ow meikie wat ontzettend balen zeg echt kl*te!! hoop dat hij alsnog besluit om snel helemaal uit zichzelf te komen!
@ wherona oow vandaar knap hoor vind t gekolf niks al doe ik het ook elke dag omdat ik anders niet kan slapen @ Meikie teruggekropen???? wat n eigenwijs ventje zeg! Die zit daar veel te lekker maar kan me voorstellen dat je het helemaal beu ben en dat je gewoon je beeb in je armen wil houden! Pff volgende week dinsdag dat is wel ver nog he! Misschien ananas, tonic, sex vanavond????? Dikke knuff voo jou hoor! hier vandaag een puckababy gekocht had het buro gebeld voor in te bakeren maar die hebben gewoon nog niet terug gebeld! Had een bod op marktplaats gedaan ook geen reactie en als ik iets in me kop heb zit t niet in mn .. zeg maar dus dan moet het gelijk he. Ik naar prenatal duurt 1 tot 2 weken! Laat maar zitten dus! Ik zoeken op internet bleek dat ze in zo'n zorgwinkel bij het ziekenhuis die dingen verkopen voor 39,00 dus ik daar heen en jawel een hele stapel! Ze ligt er nu in maar of t echt helpt ik weet t niet, volgens mij vind ze t niet leuk omdat ze zich niet kan bewegen haha
@ Meikie: Jeetje meis... Wat een enorme tegenvaller is dat!! Ik hoop dat jullie ventje er een beetje vaart achter zet om te komen! *knufff* Hier gaat alles wel lekker! We genieten enorm van ons mannetje erbij en hij doet het goed. Hierbij even een foto van onze Micah
@eb gijs woog de laatste keer 3880 gram maar dat is inmiddels een week geleden. Hij heeft de afgelopen dagen ong 800 cc per dag op. Hij mag maar 675 hebben. Tot zover is het goed gegaan, nu begint het drama. Heeft net om 3 uur de fles gehad, mag pas om 7 uur weer. Heb zojuist gewandeld met hem, denk valt hij wel in slaap helaas, toch maar in bed gelegd nu, maar dat is ook niet goed. De speen gebruiken wij helaas ook al omdat hij vrij grote zuigbehoefte heeft. Ga hem nu maar even troosten en dan weer terug leggen in bed...
hi lieve oktoberdames! nou ff kort va. mobiel. dankjulliewel voor al jullie felicitaties! ik zal vanavond of morgen proberen mijn verhaal en foto's te posten. in ieder geval was het een bliksembevalling, zo een wv je denkt, daar lees ik alleen maar over, dat maak ik zelf ooit mee! we dus.... nou Meikie, zet hem op meid, ik duim voor je dat de strippoging werkt en dat je zsm je kindje in je armen mag sluiten! veel liefs!
wat vervelend allemaal dat je je kindje niks mag geven als t honger heeft! Onze beeb ligt nu in de puckababy en is helemaal rustig!!!! Mijn vraag iemand n idee of je je kindje daar hele dag in mag of moet leggen of alleen s'avonds ofzo?
oh meikie! lees net je bericht! wat erg voor je, hoe kan dat dan? heb ik echt nog nooit van gehoord! hele dikke knuffel en veel sterkte! hoop dat hij toch vanzelf eerder komt!
Miekie, dat is gewoon k*t! Karine, wat een heerlijk ventje! Wapje, wij leggen Timo altijd in de puckababy als we willen dat hij slaapt. Anders komt hij niet in slaap of is hij heel snel weer wakker. In het zkh wikkelden ze hem ook altijd in een lakentje. Eten, pizza!
Oh Meikie wat balen voor je zeg! Hoop dat de eigenwijze draak toch snel uit zich zelf gaat komen. Hier heeft meneer nog geen minuut geslapen, maar ik geef niet op kost wel veel noeite hahaha. Ik schuif er zo ook een pizza in en dat is het al weer zo 7 uur dan mag hij zijn volgende fles hebben. Hoop dat manlief niet al te laat thuis is vanavond....
pizza lekker! Vanmidda ging goed in puckababy vanacht ook maar es proberen manlief vind t zielig net n dwangbuis zegt ie! @ meikie waar ben je?? Volgens mij ben je zwaar teleurgesteld en flink aan t balen nu!? Ik ga hele nacht duimen dat jou eigenwijze beeb vanzelf besluit er uit te komen! Zijn er nog dames die naar de jonge gezinnen beurs gaan volgende week, of daar al eens geweest zijn? Vraag me af of t de moeite waard is.
Linda, heel veel sterkte met Gijs. Vind het best een beetje zielig, maar een kindje met overgewicht is ook zielig. Ben benieuwd wat het cb volgende week zal zeggen.
linda vind het heel knap dat je het kunt!! heb je misschien al voeding geprobeerd voor hongerige baby?? Wapje ik ben twee keer geweest!! 1 tip mocht je besluiten om te gaan neem geen kinderwagen mee want je loopt je zelf elke keer vast hahah zo druk daar met kinderwagens en niemand wil je er langs laten haha maar ik vond het altijd wel de moeite waard leuke dingen die je kon kopen!!! meikie kan me voorstellen dat je baalt!!! hopelijk komt de kleine uit zich zelf en dat je dinsdag niet eens meer heen hoeft!! Het is nog geen 3-11
Ik ben er nog hoor.... Ben inderdaad flink teleurgesteld. Ik weet dat ik nog niet zover ben als anderen hier op het forum. Maar in plaats van een stapje vooruit waar ik vanuit ben gegaan vanmiddag zijn we een stapje achteruit gegaan voor mijn gevoel Nu zegt dit niks voor het tijdstip van de bevalling, het kan alsnog ieder moment gebeuren. Maar moet wel extra alert zijn, mochten de vliezen breken, moet ik gaan liggen en gelijk de vk bellen..... Hoe dit kan weet ik ook niet, de vk zei dat dit kwam omdat hij nog voldoende ruimte heeft. Dit terwijl me tot nog toe was verteld dat mijn buik vol zat en hij geen kant meer op kon..... Maar dit was weer een nieuwe vk, dus misschien weer nieuw licht op de zaak.... Het enige wat ik nu kan doen is afwachten wanneer onze kleine zich meld. Een vriendinnetje van me zei, hij is omhoog gekropen omdat hij nu al alles zelf wil doen. Dus wie weet, ik probeer daar maar een beetje vanuit te gaan....
