Alet???zit hier zo mee te lezen ma snap m ook nie @ Meikie oh fijn dat je niet hoeft te koken vanavond zeg! Hoor trouwens niks meer over je papegaai hoe is t daarmee? @ Nathalie bah dat is niet leuk om zo te wonen zeg en ik ma denken dat t erg was om bij mn s ouders in de buurt te wonen! Dacht ook dat Jesse de eerste was! piep en mini?? zal eens even googelen waar jullie het over hebben!! @ eb 5 uur geslapen pff ben al blij als mevrouw 3 uur slaapt! vanacht 4x uitgeweest dus heel erg jaloers op jullie!!!!!!!!!!!! @ wherona vervelend zeg die krampen! kan hij er s'nachts dan toch van slapen? Hier vanmiddag lekker even n uur kunnen liggen 2 kindjes slapen, al begint er nu een te krijsen die aan de borst wil Was lekker niemand thuis vanmiddag heerlijk. En NOPPIES pakje voor kleine beeb was binnen zo gaaf antraciet met zilveren sterretjes erop, ben niet zo vh roze en roezeltjes
Alet heeft zich aangemeld op onze hyves maar ik weet niet wie het is wil niet zomaar iemand toevoegen namelijk..
DQ, jeeeeh eindelijk wordt het lange wachten beloond. Zet hem op meid! Jaaaaa, zie nu dta je bevallen bent van een zoon. Gefeliciteerd meid! Hoop dat alles 'goed' is verlopen en je nu lekker kunt gaan genieten. Daantje2011, heerlijk die adrenaline, heb er de eerste 3 dagen ook echt op geleefd, daarna werd het helaas allemaal wat minder. Princess, jij dus overgestapt van cinababy naar infalcol? Ben vanmiddag ook met infacol begonnen, zat erg te twijfelen. Ben meer van de homeopatisch middelen, maar de verkoopster zei dat dit ver uit het beste werkt. Wendyw, jeetje wat een luxe van 01.00 tot half 7, lekker van genieten! Pookie, jou verhaal lijkt precies over L.ars te gaan. Hij ligt hele nachten te kreunen (zelf dacht ik dat dan wel door de krampjes kwam), is onwijs onrustig. Spuugt ook flink, maar ook regelmatig kokhalzen en dan loopt hij als ware te herkauwen. Zuur ruikt het zowiezo, maar denk dat dit meer door de H.A voeding komt. Wilde het het weekend nog even aankijken en anders maadag ook gaan bellen. Ben benieuwd wat jou HA zegt. Lees nu dat je Nutriton moet gebruiken, heb er ook aan gedacht, eerst toch maar eens advies vragen bij de HA mocht het het weekend niet minder worden. Natelie, fijn te horen dat eht goed gaat. Wat ontzettend vervelend de situatie waar jullie nu inzitten en zo sneu voor je dochter. Wherona, drinkt D.avey de fles ook zo snel leeg? Hij heeft 100 cc uit de difrax binnen 10 min leeg. Als ik tussendoor een pauze doe, dan weigert hij de rest. hahah eigenwijs mannetje. Prutsje, hhaha wat een lekkerding dat ventje van jou! Hongerlapje. Ik gebruik de puckababy, heb wel het idee dat hij heir een stuk rustiger door slaapt. Alleen ivm de vele krampen/spugen/verslikken, blijft hij gewoon ontzettend onrustig in zijn slaap. Ik heb de piep, heb hem via MP gekocht voor de helft. Je mag hem niet 'te groot' kopen met dezelfde reden als een gewone slaapzak. Mumtobe, ik ben steeds onze hyves kwijt, waar kan ik die onder terugvinden. Ben geloof ik echt een muts hahah. Hier een onrustig nachtje, die arme schat slaapt zo onrustig! Vandaag infacol gehaald (Pookie de vrouw in de winkel heeft me toch overgehaald om voor deze te gaan hihi). Vanmorgen lekker in badje geweest, dit ontspant hem enorm, heeft 2x het badje vol gepoept hahah. Mijn vriend had vanmorgen tot 10 uur vrij gevraagd, dus heb heerlijk bij kunnen tanken! Nu lekker samen weekend vieren. Meeting, lijkt me leuk. Alleen ben echt geen ster in auto rijden, althans kleine stukjes bij huis vind ik prima. Maar ben nog nooit verder dan drachten gekomen. Verre stukken rijd mijn vriend altijd. Dus weet niet echt hoe ik dat moet gaan doen.  
Timo gebruikt nu 5 dagen infacol en sinds gisteren merk ik heel duidelijk verschil. We koken ook het water dat in zijn flesjes gaat, op aanraden van het consultatiebureau. Dat breekt stoffen af die krampjes kunnen veroorzaken. Gewoon een liter in de waterkoker, af laten koelen en in een lege spa-fles in de koelkast. Rrianne, kan je anders met de trein ergens heen dat iemand je op komt halen? Er valt vast wel iets te regelen.
