Waterlelie, thanks! Ik ging vanmiddag zelf proberen om m te wijzigen, maar het eten was klaar Vind het spannend, ook al duurt t nog ff Sandra2, ik vind je kamertje ook super leuk zeg! Wij gaan ook van dat donkere laminaat leggen, ligt hier ook in de woonkamer en we hebben nog veel over. Slaap lekker allemaal!
Zo meiden jullie hebben er lekker op los gekletst Wat leuk dat er weer iemand bij is! Welkom! Hannes wat leuk dat je een jongen krijgt, lekkere stoere jongenskleren kopen @placenta, mijne ligt ook aan de voorkant maar toch konden ze alles goed zien en voel ik mn meisje al vanaf week 16, verschilt denk heel erg waar die ligt en de kleine schopt. Nu voel ik haar echt iedere dag meerdere keren, drukte makertje denk ik @kramp, dat had ik ook zo erg bij diego, hele nachten lag ik wakker van de kramp in mn kuiten, dat is echt zoooo vervelend! Hoop dat ik dat niet weer ga krijgen. @bevallen, dat ga ik lekker ik het ziekenhuis doen. Bij diego vond ik dit erg fijn en het geeft mij een veilig gevoel Verder was ik dinsdag bij de verloskundige en alles was weer helemaal goed. Was toen 20w5d en in totaal 2,8 kg aangekomen dus viel me reuze mee. Dat maakt het dat ik vandaag alweer precies 21 weken ben, jeetje wat gaat de tijd hard! Al kan ik natuurlijk nu al niet wachten ons prinsesje te zien hahaha,.
@ Hannes n jongen gaaf hoor gefeliciteerd nu lkkr shoppen! @ wendy ik lees wel eens mee en soms reageer ik maar het is daar zo ontzettend druk! @ maaike gefeliciteerd en wat zag je er mooi uit zeg!
Echo 8 juni: Hannes (20wk echo), waterlelie81 (20 weken echo) 10 juni: karine (20wk echo) 15 juni: waterlelie81 (extra 20 weken echo) 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo) 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 Bezoek aan VK of GYN 20 juni: Waterlelie81 23 juni: wendyw80 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje 30 juni: Poookie Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Suusje1979 - 31 jaar - Ede Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem mumtobe21 - Noord-Brabant muts76 - Amsterdam - 34 jaar ff mn leeftijd aangepast ben vandaag jarig
Gefeliciteerd Wapje! Ga je nog iets leuks doen vandaag? @Maaike: dan schelen we maar 2 weken! En nog dezelfde voornaam ook
@wapje...Gefeliciteerd meid.. @maaike...wauwww wat zag je er prachtig uit was een mooie dag zo te zien @hier...wij zijn morgen 1 jaar getrouwd...pfff wat is dat jaar snel voorbij gegaan zeg jeetje....we gaan lekker uit eten morgen met zijn drietjes
wapje, gefeliciteerd met je verjaardag! ga je nog iets gezelligs doen vandaag? Wendy, wat leuk je te zien op fb!!!!! Ik ben een beetje bekomen van de echo van gisteren. Ik heb er nu vrede mee dat het allemaal niet zo vlekkeloos is verlopen. We zien volgende week wel verder...we denken iig positief! Ik ga nu even een muurtje schilderen in de babykamer...morgen wordt er behangen en dan moet het er tip top in orde zijn
Hallo Dames, Ik heb me net aangemeld op deze site en ook ik ben in oktober uitgerekend, 12 oktober om precies te zijn. Ik hoop dat ik met jullie mee mag schrijven!
bedankt voor de felicitaties! helaas moet iedereen werken die ik ken! Maar net gezellig koffie gedronken op de zaak van mij man en een mooie taartin de vorm van een hart gekregen! zal ff fotootje plaatsen. En als mijn man klaar is met werken gaan we lekker naar de wok Vanmiddag even bij mijn ouders langs die hebben ook een eigen zaak en dat was t wel weer hoor.
