Jeetje Daantje... die bevalling heb je gewoon ff tussendoor gedaan.. tenminste zo "klink" je!! Jaaaaaa bij DQ is er dus ook eindelijk iets aan de gang zet 'm op meid.. vanavond nog babynieuws gok ik!!
Daantje, gefeliciteerd met Feline!!!! Wat een superbevalling! En nu dus DQ.... Spannend weer he? Meikie, Karine en Guapetona.... Nu jullie!!!! Rica, beterschap! Hier alles goed, alleen had meneer erg veel honger vanavond.... Om 20u gegeten en daarna helemaal ontroostbaar, huilen,krijsen, overstrekken.... Na 20min maar aangelegd en ja hoor.... Meneertje drinkt nog een keer twee borsten!!!! :-O Nu is hij heerlijk rustig en ligt ie tevreden naar me te kijken en z'n luier vol te ....... Juist ja
Nu bijna iedereen bevallen is, lijkt het me een goed idee om het meeting-plan weer eens van stal te halen. Ik denk dat we het ergens eind november, begin december moeten doen omdat waarschijnlijk eind december de eersten weer aan het werk zullen moeten. Zal ik wat organiseren? Is misschien handig vanuit mijn centrale locatie. Iemand had het al een keer over een wegrestaurant langs de snelweg, handig voor iedereen. Laat maar weten als je interesse hebt, dan bedenk ik wel een plannetje. Oejoeijoei, meneer zet een keel op. Even kijken...
he, ben speciaal ff ingelogd via mobiel, om te kijken of er babynieuws is, en jawel!!! Daantje: helemaal te gek, hoop dat je bevalling goed gegaan is, ben benieuwd naar je verhaal! In ieder geval VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie dochter Feline!!! Dq: EINDELIJK zet het door! veel sterkte! ik kom gauw kijken naar jullie nieuws! hier alles rustig, wie weet morgen op de uitgerekende datum? is me met Fabian ook gelukt dus het zou kunnen.... begin echter te denken, dat deze 't wel naar zijn/haar zin heeft daarbinnen en later komt.... slaap lekker allemaal! en vooral jij Daantje, hoop dat je een beetje kan uitrusten vannacht!
Ik ben voor!!! Volgens mij had mum het ook over iets op een vakantiepark in culemborg? Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel!!! Wil wel eerst nog even bevallen hoor, hahaha
Ik ben ook vóór.. helaas hoorde ik van de week alleen dat dat tentje niet meer bestaat maar misschien kunnen we een ander alternatief zoeken in die omgeving.. het ligt wel erg centraal.
Ben ook voor, wel afhankelijk van reisafstand en datum! Grrrrr hier is meneertje bij papa in slaap gevallen, net rond 22.45u in bedje gelegd en dan zet hij toch een keel op.... Boos, krijsen! Speentje terug, nog harder..... :-S nu lijkt hij in slaap te vallen, hij is nu langere tussenpozen stil.... Maar frustrerend is t wel! Kijken wanneer hij wakker wordt voor zijn voeding. Iemand hier ervaring met een inbakerslaapzak???
Oh wat goed daanq ook bezig nu! Je was ook echt wel aan de beurt nu hoor! Hoop dat alles goed gaat en dat we snel babynieuws hebben hier! Meeting ben ik ook voor! Ben nog wel een weekend weg begin december, maar als ik kan kom ik ook graag. Hier de laatse fles zojuist gegeven, meneer heeft maar 80 cc op, ik vrees dat het geen 5 uurtjes slapen wordt voor mij hahaha. Slaap lekker meiden!
BUDDYNIEUWS!!!!! Om 23.04 is DQ bevallen van hun zoon Jarey!!!! DQ, DQ man en grote zus, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!
DQ nog niet bevallen? Hier hele onrustige nacht. Heb Féline maar in bed genomen. Kan die kleine muis nog niet zo laten huilen hoor, voelt niet goed. Ligt nu al mooi 2 uur te slapen. Voel me nog steeds super al merk ik dat de adrenaline uitgewerkt is en ik ook echt moe begin te worden. Heb haar nu drie voedingen zelf aangelegd. Valt niet mee, maar toch gelukt. Zet hem op DQ!
Alles gaat goed, ze heeft alleen een liter bloed verloren. Jarey is 4000gr en 54cm. Ze mogen Ws 'straks' naar huis.
