Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik hoop het ook wapje...thanks...

@elke...wauww mooi meisje hoor...gelukkig dat het weer beter met je gaat:)

2. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    hey dames

ik lees elke keer wel mee maar kan niet reageren via de iphone!! snap er niks van zijn er dames die ook een iphone hebben?? als ik op reageren druk dan krijg ik geen toestenbord om te typen hoe doen jullie dat?? of wat moet ik doen??

Hannes Van harte gefeliciteerd met Jan!!

dolfijntje gefeliciteerd met mirthe!!

Waterlelie gefeliciteerd met Sophie!!

Voor de 5 zwangere Veel succes hopelijk zijn jullie snel aan de beurt!!

Ik ga morgen ff verder reageren heb alleen ff snel een vraag

Ik heb ook zo`n last van mijn borsten ik geef dus ook bv en gaat super goed hij is goed gegroeid, hij heeft alleen spruw en ik ook ik gebruik daar zalf voor en jairo gebruikt dat drankje.
    Maar nu heb ik zo`n pijn in mijn borst gewoon uit het niets zo een half uur voor de voeding begint mjn borsten te steken allebei te gelijk!! Ik heb geen rode plekken of koorts maar met aanleggen moet ik echt wel wel 3 minuten op mijn tanden bijten zo`n pijn doet het!! Herkend iemand dit!! ik heb dit nog nooit gehad!! wou morgen ff na de dokter!!!

vanecke krijg je door de borstontsteking minder voeding?? heb ik nooit geweten... nu helemaal een reden om morgen ff na de dokter te gaan!!

3. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Bezoek aan VK of gyn
    24 okt:
    Karine
    25 okt: Meikie
    27 okt: Daanquinty (strippen), Daantje2011
    2 nov: Daantje2011

Uitgerekend
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Oktober baby's
    GEBOREN:

13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3)
    15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3)
    19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6)
    23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4)
    26-09-2011: Mica dochter van Wapje, weegt 3430 gram. 50 cm, (38w+1)
    03-10-2011: Lily dochter van Princess01, weegt 3670, 50 cm, (38weken)
    05-10-2011: Jesse zoontje van Nathalie78, weegt 5155, 57 cm, (39 weken)
    06-10-2011: Timo zoontje van Elisabethbas, weegt 4890, 56,5cm, (40w+4)
    07-10-2011: Jairo zoontje van mama05, weegt 4300, 55cm, (41 weken)
    08-10-2011: L.ars zoontje van Rrianne, weegt 3470, .... cm, (39 weken)
    09-10-2011: Gijs Alexander zoontje van Linda0509, weegt 3600 gram, 50 cm, (40 weken)
    10-10-2011: Thijs zoontje van sandra2, weegt 4500 gram, 56cm, (40,2 weken)
    10-10-2011: D.elani zoontje van mumtobe, weegt 2970 , 51 cm, (38 weken)
    10-10-2011: Luna dochter van Muts76, weegt 3120 gram, 50 cm, (39wk+3)
    11-10-2011: Elke dochter van VanEke, weegt...., ..cm, (39wk+2)
    13-10-2011: Nienke dochter van Wendyw80, weegt 3990, 52cm (39wk+6)
    14-10-2011: Xavi zoontje van Prutsje, weegt 4166, 53 cm (40+5)
    16-10-2011: Jan zoontje van Hannes, weegt ...., .. cm ()
    17-10-2011: Jade Jasmin dochter van Lindada, weegt 3050, 50 cm (39+4)
    19-10-2011: S.ofie dochter van Waterlelie, weegt 3225, 50 cm (39+1)
    21-10-2011: Mirthe dochter van Dolfijnjes, weegt 3630, 49 cm, (40+3)

Al 11 Jongetjes en 9 Meisjes geboren

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland
    Rrianne - 24 jaar - Groningen
    Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 33 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Muts76 - 35 jaar- Amsterdam

Buddy's
    Daanquinty <--> Prutsje
    Natalie78 <--> Meikie <--> Rica
    Rrianne < --> Meikie
    Guapetona <-->Wapje
    Daantje2011 <--> Wapje + Wherona

Hannes haar zoon er even bij gezet. Hannes van harte gefeliciteerd met de geboorte van Jan. Maar lekker genieten.

4. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
  5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Dolfijnjes & Waterlelie, verliefd op jullie eigen kleine meisje. Nu zelf nog een btje opknappen, dan kun jullid op en top gaan genieten.

EB, L.ars slaapt bij ons op kamer in een mini-ledikantje naast ons bed. Ik vind het heerlijk. Vooral omdat hij zijn speen erg vaak kwijt is en veel spuugt, kan ik hem een btje in de gaten houden.

DQ, heb het echt met je te doen. Nog even doorzetten meis, dat jullie jongentje zicvh maar gauw komt melden. (dat is geloof ik het enige wat ik kan zeggen).

Meikie, Lekker geshopt zo te lezen. Ik kon ze ook niet laten liggen, hier dus ook een paar converse-jes in de kast liggen

Hannes, gefeliciteerd met jullie zoon Jan. Klinkt als of je er flink door heen zit, hoop dat je een btje bij kunt tanken de komende dagen en lekker kan gaan genieten van je gezinnetje!

Wapje, collega van mij neemt dinsdag ook het hangmatje voor in de box mee, haha ben benieuwd of dit mannetje het wat vind.

Daantje2011, mag ik met je mee doen, die winterslaap klinkt heerlijk!

EB, hier begint het bezoek ook langzaam aan meer te worden. Ben ook enorm blij dat we dat aan hebben gegeven, de eerste week met ons 3-tjes.

Vaneke, jeetje wat vervelend van je borstontsteking. Hopelijk knap je gauw op. Wat een schatje jullie meis!

Mama05, vervelend dat jullie mannetje spruw heeft. Hebben jullie er erg last van? Heb je niet enorm last van stuwing? Als ik te lang wacht met kolven, begint het ook flink te steken. Geen idee of dit vergelijkbaar is..

Vandaag een dag echt goed bij kunnen tanken, geen visite en veel geslapen. Ons lieve ventje begint een klein driftkopje te worden. Zijn karaktertje is zich geloof ik aan het ontwikkelen haha. Vandaag officieel beslotem om te stoppen met BV, baal er behoorlijk van. Maar was/ben één bonk stress en wil weer kunnen genieten van mijn gezinnetje. Nu hopen dat hij goed reageert op volledig kunstvoeding.

Voor alle meiden die nog op hun kleine wonder wachten, een hele dikke knuffel!

PS> In mijn album staan weer een paar nieuwe foto's!

6. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ojaaa meiden, L.ars spuugt behoorlijk veel terug en boert moeilijk. Hij krijgt om de drie uur 100cc. Iemand tips?

Mama05, wat een prachtige foto's van jou kids!

7. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ mama mooie foto's ! goed dat je naar de dokter gaat wie weet beginnende ontsteking ofzo

@ Rrianne ik ga het hangmatje morgen maar terug brengen haha vind t zowiezo niet handig dat de bodem vd box helemaal omlaag moet ,als ik ze dan even zo in de box wil leggen moet ik mega bukken. Dus dan kun je eigenlijk alleen t hangmatje gebruiken. jammer dat je gestopt ben met bv maar t moet voor jullie samen goed voelen als je gestresst er door raakt is niks hoor en je hebt t toch geprobeerd!

@ daantje ik ben ook toe aan winterslaap!!!!!!!!!!!

@ meiden die nog moeten bevallen zet m op vanacht :)

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden,
    ik kom me even afmelden voor vandaag.
    Uiteindelijk best een drukke dag gehad, vanmiddag kwam een vriendinnetje langs met haar kids en bleven eten. Dus ben nu aardig afgedraaid.....;)

Alle meiden die nog moeten bevallen, zet hem op vannacht. En dan vooral even DQ, die is inmiddels echt wel aan de beurt vind ik ;)

Verder heb ik gisteren en vandaag wat foto's voorbij zien komen van allemaal zeer mooie babytjes.... Ik hoop snel foto's van ons wondertje te kunnen showen :D

Voor nu even slaap lekker en tot morgen!!!

9. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Wist ik ook niet...de lactatieverpleegkunidge vertelde dat in het zoekenhuis, ga morgen naar lactatikundige welke verbonden is aan onze verloskundigepraktijk dus ff kijken wat zij zegt...

Goed dat ge naar de dokter gaat ervoor in elk geval, beter controle teveel dan te weinig, mijn borst werd ook op einde pas rood toen ik al int ZH was voor controle. Hoop dat ge snel van de last in uw borst af zijt in elk geval!

Erg leuke foto's ook!

10. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Aan de 5 dames succes en sterkte hoop dat jullie snel mogen bevallen!

Verder lees ik wel mee maar de kleine man slaapt amper overdag dus weinig tijd om te reageren. Hoop dat daar snel een ritme in zit. De nachten gaan gelukkig wel ok. Morgen komt het consultatiebureau langs en moet manlief in de middag weer gaan werken dus sta ik er voor het eerst alleen voor. Gelukkig komen mijn ouders in de avond nog even langs want en met de hond en met de kleine wandelen is nog een stap te ver.

Slaap lekker allemaal!

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    Hannes van harte gefeliciteerd met Jan

Zit hier te wachten op voeding moment, zo stom dacht dat hij al wakker was maar dat is dus niet zo en nu had ik al moedermelk op zitten warmen in de flessen verwarmer kan nog een uurtje rekken maar dan moet ik hem echt wakker maken anders kan ik de moedermelk weg gooien en dan vindt ik toch wel zonde moet er hard voor werken ;)

nog geen bericht van DQ zien ik jammer had het zo voor je gehoopt maar wie weet ben je nu wel bezig kan nog hihi

12. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    hahaha wherona....nee helaas er is weer niks gebeurd vannacht pfff wordt je toch hopeloos van hihihih...probeer er maar om te lachen, anders wordt het wel erggg zwaar....maar ja vandaag weer een nieuwe kans:D

@foto's baby's....waauuwww mooie fotos zie ik voorbij komen:D

13. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Linda, hier hetzelfde verhaal. Overdag slaapt Timo echt heel slecht. Huilen in de box, huilen in zijn eigen bed, stil bij mama op schoot. Of niet stil, maar dan merk je dat hij last heeft van krampjes. 's Nachts slaapt hij heerlijk (je hoort me dus ook niet klagen!). Gisterenavond had ik hem zelfs om 22 uur zijn fles gegeven, toen kwam hij weer om 4:45 en daarna om 7:45 uur.

Maar hoe ik Timo overdag stil moet krijgen zonder hem op te pakken weet ik echt niet. Kan een punt van ruzie worden tussen mijn man en mij. M wil hem laten huilen en wordt ongeduldig als hij niet ophoudt. Ik kan hem niet laten huilen, maar als ik dat wel doe dan barst ik op een gegeven moment zelf in tranen uit, zo zielig vind ik dat. Maar ik wil hem er ook niet aan laten wennen alleen bij mij in slaap te vallen. Lastig lastig lastig.

DQ, ik wil je hier niet meer zien vandaag! Jij hebt andere dingen te doen. Baby op de wereld zetten bv.

14. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @eb....hahhha ja ik zou dat ook graag willen:D:D

ik heb trouwens altijd gehoord en gelezen dat je baby's tot 3 maanden niet kan 'verwennen' zeg maar door ze bij je te laten liggen....

15. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ dq he verdorie hm dan maar vandaag he :)

@ Eb heb je wel eens een schommelstoel geprobeerd of n hangmatje in de box? Anders zou je ook nog kunnen inbakeren word hij misschien wat rustig van.
    Hier ook veel huilen overdag hoor en zodra je ze pakt is ze stil! had ze in de maxi cosi gezet en mevrouw was stil!

@ wherona nog gelukt om je voeding te geven??

