@maagzuur, ik heb er nog steeds veel last van heb van de ha wel antagel gekregen maar het lijkt of ik er immuum voor ben geworden. Terwijl dit uitstekend werkte bij de eerste zwangerschap. @namen,hier nog steeds geen naam voor onze kleine meid waar we het allebei mee eens zijn. Ook wij zoeken naar een leuke naam die bij ons dochtertje Jenthe past. Dus weten jullie nog een lieve maar ook stoere, niet vaak voorkomende korte meisjesnaam dan hou ik mij aanbevolen Geboortekaartje zijn we allang over uit maar nu die naam nog. @kamertje,doen we niet veel aan maar onze grote kleine meid krijgt in de zomervakantie wel alvast een nieuw bed zodat ze er al aan kan wennen voor de baby komt. @luiertas,heb op de huishoudbeurs een normale schoudertas gekocht van Paul Frank die groot genoeg is om voor 2 alle spulletjes mee te nemen. Even een linkje van mijn tas: Messenger - medium - Paul Frank
Maagzuur heb ik ook heel erg... Gebruik er tabletjes voor, en drink 's avonds vaak melk, gelukkig werkt dat wel redelijk! Meteen even nieuwe buikkie foto showen, vandaag exact 24 weken, draag erg laag vind ik zelf, maar hij groeit behoorlijk... In mijn album kun je wel zien hoe het met 16 weken en 20 weken was.
Hey meiden, Hier nog een zwangere die in oktober is uitgerekend. Om precies te zijn de 18e. Hier gaat alles goed. Nu af en toe was last van zuur branden maar voor de rest helemaal nergens geen last van. Mag aankomende dinsdag weer naar de vk voor een tussen echo. Heb met 20 weken ook een echo gehad en daar twijfelde ze wat over, waarvoor ik naar Groningen moest. Maar gelukkig bleek alles goed te zijn en we krijgen een Dochter. Tevens zijn we al een heel end met de baby kamer en we hebben al een naam op het oog. Maar zijn er nog niet helemaal over uit. Voor de rest zijn we lekker aan het genieten Gr.
@ Daantje: Maagzuur, daar heb ik sinds vorige week af en toe wat last van. had het bij mijn dochter zo erg dat ik de laatste weken zittend heb geslapen.. balen zeg dat jij het al vanaf 6 wkn hebt. @ Wendy: Ow bah jij ook al zo lang last van maagzuur. uhm even Denken... Jenthe en Fenne/Femme Jenthe en Merel Jenthe en Lisa Jenthe en Florine Jenthe en Linde @ Pookie: Mooi hoor.. buikje groeit idd goed. @ Dolfijnjes: Welkom.. wat leuk een meid, weer een beetje roze op de lijst
@maagzuur, hier niets te bekennen maar wel de misselijkheid: die komt terug Niet dat ik moet overgeven ofzo maar het voelt niet lekker. Ik hoop niet dat het lang aan blijft houden... @namen, tjaa.....wendy lastig wat is klinkt leuk bij Jenthe....even denken... Isa Elize Sanne Lieve Amelie Lotte Nora Ella Eeke Rosa Mooie buikfoto's weer voorbij zien komen!!!!!
Echo 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 07 juli: Karine (pretecho) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo) 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 Bezoek aan VK of GYN 20 juni: Waterlelie81, Elisabethbas 23 juni: wendyw80 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje, Karine 30 juni: Poookie 04 juli: princess01 Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem muts76 - Amsterdam - 34 jaar Meisjes: 10 Jongens: 8 Verrassingen: 3 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Dolfijnjes, welkom! Gezellig dat je mee komt schrijven! Ik heb je aan de lijst toegevoegd. Is ook leuk om te weten waar je vandaan komt en hoe oud je bent....
Echo 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 07 juli: Karine (pretecho) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo) 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 Bezoek aan VK of GYN 20 juni: Waterlelie81, Elisabethbas 23 juni: wendyw80 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje, Karine, mumtobe 30 juni: Poookie 04 juli: princess01 Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem muts76 - Amsterdam - 34 jaar Meisjes: 10 Jongens: 8 Verrassingen: 3 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Mijn afspraak bij de gyn er even bijgezet. ga misschien zo nog even bellen voor de pretecho!
