Poookie, wat is Stijn al een kanjer!!! De oudste ''oktober'' baby!!! Hier vandaag last van mijn linker borst, pijnlijke harde plek erin en gekke steken.... ik masseer t maar een beetje weg tijdens het voeden en onder de douche. Xavi hapt alleen niet genoeg van mijn tepel naar binnen wat niet handig en prettig is, heb advies gevraagd hier bij de lactatiedeskundige (opt forum bedoel ik) en bij het borstvoedingstopic. Ben benieuwd! Guapetona, hopelijk heeft het geholpen en kon je er nog een beetje van genieten Verder geef ik jullie allemaal een knuffel, en natuurlijk krijgen de nog zwangeren onder ons een heeeele dikke knuffel!!! Ik kom later weer kijken!!!!
Eb, wat goed 135 cc, gaat er hier ook echt niet in. Pookie, wat een lekkerding! BV, Mijn re- borst geeft ook vele malen meer BV. Bijna het dubbele. Goed in de gaten houden en anders bellen?! Prutsje, ben benieuwd naar het advies. Tepelhoedje? Hier helaas slecht nieuws. In dr re-borst is wel degelijk wat gevonden. Het is voor 80% zeker dat het om borstkanker gaat. Nu eerst wachten op verdere onderzoeken. Ze heeft al zoveel mee gemaakt de laatste jaren, pffff wou dat ik iets van dr over kon nemen.
@rrianne veel sterkte wat ongelooflijk balen voor jullie dit slechte nieuws. @flesvoeding gijs zat ook op 7 keer 100 wij proberen nu flessen aan te bieden van 120 en die pakt hij ook goed, alleen vannacht dus heel zijn ritme in de war, het blijft dus puzzelen hahaha
@pookie, wat een heerlijke vent. Maar lekker van blijven genieten, Kijk er ook ontzettend naar uit om straks naar buiten te gaan. @prutsje, houd die harde stukjes goed in de gaten en mee masseren onder het voeden is juist goed. Ook onder de douche kan fijn zijn. Houd je borsten wel in de gaten. Als er ook rode vlekken op je borsten hebt heb je kans op borst ontsteking. Denk/probeer dat Xavi toch goed aanhapt. Als hij heel onrustig en gespannen bij je aan de borst ligt is het voor je zelf ook niet fijn. Ik had er ook last van en door de spanning op m'n borsten wou het voeden ook niet goed lukken. Dus een paar dagen met tepelhoedje gevoed en sinds vandaag zonder geprobeerd en dat gaat super. @Rrianne wat vervelend nieuws. Sterkte meid.
he meiden hier nog steeds alles rustig pfff...dan maar morgen strippen, ik zie er wel tegenop eigenlijk, volgens mij doet dat erg pijn maar ja het is voor een goed doel...en dan hopen dat het het zooitje opwekt..duim duim.... @rrianne...veel sterkte meid wat een rot nieuws voor jullie zeg: @poookie...wauww wat een lekker mannetje zeg @borstvoeding...ik kan er niet over mee praten..heb nooit borstvoeding gegeven, maar meiden let er idd goed op dat je geen borstontsteking krijgt..ik heb het bij iemand gezien die ik ken pff die was echt goed ziek ervan..
ha meiden.. ik kom ook weer even spieken.. mijn grote vent heeft een weekje vakantie en het is druk met kraamvisite dus weinig tijd, vanaf volgende week zal ik wss weer wat meer mee kunnen kletsen! Zag foto´s van Stijn voorbij komen, knappe vent Vandaag ben ik met D.elani naar het CB geweest, ze zou eigenlijk aan huis komen maar ze dacht dat ik het misschien leuk zou vinden om daarheen te komen zodat hij meteen gewogen kon worden, en ik wilde die muts niet weer in huis dus vond het wel prima haha.. Kleine man woog vanmiddag 3460 gram, dus is al lekker gegroeid 9 dagen terug woog hij 3020 gram. Hij doet het verder prima, alleen heeft hij nog steeds moeite met poepen en is hij onwijs verkouden ook spuugt hij weer wat meer.. sinds gistermiddag is hij erg onrustig en heeft hij veel krampjes. vandaag maar een uurtje of 2 geslapen waarvan het grootste deel op mijn arm doordat mijn dochter koemelkallergie en reflux had ben ik hier nu ook wel een beetje bang voor, maar ben ook bang dat ik door mijn angst misschien dingen zie die er niet zijn a.s. dindag moeten we voor t eerst naar de arts op t CB en dan even overleggen.. die wijkverpleegkundige is mijn vriendin niet
@ Rrianne, gadver wat een rotnieuws.... Wel fijn dat ze er snel bij zijn, maar goed dat neemt niet weg dat je dit nooit zou willen horen. Heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd. En als je je hart wil luchten kan dat natuurlijk ook gewoon hier of via pb... @ DQ, balen zeg dat het nog niet is begonnen. Wie weet vannacht? Mijn vk zei dat strippen niet persee pijnlijk hoeft te zijn, dit verschild per vrouw. Maar misschien kan je beter uitgaan van het ergste, kan het alleen maar meevallen toch? Hoe laat moet je? @ Pookie, wat een lekker ventje heb je toch.... Hier de heledag al wel harde buiken en wat steken, maar niet echt pijn of dat het doorzet. Dus ik ga zo maar weer even lekker in bad, even relaxen!!!
