Hmm, ik werd wakker van een rare kramp en tijdens het lopen naar het toilet leek het wel of ik in mijn broek plaste. M'n witte ondergoed was helemaal doorweekt en roze. Op het toilet zag het er wat slijmerig uit. Na drie keer naar het toilet en drie keer kleine scheutjes te zijn verloren, heeft mijn vriend een zeiltje gepakt en lig ik weer in bed. Lijk niks meer te verliezen nu ik lig. Euhm zouden m'n vliezen zijn gebroken?
Tja als ik op sta blijf ik lichtroze scheutjes verliezen en ik heb af en toe erg nare menstruatiekramp. Net zo pijnlijk als toen ik begon met menstrueren.
@ daantje YES kom op meid je kan het nog even en je hebt je beebje! Veel succes dikke knuff!!hoe is het nu??
Euhm ik ben vast een mietje, maar die krampen zijn vreselijk pijnlijk. Heb er zelfs al een keer van over moeten geven. Ik denk toch dat het echt begonnen is. Ik verlies alleen roze vocht als ik sta. Als ik lig verlies ik niets. Heb vriend naar de bank gestuurd om te slapen dus lig lekker even alleen in bed, maar heb daardoor nog niet kunnen timen. Maar er zit zeker geen regelmaat in.
Dat zijn zeker wel je vliezen, dus er gaat iets gebeuren! Spannend zeg Probeer je toch nog een beetje te ontspannen, ondanks de pijn. Ga anders even lekker douchen ofzo.
Oeh en ik ben echt een badverslaafde haha. En dat ik dan net tot de 10% zou horen die start met het breken Van de vliezen en niet in bad mag... Volgens mijn briefje moet ik de vk rond 8 uur bellen. Ow en een leuk detail: vriendin van mij is 4 uur geleden ook bevallen van een gezonde zoon!
@ daantje je bent geen mietje hoor meid bevallen doet gewoon erg zeer, t word alleen nog maar erger haahah word je vrolijk van toch ze DENKT dat het begonnen is haha tuurlijk is het begonnen!!! zou idd even onder de douche gaan door de warmte kun je wat ontspannen! niet in bad he als je vliezen gebroken zijn ivm infectie, Zou dan toch even kijken hoeveel tijd er tussen zit, wil je thuis bevallen??
@ daantje jah volgens je briefje! Maar je moet gewoon even kijken hoe snel die weeen komen en als jij je er niet goed bij voelt of t idee hebt dat t sneller gaat zou ik straks gewoon bellen hoor! Ow zou mooi zijn zo kort op mekaar te bevallen gefeliciteerd met je vriendin haar beeb!
nou ik ga nog even slapen voeding zit er weer in mevrouw ligt wel steeds te kreunen na de voedingen iemand enig idee waarom ze dat doet? Ze is niet aan t poepen ofzo. Daantje succes he ik lees later weer mee! YES MORGEN BABYNIEUWS!!
Ik durf het gewoon niet te zeggen, maar vriend gaat nu laatste spullen in tas inpakken haha. Ik was wel echt begonnen!!! Wil in het ziekenhuis bevallen. Is hier 2 minuten rijden vandaan. Dacht overigens dat baby's helemaal stil Waren tijdens bevalling. Voel haar juist nog duidelijk.
wahahah owowow moet vriendlief de tas alsnog inpakken, had ook geluisterd naar ons!!! hahaah fijn dat je straks niet ver hoeft te rijden ik vond t niet fijn met weeen in de auto. Ik heb mijn beeb ook nog heel goed gevoeld tijdens de bevalling hoor is niet raar volgens mij
Hahaha gweldig! Het eerste wat ik dacht was oh jee zou ze haar tas wel ingepakt hebben?!! Douchen is inderdaad echt ff lekker daarmee kon ik de weeen beter mee opvangen. En ik heb de kleine zeker in het begin van de bevalling nog heel veel gevoeld hoor dus don't worry. Nou meid zet hem op! Heel veel succes! En hopelijk heb je de kleine snel in je armen!
@ dq hoe is het daar? succes om 10:10 hoop dat t wat uithaald, of is het bij jou ook stiekem begonnen? en de rest?
Jaaaa... Daantje!!! Zet 'm op meis!!! Ben je toch niet de laatste van het lijstje Hier trouwens nog niets aan de hand....
@daantje...heel veel succes en sterkte meid jij gaat vandaag bevallen @hier....niks gebeurd vannacht...dus hoop dat de strippoging gaat werken straks...
Oewawawa Daantje! En je wist nog wel zeker dat je de laatste zou zijn... Wordt onze enige novembermama gewoon een oktobermama! Gelukkig dat je je tas al een deel hebt ingepakt, scheelt weer. Zet um op en doe ze de groetjes in het Tergooi van de mama van Timo! Wij gaan vandaag op een heel speciaal bezoek, naar de overgrootoma van Timo. De oma van mijn man van 92, heel erg leuk! Nu meneer even lekker in bad doen. Daantje, ipad gaat mee hoor, ben veelte benieuwd!
Daantje, wat lees ik......je gaat vandaag bevallen Joehoeeeeeeeeeeeeee zet m op meis!!! Is al 8 uur geweest, heb de vk al gebeld? Oh ik ben zo benieuwd hoe jullie kleintje gaat heten. DQ, ik hoop ook dat het gaat helpen, je wacht nu al zoooooooooooo lang Met mij gaat het wel. Ben zo druk Onze kleine meid wil overdag graag vaker een flesje dan een keer een volle. Dus ik zit de hele dag te voeden... s nachts doet ze het super, we hebben 5 uur achterelkaar kunnen slapen. We moesten haar zelfs wakker maken voor een flesje. Daarna weer tot half 9 s ochtends uitgeslapen. Nu over dag een betere ritme zien te krijgen. Ze is ook graag dicht bij me, heb daarom ook een shelter draagdoek besteld zodat ik mijn handen dan vrij heb. Met de pijn gaat het wel. Moet nog wel regelmatig pm slikken om het te onderdrukken. Ook krijg ik extra kraamzorg omdat ik het nog niet in mijn eentje aankan. Wel fijn. Ze doet werkelijk alles in huis!!!! E.mma komt morgen weer naar huis. Ze is er wel om de dag maar dan gaat ze eind van de middag weer met oma mee. Ze vind het helemaal niet erg en ik hoef me niet schuldig te voelen dat ze even van huis is. ben erg blij dat mijn mams me kan helpen want het is echt DRUK....alle twee de meisjes hebben aandacht nodig Als ik me lichamelijk beter voel dan kan ik het ook zeker aan Nu ben ik nog een patiëntje