ZO, uitgerekende datum bereikt, en ik voel he-le-maal niks! Bleh, heb zo geen zin meer, wachten is niet mijn sterkste kant :x fijne dag allemaal!
@ Dq GEFELICITEERD met JAREY, Het heeft even geduurd en daar is ie eindelijk! Geniet maar lekker! @ Daantje had ik ook eerste week vol energie nu is dat wel anders en alles doet me zeer! Hier buikpijn rugpijn en weer 5 x voeden vanacht pfff Oke dames wie is de volgende!En wie zal de laatste van ons clubje zijn! @ meeting LEUK ben benieuwd naar jullie! zowie zo handiger als we gaan carpoolen denk ik, even bekijken hoe en wat maar ik ben er wel voor!
Goedemorgen allemaal. @daantje en dQ van harte gefeliciteerd met jullie zoon/dochter. Nu lekker gaan genieten !! @meeting,lijkt me een goed plan,ik ben voor. Heb helaas geen rijbewijs dus moet wel even kijken hoe ik dat ga doen dan. Vannacht even heerlijk bij kunnen tanken. Ik had Nienke om 01.00 uur nog een flesje gegeven en schrok uit mezelf om half 7 wakker. Moest ik ze nog wakker maken voor haar flesje. Zo maar eens de tub klaarmaken en dan vanmiddag eens proberen of ik een groter rondje kan maken achter de wagen.
DQ Gefeliciteerd met jullie zoon Jarey!!! Enne meeting lijkt mij ook heel leuk, alleen hetzelfde probleem als wendyw, ik heb geen rijbewijs... Wauw ik lees allemaal berichtjes over doorslapende babies... Wij hadden weer een rampnacht vannacht! Anderhalf uur geslapen en toen had meneer er genoeg van! Zelfs bij mama of papa op de borst was het niet goed. Uiteindelijk z'n fles maar wat eerder gegeven en met hem op de bank gaan zitten in zijn favo houding (voor mij iets minder fijn, au m'n nek) en toen heeft ie nog wel ff geslapen. Nu zit/hangt ie ook weer bij mij te slapen... Heb al even contact gehad met CB en de huisarts, want ik vermoed al een tijdje dat Stijn last heeft van zuur. In zijn bedje ligt ie constant te kreunen, en voor mijn gevoel niet van de krampjes. Hij boert ook vaak mondjes melk op wat dan heel zuur ruikt en daar trekt ie ook een gezicht bij, echt heel erg. Ongeveer 2 uurtjes na de fles spuugt ie een flinke mond (vannacht uiteraard over mij heen) ontzettend zuur ruikende melk uit... Ook slaapt ie liever rechtop... CB vond het idd als maagzuur klinken en raadde me aan de HA te bellen, die heb ik gebeld en moet ik vanmiddag ff terugbellen om half 2 want dan heeft ie telefonisch spreekuur. Ben benieuwd...
Jaaaa, DQ gefeliciteerd met je zoon!!! Eindelijk mogen jullie hem lekker in je armen houden!!! Geniet lekker van hem, en als je tijd, zin en energie hebt lezen we je verhaal wel!!! @ Guap, volgens mij woon jij niet heel ver bij mij vandaan? Je kunt wel met mij mee rijden dan hoor Is wel gezellig ook Hier een redelijk nacht gehad. Moet er nu wel vaker uit om te plassen, vannacht 2 keer. Maar dit komt ws ook omdat ik dan toch naast mijn bed sta omdat Mickey dan graag op bed wil.... Net bij het aanzetten van mijn GSM alweer een berg berichtjes of hij er al is.....Pffff, werden jullie daar ook zo moedeloos van??? Het is trouwens alweer een tijd geleden dat we wat van boerderijmama en nathalie hebben gehoord, weet iemand hoe het met ze is???
Meeting: als iedereen die interesse heeft, mij haar mailadres wil pb'en, dan communiceert dat makkelijker en weet ik meteen wie wil komen. En misschien ook even de plaats waar je woont en of je wel of geen eigen vervoer hebt, dan kan ik daar rekening mee houden kwa organisatie. Iemand die me wil helpen? Wellicht handiger iemand die al bevallen is (sorry Meikie, ik schat in dat jij het druk genoeg zult hebben de komende tijd, maar wat je zelf wil hoor...)? Ik mis Nathalie en Boerderijmama inderdaad al een hele tijd. Hoe zou het gaan? Prutsje, jij vroeg nog over een inbakerslaapzak. Wij hebben een puckababy te leen en zijn daar superblij mee! Timo kan zijn handen en benen bewegen, maar beperkt zodat hij zichzelf niet in zijn gezicht kan slaan. Zonder slaapt hij niet in of door. En voor ons werkt het ook heel makkelijk, klittebandje, ritsje en klaar. Ze zijn wel duur, maar misschien kan je er één op MP vinden. Pookie heeft volgens mij een swaddleme, toch?
