Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Aan alle kanten wachtende mensen... Berichtjes op facebook, moeders die dagelijks bellen, vader sms't iedere ochtend vanuit Frankrijk, oma van 92 die naar de telefoon rent als er 's avonds gebeld wordt. Beetje irritant, maar wel begrijpelijk en ook wel schattig. Nu nog, kan me voorstellen dat je er als je echt overtijd loopt wel klaar mee bent.;)

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: Ow vreselijk zeg nu al..
    ik werd er echt knettergestoord van toendertijd.. hem mijn sm ook een keer laten bellen toen ik ruim 41 weken was, als ik op had genomen had ik haar de huid vol gescholden dus leek me beter om dat niet te doen,'t wordt me nog steeds kwalijk genomen ;)

snap dat niet zo goed.. die mensen weten toch het antwoord al als ze vragen, "En, is het er al?" net of je dan zal zeggen: Ja al 3 weken, maar ach, ben ik jouw toch vergeten te bellen" :(

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hahaha, die vraag heb ik nog niet gehad. Maar wel zogenaamde geïnteresseerde telefoontjes. En ik maar zeggen dat er een keer gaat komen dat ik niet opneem of terugsms, omdat ik dan lig te bevallen. Het liefst willen ze dat weten zo gauw het gebeurt, maar ik ga ze niet bellen als de weeën beginnen!

Nou, wij duiken ons nestje in. Weltrusten, goede nacht allemaal en een hele goede dag morgen!

4. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Wendyw, sterkte meid! Morgen voel je je hopelijk beter

Karine, heerlijk, geniet van je verlof!

Sandra en Linda, balen, jullie ook al een off-day

DaanQuinty, wat een lief berichtje, die kon ik wel even gebruiken!
    Knuffel terug. Aaaah die foto is ook lief, met je dochter neem ik aan?

Natalie, fijn dat gevoel. Zo'n lekker druk kindje in je buik

EB, ja heeel lief al die belangstelling. Maar kan me echt voorstellen dat je er momenteel niet op zit te wachten, pfffff...

Prutsje, spannendd.... Ben heel erg benieuwd of het vannacht toch nog door zet.

Hier ook niet de geweldigste dag gehad, ontzettend moe en allemaal pijntjes, maar ook onwijs ongedurig. Wordt echt gek van dat gevoel.
    Was blij dat vriendlief weer thuis was, ondanks dat ik afleiding genoeg had vandaag. Zodra vriendlief weer thuis
    is voel ik me (geestelijk) weer stukken beter hahaha.

Duik nu mijn bedje in, lekker slapen allemaal!

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ EB: Natuurlijk ga je niet de hele wereld bellen als het begonnen is ;) Slaap lekker!!

@ Rianne: Slaap lekker!

6. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Trusten allemaal...
    Hopen op voor ons allen een goede dag morgen!!!
    Twordt in ieder geval prachtig weer!

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Pruts, HOE SPANNEND! :D:D:D

natalie, fijn dat baby de schade heeft ingehaald. En mocht je morgen weer onzeker zijn, gewoon bellen meid.

Iedereen lekker slapen!!!!

Doeiiiii

8. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Slaap lekker allemaal!!

9. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Ik zag net weer een prachtige vertaling van de ipad in mijn vorige bericht... Iedereen een dikke knurft?????? :p maar niemand die het gelezen heeft :D

Hier weer rustig hoor.... nog wel af en toe weeen, maar geen regelmaat meer.... dus de 27e zal het niet meer worden ;)
    We zullen wel zien wat de tijd ons brengt!!!

Ik ga ook zo naar boven.... en als er wel meer gebeurd horen jullie het van DQ ;)
    Slaap lekker allemaal!!!

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @Prutsje, maar rustig aan.

Ik ga zo ook op bed, Manlief ligt al 1,5 uur. Hij was bekaf en moet morgen heeeel vroeg. Heb alles wel bij gelezen, maar te moe om te reageren :).

Tot morgen en slaap lekker.

11. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Trouwens vanmiddag nog gave laarzen voor mn dochter gescoord.... er gaat hier een (zeer dure :S) schoenenwinkel dicht, vriendlief zei: wil je nog ff kijken????
    Staan er geweldige grijs/zilver laarzen met paarse binnenkant.
    Volledig veters van voren en een rits aan de zijkant.
    Het merk (Bumper) zei mij helemaal niks... toen ik de prijs zag, (originele prijs) schrok ik me wild... €195!!! Maar er ging een flinke korting af, we hebben ze voor €60 gekocht!
    Ze zijn echt super gaaf....madam vond ze zelf zo gaaf dat ze ze het liefst direct aan wilde.... euh... schatje... daar is het nog ff te warm voor ;)

12. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou wij zijn net terug van het feestje en heb even geen fut meer om te reageren op iedereen. Wel heeft het feestje een heel bijzondere en verrassende afloop gehad....
    Na het eten kwamen ze namelijk met vuurwerk en een grote taart binnen met op de achtergrond trouwmuziek......
    Is mijn vader gisteren gewoon getrouwd met zijn vriendin!!! Dat is toch te bizar..... Ze hebben alles geheim gehouden, hahaha!!!
    Ze stonden helemaal te stralen van geluk, zo leuk om te zien!!!

Dus de mannen hebben gelijk voor komende zaterdag nog een 'vrijgezellenfeestje' georganiseerd, hahaha!!!

Nou, ik duik mijn bedje in, ben helemaal gesloopt. Kreeg ook nog een een zeer boze bui van mijn zus over me heen, terwijl ik er niet eens wat mee te maken had....:x Stond te trillen op mijn benen, gelijk harde buiken enzo.... :(

Maar goed nu lekker slapen en wie weet morgen hier weer babynieuws...

Slaap lekker allemaal ;)

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    prutsje, vet mazzel joh! Jou dochter moet wel heel erg trots zijn op haar nieuwe boots :D

meikie, wat vreemd van je paps. Die hebben het dan wel errug intiem gehouden. Ook vervelend van je zus terwijl je zoiets juist niet kan gebruiken. Ik hoop dat je redelijk hebt geslapen.

Nou ik dus niet. Moest er weer vaak uit om te plassen en om 4 uur s ochtend kreeg ik zo'n last van irritatie in mijn doosje dat ik maar uit bed ben gegaan in bad ben gestapt en met vag. douche in de weer ben geweest. Daarna vlug cremetje gesmeerd en weer naar bed. Het heeft wel geholpen. Ik denk dat het komt van al het afvegen, daar kan ook het milieu van verstoren. Best k** weer...eerst AB kuurtje en nu dit!! GRRRRRRR

Straks komt een vriendin voor op de koffie. En daarna lekker niks, beetje in de tuin hangen (in mijn hangmat :D).

Wil wel baby nieuws vandaag meiden!!!!!;););)

14. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Goedemorgen!

Best lekker geslapen, maar 2x uit bed geweest vannacht en net wakker!

@ waterlelie, balen dat je zo druk in de weer moest vannacht. Straks even lekker chillen in je hangmat?

Ik had verwacht dat er babynieuws zou zijn...jammer. Al hebben er zich nog verdacht weinig mensen gemeld deze ochtend. Waterlelie zouden we de enigen zijn die niet aan het bevallen zijn vandaag?

15. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Nou kan jullie wel vertellen ben nog niet aan het bevallen hoor. En hoop dat de kleine meid nog even blijft zitten.

Ik zal zo het zoontje van m'n vriendin ff ophalen. Zal ff een dagje oppassen. Ze moet bezig met school en heb ik ook ff gezelschap. Hij is nu bijna 2 maand (kunnen we vast oefenen:)). Tevens even boodschapjes doen en genieten van het weer.

Zal ook ff bij m'n nicht op de koffie, maar die woont hier om de hoek dus mooi dicht bij. Voor de rest helemaal niks.

Gluur vanmiddag wel weer ff.
    Gr.

16. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Beetje laat nog, jullie kletsen ook ZO veel!

Wapje nog gefeliciteerd met jullie dochter Mica!
    Geniet er lekker van :)

Wij zijn gister voor 't eerst naar buiten geweest met Stijn. Hij heeft heerlijk in de kinderwagen liggen slapen! Door alle lawaai heen. Wat een lekker jochie is 't toch ook. Eenmaal thuis kostte het hem even wat gemopper en gejammer voordat ie een beetje ging slapen, maar al met al zijn we dik tevreden!
    Sinds gister is hij op advies van het consultatiebureau naar 6 voedingen gegaan, en tot nu toe gaat dat super.

