Daantje die van ons lag bij de 20 weken echo ook in stuit, en voor mijn gevoel nog steeds, gezien ie vooral heel laag elke keer schopt hihi. Heb vandaag al de hele dag een vervelend gevoel in m'n onderbuik/baarmoeder. Voelt wel als flinke menstruatiepijn, af en toe beste krampen. De beeb beweegt en schopt wel gewoon. Denk dat 't misschien groeipijntjes zijn, of iets in die richting... Heb 't al sinds ik wakker ben geworden vanochtend. Vooral als ik heb gezeten en weer ga staan, of als ik iets voorover zit. Moet wel echt naar achter hangen, anders is 't echt een vervelend gevoel
Yoe we hebben eindeijk een naam!! ik was gisteren op de pc van alles af te zoeken en toen kwam ik hem tegen gelijk mijn man gesmst (hij was weg voor zijn werk komt morgen thuis) hij vond hem ook super nog even dubben over de schrijf wijze maar we zijn een stap verder!!! Princess ik dacht dat het 7 uur was doe je het bij een sportschool of een dansschool?? ik zou dan na een dansschool waar het nu sinds gisteren ook gegeven wordt! boederijmama Nu al plat liggen nou ben de hele week al niet te pas dus zit/lig veel op de bank er verveel me stierlijk!!!! dus wens je veel succes!! hoe doe je dat met je kleine meid dan? heb je constant iemand om je heen??
@mama05: mijn ventje vangt ze in de voormiddag op (werkt thuis: boerderij hé ), na de middag gaat ze naar mijn schoonmoeder of naar mijn moeder, die brengen haar tussen 20 en 21u terug. Dan zit ze nog even met mij in de woonkamer voor de tv en dan komt de papa ongeveer terug binnen om ze in bed te leggen. Zondag blijft ze thuis bij ons! Dinsdagvoormiddag heb ik hulp aan huis, dan blijft ze ook binnen bij mij ipv buiten bij de papa. Dat is het moeilijkste deel van allemaal, dat zij van hier naar daar moet gebracht worden en dat ik niet voor haar kan zorgen en haar erg weinig zie... En als ze bijvoorbeeld valt en zich pijn doet, mag ik haar niet oppakken, of als ze wakker wordt, mag ik haar niet uit het bedje tillen, ... Gelukkig werkt de papa hier thuis, ik kan hem altijd bellen als er iets is! (en de ouders wonen ook niet ver en de buren staan ook altijd klaar!) En leuk zeg, een naam gevonden!! Wij zijn ongeveer zeker over de jongensnaam, maar twijfelen nog heel erg tussen de meisjesnamen...
Echo 29 juni: boerderijmama (controle 24 w) 07 juli: Karine (pretecho) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje, Karine, mumtobe, boerderijmama 30 juni: Poookie 04 juli: princess01 1 aug: waterlelie81 Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Meisjes: 10 Jongens: 9 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Zo de lijst even weer naar voren gezet...stond helemaal op pagina huppeldepup Nou alle 20 weken echo's zitten er op! wat gaat het toch hard hè dames
Echo 29 juni: boerderijmama (controle 24 w) 07 juli: Karine (pretecho) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje, Karine, mumtobe, boerderijmama 30 juni: Poookie 04 juli: princess01 18 juli: Wherona 1 aug: waterlelie81 Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Wherona - 30 jaar - Zandvoort Meisjes: 10 Jongens: 9 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2
Echo 29 juni: boerderijmama (controle 24 w) 07 juli: Karine (pretecho) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo 02 aug: Prutsje (pretecho) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 28 juni: mama05 29 juni: daanquinty, prutsje, Karine, mumtobe, boerderijmama 30 juni: Poookie 04 juli: princess01 12 juli: Elisabethbas 18 juli: Wherona 1 aug: waterlelie81 Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Wherona - 30 jaar - Zandvoort Meisjes: 10 Jongens: 9 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Afspraak vk erbij gezet!
Goedemorgen allemaal. Hier ben ik dan weer. Mijn schoonzusje is gisteravond laat bevallen van een jongetje. Vandaag laten ze waarschijnlijk de obductie doen en dan mag het kleintje mee naar huis. Ze mocht gister al naar huis maar als ze wilde blijven was dat ook geen enkel probleem. Ik heb gisteravond de controle bij de vk gehad en ja dan komt het bij mij ook weer omhoog. Heb met haar een fijn gesprek gehad en mocht ik ons beebje even willen horen dan moest ik maar bellen is er afgesproken. Zit zelf met zo'n schuldgevoel en dan word er gezegd dat ik dat zeker niet moet hebben maar das makkelijk gezegd. Over 3 weken hebben we ook nog een bruiloft van mijn andere zwager/schoonzus en daar sta ik dan met mijn buik en hun hebben niks meer. Maar goed met ons kleintje was alles goed,ligt met groei ook op schema en was weer fijn om het hartje te mogen horen. Heb ook weer een datum voor de lijst:14 Juli is de volgende controle bij de vk. Bedankt voor al jullie lieve reacties en tot snel weer.