meikie toen ik nog zwanger was en bij 38 weken zei de vk Goh wat ligt de kleine diep ie ligt zo vast!! ik voel de schoudertjes ik helemaal blij 39 weken bij andere vk zegt ze nou hij ligt nog niet vast hij ligt heel erg hoog !!! Dus ze kunnen het ook verkeerd voelen en anders misschien van de week bellen of je nog een keer mag langs komen zodat ze kunnen voelen of die nog zo hoog ligt?? en misschien dat je ze dan wel kunnen helpen!!
Daantje, aaaah wat sneu, en 7 uur achter elkaar geslapen, lijkt me best schrikken. Jaaa, ik kreeg ook pas na 3 dagen last van me hechtingen. Ze hebben ze bij mij na 6 dagen verwijderd, althans de uitwendige, die inwendige mochten ze van my wel laten zitten hahah, die zijn sinds deze week opgelost. Prutsje, herkenbaar dat gevoel. Hadden wij ook echt na 2 week, het idee dat we nog helemaal niet echt samen geweest, door al het bezoek, kraamhulp etc. Linda, jullie ook al zo'n hongerig mannetje dus. Hier begint het ook vaak na 2 uur al, begint ie al wat te pruttelen en te smakken. Na 2,5 uur is het echt brullen (als die wakker is), dan geef ik hem ook wat hoor. Laat hem niet maar gillen om perce die aantal uren er tussen te houden. Ik weet alleen niet bij L.ars of het nu echt de honger is of iets met Reflux te maken heeft. Probeer hem om de 3 uur 100 cc te geven. Ik lees nu je verhaal over het consultatiebureau, ik vind het persoonlijk belachelijk hoor. Dan moet hij maar hongerlijden? Lees nu je hoeveelheid, wij zitten ook op 800 cc op een dag, zal dr dus ook wel commentaar over krijgen. AAAAH Meikie, wat een flinker tegenvaller zeg, gatsie. Dikke knuffel voor jou! Sandra, gezellig, maar vermoeiend he dat bezoek. Heb er soms ook echt geen zin in. Eb, aaaah jammer, jullie hadden er echt een heerlijk ritme in. Wherona, wat ik weet is dat je BV idd onbeperkt mag geven en het erg snel verteerd. Wat knap dat je het zolang volhoud! Ik moest kolven ivm voeden van een tepelhoedje, eerst voeden, dan afkolven en dan het afgekolvde melk aan de kleine man geven, was per voeding bijna ander half uur bezig, had echt het idee alleen maar met de voeding bezig te zijn. Vond het ook een enorm lastig besluit om te stoppen, maar voel me nu zoveel lekkerder! Karine, wat een schattie! Wapje, ons ventje wordt er enorm rustig van. En hij sabbelt nog wel wat op zijn handjes door de zak heen. Ik heb L.ars er over het algemeen alleen 's nachts in, maar overdag ook hoor, als hij erg onrustig is en niet in slaap kan komen, volgens mij kan dit geen kwaad. Rica, wij zijn vandaag ook begonnen met het joh. broodpitmeel. Heb hem vandaag 2x een half schepje gegeven. Denk dat ze wel degelijk hier flink op kunnen reageren, hoop dat het rustig blijft. Vandaag opzich best een goede dag gehad, L.ars was aanzienlijk rustiger dan de afgelopen dagen. Wel brult hij echt om de 2 uur om eten, lastig hoor, dit dilemma! Wil geen 'enorme' baby, maar ook niet een uitgehongerd jongentje. Morgen op zoek naar een draagzak, heb nu de Shelter van Lodger, maar vind hem waardeloos. Iemand tips?
nouuu lois gaat bij ons slapen,. ze heeft vandaag zoveel gespuugt ja zo hard dat ze haar tenen kan bereiken! dat is toch niet normaal! gewoon na elke voeding, wie weet hoeveel cc dat is en ze huilt ookal de hele dag wat.... wat kan ik het beste doen, morgen naar de dokter of donderdag cb afwachten waar ik heen moet?????????????
Ik als nog-niet moeder reageer even hoor. Maar doe ajb wat goed voelt.... Als jij het niet vertrouwd ga dan naar de dokter, loïs krijgt jullie stress ook mee en zal hierdoor niet lekkerder in haar vel gaan zitten en rustiger worden. Dus morgen gewoon naar de huisarts denk ik
nou zit niet echt in de stress alleen vraag mij af of ze bij het cb wel wat kunnen of zeggen ga maar naar de dokter. dat ze wat spuugt oke mar nu al een paar dagen met een golf en vandaag helemaal een flinke golf elke keer..ik zit zelfs onder de zure lucht..
rica heeft ze dit alleen sinds vandaag?? heeft ze geen koorts?? rianne dus je hebt jbpm gebruikt en hoe reageert L.ars er op?? heeft hij daarna nog gespuugd??