@ Prutsje: Hmm dat is jammer.. alhoewel, die van mij rekte wel heel erg mee. dat is fijn zeg dat je moeder een weekje overkomt @ Daantje: Welcome back! ook een fijne vakantie gehad dus.. nu op naar de 20 weken echo! @ Elisabethbas: erg herkenbaar die zoekgeraakte motivatie.. ik kan ''m ook niet meer vinden, helaas moet ik ook nog even 12 weken doorbijten, hopelijk vliegen die voorbij, ben veel liever thuis met mijn meisje en bezig met het kamertje enzo. Succes met het pakken van de boeken. @ Waterlelie: Dat verhaal van dat kleine mannetje bij babyboom heeft mij ook de hele dag in z'n greep gehad.. zo verschrikkelijk! @ Lindada: ow lekker je hebt het nog in het vooruitzicht.. heerlijk, geniet ervan! @ Princess: Geen idee wat die pijn kan zijn, wie weet idd het kindje die er tegenaan drukt. @ Natalie: ow jeetje wat schrikken zeg gelukkig doet de beeb het goed, hopelijk verdwijnd de pijn. @ Sandra: Geniet nog even lekker daar in Frankrijk! @ Lizzy: pak je rust hoor, je hebt recht op extra pauzes he, zeker in de zorg. ik ga 4 wkn van te voren met verlof, maar plak er 2 weekjes vakantie voor, dus stop wel met 6 weken van te voren. @ Maaike: Fijn dat jij en beeb weer zijn goedgekeurd.. druk druk druk de aankomende tijd! @ Harde buiken: hier ook regelmatig.. en idd die herken je wel.. het is net of je een voetbal in je buik hebt. zal eens kijken of ik zo een nieuwe buikfoto kan spammen!
@ lizzy, ik ga voor 4 weken van tevoren. @ Maaike, ik ga in augustus ook naar een info avond, ben benieuwd. @ Natalie, schrikken zeg! Gelukkig was alles verder in orde. En beter laat dan nooit. Prachtige babykamer gekocht vandaag haha.
maandag heb ik al een afspraak staan en ik kan altijd bellen. rustig aan doen verder kan je weinig. maar voel me veel beter.
Hebben jullie allemaal al een luier cq verzorgingstas? Ik heb vandaag gekeken, maar weet niet waar ik op moet letten. Tips?
@ Daantje: Ben benieuwd.. en laat? dat val toch best mee? hier de luiertas nog in gebruik.. wat iik erg fijn vind is een grote tas (waar veel in mee kan) en een hoop aparte vakjes. ook zou ik het afraden om een tas met klep te kopen.. klep is erg lastig als je iets met 1 hand in de tas moet zoeken. pffff zitten jullie al in het leed dat namen verzinnen heet?
owwww ik zou er echt nu al wakker van kunnen liggen... we hebben het onszelf zo moeilijk gemaakt met de naam van ons meisje, zie maar eens iets te vinden wat erbij past. grr nu vind ik het ook lastig dat ik het geslacht hier niet kan spammen, dan hadden we met elkaar mee kunnen denken.
Wij zijn er al lang uit Zelfs de geboortekaart is al klaar..ikke=blij @tas, ik zou ook een grote tas kopen waar echt alles in kan. Hoeft niet perse een luiertas te zijn...een leuke tas van bijv. oilily is hartstikke gaaf!!!
Hier ook inderdaad Helemaal blij Na de 20 weken echo zijn we even gaan zitten 's avonds voor kaartje en naam en het was er "ineens"... Ik had voor Ryano wel een luiertas gekocht, maar een gewone (grotere) tas kan natuurlijk ook! Wat ik vooral handig vond was de vakjes...
Bedankt voor de tips. Ik ga volgende week op zoek naar een mooie tas. @ namen, wat is dat moeilijk! Onze jongensnaam stond vast, maar nu we een meid blijken te krijgen hebben we geen idee. Ik word trouwens helemaal blij van al dat roze als ik ga shoppen!
wij hebben ook al een naam voor ons mannetje we zijn ondertussen ook een beetje dingen aan het verzinnen voor het geboortekaartje, ik vind dat ook nog knap lastig hahhahaha.... een Luiertas hebben wij ook nog niet...ik heb er nog net eens voor gekeken dus binnenkort ook maar ff doen dan hoe voelen jullie je nu??? ik heb wel het idee nu in me beste fase te zitten tot nu toe...voel me goed heb wat meer energie al is het nog niet erg veel maar beter dan dat het was!!! dus hopelijk zet dit nog lekker een week of 10 door...dan zijn we alweer een heel eind hahaa
Ik heb inderdaad ook meer energie, kan weer een keer wat later naar bed als we wat doen in het weekend. Dat zat er de eerste weken echt niet in. Wij zijn klaar met de naam, we hadden al heel snel een meisjes naam, en het bleek een meisje te zijn dus fijn dat we er zo snel uit waren. voor iedereen vast een fijn weekend... Ik moet nog werken tot 15:30 en dan begintr mijn weekend ook!!
