nou ik meld me ook weer hoor voor vandaag...nog steeds met een dikke buik hihi....ik ben nu officieel de langst lopenende hier tot nu toe hahah..morgen wordt ze en zo een spannende dag als er niks gebeurd vandaag...dan gaan ze proberen te strippen dus hopelijk zet dat het allemaal in gang, anders wil ik vrijdag of het weekend ingeleid worden..heb geen zin meer om nog langer te wachten... daantje...spannend meid voor je vriendin...heb je nog iets van haar gehoord??
hier ook meldplicht, vannacht niks gebeurd, behalve 2 x gillend wakker worden ivm kuitkramp! haha, leuke oefening voor manlief! helaas van de andere dames ook nog geen babynieuws... nou, misschien toch nog maar eens proberen te vrijen, zoonlief gaat uit logeren misschien helpt 't? weet alleen niet hoe dat moet met dit olifantenlijf, maargoed, haha!
Hier ook even snel de meldplicht!!! Niets aan de hand... Wel de uitgerekende datum bereikt vandaag.. 40 weken!!!
Daantje, ik zal je eens streng toespreken... PAK JE TAS! Als je plotseling met spoed naar het ziekenhuis moet (zoals ik dus) ben je blij dat je zelf je spulletjes bij elkaar gepakt hebt. Als je vent het moet doen, gaat het vast helemaal mis... DQ, gefeliciteerd met dit (dubieuze) record. Hopelijk gaat niemand het meer verbeteren...
zo, dat klusje was sneller geklaard dan verwacht ! nu maar afwachten of het (er) iets uit haalt, hahahaha
@guapetona bedoel je HET klusje haha hier werkte het wel of t was toeval @ Daantje je tas inpakken NU anders kom ik t doen hoor!! wie o wie gaat er vandaag bevallen zou precies n maand na mij zijn
Eens met Wapje en EB: je moet echt vandaag je tas inpakken Daantje! Ik had hem half ingepakt en moest nog van alles pakken voordat we naar het ziekenhuis konden, uiteraard van alles vergeten ook. Hier gaat alles wel goed. Ik heb gisteren Luna gewogen en ze was 240 gram aangekomen tov van vorige week dinsdag! En ik maar bang zijn dat ik niet genoeg produceerde om haar te voeden Met de borstvoeding gaat het nu ook een stuk beter. Gisteren heb ik haar bijna alleen maar aan de borst gehad, ze heeft 2 keer een flesje gehad. Vandaag eens kijken of het gaat om haar alleen maar aan de borst te laten drinken. Ik keek er erg tegenop om weer te beginnen maar het gaat eigenlijk steeds beter, ze hapt uit zichzelf vaak al goed. Het enige dat ik lastig vind is dat je met een flesje zo handig kan zien hoeveel ze binnenkrijgt, dus ik moest weer even wennen en er maar vanuit gaan dat ze genoeg drinkt aan de borst. Luna slaapt 's nachts echt geweldig. Vannacht werd ze om 4 uur wakker en daarna om 9 uur, ik voel me dus ook heerlijk uitgerust nu! Nog een beetje een genante vraag: hoe staat het bij jullie met aambeien? Die van mij zijn dankzij een curanol kuur een stuk kleiner geworden maar nog niet helemaal weg, en ik vraag me af of ik er niet eens mee naar de dokter moet. Liever niet natuurlijk maar ja, ik heb ook geen zin om hier nog weken mee rond te lopen!
Oh en het is alweer veel te lang geleden dat er een baby is geboren! Dus ik verwacht er vandaag toch wel minstens 1 hoor
Goedemorgen meiden, hier ben ik ook weer, met dikke buik!!! Wel veel krampen gehad vannacht, maar bij het opstaan was dit over.... Slapen ging gelukkig redelijk, duurt lang voordat ik in slaap val, dit komt voornamelijk door onrustige benen. Zijn jullie hier bekend mee? Hebben jullie misschien tips? Dit is zo irritant.... @ Daantje, ga je tas inpakken joh.... Als de mannen even snel een tas in moeten pakken word dat natuurlijk helemaal niks..... @ Wapje, jij gaat ook maar bij iedereen langs he @ Muts, ik heb al weken aambeien (ben wel wat laks met curanol smeren hoor). Maar zijn huisarts zei vorige keer dat als ik het niet zou redeen met zinkzalf en sodabadjes ze mij naar de chirurg zou sturen om ze open te laten snijden..... Dus ik wacht braaf tot na de bevalling en hoop dat ze dan wel zullen verdwijnen (als ik goed ga smeren natuurlijk....) @ De meiden die borstvoeding geven, ik wil dit ook graag als de kleine is geboren. Maar zit een beetje met het feit dat ik vlakke tepels heb, als ik een beetje rommel heb ik wel een tepeltje, maar ook die is niet heel groot. Zijn er hier meiden die dit ook hebben? En hoe is dit gegaan dan? @ Guap, dat je man nog durft joh.... Die van mij durfde al niet, en toen de vk met inwendigonderzoek met haar vingers bij de baarmoedermond kon was het helemaal klaar.... Hij durft niet meer.... Nou, ik ga mijn ochtend ritueel weer volbrengen. Even lekker met Mickey naar buiten. En dan kom ik natuurlijk later weer even gluren!!!