Bezoek aan VK of gyn: 31 okt: Meikie (strippen), Karine Uitgerekend 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 28 oktober 2011 : Guapetona (verrassing) Oktober baby's GEBOREN: 13-09-2011: Stijn zoontje van Poookie, weegt 2060 gram, 45cm (36w+3) 15-09-2011: Davey zoontje van Wherona, weegt 3125 gram, ... cm (34w+3) 19-09-2011: T. zoontje van boerderijmama, weegt 2675 gram, 51cm (36w+6) 23-09-2011: Loïs dochter van Rica, weegt 2895 gram, 49 cm (38w+4) 26-09-2011: Mica dochter van Wapje, weegt 3430 gram. 50 cm, (38w+1) 03-10-2011: Lily dochter van Princess01, weegt 3670, 50 cm, (38weken) 05-10-2011: Jesse zoontje van Nathalie78, weegt 5155, 57 cm, (39 weken) 06-10-2011: Timo zoontje van Elisabethbas, weegt 4890, 56,5cm, (40w+4) 07-10-2011: Jairo zoontje van mama05, weegt 4300, 55cm, (41 weken) 08-10-2011: L.ars zoontje van Rrianne, weegt 3470, .... cm, (39 weken) 09-10-2011: Gijs Alexander zoontje van Linda0509, weegt 3600 gram, 50 cm, (40 weken) 10-10-2011: Thijs zoontje van sandra2, weegt 4500 gram, 56cm, (40+2 weken) 10-10-2011: D.elani zoontje van mumtobe, weegt 2970 , 51 cm, (38 weken) 10-10-2011: Luna dochter van Muts76, weegt 3120 gram, 50 cm, (39wk+3) 11-10-2011: Elke dochter van VanEke, weegt...., ..cm, (39wk+2) 13-10-2011: Nienke dochter van Wendyw80, weegt 3990, 52cm (39wk+6) 14-10-2011: Xavi zoontje van Prutsje, weegt 4166, 53 cm (40+5) 16-10-2011: Jan zoontje van Hannes, weegt ...., .. cm () 17-10-2011: Jade Jasmin dochter van Lindada, weegt 3050, 50 cm (39+4) 19-10-2011: S.ofie dochter van Waterlelie, weegt 3225, 50 cm (39+1) 21-10-2011: Mirthe dochter van Dolfijnjes, weegt 3630, 49 cm, (40+3) 27-10-2011: Feline Sophie dochter van Daantje2011, weegt 3640, .. cm (39+2) 27-10-2011: Jarey zoontje van Daanquinty, weegt 4000, 54 cm (41+2) Al 13 Jongetjes en 10 Meisjes geboren Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Dolfijnjes - 24 jaar - Friesland Rrianne - 24 jaar - Groningen Mumtobe21 - 24 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 28jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 30 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 33 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Muts76 - 35 jaar- Amsterdam Buddy's Natalie78 <--> Meikie <--> Rica Rrianne < --> Meikie Guapetona <-->Wapje Meeting 1. Mumtobe21 2. Waterlelie81 3. Wendyw80 4. Meikie 5. Prutsje 6. Wapje 7. Princess01 8. Elisabethbas Heb Jarey erbij gezet en de lijst met dames die zich hebben aangemeld voor onze meeting. Meikie, wie ga jij smssen als je bevalt? Je hebt drie buddy's volgens deze lijst...
EB, Ik kook het water idd ook altijd. Zit te denken om anders spa of barleduc water te gebruiken. Alleen wil ik de flesjes liever niet opwarmen in de magnetron ivm straling. Dus moet geloof ik even gaan kijken naar een flessenwarmer. Nu eerst hopen dat de Infacol aanslaat. Met de trein en zo'n klein hummeltje dat zie ik dan toch ook nog weer niet zitten, zal er eens even over nadenken.
Gefeliciteerd Dames met jullie baby's. Ben erg benieuwd naar de verhalen. Zo te lezen voor beide snel gegaan?? Komop nu nog laatste 3, hoop dat jullie ook nog snel aan de beurt zijn. @meeting, lijkt me leuk om ook te komen als ik kan, ben er wel pas van later bij hier en sinds de geboorte minder actief, maar lijkt me toch leuk om jullie en de baby's te zien Ik kan gerust iemand meenemen vanuit Rotterdam, dus als iemand moeilijk daarheen kan komen hoor ik dat wel. @ hier, lekker veel op pad met haar, naar inloopuur geweest op CB om te wegen, ze woog al 3150, dus komt netjes aan! Verder lekker gaan lunchen met ons 3 deze middag en boodschappen gedaan, nog even genieten van laatste vakantiedag van papa Een nieuwe voedingsBH gekocht, en wat een verschil maakt dat!! Had nog steeds beetje last van borst die ontstoken was, maar door betere BH is dat stuk minder, dus ik ben meer dan tevreden!!