Namendrama nou wij hadden bij onze meisjes naam al voordat ik zwanger was dus bij het eerst meisje niet moeilijk, tweede dochter hadden we vrij snel na de 20 weken echo maar nu we kunnen er niet uit komen zeg ik dit vind manlief het niks, lijkt hem die mooi vind ik het niks!!! En hier zelfde probleem we hebben al twee dochters met aparte namen dus dan moet de derde naam er ook bij passen en dan kun je niet aan komen met een "simpele naam" (wat wij simpel vinden natuurlijk) Ik heb de auto in gepakt ga zo lekker met de kids na de camping onze caravan staat er nog 2 weekenden en kids hier vakantie dus ga alvast heen en man lief komt na zijn werk daar!!! Morgen avond heelrijk uiteten!!!!!!
Hoi dames, kom ook weer even buurten. Erg druk zo vlak voor de examens... Maar komt helemaal goed! @ Namendrama; ik ken het probleem. We hadden al vrij snel de namen bedacht eigenlijk, maar de laatste tijd begin ik wat te twijfelen. Als ik andere namen voorstel vind vriendlief het weer niks, die wil graag bij deze naam blijven hihi.
Echo 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 07 juli: Karine (pretecho) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo) 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 Bezoek aan VK of GYN 20 juni: Waterlelie81, Elisabethbas 23 juni: wendyw80 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje, Karine 30 juni: Poookie 04 juli: princess01 Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem muts76 - Amsterdam - 34 jaar Meisjes: 9 Jongens: 8 Verrassingen: 3 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 even de lijst naar voren gehaald. @energie, jaaaaaaaaaaa dat heb ik ook eindelijk!!! Werd tijd! Grappig dat jullie dat ook hebben....ik kan gelukkig een keer later naar bed of een film afkijken ofzo. Daarvoor viel ik altijd op de bank in slaap ghihi
Jaaaaa! Het is weekend! Wij gaan lekker verder met de kamers en maandag op zoek naar een nieuw bed voor onszelf. Morgen langs bij onze vrienden van wie we de kinderkamer overnemen, even goed kijken en misschien wat maten opmeten zodat we al een beetje kunnen kijken hoe we de meubeltjes het beste neer kunnen zetten. Wij hebben twee of drie namen die we beide leuk vinden. Ik heb een hele sterke voorkeur, maar (ik ken mijn man) die moet ik er subtiel doorheen drukken. Meestal lukt dat wel
@ Daantje: Ik wordt ook helemaal blij van shoppen.. al heb ik nog niet zoveel naar mijn smaak kunnen vinden. @ Daanquinty: Ik moet zeggen dat ik me nu ook op mijn best voel idd meer energie en wat minder duizelig enzo. ja we zitten duidelijk in het 2e trimester @ Mama05: Lekker naar de camping, hopelijk wordt het weer wel beter. wil je me de namen van je dochters pb-en? dan kan ik eens voor je meedenken. @ Pookie: Leuk he die hormonen die je aan het twijfelen maken? @ Elisabethbas: haha ook een naam voorzichtig doordrukken dus.. hier is dat meestal ook zo, het is me al gelukt met 1 naam, maar daar begin ik nu zelf aan te twijfelen! Mijn buikje met 21 weken en 2 dagen: Bekijk bijlage 160210
@ Waterlelie: Thanx hij is in kleur leuker en vind het nog niet echt een hoogstandje maar kon 'm in kleur hier niet posten aangezien het lintje natuurlijk de geslachtskleur heeft heb bij mijn dochter ook zulk soort foto's gemaakt met 39 weken geloof ik.
@ mumtobe, super leuke foto! @ beter voelen...ik voel me ook stukken beter. Als ik uit het werk thuis kwam sliep ik snel even een uurtje, maar heb dat nu niet meer nodig. Vandaag hele dag bezig geweest met schilderen in huis. Leuk zo'n renovatieproject...alles is klaar behalve schilderwerk. Mijn maagzuur is door de verflucht tot een nieuw hoogtepunt gestegen. Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur? Ik heb daar al last van sinds ik 6 weken zwanger ben, wat een verschrikking is dat!