@ Maaike: Gefeliciteerd met het trouwen!!! Mooie foto's!! @ Wapje: Gefeliciteerd met je verjaardag!! @ Slurp: Welkom hier meid! En natuurlijk ook een gefeliciteerd Hier alles goed, weinig tijd voor zp gehad... Komt wel weer... Morgen echo dus dat laat ik jullie weten, nu weer werken X
Echo 10 juni: karine (20wk echo) 15 juni: waterlelie81 (extra 20 weken echo) 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo) 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 Bezoek aan VK of GYN 20 juni: Waterlelie81 23 juni: wendyw80 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje 30 juni: Poookie Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Karine - 30 jaar - Lelystad Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Suusje1979 - 31 jaar - Ede Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem mumtobe21 - Noord-Brabant muts76 - Amsterdam - 34 jaar slurpie, welkom!!! je staat op de lijst! Weten jullie al wat er in je buikje groeit of blijft het tot aan het eind een verrassing?? wapje, wow wat een prachtige taart!!!!!!
Wapje gefeliciteerd met je verjaardag mijn dochter is vandaag ook jarig en wordt 8 jaar. Per direct moet ik stoppen met werken veel last van hardebuiken. k ben erg moe en heb vaak last van kramp verder alles goed de baby beweegt veel.
Wapje gefeliciteerd! Wat een mooie taart zeg en die ziet er ook errrrrrrugggg lekker uit!! hahahaha. Ik hoop dat je een fijne dag hebt.
dank je wel voor de leuke reacties trouwdag was echt super in maart bedacht en in juni getrouwd,en dan zo'n gave dag deze3 week was het weer een stuk minder mooi @ muts76 haha wat grappig! ik werk wel in amsterdam en de jouw partner heet toevallig ook niet T? ik woon tegen haarlem aan
Voor meiden die evt mn hyves of facebook willen mogen jullie wel een pb sturen hoor! Evt met jullie hyves/facebook adres, dan accepteer ik jullie wel ofzo. Ik heb beide. Maaike, je zag er prachtig uit, beetje laat, maar ik was gaan zoeken naar de link voor je fotos kon m nie vinden! Slurpie, welkom hier!!!! Hier vandaag eerder naar huis gegaan van mn werk, veel pijn rond en aan mijn schaambeen, alsof het langs elkaar schuurt. Niet ondragelijk, maar wel vervelend. Ben bang begin van bekkenpijn, dus morgen heel ff langs de huisarts, kijken wat hij ervan zegt. Verder alles oke, alleen sneller moe... Wapje gefeliciteerd!!! 32, mooie leeftijd je kan m nog omdraaien Ikke word 30 september alweer 33.... Laatst zei ik (toen ik een foto zag) oooooh, toen was ik 16! Zegt mn vriend: JAH, das dus al ZESTIEN jaar geleden! pffffffffffff klinkt lang geleden he???? Hebben jullie dat ook? (vooral de 30-ers onder ons denk ik )
natalie ook gefeliciteerd met je dochter! 8 jaar alweer gaat hard he! Balen dat je nu al moet stoppen met werken! Doe je zwaar werk? Ik heb lekker mijn buikje vol gegeten bij de wok! En een leuke dag gehad hier! Toch voel ik me niet zo super als bij mijn eerste zwangerschap en daar baal ik wel van! Nog steeds met vlagen misselijk en ben bang dat dat nu ook wel tot het eind blijft! veel moe en last van mijn maag. Maar we hebben t er allemaal voor over en ondertussen bijna 23 weken dus eigenlijk gaat het best wel snel! Vandaag gekeken voor een geboortekaartje en al een proefdruk gehad! Makkelijk als je pa en ma een drukkerij hebben Karine en ik weet niet of er nog iemand een echo heeft morgen (te lui om op te zoeken ) Succes!!
Ja alleen karine heeft morgen een echo!!!! prutsje, je hebt een pb Ik stuur je wel de link door van mijn facebook!
Ik heb geen zwaar werk maar een baas met weinig begrip en veel stress daarom stoppen met werk. Geboorte kaartje hebben we nog niet wel naar gekeken maar we weten nog niet of we hier nog wonen. Ik ben in mei 33 geworden het lijkt inderdaad erg lang geleden dat ik 16 was.