@guap ik lig helemaal dubbel hier! Maar voor ons geldt hetzelfde als wapje of het was toeval hahaha @aambeien volgens mij niet echt last van, alleen wel van de staaltabletten deze werken niet echt bevordelijk voor de ontlasting. Is iedere keer een pijnlijk verhaal aangezien de knip helaas toch achter door is gezet... Sorry voor de details hahaha misschien toch maar even de verloskundige bellen of ik wel door moet gaan met de staaltabletten. Verder gaat het met mij langzaam wat beter hier, alleen begint onze kleine boef zijn dag en nachtritme om te draaien. Heb vannacht tot half 4 met een klaarwakker kind gezeten, dat moet hij toch niet elke nacht gaan doen hahaha. Straks gaan we even lekker de stad in met zijn drietjes, mannetje is vrij vandaag. Even gezellig lunchen en shoppen! We hebben over twee weken een bruiloft maar ik wil eigenlijk zo lang mogelijk wachten met kleren kopen aangezien de kilo's er hier van af vliegen! @daanquinty kom op meid het is nu toch echt tijd voor jou en je beeb! We zijn wel weer toe aan babynieuws hahah. @daantje, meikie, guap en karine ook voor jullie nog succes met de laatste loodjes en probeer ook nog een beetje van het zwanger zijn te genieten!
hallo dames, Best lekkere nacht gehad hier, hoewel het even duurde eer onze dochter in slaap wilde vallen, maar eens in slaap maar 1 keer deze nacht wakker geworden dus dat was neit verkeerd! Gisteren voor het eerst met haar weg geweest, bezoekje bij oma en familie gemaakt. Voel me helemaal trots als ik met der rondrij in de maxicosi @meikie: heb ook last van erg vlakke tepels, ook met er wat aan rommelen komt er wel wat tepel te voorschijn maar te weinig voor de kleine om te nemen. Ik voed met tepelhoedje als ze drinkt bij mij, en dat werkt best prima vind ik. voor de andere wat BV geven, hebben jullie ook dat de ene borst veel meer dan de andere produceert?? Ik kolf nu per 2 uur om de productie goed op gang te krijgen, maar heb steeds aan 1 borst ongeveer 20cc en de andere maar 5 tot 10cc. Die waar weinig uitkomt was wel de borst waar ik ontsteking op had...vraag me af of ik me zorgen moet gaan maken dat die productie daar ook wel goed op gang komt??
Dolfijnjes, wat fijn dat Mirthe het zo goed doet! En je zo'n steun hebt aan je man (hier ook iemand die erg blij is met haar mannetje). Aaaaah dat slaapt zo vervelend, met pijnlijke borsten. Prutsje, wat super dat de BV zo goed loopt! Lekker van genieten Daantje2011, hahah ach die ziekenhuistas kun je gerust zo laten. Toen wij in de auto zaten om naar het ziekenhuis te gaan, ahdden we helemaal niks mee. Geen tas, geen maxi-cosi, haha door alle hectiek waren we die dus gewoon keihard vergeten. Daanquinty, aaaah je hebt dus wel een record verbroken! Kan nu niet lang meer duren. Hoop dat het gauw spontaan begint. Guap, hahahah. Dat was ook ons voornemen, de dag voor de bevalling (zondag dus), hadden we osn voorgenomen om er toch nog maar eens een spannende avond van te maken in de hoop dat het hielp. Was niet meer nodig, vriendlief flink balen hahahaha Muts en Meikie, ik twijfel ook of ik een aambei heb overgehouden na de bevalling. Na de grote boodschap voelt het in elk geval zo, maar heb er verder geen last van, over het algemeen doet het toch hardstikke zeer? Meikie, ik heb ook vlakke tepels, als ik hem masseer komt hij iets naar voren. Maar zodra hij er aan begon te sabbelen, bleef er doodleuk niks meer van over. Heb toen gevoed met een tepelhoedje, ging opzich goed, alleen zitten er wat nadelen aan. Maar voor vele is het uitkomst geloof ik. Linda, gezellige dag samen emt je gezinnetje! Vaneke, geweldig gevoel, lekker pronken met jullie meisje! L.ars is vannacht heeel lief voor zijn papa en mama geweest, hebben heerlijk geslapen. Komt nog wel stipt om de drie uur zich melden, maar slaapt daarna weer als een roosje verder. Heb echt even bij kunnen tanken. En papa heeft zelfs overal doorheen geslapen, Gisteravond heb ik hem één flesje BV gegeven, omdat het poepen niet echt wilde lukken. BV deed zijn werk goed, nog geen uur later zat zijn luier vol en tot nu toe geen last meer gehad van krampjes (of het was toeval natuurlijk). Nu bij mijn vader, mijn moeder heeft de onderzoeken achter de rug, komt zo naar huis. Chirurg kon niks voelen, op de foto's was het wel te zien. Hebben vocht uit het knobbeltje gehaald, dit gaan ze nu onderzoeken. Vanmiddag om 14.00 moeten ze weer heen voor de uitslag. Duim duim duim! Meiden die flesvoeding geven, houden jullie je strikt aan de hoeveelheid die ze zouden moeten krijgen? Volgens de regels zou hij 5x 135 ml moeten drinken. Hij drinkt echter zo'n 7 a 8 x 100 ml. Een fles van 135 ml krijgt hij niet leeg, en meld zich toch telkens weer om de 2,5 a 3 uur. Meiden die nog moeten bevallen, dikke knuffel voor jullie! Wacht met smart op foto's, bevallingsverhalen, namen etc. van jullie beebs!