@ DQ: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jarey!! heb je vlug gedaan meid.. eindelijk is hij er dan! Je meisje zal ook wel helemaal happy zijn! wow flinke kerel! @ Prutsje: ik baker D.elani ook in, welliswaar in een badcape nog, maar heb een pacco inbakerdoek liggen van D.imara maar die is nog veel te groot. @ Guap: Misschien kun je carpoolen met iemand anders van hier.. ow zie dat EB dat ook al geopperd heeft.. @ Pookie: jeetje meid.. klinkt idd als reflux.. zou ook verklaren waarom hij niet happy is als hij ligt maar wel als hij rechtop op je borst ligt/hangt. goed dat je de ha hebt gebeld. @ Meikie: ow echt vreselijk zeg die berichtjes.. kun je niet een duidelijke hint op hyves zetten dat je moedeloos wordt van die berichtjes? Hier zitten we nog op 7 voedingen van 80cc wil eens kijken hoe we de nachtvoeding af kunnen gaan bouwen en dan de voedingen overdag ophogen. D.imara kwam de 1e maand alleen om 4 uur s'nachts en dan om 8 uur pas weer, vanaf 4 weken sliep ze hele nachten door.. D.elani kwam vannacht om 2.45 uur en om 6 uur alweer..
@ EB, daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Maar goed, mocht ik alsnog iets kunnen doen laat je het maar weten Ik zal je even een PB sturen @ Mum, helaas ik doe niks met hyves. En de meeste in mijn omgeving ook niet... Ik reageer gewoon niet meer op alle smsjes... Is ook duidelijk toch? @ Pookie, je kunt ook een handdoek onder het hoofdeind van Stijn zijn matrasje leggen. Dan ligt ie wat schuin en komt het ook niet zo makkelijk omhoog Hier vanmorgen bezoek gehad van mijn sm, die belde en hoorde dat ik Mickey nog moest uitlaten dus kwam snel hierheen. Ze vind dat zo leuk, hahaha. Daarna even een bakkie gedaan een een pakketje op de post gedaan. Vanavond eten we daar, hoeven we ons daar niet druk om te maken Nu even bijkomen en dan zometeen nog even rommelen op zolder. Zo eerst even oei ik groei kijken op tv, zitten vaak wel leuke tips in
Hier alles goed hoor. Alle zwangeren die mama zijn geworden gefeliciteerd. Erg druk allerlei instanties over de vloer voor Naomi. Druk bezig met urgentie we moeten hier echt weg Naomi kan het allemaal niet meer aan. Met Jesse gaat het goed vanacht goed geslapen kan alleen slecht poepen. wel lastig is dat Naomi niet alleen mag zijn met Jesse. Niet kunnen genieten van mijn kraamtijd maar ach we hebben nog jaren eerst deze situatie proberen op te lossen. Een meeting gezellig. volgende week hopen we iets te horen over de woning op oud vossemeer, als dat niet door gaat hier in de omgeving hopelijk iets anders, maandag horen we daar meer over.
@ Natalie, wat fijn wat van je te horen en wat een toestanden zeg.... Misschien een gekke vraag, maar wie is naomie? (ik dacht nl dat jesse je 1e was?) en waarom mag ze niet alleen zijn met jesse? Ik zal nu gaan duimen voor jullie dat jullie snel kunnen verhuizen, want dit is toch echt niet leuk....
Naomi is mijn dochter ze is 8 en op het moment erg moeilijk slaat en schopt snel. Het komt door de buurjongen die haar bedreigd en slaat wanneer hij de kans krijgt. ze durft niet alleen naar buiten.
@Meikie daarvoor zijn we hier toch om elkaar er doorheen te slepen @EB wauw 5 uur geslapen ja ik ben jaloers hoor @Rianne blijft ook erg naar om te zien die krampjes ik kan er ook erg slecht tegen zou het graag dan willen overnemen. Ik gebruik ook Difrax @DQ jeey meid eindelijk van harte gefeliciteerd @Guap misschien is er iemand die bij jou in de buurt woont en kun je meerijden? Voor de meeting Effe snel iemand troosten heeft erg veel last momenteel van krampjes arme hij. Ook ik ben helemaal voor een meeting hoor.
Aha, dan snap ik hem Wat sneu zeg voor je dochter en voor jullie natuurlijk ook.... Ik hoop dat ze jullie snel een andere woning kunnen aanbieden en jullie lekker kunnen gaan genieten van de rust van jullie gezinnetje Hou je ons op de hoogte?
Inmiddels contact met huisarts gehad over Stijn z'n zuur. We moeten maar Nutriton door de fles gaan doen, in de hoop dat 't helpt. Even twee weken aankijken, gaat het niet beter dan krijgt ie medicatie... Klopt wij hebben een SwaddleMe. Ideaal ding hoor! Alleen merk wel dat Stijn er nog te klein voor is, we hebben de 4-7 kilo variant en Stijn is natuurlijk maar een klein mannetje... Hij heeft gister 1 handje eruit weten te werken. Maar verder zijn we er dik tevreden over. Er ligt al een handdoek en een pak pampers (nummer 2 past ie toch nog lang niet in haha) onder z'n matras, maar lijkt niet te helpen... En nu maar weer naar boven want Stijn is weer ontroostbaar aan het gillen.
EB, hebben jullie de piep of de mini???? Bij de piep staat namelijk tot 62cm en ik vind die 45 dan erg duur!
Wij hebben de piep en die is inderdaad aan de kleine kant. Zou hem nu zelf niet meer kopen voor Timo, erg lang zal hij er niet meer inpassen. Gelukkig hebben we hem kunnen lenen, maar de mini gaan we zeker wel kopen! Nathalie, wat een gedoe! Ik hoop dat jullie snel kunnen verhuizen, dat zal voor je dochter ook stukken fijner zijn.
We zijn al met z'n vijven op de meeting, leuk! Dank alvast voor de suggesties voor een geschikte locatie, als er zich meer mensen hebben aangemeld zal ik beginnen met een inventarisatie van data om te kijken wanneer de meesten (liefst iedereen) kunnen.