Oktober 2011 uitgerekend deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door daanquinty, 25 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Hebben ze geen assistente diemde agenda's bijhoudt? Wel een duidelijk verhaal, stelt het je gerust?

2. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    EB, ik dacht dat hij goed uit mijn borst dronk, hij leek gewoon echt tien/vijftien minuten per borst te drinken, nou blijkbaar zuigt hij dus niet krachtig genoeg en krijgt hij hooguit 40cc binnen... :S
    Ik zie het hele voed/kolf/fv verhaal niet zitten... zit er echt over te denken om gewoon over te stappen....
    Mijn borsten en tepels zijn super gevoelig, echt pijnlijk.
    Niet van stuwing hoor, maar door al het gedoe eraan, zuigen van Xavi, de kolf...

Hoe hebben de meiden dat hier gedaan, het overstappen van borst naar fles???? Gewoon in een keer stoppen???

3. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    We weten nog niks maar blijf hier echt niet veel langer.
    Hopelijk wordt ik vandaag terug gebeld, er is nu overleg, gisteren ook maar toen met verschilende instanties, nu bij de woningbouw vereniging.

4. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ meikie ik zou ze gewoon helemaal gek bellen hoor meis gewoon blijven hammeren dat je gestript wil worden! raar dat ze je zolang laten lopen hoor! OOOW ik kom jou wel redden uit t bos dan hoor :)

@ pruts hm vervelend vd bv Mica kwam ook vaak maar als ik kolf heb ik 150 uit 2 boobs dus dat is genoeg, ze drinkt uit de fles ook maar 70 per x hoor! Maakt t uit dan als hij vaker aan de borst zit? Je zou toch even kunnen kolven tot hij aangekomen is en dan gewoon na n week ofzo weer lekker aanleggen?

@ puckababy onze meid heeft vanacht iedere x 3,5 uur geslapen in da ding na de voedingen wat n uitkomst had ik eerder moeten kopen! 40 euro wel waard!

5. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @meikie hoop dat je wat gerustgesteld bent nu.

@prutsje wat balen dat het goed lijkt te gaan voor je gevoel en dat dan niet zo blijkt te zijn. Succes met wat je ook beslist!

@eb hier ook niet meer dan een visite per dag. Vind wel dat mensen lang blijven als je s'avonds afspreekt. Is geen uitzondering dat we om 7 uur afspreken en dat mensen er om 9 uur half 10 nog zitten. Wandel ze vandaag! Gaan wij straks ook doen hahaha.

@rica nog nieuws? Heb je al gebeld?

6. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Oh meiden, ik ben zoooooooooooooo MOE! :(
    Ik word er nu een beetje gek van. Ik ben de HELE dag aan het voeden..
    Deze dame komt om het 1,5 uur voor een beetje drinken (40 of 60 cc terwijl ze al 100 mag. Ze brult alsof ze erge honger heeft en dan stopt ze al vrij snel. Daarna moeten we haar lang overeind houden ivm boeren. Dan leggen we haar neer en gaat ze weer tekeer. (voornamelijk laat in de avond tot een uur of 2 uur s nachts). Dan pak ik haar op om te troosten en dan is ze gelijk stil. Leggen we haar weer terug op bed dan begint ze weer.
    Verder vind ik het gek dat ze al 3 dagen diarree heeft. Ik weet het gewoon eff niet meer. Ze jank bij het leven...s nachts als ze huilt dan gaat de andere ook huilen ppppppfffffffffffff zwaar hoor.
    Ze krijgt nu Friso standaard.

Heeft iemand een idee?

Guap, van harte met jullie zoon Noam!!!!

meikie, potverdorie.....wat vervelend allemaal. dikke knuffel voor jou.

Sorry voor ego....maar ik zit er eff doorheen:(

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou dokter gebeld, maar nee dit was mer iets voor het cb dus ik kon niet komen..
    madam heeft net weer aller eronder gespuugd en dan heb ik nog wel een hydrofielluier om haar nek!
    ze is ook zo ontroostbaar en loopt te trappelen als een gek...
    ik ga vanmiddag naar cb, dokter had het over weer andere voeding maar vraag het me af....
    pfff dat gehuil...nog ff en ik huil mee zo moe ben ik :)

wat een snelle bevalling ja en wat een mooie foto, echt vers van de pers haha

8. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Hey meiden
    de vk die ik normaal heb belde me net en voelde zich heel vervelend over alles. Ze heeft gelijk contact opgenomen met de gyn van het zh. We konden direct komen.
    Lig momenteel aan een hartfilmpje en straks nog een echo. Ze gaan me nu goed in de gaten houden om te kijken of alles goed gaat!!!
    Ik hou jullie op de hoogte!!!

9. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ meikie! yes succes meid! ik ga heel hard voor jou duimen!! knufffff

@ waterlelie bekend verhaal! puckababy lijkt hier te helpen! hier ook maar rond de 60 voeding erin volgens buro geen probleem!

10. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @meikie Top!! Goed dat je even doorgezet hebt!! We duimen voor je!

@waterlelie en rica een hele dikke knuffel voor jullie! Hoop dat het snel wat beter gaat met jullie kleintjes!

@vraagje: iemand al nagedacht over anticonceptie?? heeft iemand ervaring met het anticonceptiestaafje?? Spiraaltje valt af, moet effe geen gedoe hebben down under ;) dus twijfel om toch gewoon weer de pil te pakken of het staafje. Nadeel van de pil voor mij zou zijn dat ik nu misschien doordat je leven iets hectischer is geworden de pil wel eens een keer zou kunnen vergeten...

11. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Meiden die het effe moeilijk hebben een hele dikke knuf houd voor ogen dat het wel goed komt met die kleine heeft alleen effe tijd nodig. Houd ik me namelijk ook voor ;)

@Meikie goed zo meid dat je op je strepen bent gaan staan, ik duim ook voor je en hopelijk heb je nou snel je kleine in je armen wordt wel tijd daarvoor ook voor jou een hele dikke knuffie.

@wapje ow wat lekker meid nu kom je ook wel een beetje aan rust toe zal je goed doen.

@anticonceptie ben nog steeds druk bezig om erover na te denken ik denk toch aan een spiraalte het enige wat me nog een beetje tegen houdt is dat je dan niet meer ongi wordt en op de een of andere manier zit me dat niet echt lekker een vrouw heeft dat niet voor niets denk ik dan. Voorlopig is omi condomi onze vriend alhoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik niet eens weet wanneer we er tijd voor hebben om weer eens lekker van bil te gaan hahahaha.

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    @anticonceptie, in principe wil ik weer t spiraaltje, die heb ik al een paar keer gehad, werkte prima! Alleen na het verhaal van mijn vriendin ben ik wel wat bang geworden (dat er een bacterie in haar lichaam is gekomen door plaatsing van t spiraaltje.... maar goed, dat kan ook op andere manieren).
    Ik had het laatst over sterrilisatie bij mijn vriend, maar die vind dat zo definitief, hij zegt ook, wie weet wil ik nog wel een kindje met jou! (eeeeeeeeeeeeeeeeuh .... hahahahaha moet er nog even niet aan denken.... 5 kids ;))
    We hebben het er ook over gehad om ''het lot'' aan de natuur over te laten... ik met mn pcos en hij met slecht zaad.... wie weet.... ik weet t allemaal nog niet hoor! Wel een mooi idee :)

Rica, niet leuk zeg!!!! Vind het wel raar dat je niet langs de HA mag komen :S als ik het zo hoor kan het ook nog iets van koemelkallergie zijn??? Omdat ze ook zo ontroostbaar is en zoveel spuugt..... Ik zou blijven aandringen om langs te komen hoor!!!!

Waterlelie, ik snap dat je erg moe bent en het moeilijk vind hoor!
    Hopelijk gaat t snel wat beter.... ookal is het de tweede, het blijft zoeken en lastig in het begin he??? Dikke knuf!

Meikie, ik hoop voor je dat ze iets gaan doen hoor!!! Dikke knuf ook voor jou!

Visite doe ik hier ook max 1 per dag, en soms 1 smiddags en 1 savonds, maar meestal niet. En ik plan bewust ''vrije'' dagen tussendoor, met dit weer wil je ook even naar buiten en als je alles maar vol plant met visite kom je daar niet aan toe!!!

Verder hier contact gehad met cb, afbouwen rustig aan doen. Niet meer kolven ivm last van mn tepels, 1 voeding per dag compleet vervangen door fv, andere voedingen combi kort bv (even de druk eraf) en daarna fv.
    De avond en ochtend voeding bv het langst in stand proberen te houden. Ben benieuwd!
    Tepels zijn nog wel gevoelig, en ondanks dat ik alsmaar riep: "ooooh als het niet lukt ga ik gewoon over op de fles!!!", doet het me toch wel wat... ik wilde zo graag dat het lukte, maar als je dan ziet dat je ventje niet genoeg krijgt... :(

Nou ik ga er weer ff vandoor, ik lees later nog wel weer mee, nu zo kids naar school brengen en een boodschap doen, daarna lekker op de bank hangen met een boek :D

13. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Hoe zou het met meikie zijn?? Hoop zo voor haar dat ze vandaag haar beebje vast kan houden mooie datum toch! 1-11-11!

@ prutsje je hebt er alles aan gedaan toch!!

anticonceptie hier nog even niks, weet ook niet goed wat ik moet doen, iemand ervaring met prikpil? Spiraaltje lijkt me niks en de pil ben ik zo beu, word er zo sjagerijnig van als ik de pil slik :)
    sterelisatie hier ook over gehad maar vind mezelf er nog te jong voor en manlief wil t niet...

14. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Nou, hier ben ik dan weer thuis en al....
    Alles met die kleine was helemaal goed, een voorbeeld ctg dus dat zit helemaal goed.
    Het feit echter dat hij nu niet meer ingedaald zit hadden ze wel zorgen over en was een indicatie om ons bij de gyn te houden. Dus zijn we overgeheveld naar de gyn en niet meer bij de vk :)
    Inleiden zagen ze nog niet zitten omdat de kleine het nog zo goed doet en omdat mijn baarmoederhals nog niet volledig verweekt is. Ze hopen er ook nog op dat de kleine alsnog zal gaan indalen.
    Nu moeten we donderdag weer terug voor een ctg, echo en inwendig onderzoek en dan weer verder kijken :)

Maar ik ben erg blij dat die kleine het goed doet, dat is het belangrijkste voor mij. Dus hij blijft nog even lekker bij mama zitten ;)
    Wel moeten we er in ons achterhoofd rekening meehouden dat als hij niet indaald en niet blijkt te "passen" het een ks word. Maar ze wil het eerst op de natuurlijke weg proberen....

Bedankt voor al het duimen en jullie medeleven ;)

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ben naar het cb geweest, andere voeding! nutrilon a.r.?
    2 weken aankijken en dan toch naar de huisarts!
    ik zei al dat ik het idee heb dat als je zegt dat ze pasgeboren is ze gelijk afschrikken...
    Ik kijk dus de voeding even aan *zucht* en dan wordt het even zo doorgaan en op mn tanden bijten. arm kind.

anticonceptie, ik wil geen prikpil mn vriendin gebruikt die en de verhalen hier zijn ook niet al te jofel teminste als je ooit weer zwanger zou willen worden.
    mijn vriend is nu ook nog het rubberen ballonetje haha... Ik ben er nog steeds niet over uit... ach we zien wel!

meikie ohh dacht ff dat je vandaag zou gaan bevallen maar ze hebben even een check up gedaan...nou goed zeg!

16. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ meikie oh had ook even gedacht dat het ging gebeuren hoor! Maar fijn om te weten dat beeb t goed doet toch! Hij zal er toch nog niet klaar voor zijn dan he :) ben benieuwd donderdag, nog even volhouden!

@ rica heb wel eens gehoord van iemand dat die voeding wel werkte. Wat is er met de prikpil dan? Ben niet echt van plan om n derde te nemen niet op korte termijn en misschien helemaal niet.

17. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden ff weer snel een berichtje vanuit hier...

eerste ff meikie...ohh meid heb zo met je te doen..ik weet hoe het voelt om elke keer maar weer te moeten wachten grr...maar meid..doordat ik zolang over tijd heb gelopen, ging de bevalling en ontsluiting wel heel snel..hopelijk gaat dat bij jou ook gebeuren meid.

@hier..poehh heb vandaag de stuwingsdag oh my god wat doen mijn borsten pijn:( en ze zijn mega groot en staat helemaal strak..auwie:( verder sinds gister last van kraamtranen kan wel janken om niks, zo raar gevoel!!

de kleine man doet het goed...overdag een beeldig ventje maar s;nachts een draakie...maar ja moet er doorheen!!! we hebben nog 2 dagen kraamzorg..heerlijk we hebben een super lief vrouwtje:D

nou meiden ik kom me snel weer melden!!

en lieve lieve meikie...als ik je niet meer spreek voor de bevalling..heel veel succes en ik ga voor je duimen dat het snel gaat beginnen...

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    We hebben nu allebei zoiets van hij is er blijkbaar nog niet klaar voor om geboren te worden dus we wachten nog af. We worden in ieder geval goed in de gaten gehouden, en dat voelt heel goed :)
    We duimen ons alleen rot dat die kleine uiteindelijk toch nog besluit in te dalen en er dan ook doorheen past..... Zie een ks eigenlijk niet zitten.....:(
    Maar goed dan nog geld, als het beter is voor die kleine maakt ook dat weer niet uit.... Ben wel benieuwd weer naar donderdag....
    Hadden jullie ook na zo'n beetje ieder inwendigonderzoek mega slijmverlies? Hier iedere keer flinke slijmproppen....

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    prikpil kan je ongesteldheid heel lang uitblijven of mensen krijgen hun cyclus gewoon niet goed en kan gewoon heeel lang duren... moet je even rondkijken ik weet dat er echt negatieve verhalen over zijn m.b.t. tot zwanger worden dan he...veilig is hij wel daar hoor ik niks over.

nou stad en land afgezocht naar die voeding... jeeetje bijna niemand verkoopt het...gek toch???

is een inwendig onderzoek ook het kijken of je al cm's hebt of de baarmoedermond is verstreken want toen had ik ook veel slijmverlies maar ook veel bloedverlies...schrok daar toen nog wel van herriner ik mij.

20. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Prikpil heb ik twee keer gehad eerste keer was het allemaal snel weer normaal.
    De tweede keer heeft het meer dan een jaar geduurd voor ik weer ongesteld werdt.
    Ik ga voor sterilisatie wil geen kinderen meer.

Deel Deze Pagina