Helleu meiden! Weer leuke berichten hier zie ik. @Prutsje Wel verstandig hoor dat je in de ziektewet bent, je moet jezelf ook niet overbelasten natuurlijk. @Zonnetje aan het begin voelde het net of m'n darmen aan het rammelen waren, vlak voordat je een scheetje moet laten, snap je... Klinkt vies hihi Maar anders kan ik het niet omschrijven. Ik wist ook niet of 't nou echt m'n darmen waren of de beeb, maar ik voel het nu zovaak dat het niet m'n darmen kunnen zijn!
Karine, een jongen!!! leuk hoor! En fijn dat alles goed was. Wendy, je hebt een schattig dochtertje!!!! Bewegingen kunnen bij mij ook niet meer te missen zijn, je voelt t nu precies, maar in het begin is het idd alsof je darmen actief zijn van die kleine plopjes.... en nu zijn het van die enorme duwen en porren! Verder alles wel goed, heb veel extra slaap nodig merk ik. Elke avond lig ik even op de bank en slaap ik een uurtje.... Verder vandaag last van mijn rug erbij gekregen :S als ik eenmaal beweeg gaat het wel redelijk, maar heb flink veel pijn.... bah! Nu gaan we zo ff filmpje kijken en dan naar bed. Morgen op visite bij vrienden, gezellig! Fijn weekend nog iedereen!!!!
@ prutsje bedankt voor het toevoegen en je reactie hierboven en op hyves Hier een rustig weekendje,manlief heeft een vrijgezellenfeest vanavond en ik kruip ook maar vroeg onder de wol. Ben niet helemaal lekker heb op het ogenblik veel last van mijn bekken. Weet niet hoe ik moet zitten,liggen en als ik sta lijkt het wel of er gewichten van onderen hangen. Morgenmiddag en avond nog 2 verjaardagen en maandag weer een rustige dag. Vrijdag voor het eerst beginnen bij mijn nieuwe baas dus ook weer spannend. Bewegen doet ons kleintje nu ook heel veel en meestal rond dezelfde tijd. Bv als ik net op mijn bed lig,lijkt erop dat ze dan de hik heeft. Herken dit ook van mijn dochtertje die had ook vaak de hik. Of als ik op mijn buik draai dan voelt het net of ze van binnen met een grote verhuizing bezig is Leuk om dat weer allemaal te mogen voelen. Fijn pinksterweekend allemaal !!
Goodmorning Wat een heerlijk begin van de dag! Ik ging vroeg uit de veren, lekker gedoucht, buiten een broodje ei gegeten en nu zit mijn kleie meid Bumba te kijken... vanmiddag even buurten bij mijn vader. wendy, jou dag zit aardig vol gepland! Succes Ohja, mijn foto's van de babykamer staan in mijn album Alleen voor vriendjes zichtbaar en anders kan je een vriendschapverzoek sturen. Tot later!!!!!
@zonnetje: ik voel verschillende dingen. Soms is het echt een soort por, bij mijn buik, maar als het meer bij mijn organen zit voelt het bijna alsof ik een soort elektrische schokken krijg, een heel raar gevoel. In het begin vond ik het ook nog helemaal niet duidelijk maar inmiddels voel ik het steeds beter en gisteren kon mijn vriend het ook voor het eerst voelen
@Zonnetje; Eerst voelt het inderdaad alsof je darmen 'borrelen', maar nu voel ik het duidelijk bewegen van binnen. En schoppen ook, zelf al voelbaar vanaf de buitenkant (mijn man voelde het al bij 17 weken). De omschrijving zoals een belletje uit elkaar spatten of een vlindertje fladderen vind ik niet overeen komen. Het voelt toch anders. Maar op een gegeven moment weet je het gewoon zeker, waarschijnlijk is wat je nu voelt ook de baby. @ Waterlelie, ik ben ook helemaal roze! Leuk he?!
jeetje lindada wat een klein buikje...hahah ik wilde net die van mij plaatsen maar die vind ik mega bij die van jou hihihi
@ Daanquinty mooie buik hoor! Ik ben nu 20 weken van een tweeling, en ik heb nog niet zo'n buik! Je moet er trots op wezen! Morgen 20 weken echo, zooo benieuwd wat ze worden!!
nou eerlijk gezegd heb ik helemaal niks met mijn dikke buik hahaha...had ik bij de eerste ook niet..op de een of andere manier schaam ik me ervoor ofzo...ik probeer het ook steeds nog te bedekken...is dat heel stom???
Jaaaaa ik heb gisteravond mijn meisje heeeeel goed kunnen voelen! Was echt heel bijzonder, moest er helemaal een traantje om laten hihi! Die borreltjes voelde ik altijd al wel, maar wist nooit echt zeker of dat nou de baby was. Gisteravond voelde ik haar echt duidelijk trappen haha! Ik heb ook nog zo'n bescheiden buikje lindada! Van mij mag ie wel wat groter worden vind ik.. Was laatst bij de karwei om verf te halen voor de babykamer, en toen vroeg die meneer ben je niet een beetje vroeg met de kamer?? Uhhh hoezo? Hij dacht dat ik nog maar een week of 12 zwanger was haha! Zo vandaag een babykamer besteld! Super blij! Zijn jullie al ver met de kamer?
Haha Zonnetje dat overkomt mij ook. Koop ik iets voor de babys vragen ze of het een cadeautje is. En dan ben je ook nog zwanger van een tweeling!! En als je dan zegt dat je zelf zwanger bent, zeggen ze ooh sorry dat had ik echt neit gezien, en als je dan verteld dat het er 2 zijn en je op de helft bent, dan staan ze helemaal verbaasd dan vragen ze waar zitten ze dan?. En daanguinty ik snap je wel hoor ik krijg nu striae en ik schaam me daarvoor. Sommige mensen willen perse je blote buik zien, sowieso vind ik dat best aso om te vragen, maar dan zien ze ook de striae. Dus ik snap wat je bedoelt!