@ Waterlelie: het getver, misselijkheid terug, dat is helemaal balen... beeb misschien je maag al gevonden?
@wendy miss.? Mara Esmay (was onze meisjesnaam) Mila Fenna Marit @dolfijnjes....welkom hier je bent op dezelfde datum uitgerekend als ik leuk!!!! @waterlelie...he bah weer misselijk??? ik had het gisterochtend ook weer ff maar nu gelukkig niet meer
Soooo ons topic stond gewoon op pag.2!!!! @dolfijntjes, welkom! Kom maar mee kletsen @maagzuur.... hier ook al sinds begin van de zwangerschap, vorige keren ook gehad.... niets helpt echt heel goed. HIer aan de Gaviscon en de Regla PH.... Had vorige keer in het ziekenhuis van Gent een goedje wat Riopan heette, maar dat kun je in nederland dus niet krijgen @buikje: groeit goed, druktemaker in mijn buik, maar ook VEEL harde buiken :S Bekken gaat op en af, ene dag veel last, andere dag minder. Na afgelopen nacht wel veel rugpijn erbij.... BAH! Volgende week maar eens langs de huisarts, maar goed, het hoort erbij he? @Namendrama is erg hot hier.... we weten absoluut niet welke naam we het leukst vinden en wat we moeten kiezen.... *zucht* Als iemand wil helpen stuur ff pb, dan reageer ik ff met de namen van de andere kids kunnen we brainstormen wat er leuk bij past Kids zijn dit weekend lekker bij hun papa, dus ik en vriendlief het rijk alleen! Vrijdagavond even uit eten geweest en naar de bios, was heerlijk, zaterdag uitgeslapen tot 11u en verder NIKS gedaan die dag.... Ja, harry potter gekeken en savonds ff naar vrienden. Vanmorgen weer uitgeslapen tot 11u en nu ontbeten en een wasje gevouwen. Verder opt gemakje doen en langs schoonouders voor vaderdag. Vanavond kids weer thuis, heeeeeerlijk! @mumtobe, je buik is mooooooi!!!!! en ik vind het ook een superleuk idee met dat lintje! @ poookie: jouw buik is idd laag, maar wel ook mooi zeg! @ waterlelie, verschrikkelijk dat je misselijkheid weer terug is, hopelijk zakt het snel weer! @luiertas, ben er nog niet uit, heb een gave (leren) tas gezien van 130... maar dat vind ik eigenlijk TE duur.... Maar deze ziet er ook nog leuk uit als 'normale' tas!
@waterlelie, Ik woon in het hoge noorden in Friesland en ben 23 jaar. @daanquinty, Ja idd ik zag het ook dat we tegelijk waren uitgerekend. Wel leuk. Heb af en toe wat last van maagzuur. Donderdag wat last van de linkerkant bekken gehad. Maar met wat rust zijn we er weer helemaal. Wat betreft een luiertas is heb de tas Lässig. Lijkt me erg handig. Zit heel veel opbergmogelijkheden op (heel veel vakjes). En als je de vlap zat bent kun je hem er zo afritsen en een andere erop doen. Tevens even een buikfoto, deze is gemaakt met 21+2 weken.
@ Prutsje: Wat betreft buikje: erg herkenbaar, hier ook een kleine druktemaker en sinds gister vooral veel harde buiken.. zelfs als ik op de bank zit of in bed lig.. en bekken hier ook hetzelfde. ook hier thanx voor je compliment wbt mijn buik @ Dolfijnjes: Wat leuk nog een leeftijdsgenootje hier Mooie buik hoor!
@mum, hier ook gewoon harde buiken wanneer ik gewoon relaxed op de bank hang :S vrijdag dacht ik ff: nou ik bel de dokter, ik vertrouw het niet en op dat moment begint mn druktemakertje te bewegen en zijn mn harde buiken over.... Enneh, bedankt alvast voor het meedenken zal vanavond nog eens terug mailen Ik ben nu lekker gedoucht en we gaan zo naar mn schoonouders. Beeb is nu weer lekker aan het koprollen ofzo Soms vraag ik me zooo af welke bewegingen beeb maakt.... Hopelijk zien we dat 2 augustus See you all later!
