Zo, ook maar weer eens een berichtje van mij! Hier gaat alles goed, alleen wel wat meer last van maagzuur. Ik heb toch maar Rennie gekocht, wilde eigenlijk niks gebruiken maar ik vond het toch wel heel vervelend worden. Wat hebben veel van jullie al last van harde buiken zeg! Ik nog niet, sterker nog, ik weet niet eens hoe het voelt. Mijn buik voelt wel heel stevig aan maar ik denk dat dat het niet is want zo voelt hij altijd. Nou ja ik merk het nog wel denk ik! Waar ik afgelopen weekend wel opeens last van had was vocht vasthouden, erg irritant. Hebben jullie daar ook last van? Het is nu gelukkig al minder (van zaterdag op zondag was ik 1,5 kilo aangekomen, gelukkig was ik maandag alweer een kilo lichter). Ik heb vorige week ook een voedingskussen gekocht, vind het toch wel beter slapen hoewel ik nog steeds meerdere keren per nacht wakker word omdat ik niet lekker lig. Dat andere kussen ziet er ook wel goed uit, misschien ga ik dat nog wel aanschaffen.
Zo, ik ben er ook ff... mocht vanmorgen uitslapen, vriendlief bracht de kids naar school Maar tussen de middag kreeg ik migraine, dus lig nu weer op de bank gelukkig zakt het al een beetje, heb wel 3 paracetamolletjes op.... :S Muts, dat kussentje is ook echt een aanrader, bij mij ging t voedingskussen opbollen en kreeg ik m niet onder mijn buik of hij lag bij mijn benen weer in de weg.... dit kussentje past mooi onder je buik, ik vind het zelfs zo fijn dat ik m in mn slaap meeneem als ik me omdraai Mn luiertas is ook binnen, ben er tevreden over! Hij is niet zo mega groot en niet te schreeuwerig qua kleuren. Vriendlief wil er ook wel mee gezien worden http://www.luiertas-verzorgingstas.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=205&category_id=9&keyword=skip+hop+dash&option=com_virtuemart&Itemid=8 dit is m Vrijdag een bruiloft... heb er veel zin in, moet er wel voor naar Bergen op Zoom rijden, maar dat mag de pret niet drukken. Eerst om 13u daar de plechtigheid en savonds feesten bij een strandtent in Vlissingen.... hopelijk is het redelijk weer, zou zonde zijn als het heel de dag regent!
Leuke tas Prutsje! Sowieso vind ik dat merk erg leuk. Wij waren in mei op vakantie naar NY en toen hebben we ook een soort luiertas van Skiphop gekocht, maar ook nog andere dingen van dat merk. Ik had nog gekeken maar ze verkopen hier helaas lang niet alles, ze hebben echt heel veel leuke spullen namelijk. Wij hebben zoiets: http://www.luiertas-verzorgingstas.nl/home/merken/skiphop/skiphop-pronto-ice-blue-2-in-1-verschonings-station Alleen dan wel een ander design. Andere spullen doe ik gewoon in een rugzak ofzo.
Wat een leuke tas Prutsje! Wij moeten ook nog een luiertas kopen... Ik heb al een paar leuken gezien, nu vriendlief zijn mening nog krijgen...
Wat een leuke luiertassen hebben jullie!! Mijn man vind het niks dus helaas @prutsje ik was wel benieuwd wat voor soort kussen dat is wat jij nu hebt? Een voedingskussen gaat het voor mij ook niet worden daar ik deze vrij groot vind en ik zelf best klein ben
Linda0509, heb je de link gezien??? staat volgens mij een pagina terug! Qua kosten valt ie ook wel mee!
@ Dolfijnjes: Wat leuk dat jullie gaan trouwen, al is het formeel! en lekker hoor een paar daagjes naar CP @ Muts: Wat balen zeg dat je vocht vasthoudt.. ik heb er even last van gehad op vakantie, in de vorm van dikke vingers, maar daarna gelukkig niet meer.. die olifantenpoten zullen wel weer komen als het hier ooit nog warm gaat worden @ Prutsje: Outsj migraine.. dat is echt *piep* fijn dat het al gezakt is. leuke tas! gezellig vooruitzicht die bruiloft. @ Luiertas: Ik heb nu 2 luiertassen 1 van de hema en 1 van de prenatal.. ben al een tijdje aan het kijken voor een leren tas, dus blijf nog even kijken ervoor haha. Vandaag de hele dag gewerkt en ook de hele dag harde buiken gehad morgen even een plasje naar de ha brengen om eerst een blaasontsteking maar even uit te sluiten.
