopen van kleding, zie zoveel leuke dingen hangen in de etalages....;)

@ Natalie, slaap lekker!!

@ Mumtobe, ik hoop voor je dat je gewoon op tijd kunt bevallen en niet hoeft te wachten tot je uiteindelijk voor de ks moet gaan...

@ EB, grappig dat moedernatuur alles zo goed heeft uitgekiend he....
    En wie weet verrast de kleine je en komt ie wel gewoon snel... Je weet maar nooit ;)

Nou, zo maar even wat eten en daarna de achtertuin sproeien!!!

16. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Meld me even maar heb voor het eerst echt een slechte dag. Voel me slecht en moe, ook maakt mijn buik heel veel geluid. Dus lekker niks doen vandaag.

Nathalie... Gewoon bellen als je niet zeker bent. Zou ik ook doen.

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Het is niet druk hier vandaag. Iedereen de hort op of juist een slechte dag? Ik heb me wel eens beter gevoeld in ieder geval. Erg veel last van mijn onderbuik en schaambeen. Zolang ik zit gaat het prima, maar als ik opsta niet meer.

Hopelijk morgen beter!

18. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ja Elisabethbas, of morgen is jullie baby er ghihi:D

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    WAPJE gefeliciteeeerd!!! mooie naam hoor, ben ook benieuwd naar de foto's (van allemaal natuurlijk)

mama05, donderdag strippen!?? spannneeeend...
    vk was hier en toen belde er iemand dat ze was gestript die ochtend en dat het nu rommelde etc... wat is dat raar om dan nog te horen.. zelf ben je dan net bevallen en dan hoor je dat er weer iemand bezig gaat!Die telefoon ging ook aan 1 stuk door ongelovelijk!!

nou wie volgt er?? mama05 donderdag dan maar?

lois slaapt hier lekker, ze is niks aangekomen vandaag...
    vanacht super slecht geslapen, ze huilde veel en had last van dr darmpjes! jeetje dan is dat best zwaar maargoed alles voor mn kleine meisje! ik heb alleen geprobeerd te slapen maar ik ben ook best, hoe noem je dat? opgefokt? ja beetje hyper nog! moet heel eerlijk bekennen dat ik tegen de nacht opzie!
    hoe gaat het met de geboren baby's en de nacht? kunnen ze al langer slapen??

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Waterlelie, ik hoop het echt heel erg. Maar goed, kan ook nog 3 weken duren.
    Jij krijgt toch een keizersnede? Waarom is dat ook alweer? En heb je al een datum gekregen?

Rica, sterkte met de nachten!

Deel Deze Pagina