Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Rianne inderdaad wat Muts zegt dat hebben ze bij mij toen in het ziekenhuis ook gedaan de verpleegster ging mijn borst masseren tijdens het kolven naar de tepel toe en werd steeds zachter en ook warme doeken erop geen koude inderdaad want dat werkt averechts
    @muts frustrerend he dat het de ene keer veel is en de ander keer veel minder ik merk dat ik in de ochtend veel productie heb en in de avond loopt dat flink terug. Ik merk wel dat vermoeidheid een hele grote rol speelt hierin.
    @EB ik hoop dat ze je kan helpen zou jammer zijn als je ermee moest stoppen en fv moet gaan geven.
    @Waterlelie van harte gefeliciteerd met jullie dochter S.ofie geniet er lekker van en wat een leuke naam hoop dat alles goed is gegaan met de ks
    @DQ inderdaad balen dat je dan pas zou kunnen, ik duim heel hard voor je dat hij snel zal komen
    @mumtobe ow wat een heftig verhaal zeg en moet dan flink balen zijn geweest dat het zo moest maar gelukkig is alles goed en kunnen jullie nu lekker genieten
    @Dolfijnjes inderdaad spannend we wachten af
    @lindada ow wat sneu dan Deena zo ziekjes is hopelijk knapt ze snel op. En goed masseren hoor je borsten tegen de stuwing.
    @Wendy vervelend zulke onrustige nachten hopelijk vindt ze snel der ritme. En wat super lief zeg van der zusje moet wel geweldig voelen. En hopelijk zal je ook gauw minder last hebben van je hechtingen en kan je weer zitten.
    @Vaneke’s man bedankt voor de update echt erg lief van je, wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat ze gauw op krachten kan komen erg vervelend dat ze niet kan genieten van jullie kleine Elke zorg maar goed voor haar maar zo te horen doe je dat ook wel erg leuk dat je ons op de hoogte houdt en geef der maar een dikke knuffel.
    @Meikie hou de moed erin meid hoe moeilijk het ook is momenteel
    Zo weer effe op iedereen gereageerd J

2. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Joehoe!

DQ, ook al ben ik pas 38+...ik twijfel ook zeer sterk of deze vanzelf gaat komen. Iedereen heeft het over voorweeen en harde buiken. Nou ik kan ze niet herkennen. Af en toe menstruatiekramp ow en sinds enkele dagen soms rare steken down under, maar verder niets hoor.

Meikie, mijn benen doen opeens ook zo irritant! Dan moet ik ze blijven wiebelen.

Gisteravond bij de zwanger en fit merkte ik trouwens voor het eerst dat ik niet meer mee kon komen. Dat had ik een week geleden echt niet. M'n lichaam wilde gewoon niet meer. Groot deel van de meiden is een week of 30 of 34 en doe zagen er een stuk soepeler uit haha.

Begin overigens wel een beetje gestoord te worden van mensen die sinds dit weekend meteen een berichtje sturen: ben je aan het bevallen? Als ik niet binnen een kwartier op m'n whatsapp reageer. Heb besloten uit protest al deze mensen een half uur te laten wachten totdat ik reageer. Zo dat lucht op haha.

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    DQ houdt moed! Er is er immers nog nooit één blijven zitten;)

Meikie, ik was iedereen voor met die opmerking, kon hem op een gegeven moment ook niet meer horen!

Lactatiekundige is net weg. Ze heeft ons weer wat truucjes gegeven voor de komende dagen. Het probleem is niet zozeer mijn productie, maar vooral een hele gemakszuchtige baby. Ze had een sondeslangetje naast mijn borst gehouden en met een spuitje daar melk ingespoten (soort fingerfeeding), maar ook toen viel Timo in slaap. Ze zei inderdaad proberen tot het weekend en dan beslissen hoe verder. Ik vrees voor de fles, maar goed.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikkie: Nee een droombevalling had ik me anders voorgesteld ;)
    maar ben blijkbaar niet voor mooie bevallingen in de wieg gelegd ;)
    heel herkenbaar dat gevoel van nacht tot nacht leven.. dat had ik bij D.imara ook altijd, werd elke ochtend teleurgesteld
    wakker :(
    wat jammer zeg dat je vriend zo ongezellig boven gaat zitten!
    vreselijk die opmerking.. kon de mensen ook wel schieten die dat zeiden.

@ Linda: ow jeetje zeg.. bij jouw is het ook niet zonder slag of stoot gegaan lees ik wel, godzijdank heeft jullie ventje er
    er op de misselijkheid na weinig last van gehad..
    een laag HB duurt idd erg lang, ik weet er alles van helaas.. bij D.imara had ik een HB van 4.3 en nu 5.2.. houdt ook niet over
    dus ;)

@ Karine: pfoe wat een vroegertje!

@ Dolfijnjes: ow spannend, hopelijk zet het snel door!

@ DQ: Ook erg herkenbaar het gevoel van "komt het nog wel uit zichzelf" bij D.imara had ik dat van 40 tot 41 weken..
    na die 41 weken wist ik zeker dat ze niet meer vanzelf ging komen...