Sorry voor het ego berichtje, maar jullie gaan zo snel dat 't amper bij te houden is haha!

Fijne dag meiden, geniet van 't zonnetje!

17. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    Het is inderdaad verdacht rustig hier! Maar ook ik ben pas net wakker.

@ Meikie wat een verrassing van je vader! Leuk dat ze zo stonden te stralen, wel weer jammer dat je zus dan weer zon bui over je heen gooit, terwijl je er niks mee te maken hebt is ook een smet op de avond zo.
    @waterlelie balen van je nachtrust zo
    @pruts jij hebt goede zaken gedaan en punten gescoord bij je dochtertje hahaha
    @dolfijntjes succes met oefenen vandaag!

Ik ga hier eens aan de to-do lijst werken en misschien nog even naar de stad het is korting bij de v&d vandaag met stickers plakken tot wel 20% misschien dat ik nog iets voor de kleine kan scoren. Fijne dag allemaal!

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Morgen!

@ Prutsje: Kijk dat is nog eens een koopje! :D

@ Meikie: gefeliciteerd zeg met het huwelijk van je vader! stiekemerd haha
    wat jammer dat je zus zo'n boze bui had :(

@ Waterlelie: hou het even in de gaten want een aantal meiden die ik ken krijgen een schimmelinfectie van AB
    dus dat zou het ook nog kunnen zijn..

@ Daantje: Fijn zo'n goede nacht!

@ Dolfijnjes: Leuk zeg een dagje oppasse op de kleine van je vriendin!

@ Pookie: had al op hyves gereageerd maar vind het echt super dat het zo goed gaat met kleine Stijn :D

@ Linda: Shop ze! Bij de prenatal beginnen vanmiddag de mama-mazzeldagen!
    ook leuke kortingen!

Hier een redelijke nacht gehad.. Onze dochter was vanmorgen alleen erg vroeg wakker na een flinke hoestbui, na haar hoestdrankje
    toch weer gaan slapen tot 9 uur maar tegen 10 uur was ze weer in slaap gevallen bij ons in bed..
    iok denk dat ze ziek aan het worden is :( mijn arme kleine meid!

19. mama05

mama05 Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.142
    0
    0
    overrijsel
    goede morgen dames

Zo wij hebben de verjaardag van onze dochter overleefd!!
    Iedereen bedankt voor de felicitaties!! we hebben een leuke maar drukke dag gehad!!
    Ik was gisteravond helemaal gesloopt en ben dus niet meer op de pc geweest!!

Net ff het huis opgeruimd mijn vader is er nu nog hij heeft hier twee dagen gelogeerd en vandaag gaat hij weer na huis!!
    Morgen mijn man nog jarig en dan zitten we in de veilige zone qua verjaardagen hahah en MORGEN ook na de vk om gestript te worden spannend!!!!!!!!

Zal vanmiddag als mijn vader weg is even op iedereen reageren!!

20. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Oh gossie mum, t gaat ook wel rond hoor, hier ook twee hoestende kids rondlopen, maar wel met jurkje en korte broek naar school ;)
    Ow btw, vriendlief is ook net een zeehondje :D

Waterlelie, ik dacht ook gelijk aan die AB kuur hoor, daar kun je schimmelinfectie van krijgen! Hou t ff in de gaten!

Meikie, wat raar van je zus zeg!!! hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. Volgens mij vind jij het ook niet erg dat je vader is getrouwd met zijn vriendin??:D Wel leuk, als zij het zo willen doen is het goed toch???

Poookie, lekker he, met dit weer??? Lekker wandelen met je kleine man.... ik wil ooook!!!! :D

Ik hoorde dat t mooie weer nog even aanhoudt, nou van mij mag het!! Kids lekker buiten, wij met de visite buiten.... genieten!!!
    Nu ff de bedden afhalen.... heb geen last meer gehad, alleen net toen we boodschapjes gingen doen veel steken, zo net boven/aan het begin van mijn bekken.... :S Ach ja, dat zijn de laatste loodjes he???

Deel Deze Pagina