@meikie...ik moet om 10:10 dus lekker vroeg ik ga idd maar van het ergste uit hihi....ik heb de laatste twee dagen wel vaak steken onderin me buik en van onderen zeg maar, auwie..maar het doet nog verder niks...
@ Rrianne: Getver wat onwijs balen zulk nieuws!! Wens je heel veel sterkte (en de rest van de fam) @ DQ: Wat naar dat het niet is begonnen... Ik heb ook wel gehoord dat strippen "pijnlijk" is, maar volgens mij zijn weeën erger @ Meikie: Rustig aan jij... Ik wil winnen Hier ook nog alles rustig. Ik ben vanmiddag even lekker de stad in geweest, wilde nog even wat decoratie hebben voor in mijn vazen en dat moest natuurlijk meteen, dus maar in de auto gestapt en gegaan.... Ook nog even voor zoonlief 2 nieuwe broeken gekocht, degene die hij nu aanhad kon nog net, maar wordt al wat "hoog-water" Hij vind ze helemaal geweldig! Nu even zitten, dan naar bed brengen en een rustig avondje voor de boeg.... Ik ben benieuwd wie ons vanavond/vannacht nog iets gaat melden Fijne avond en tot morgen!
Ik kom me ook weer eens melden en zie dat er helaas nog geen babynieuws is. Meiden,suc6 met de laatste loodjes en dq hopelijk geeft het strippen morgen wel resultaat. @pookie,zag je foto's al op hyves maar wat is Stijn toch een schatje! @rianne,sterkte met dit vervelende bericht. Het gaat hier al een stuk relaxter als vorige week het geval was. Huilen snachts doet ze nu alleen nog maar als het tijd is voor de fles en niet meer tussen de voedingen door gelukkig. Dus komen we nu ook aan wat meer nachtrust toe. Gister voor het eerst een blokje om geweest met de wagen en als ik loop gaat het prima maar zodra ik even stil sta dan krijg ik weer last van de onderkant,een zwaar drukkend gevoel. Het vreemde is dat ik bij de eerste meer last had van de hechtingen dan nu het geval is maar dat ik toen wel sneller op de been was. Vanmorgen het cb op huisbezoek gehad en ze weegt nu boven het geboortegewicht,4040 gram. Mede op haar advies blijven we wel iedere 3 uur een fles van 100 cc aanbieden. Overdag zou ze in principe iedere 4 uur een voeding mogen krijgen maar omdat dit snachts niet gaat lukken doen we het voorlopig zo. 18 November krijgt ze dan de eerste controle op het buro zelf. Zo ik ga er eentje wakker maken voor haar flesje,ik kom me snel weer even melden. Fijne avond allemaal !!!
He meiden ik kom eindelijk weer even langs. Had ik met de eerste zoiets van wat deed ik hiervoor met mijn tijd? Met twee kids heb je helemaal geen tijd meer geloof ik... Nouja, de computer heeft ook niet echt prioriteit. Hier gaat in ieder geval alles goed. Jade doet het super en was in een week alweer op haar geboortegewicht, dus de bv gaat goed. Ze begint ook wat ritme te krijgen. Ze had met dag 8 (en 9) een regeldag, maar vannacht ging het weer netjes om de 3 uur voeden. Dus kan ik tussendoor wat slapen. Deena doet het ook super. Ze is verschikkelijk trots op haar babyzusje en net zo verliefd op haar als papa en mama. Vandaag ging ze logeren bij opa en oma, maar ze huilde tranen met tuiten toen wij weggingen. Jade moest ook bij opa en oma blijven! We mochten haar niet meenemen. Ik vond het zo zielig, maar ook heel lief dat ze niet zonder haar zusje wil. Dus het zit wel goed. Ze wil in ieder geval niet dat haar zusje ondertussen weer weg mag, zoals je ook vaak hoort.
Even spammen hoor... Op de eerste foto samen met trotse grote zus en op de tweede foto voor het eerst in bad.