Vaneke... Ik kolf nu al bijna 4 weken, en de ene borst blijft het gewoon veel beter doen dan de andere. Heb gister zelf een kolfmachine gekocht, dus vandaag eindelijk de gehuurde terug brengen. Las wat over onrustige benen. Ik had dat ook heel erg, bij mij hielp het om een flinke wandeling te maken voordat ik naar bed ging. Maar zie dat je een hond hebt dus dat zul je al wel doen. Ook je voeten wat hoger leggen hielp bij mij. Zo mijn meisje is weer wakker dus ga maar weer.
he balen hoor nog steeds dikke buiken hier @Guap hopelijk heeft het wat uitgehaald we wachten het af @Vaneke ook bij mij doet de ene tiet het beter als de andere maar de productie wordt wel steeds beter hoor ik heb trouwens ook het advies gekregen om beschuit met muisjes of gestampte te eten ivm de anijs dat zou ook de bv stimuleren. Hier een redelijke nacht gehad D. had om 23.15 zijn flesje en een poepluier en om 3.30 werd hij wakker dus we gaan de goede kant op om naar de 6 voedingen te werken. Net alleen wel effe last van krampjes en hij is nu lekker wakker hahaha erg druk bezig met bewegen en om zich heen aan het kijken wel leuk hoor. Ga zo effe lunchen met mijn s zusjes gezellie ben ik er ook weer effe uit. nou kom gauw weer effe spieken en hopen dat er babynieuws is. Ow ja en DAANTJE NU JE TAS INPAKKEN :x
Muts, ik had heel veel aambeien, die deden me meer pijn dan mijn hechtingen. Smeer al weken trouw na iedere toiletgang curanol, ze zijn nu stukken kleiner en nauwelijks meer pijnlijk, maar ze zitten er nog wel. Ik maak me er geen zorgen om, als ze er over een paar weken nog zitten is dat vroeg genoeg. Net lekker een rondje bos en hei gelopen met Timo in de draagzak, heerlijk. Wij hebben hem nu op 6 x 135, dat gaat er prima in. Is pas de eerste dag van 6 voedingen, dus ben beniueuwd of hij nu ook echt om de 4 uur gaat komen. Maar met de grote flessen heeft meneer geen moeite. 10-15 Minuten, dan is hij klaar.
@ meikie ja hoor ik kom overal gezellie hier geen ervaring met vlakke tepels @ EB 135....onze meid drinkt echt niet meer dan 90 per keer! @ vaneke hier ook ene kant meer produktie dan andere kant was bij de eerste ook zo @ wherona hier ook eindelijk weer eens een redelijke nacht! ze slaapt nu 3 tot 4 uur achter elkaar echt fijn! Moest er maar 2x uit ze kreeg na de kunstvoeding wel weer last van krampjes... Zwangere dame's zet m op gewoon allemaal tegelijk bevallen
Kom even kijken, maar nog stééds niemand meer bevallen? Poeh... Hopelijk duurt t niet te lang meer voor jullie... Ik kom effe gauw mijn mannetje spammen... Hij groeit zo hard!!!
Pookie, mooie foto's! Het mutsje van simply colors hebben wij ook besteld, krijgen we morgen binnen. Leuk!
Oh wat is hij al groot zeg Poookie! Leuk hoor @aambeien: brrr, opensnijden, dat klinkt echt verschrikkelijk. Echt heel pijnlijk zijn ze bij mij niet maar ik voel soms wel een soort druk en het bloed ook wel eens. Ik moet zeggen dat ik ook een beetje laks ben met de curanol maar ik kom er vaak niet eens aan toe, de dag zit zo vol. Ik ben al lang blij als ik kan douchen en ontbijten zeg maar, en dat vind ik toch net iets belangrijker Ik ben net voor het eerst zonder Luna naar buiten geweest, mijn moeder paste even op. Heel vreemd maar ook wel fijn, gewoon even snel naar de winkel en weer terug. Maar opeens kan niemand zien dat ik net moeder ben geworden en dat voelt toch wel heel raar. @Guap: en heeft het gewerkt??? Hier ook nog 1 dag voordat de weeën begonnen bezig geweest, geen idee of het heeft gewerkt maar niet geschoten is altijd mis toch
@ vanEke: mijn ene borst produceert maar ongeveer de helft tov de andere, is ook veel kleiner. Dat is al vanaf het begin zo en ik denk dat het ook zo blijft, je hoeft je dus geen zorgen te maken hoor.