Hoera DQ en familie! Welkom op de wereld Jarey! De kleine man heeft zijn fles weer leeg, even boeren en dan weer tukken. Ik zal komende week eens een plannetje bedenken en op het forum posten, dan kunnen jullie erop schieten. Dacht zelf aan een lunch in een zaaltje bij een vd Valk, heb ik wel eens eerder georganiseerd. Kost ook niet zo heel veel geld en kunnen we in alle 'rust' kletsen. Daantje, hopelijk lig je nu lekker te tukken met Feline vlakbij je! De adrenaline was overigens over het computerscherm voelbaar...
DQ & familie: van HARTE GEFELICITEERD met jullie zoontje Jarey! wel een flinkerd, was vast niet de makkelijkste bevalling! veel sterkte ook met je herstel! Zo daantje, nu alweer online? nou geniet maar lekker! en pak je rust, die adrenaline is verradelijk! karine, kan jij ook niet slapen? ik slaap wel hier, maar ben heel heftig aan 't dromen, eerst dat achtervolgd en belaagd werd, daarna dat ik aangehouden werd door een bitch van een douaniere, waarmee ik in een heftige discussie verzeild raak.... pffff lijken wel koortsdromen. die meeting lijkt mij ook leuk, maar ik heb geen auto... het hangt er voor mij dus vanaf of 't bereikbaar is...
DQ van harte! Hoop dat jullie snel thuis Zijn! @ EB, meeting is een leuk idee. Helaas nog niet in slaap. Last van naweeën. Zeker als ze aan de borst ligt. Oei en de spierpijn slaat toe haha.
Goedemorgen allemaal!! @ DQ: Jaaa... Gefeliciteerd met Jarey!! Goed gedaan meid! Hoop dat je snel weer opknapt! @ Guapetona: Ik was benieuwd naar nieuws van DQ Moest toch plassen Hier onrustig geslapen, veel wakker en veel plassen plus dat zoonlief ook nog eens wakker werd... Dus... Tot strakkies
DQ, eindelijk is hij er dan!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!! @meeting, ben er ook voor!!! Gezellig!!! Ga ook eens kijken wat handig is voor iedereen.. Hier alles prima, voel me stukken beter Nog een dag kraamzorg en dan moet ik het zelf doen....E.mma komt vandaag naar huis, nu echt zegmaar met de nachten erbij...ben benieuwd hoe het zal gaan. Gelukkig is het dan weekend en kan vriendlief me helpen. Tot later
DQ proficiat!! Daar is hij dan eindelijk! Hoop dat alles goed gaat met je en dat jullie inmiddels lekker met zijn viertjes thuis aan het genieten zijn! Daantje probeer inderdaad even je rust te pakken want zodra de adrenaline uitgewerkt is kun je best ff een vermoeidheidsklapje krijgen! Geniet van je kleine meid!
Guapetona, misschien kunnen jullie met iemand carpoolen? Volgens mij wonen er meer in zuid-holland. Daantje, neem wel je rust, heb je nodig en je vriend ook. Ik ging de eerste week in het zkh ook maar door en door en dat heb ik geweten! Lelie, geniet van je laatste kraamdag. En daarna genieten met z'n viertjes. Gaat het een beetje met je buik? Is toch een hele operatie geweest.
Daantje en dq... Gefeliciteerd!!! Lekker genieten nu!!! Een knuffel voor de dames die nog moeten. Nog even volhouden. Een meeting, lijkt me leuk!!! Wij en al die beebjes... Super!!! Aan welke plaats zitten jullie te denken. Heb wel een auto, kan dus overal naartoe. Hier gaat verder allles goed. Heb de cinababy ingeruild voor infacol. Gebruik het nu 1 dag en heb toch al het idee dat dit veel beter werkt. Verder gaan de nachten nog steeds geweldig. L.ily drinkt nu 130ml maar overdag wil ze toch echt weer meer na 3,5 uur. Bij mij zei de wijkverpleegkundige dat ze vanaf 4 kilo meer mogen hebben en dan naar 5 keer per dag. Begin om 7:00 en de laastr fles om 23:00. Nou zon regelmaat krijg ik er hier nog niet in hoor. Maar goed ik ben zeer tevreden als ze het in de nacht zo goed doet. Voor alle anderen. Lekker genieten van al die kleintjes, en ik zeg luisteren naar je eigen gevoel. ( en dan bedoel ik over wel/niet laten huilen)