Dolfijn komt toch uit Friesland? Kweet niet waar, maar optie om samen met haar te komen als zij dat wil/kan???? Dus veel positieve reacties over de puckababy, de swaddle heb ik ook gezien, is ook een optie. Ik heb hier een bod gedaan op een piep, hij is voor twee kids gebruikt. Heb 15 geboden.... Maar nog geen reactie.... Wapje, jij hebt wel hele onrustige nachten met mica zeg!!! Heeft ze echt zoveel honger of meer zuigbehoefte??? Vandaag fotoshoot gehad, Xavi deed het super, heeft ons alleen 2x ondergepiest ben benieuwd naar t eindresultaat!!! Rrianne en poookie, mijn andere kids hadden ook erg last van veel spugen en maagzuur. Van de nutriton werd de melk zo dik dat ze het niet wegkregen. Ik ben toen overgestapt naar nutrilon AR (anti reflux) en daar zweer ik bij... Werkt super goed! Roel kreeg in eerste instantie zantac tegen t zuur/spugen, maar de AR werkte veel beter!!!!
@ Rianne: Als je in het zoekveld oktober intoetst kom je ´m tegen niemand die weet wie Alet is? ik vermoed toch iemand van hier..
haha geen idee wie alet is haha Elisabethbas ik heb je een berichtje gestuurd. Meeting kom ik ook graag naar toe. Infacol fantastisch middel! Is trouwens homeopathisch heb ik begrepen iemand schreef hier dat ze nog niet aan infacol wilden beginnen omdat het juist niet homeopathisch is? Puckababy heb ik goede reacties over gehoord, zelf geen ervaring mee. Hier heerlijk dagje vandaag! Lekker naar de stad geweest in mijn uppie met de bus samen met Gijs en daar opa en oma tegemoet gekomen! Daarna bij thuiskomst ook nog met hondje erbij gaan wandelen! Dat doet een mens goed dit weer! Dat wij dit nog mogen treffen in ons verlof! Zometeen visite hier mijn neefjes, leuke jongens maar ze snappen het soms niet helemaal, eentje heeft 4 weken een nieuwe vriendin hij dacht die gewoon mee te kunnen nemen vanavond... Nou ff nog niet. ik ben niet flauw maar meneer heeft al zeer veel vriendinnetjes versleten en zit niet echt op vreemden te wachten nu, laat eerst de mensen die mij wel kennen maar eens langs komen. Over 6 weken is het toch weer uit... was die een beetje op zijn pikkie getrapt hahaha. Komen ze ook pas tussen 8 en half 9... Wordt dus laat eer dat ze weer weg zijn.... zoals ik al schreef ze snappen het soms niet helemaal haha sorry voor de ego.. moest het echt ff kwijt Ik ga nu snel the voice opnemen voordat ik dat weer vergeet hahaha!
@ mum ik heet geen alet hoor maar ik wil ook graag mijzelf toevoegen op hyves waar moet ik kijken dan??? @ prutsje Mica word gewoon heel vaak wakker heb al speen geprobeerd maar dan gaat ze kokhalzen, ze wil gewoon echt bij mama aan de borst! Fles lukt ook hoor alleen lees ik hier over grote hoeveelheden en ze drinkt niet meer dan 70 per keer krijg het er echt niet in en om ze nou n uur te laten brullen zodat ze meer drinkt vind ik ook geen optie. Volgens het cb heeft ze gewoon n klein maagje. @ linda pff fijn zolaat visite moet ik nu ff niet aan denken hoor als ze s'avonds willen komen gelijk na t eten!
Zo daar ben ik dan ook weer even.... @ EB, ik weet nog niet wie ik ga smsen.... Misschien gewoon alle 3? Of ze moeten aangeven dat ze er toch geen tijd voor hebben.... Dan sms ik wel iemand anders!!! Het komt soieso wel in orde denk ik Verder ben ik echt een beetje moe. Net bij mijn schoonouders kwamen net ook mijn zwager, schoonzus en neefje langs. Erg leuk hoor, maar ook erg druk..... Blijf nu lekker op de bank hangen en zo TVOH kijken en daarna weer een nachtje wagen!!! Waar is Karine en Guap eigenlijk??? Ik heb steeds het idee dat ik de laatste zal zijn....
Linda, Infacol is naar mijn weten niet homeopatisch. Begrijpelijk hoor je reactie, zou ik ook geen zin hebben en zeker niet zolaat. Mum2be, thnx, gevonden. Prutsje, de meningen zijn er oververdeeld, maar google het maar eens
DQ van harte gefeliciteerd met Jarey!!! geniet lekker van jullie kleine man!! Hopelijk is alles goed gegaan!! Nog maar 3 te gaan!!! de lijst wordt steeds korter hihi meeting lijkt mij ook wel leuk om mee te komen maar ligt er wel aan welke dag ivm met de andere kinderen!! maar lijkt me wel leuk om iedereen een keer in real life te ontmoeten!! wie moet ik ook alweer een prive bericht sturen??