Sorry dames dat ik jullie hiermee lastigval maar moet even mijn verhaal kwijt. Voel me echt helemaal k.t op dit moment en zit dan ook te janken achter mijn pc. Heb net te horen gekregen dat het ongeboren kindje van mijn schoonzusje die bijna 37 weken zwanger is niet meer in leven is. As donderdag zal ze dan ook worden ingeleid. Kan en wil het ook niet bevatten. Alles leek goed te gaan en dan dit. Dames nogmaals sorry maar moest het effe kwijt. Tot snel weer.
lieve wendy ik wens je heel veel sterkte!!!!!!!!!! ik heb het zelf ook mee gemaakt bij mijn schoonzus dus weet hoe je je voelt!!!!!!!!!!!! Wens jullie veel sterkte en praat er veel over is heel belangrijk!!!!!!!
Jee wendy.... wat verschrikkelijk! Heb het gelukkig nog nooit van zo dichtbij mee hoeven maken.... Wil jullie veel sterkte wensen met dit verlies! Dikke knuf!
Wendy, wat afschuwelijk voor je schoonzus en de hele familie!!! Poeh...mijn god. Hoe kan dit nou? Mijn maag draait echt om, wat is dit ontzettend verdrietig. Wat een nachtmerrie Wil je heel erg veel sterkte wensen!!!!
Hey wendy, heel veel sterkte toegewenst. Dit is nooit leuk te maken, en al helemaal niet zo dichtbij.
Wendy heel veel sterkte voor jullie allemaal enorm heftig helaas weet ik ook hoe je je voelt, mijn ervaring leert dat hoe machteloos je je ook voelt er alleen maar voor ze zijn is het enige wat je kunt doen en wordt enorm gewaardeerd. En inderdaad veel over praten, gebeurt bij ons nog steeds ook al is het inmiddels bijna 4 jaar geleden. De kleine wordt gewoon bij naam benoemd en ook de foto's pakken ze er soms nog bij. Maar iedereen gaat daar uiteraard op een andere manier mee om. @prutsje kheb helemaal over de link heen gekeken sorry zwanger, maar bedankt ik ga eens ff kijken
Wat verschrikkelijk Wendy, heel veel sterkte ermee Weten ze hoe het gekomen is? Wat lijkt me dat een nachtmerrie zeg, echt afschuwelijk.
hallo allemaal ik zat eerst in een ander oktober topic maar daar is het zo stil dat ik me graag bij jullie zou willen aansluiten. Ik ben 24 oktober uitgerekend en hebben vorige week de 20 weken echo gehad en we krijgen een jongetje. Mijn placenta ligt wel nog erg laag en daarom krijgen we bij 32 weken een echo om te kijken of de placenta omhoog is gekomen. Maar vk had daar wel vertrouwen in. Voor de rest heb ik heel erg last van maagzuur niet leuk meer en de rennies werken ook niet echt meer, ga van het weekend op advies van vk een drankje bij de apotheek halen en hopen dat het werkt. Ik zag ook het kussentje voorbij komen en lijkt me ook onwijs lekker liggen voedingskussen is zo groot. Volgende week krijgen we de meubels binnen en gaan we aan de slag met de babykamer. Zo even een kleine update van mijn situatie.
Echo 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 07 juli: Karine (pretecho) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of GYN 22 juni: Muts76 23 juni: wendyw80 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje, Karine, mumtobe 30 juni: Poookie 04 juli: princess01 1 aug: waterlelie81 Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam Meisjes: 10 Jongens: 9 Verrassingen: 3 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 hoi wherona, welkom! je staat op de lijst. Mijn placenta ligt ook beneden en voor dus ik krijg ook een echo met 31 weken, spannend. wendy, ik heb de hele nacht aan de situatie gedacht, vind het intens verdrietig.
Hallo lieve dames, mag ik er ook nog bij? Ons tweede wondertje is verwacht voor 10 oktober, maar zal zich waarschijnlijk vroeger aandienen, ook wegens een voorliggende placenta. Die zal niet meer optrekken, heb ook platte bedrust wegens bloedingen momenteel, dus hopelijk blijft het baby'tje nog zo lang mogelijk veilig bij mama in de buik . Ons oudste meisje is deze week 2 jaar. Ik ben trouwens belgische, dus er zijn wel wat verschillen qua echo's enzo heb ik al gemerkt Ik mag elke drie weken langs voor een echo op controle bij de gynaecoloog. Wij weten trouwens niet wat het gaat worden, net zoals bij onze dochter, een echte verrassing dus! Ik zal het lijstje zelf even aanpassen... Echo 23 juni: Daantje2011 (20 wk echo) 29 juni: boerderijmama (controle 24 w) 07 juli: Karine (pretecho) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of GYN 22 juni: Muts76 23 juni: wendyw80 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje, Karine, mumtobe, boerderijmama 30 juni: Poookie 04 juli: princess01 1 aug: waterlelie81 Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Meisjes: 10 Jongens: 9 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2