@ Prutsje: ik heb het idd ook en dan moet ik echt even gaan zitten en porren zodat ik reactie krijg van beeb en dan ben ik weer voor even gerustgesteld.. ga het zeker aangeven bij de gyn, want vind het wel erg vroeg voor regelmatige harde buiken. Zou leuk zijn als beeb de gymnastiekoefeningen laat zien tijdens de pretecho! Weet niet of jullie de beebs ook al zo duidelijk voelen, maar ik heb soms het idee dat die van mij de voorkeur geeft aan stuitligging.. dan voel ik van alles friemelen net boven mijn schaambot. Op vakantie voelde ik het voor het eerst op 2 plaatsen tegelijk en van de week lag ik plat in bed en voelde ik beeb al schoppen net onder mijn middenrif
Hier ook mum, ineens op twee plaatsen beweging, alsof kruimel zich ff helemaal uitrekte ofzo :S Ach, het blijft bijzonder. En ik leg soms de afstandsbediening op mijn buik, want als vriendlief zijn hand op mn buik legt om te voelen, stopt eigenwijze pruts met bewegen en met een ab erop zie je beeb goed bewegen!!! Ik ga zo mn bedje opzoeken! doei doei!!
hahaha geweldig.. alsof ik mezelf zie typen hier. Hier gaat het echt precies hetzelfde, en idd ook de afstandsbediening, die is er al een paar keer bijna afgevallen door een koprol of 3 dubbele salto in mijn buik. ik ga ook mijn bedje opzoeken!
Zo leuk al die drukte in je buik! Dat van de afstandsbediening is een goed idee, ga ik ook proberen. Mijn man smeert altijd 's avonds mijn buik in en daarna begint ons mannetje ook vaak druk te bewegen, dus hij voelt hem bijna dagelijks. Ik heb woensdag voor het eerst een harde buik gehad en vrijdagavond aan de lopende band, ook gewoon terwijl ik op de bank lag. Gister en vandaag helemaal niet meer. Ben niet druk geweest op mijn werk, maar misschien denkt mijn lijf daar anders over. Morgen gaan we weer naar de vk, dus ik zal het haar eens voorleggen. Maagzuur geen last van, weet ook niet goed hoe dat voelt, maar kom ik waarschijnlijk nog wel achter tussen nu en oktober...
Wow leuk die verhalen over bewegende buiken! Als junior hier nog geen bewegende buik haha. Ben overigens wel uit de pizza-teveel-buik-fase! In de vakantie is ie onwijs aan het groeien gegaan. Afstandbedieningstip ga ik onthouden.
haha, wat een gboed idee. Ga ik ook proberen met de afstandbediening. ZO het weekend is weer voorbij en weer 5 werkdagen in het vooruitzicht. Hoop dat iedereen een leuk weekend heeft gehad ondanks al die regen. pffff. Mijn vriend kwam dit weekend thuis met een cadeautje. een zwangerschaps kussen. Hij had erover gelezen en dacht dat het me misschien hielp om beter te kunnen slapen. En strax te gebruiken bij het voeden natuurlijk. Zo lief!!! Maar het helpt, wat lig ik een stuk lekkerder in bed. Harde buiken en maagzuur, hier helemaal nog niet. Zou van beiden dan ook niet weten hoe het voelt. Maar aan alle verhalen te lezen kom ik daar in de loop der tijd vanzelf achter. Fijne dag allemaal...
hier ook last van harde buiken al vanaf 18 weken de vk zei dat het mocht! als het maar niet met regelmaat was maar ook een teken dat ik (we) het rustiger aan moesten doen!! ja makkelijk zeggen 2 kinderen en 3 dagen werken!!! Voel me sinds gisteren niet lekker denk de griep gisteren overgeven en diarree en vandaag heel licht in mijn hoofd!!! Vannacht onze oudste ook overgegeven in bed!! leuk een hoogslaper en zelf zo beroerd zijn!! Mijn man was net weg na zijn werk:x Dus hier een lekker rustig dagje!!! durf niet na de winkel te gaan bang dat ik moet overgeven!!