Lindada, wat een prachtige meiden!!!! Deena heeft ook zo'n enorm vrolijk koppie zeg!!! Rrianne, wat een rotnieuws!!!! Bah bah bah! Veel sterkte met alles! Wendy, vervelend dat je zoveel last hebt van onderen... wel herkenbaar, voor mij was ook elke bevalling weer anders, en ook het herstel erna... hopelijk gaat t snel nog beter met je! DQ, bij mij viel het strippen mee, maar ik heb volgens mij ook wel een flinke pijngrens hoor.... Het was onprettig, maar niet enorm pijnlijk. Hopelijk helpt t strippen wel meis!! Ik hou mn gsm in de gaten hoor Ik heb al reactie terug van de lactatiedeskundige, tepelhoedje zou geen optie zijn volgens haar omdat dat het happen op zich niet verbeterd. De pijn moet ik idd in de gaten houden, weg masseren. Verder kijken of ik het aanleggen kan veranderen, ik heb namelijk verder niet echt pijn omdat hij niet goed mijn tepel in zijn mond krijgt. Xavi drinkt als een trein en ik heb ook echt genoeg voeding. Tepels zijn wel wat ''gevoelig'', maar dat is volgens mij normaal zo in het begin van de bv. Ik ga morgen ff vragen aan de wijkverpleegkundige, die komt langs voor het eerste bezoek. Kijken of zij tips heeft. En anders heb ik een collega die nogal een borstvoedingsgoeroe is die kan misschien ook wel helpen met t aanleggen. Ff iets heel anders, mijn ''meisjesdroom'' gaat werkelijkheid worden, volgend jaar mei..... Ik ga naar een concert van The New Kids On The Block!!!!! hahahahaha ze doen een tour samen met de Backstreetboys.... ow ik vind het zooo leuk! Vandaag de kaarten besteld, samen met twee vriendinnen. De ene is fan van de Backstreetboys, ikke van The new kids en die andere vind het vooral gezellig om mee te gaan!
@ Rrianne balen van het slechte nieuws knuff! @ Poookie mooie foto's van jullie mannetje! @ Lindada 2 prachtige meisjes heb je hoor! @ Dq ik hoop zo voor jou dat het vanacht toch nog gaat beginnen!
Gelukkig om te horen dat het verschil van links en rechts bij BV niet raar is, hebben jullie dan ook zoveel verschil of niet?? ik had net 60 rechts en "maar" 10 links...best wel groot verschil toch?? Misschien dat ik ook op het forum bij de lactatiekundige een keer een draadje maak... @Rriane: veel sterkte met je moeder, mijn schoonmoeder heeft ook pas bestralingen achter de rug, is gelukkig goed afgelopen, hoop dat het dat voor jullie ook doet! @ lindada: wat een leuke kids!! De grote zus ziet er inderdaad erg trots uit @pruts: idd ff in de gaten houden met die borst he!! met AB is bortsontsteking hier goed aangepakt, maar was toch niet alles hoor...ff temp in de gaten houden en rode vlekken, niet twijfelen om VK of arts te bellen als het nodig is... @de nog zwangeren: komaan dames!! mijn duimen beginnen pijn te doen
@wapje zou ze nu een beetje ritme krijgen? Zal wel fijn zijn voor je. Had hem gisteren om 23.30 kunstvoeding gegeven met iets meer water in de hoop dat hij de nacht zou doorslapen, bijna gelukt hij melde zich om 03.30 uur dus eens kijken of hij aankomende nacht weer wat later komt dan gaan we de goede kant op. @pookie aaahhhh zo lief die fotos @Rianne bah wat een rot nieuws sterkte ermee @DQ hopelijk valt de pijn mee en helpt het op gang meid ik duim met je mee @mumtobe wat vervelend dat ie nog steeds moeite heeft met poepen @Lindada wat een mooie meiden heb je @prutsje wat grappig wist niet dat tnkob dat zou doen haha wel jeugd sentiment he @ll ik lees bij sommige van jullie 120cc of al 135cc wat ik nou niet begrijp is wij geven hem momenteel 100cc 7x en de kinderarts zei dat het iets teveel zou zijn maar niet erg is . hoe vzit dit nou? Want soms lust hij wel meer Kleine heeft nu weer wat last van krampjes dus paps is hem weer effe aan het troosten, pfff hoop toch wel dat hij er gauw overheen groeit hoor vindt het zo sneu voor die kleintjes. Nou zwangere meiden zet hem op vannacht ik verwacht toch wel dat er iemand is bevallen hoor
@ wherona pff ik hoop het! Ik snap het ook niet hoor die flessen van 120 en 135! Die van ons drinkt amper 90 op! @ Dq kom op bevallen jij vanacht!!!!