@ Wherona: Ja idd.. was zo bang voor een herhaling van de vorige bevalling, en uiteindelijk is het gewoon wéér zo gebeurd..
    alleen nu met een heftiger einde :(

@ Daantje: haha groot gelijk dat je die mensen lekker laat wachten.. moeten ze maar niet zo stom doen..
    alsof je wél gaat antwoorden als je echt aan het bevallen zou zijn ;)

@ EB: hmm zou echt superbalen zijn als je Timo niet meer aan de borst kunt voeden :(
    hopelijk werkt er toch iets van de trucjes!

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Pff even snel reageren, krijg straks weer visite... latste dagen weer even wat drukker met viste en foto's inplakken...ik wil dat af hebben! ik weet gewoon dat het er anders niet van komt dus probeer af en toe even wat te plakken....

hoe gaat het hier!? verder nog geen nieuws dacht ik zo te lezen!"?
    Nu hoop jullie morgen weer te spreken aangezien de wereld moet vergaan ahum :)

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hè lieverds, even op de Phone van vriendlief.....

Wat ben ik gelukkig met mijn mooie gezin!!!
    Ze is zo lief en knuffelig. En ze lijkt op mij....ze heeft toch een volle bos met haar:$
    Ik voel me iets beter maar gevoel in mijn rechterbeen is nog niet terug. ENG!!!
    Morgen mogen alle draden er uit en kan ik douchen. Verhaal en keizersnede kom ik later op terug. HEL!!

Liefs voor jullie allemaal!!

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    hier ook weer even een berichtje van mij. Vandaag weer de dag doorgekomen :) Op naar de volgende....

@ Waterlelie, wat fijn om een berichtje van je te lezen. Eng hoor dat been, maar dat trekt nog wel bij toch? :$

@ EB, ik hoop dat je borstvoeding toch nog gaat slagen, zo niet heb je er tenminste alles aangedaan om het te laten lukken....;)

Nou, tot zover weer even, kom vanavond wel weer even spieken ;)

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rica: Nu al aan het plakken? ik heb van D.imara nog geen foto ingeplakt *oeps*
    goed dat je er al begonnen bent!

@ Waterlelie: ow jeetje wat eng idd dat je gevoel in je been nog niet terug is..
    mijn linkerbeen heeft ook erg lang geduurd, die was erg zwaar.
    ben benieuwd naar een foto van de kleine meid!

9. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Ja, echt vre-se-lijk!!! Normaal gesproken heeft hij hier totaal geen last van.... Maar goed, ben wel beetje moe nu ;)

@ Meikie: Blij dat je reageert, dacht al dat ik zou gaan verliezen :D :p

@ Waterlelie: Wat eng dat je het gevoel in je been nog niet hebt....

@ Rica: Succes met plakken :) ;) :

Hier een rustig avondje straks. Zo de grote, kleine man op bed brengen en dan lekker samen een filmpje kijken :D
    Fijne avond allemaal en tot morgen!

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Karine: Ja gek is dat hé.. hier gister ook ineens om kwart voor 7 terwijl het normaal bij 8-en is..
    vanmorgen ook weer wakker van papa rond 6 uur, maar gelukkig daarna weer verder slapen.
    Geniet nog even van jullie avondjes samen.. hier geen rust meer hihi

11. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Lelie, veel sterkte! Hopelijk ben je er gauw weer bovenop en kan je van je gezinnetje genieten!

Meikie, wie weet vannacht...? Bij mij braken mijn vliezen om half negen 's ochtends.

Mum, jij ook snel weer beter worden!

Mijn (schoon)ouders zijn van mening dat ik beter een keizersnede had kunnen hebben, omdat Timo zo groot is en wij beide niet ongeschonden uit de bevallimg gekomen zijn. Ik probeer ze al twee weken duidelijk te maken dat een ks ook niet alles is. De verhalen van Mum en Waterlelie bevestigen dit.

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Hey allemaal! Hier ben ik weer even, ik was nieuwsgierig of er nog meiden bevallen waren, maar helaas!

Waterlelie, je hebt een prachtige dochter!!!

VanEke en man, pffff t gaat jullie ff niet voor de wind nu hè???
    Hopelijk knapt Kristel snel op! Dikke knuffel!

Wendy, vervelend dat je zoveel last hebt vam je hechtingen...
    Hier een klein beetje, heel anders dan bij de oudste....dat was een hel!

En voor alle nog zwangere meiden.... Dikke knuffel voor jullie!!!

Hier gaat t goed, Xavi is weer aangekomen, nu 3940gr.... Dus m'n slagroom doet t goed!
    De nachten zijn rommelig, maar dat hoort erbij.
    Ik heb vandaag migraine gehad, gelukkig niet zo heel erg.
    Ben even mee naar school geweest, dat was net iets teveel gok ik!

Nu vriendin op visite, dus ik ben dr weer vandoor!

13. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Karine, hahaha dan blijf ik nu maar wat langer offline, hahaha :D
    Nee hoor, maar was het maar zover he.... Gelukkig heb ik voor de komende dagen wat dingen kunnen bedenken om me mee bezig te houden dus kan weer een paar dagen vooruit ;)

@ EB, daar hoop ik iedere dag weer op. Er zal toch wel een dag komen dat het zover is... Lijkt me zo leuk om mijn vriend wakker te maken met de woorden dat mijn vliezen zijn gebroken :D
    Altijd leuk (schoon)ouders die het allemaal wel beter weten... *not*

@ Prutsje, wat fijn dat de kleine het zo goed doet. Vooral zo doorgaan dus ;)

Hier nu lekker op de bank GTST kijken en hierna BMDB....:p

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Mumtobe tsjee meid wat moet dat moeilijk voor je zijn, veel praten erover he zodat je het kan verwerken merk dat het mij erg helpt

@Waterlelie inderdaad erg eng geen gevoel in je been hoop dat het gauw bijtrekt en heerlijk om te lezen dat jullie wel lekker aan het genieten zijn van elkaar.

@Prutsje fijn dat het zo goed gaat met xavi en tsja rommelende nachten horen er inderdaad bij.

@Rica wow nu al bezig met de foto's knap hoor ik vindt het al lastig om het ikke boek bij te houden maar dat moet wel want je bent zo de data vergeten.

Nou meiden een hele fijne avond en ben benieuwd of iemand zijn vliezen gaan breken vannacht

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: Hmm nee.. een KS zou ik echt niemand aanraden hoor..
    een KS is absoluut niet niks. en zeker niet als je al een peuter rond hebt lopen.

@ Prutsje: ow getver migraine is vreselijk..

@ Meikie: hier ook BMDB.. gatverdegatverdegatver *krabt overal*

@ Wherona: ja doen we zeker... nacontrole in het ziekenhuis is ook extra ruim gepland zodat we het goed kunnen bespreken.

16. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ mum, vies was dat he, bleh.... Ik had alleen het idee dat het een herhaling was....:(

Ik duik nu mijn bedje in, ik kan echt niet lekker meer zitten, die kleine zit op iedere manier in de weg. Dus hopen dat het op bed wat prettiger voelt....;)

Slaap lekker allemaal en ik hoop op vele gebroken vliezen morgenochtend....:$ :D

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Meikie: Ja dat begreep ik idd ook van iemand op een ander forum waar ik meeklets.. ik kijk het nooit dus voor mij was het een nieuwe aflevering ;)

18. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ waterlelie bah wat naar van dat gevoel in je been! hoop dat t gauw terug komt!

@ meikie ik zal zo tijdens het voeden via mn mobiel es kijken dan he of die vliezen van jou al gebroken zijn :) Bij mijn eerste zwangerschap begon de bevalling ook door t breken van de vliezen maar nu niet dus t hoeft niet he maar ook leuk om je vriend wakker te maken met ik heb weeen :)

@ prutsje hier vanmorgen ook migraine vervelend he, bij mij komt t vooral door slaap tekort. Afgelopen nacht bijna hele nacht opgeweest omdat Mica zo kramp had ben helemaal gesloopt!

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    @ meikie. En? :) Hier alles rustig. Ik kan soms trouwens ook niet lekker meer zitten.

Ik ben net voor het eerst door mijn vriend wakker gemaakt. Ik zou zo hard hebben gesnurkt dat ze me drie straten verder op zouden kunnen horen. Dat doe ik al een paar nachten volgens hem, maar nu was hij echt door aan het draaien haha. En normaal snurk ik echt niet.

Meiden met baby's, allemaal aan het genieten? Hoop dat jullie kleintjes het goed doen! Hmm zat ik nu maar netjes in het november topic, dan was ik 1 van de eersten ipv de laatste :D. *jaloezie-stand uit*.

20. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Goedemorgen!!!! :)

@ Mum: Hoop dat het snel weer wat beter met je zal gaan!

@ EB: (schoon)ouders lekker laten l*llen.... Jij hebt gedaan wat voor jou goed voelde, dit kon je allemaal niet weten en jullie gaan toch ontzettend goed?!?

@ Prutsje: Wat fijn dat je BV het zo onwijs goed doet!! En Xavi natuurlijk ook ;)

@ Meikie: Die tactiek bevalt me niet :p :) Whahahaha.... Maar inderdaad: was het maar zover... Niet teveel over nadenken, dan lopen we nog 2,5 week "te mokken" :D :D :D

@ Wherona: Helaas... Weer geen gebroken vliezen vannacht.... ;)

@ Daantje: Hier ook hetzelfde; zitten is soms lastig en dan drukt hij overal "op en in"... Hmmmm... Wakker gemaakt worden omdat je zo onwijs snurkt... (hihi) Ik hoorde het laatst ook van mijn man ;) Ach... Nog even en dan hebben wij er ook geen last meer van en een kleintje in de armen :D

Hier heerlijk geslapen na de gebroken nacht van gisteren, dus heerlijk begin van de vrijdag :D
    Fijne dag allemaal!! ;)

Deel Deze Pagina