@ Meikie nog aan t slapen of gebeurd er al wat(haha ga t elke dag vragen ja)

Hier eindelijk een redelijke nacht gehad heerlijk!

16. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    @EB hier hetzelfde, overdag is Luna veel wakker en wil ze echt niet in haar bedje slapen. 's nachts slaapt ze heel goed, zelfs te goed voor mijn gevoel. Gisteren had ze om 22.30 de fles gehad en om 4.30 was ze nog niet wakker geworden dus toen hebben wij haar maar wakker gemaakt. Weet iemand toevallig hoe lang een baby van 2 weken oud mag doorslapen?

Het valt me hier op hoeveel vrouwen worstelen met de BV. Bij wie van jullie loopt dat nou echt probleemloos? Hier is mijn productie nu prima maar ik zie er tegen op om haar weer aan de borst te laten drinken. Het kolven gaat nu ook zo goed en we hebben een lekker ritme zo. Ook vind ik het fijn dat ik kan zien wat ze binnen krijgt. Maar aan de andere kant is het ook wel weer gedoe, gewoon aan de borst is toch makkelijker.

17. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Schommelstoel hebbe we geprobeerd, hangmatje niet. Hebben we wel, maar vind ik onhandig dat de bodem van de box naar beneden moet. Inbakeren doen we al, ten minste in de puckababy. Dat werkt goed, maar dan vooral 's nachts.
    Ik ga vandaag met een stoel in zijn kamer zitten als hij gaat slapen. Kijken of ik hem zo kan wennen aan in zijn eigen kamer slapen, maar dan met mij erbij. Niet de hele dag hoor! Hij hoeft ook echt niet de hele dag op zijn eigen kamer te slapen.

En we gaan zo maar eens een flesje infacol halen voor zijn krampjes, want dat vind ik zo sneu!

DQ, ik hoop dat je gelijk hebt wb baby's jonger dan drie maanden. Want ik vind het heerlijk met Timo op de bank.

18. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik vind het zo heerlijk te merken dat er veel dames tegen dezelfde dingen aanlopen als waar ik onzeker over ben. Echt top zo'n forum!

19. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    wat is het koud buiten.....Brrrrr....

@ Wapje, helaas geen baby.... Maar van mij mag DQ eerst hoor. Die is het meer zat dan ik en loopt ruim een week langer :D
    Maar goed als er dan toch iemand daarna moet meld ik me bij deze...;)

@ Karine, waar ben je??? Ik wil winnen hoor :p

En dan mis ik ook nog Daantje en Quatepona (ofzo, moeilijke naam zeg...)

Ik heb hier trouwens echt een k**nacht achter de rug. Bijna alleen maar wakker geweest....:( Moest ineens ook 3 keer naar de wc, terwijl dat voorheen niet was....
    Nou ja, ik ga er nu eerst vandoor, even met een vriendinnetje op pad. Kom later weer gluren ;)

20. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Oeh m'n arme rug en heupen. Doorligplekken van m'n winterslaap ofzo. Nee helaas worden de nachten er niet beter op.

@ meikie, geen baby hier!

@ EB, ik heb nog niet eens een kind en ik vond je verhaal nu al herkenbaar! Ik vond het laten huilen van de kinderen van m'n zus al moeilijk. Zweet brak me aan alle kanten uit, vond het zo zielig. Wordt dan ook vast een hysterische moeder. En als ze niet huilen is het ook niet goed, dan moest ik weer kijken of ze wel adem haalden zucht. Maar wat DQ zegt, ik heb ook altijd begrepen dat je er de eerste drie maanden gewoon aan toe kunt geven omdat je ze nog niet kunt verwennen....ze zouden veel te jong zijn om dat besef te hebben.

@ rest, heb in de profielen baby's gespiekt en de foto's gezien hier in het
    topic en wat een heerlijke Kindjes allemaal. Pff moet heel eerlijk
    bekennen dat ik het er soms een beetje moeite mee begin te krijgen dat ik nog in de wachtmodus sta en daardoor wat minder mee lees. Wordt er te ongeduldig van.

Deel Deze Pagina