hey dames goede morgen ik moet zo na ziekenhuis voor mijn maagband na een nieuwe arts!! ben toch zenuwachtig hopelijk kan hij hem vandaag leeghalen zodat ik weer wat energie krijg!!!!!!!!!!! moet er om 11 uur zijn ga zo weg!!!!!!!!:x
wendy, wat een ellende! Vind het zo erg het is dan ook zo dubbel voor jou... Pooookie, hier ook last gehad van rare menstruatie steken en prikjes onderin...groeipijn of blaasontsteking? Als het maandag niet afgelopen is dan plasje wegbrengen... Nou en dan nu mijn zusje, haar vliezen zijn vannacht gebroken dus het gaat beginnen voor dr!!! Eindelijk want ze zou morgen 41 weken zijn... Ik ben zo benieuwd naar mijn neefje.... Ik ben helemaal ril haha, ik beleef mijn eigen bevalling weer haha
Wendy, wat een vreselijke verhalen, ik word er helemaal naar van. Snap goed dat je je schuldig voelt, al is dat natuurlijk niet nodig en kan jij er niets aan doen. Dat kan je in je hoofd wel weten, maar wil niet zeggen dat je dat ook zo voelt. Sterkte voor jullie allemaal! Leuk dat er weer nieuwe (actieve) meiden bij zijn! Ik heb een heeeele drukke week gehad op mijn werk, dus geen tijd gehad om te schrijven, wel om te lezen dus ben helemaal op de hoogte van maagzuur, kussentjes, placenta's, stuitliggingen, zwangerfit en zwangerschaps APK's! Mama05: succes in het ziekenhuis. Daantje: fijn dat ook jouw 20-wekenecho goed was! Jij was de laatste van ons cluppie en ik moet zeggen dat ik het heel bijzonder en fijn vind dat niemand een vervelende 20-wekenecho heeft gehad. Voor mij vandaag ook de mijlpaal van de 100 dagen. Iedereen zegt dat het nu heel snel gaat. Ik begin meer en meer te genieten van mijn zwangerschap. Buikje is heel zichtbaar en ik voel me heerlijk. Ben trots als mensen me aanspreken over mijn zwangerschap en als mannelijke collega's voor mij op zoek gaan naar een stoel zodat ik lekker kan zitten. Moet nu weer aan het werk, kijk uit naar een weekend (zondag-maandag) met prachtig weer. Fijn weekend allemaal!!!
Het Tergooi ziekenhuis, daar ga ik ook bevallen! En Daantje denk ik ook als ze niet thuis wil bevallen.
@wendy: hoe erg! Ik kan me voorstellen dat jij je 'schuldig' voelt, al kan jij er natuurlijk niets aan doen! Maar je zou je schoonzus natuurlijk evenzeer een zorgeloze zwangerschap en mooie baby gegund hebben! Het lijkt me erg moeilijk om mee om te gaan, ik zou zelf ook niet weten wat gedaan... @mama05: en, al meer energie? @waterlelie81: leuk, een neefje! Spannend!!! Laat je weten hoe het geweest is? en de naam eventueel? @elisabethbas: ik tel ook vol verwachting af naar de laatste 100 dagen Nog 8 ! Hebben jullie al geboortekaartjes gekozen? Ik heb al enkele proefkaartjes laten versturen !
hey meiden, Hier ook weer een berichtje van mij. Hier gaat alles goed. De kleine meid laat af en toe wat van haar voelen, maar voor de rest soms nog wel rustig in de buik. We hebben gister een top dag gehad. Voor degene die het niet mee hebben gekregen, we zijn gister getrouwd. Het was een zeer geslaagde dag met alleen de belangrijkste mensen om ons heen. We hebben nu weekend en maandag gaan we nog een lekker weekje op vakantie.
Dolfijntje, gefeliciteerd met je huwelijk! Nu wennen aan een nieuwe achternaam? En in ieder geval wennen aan dat je vriend nu je man is. Klinkt mij nu nog vreemd in de oren en we zijn inmiddels een jaar getrouwd. Ik heb een paar dagen geleden proefkaartjes aangevraagd, die beginnen nu binnen te druppelen. Wel heel goed, want één kaart met felle kleuren vond ik op internet heel leuk, maar in het echt zijn de kleuren heel flets en viel hij tegen. Ons mannetje is vandaag heel druk, ik zit met één hand op mijn buik te werken. Vind het zo fijn om te voelen, kan er bijna niet vanaf blijven. Moet gelukkig veel lezen vandaag dus dan kan het ook wel.
@ Boerderijmama: Zo'n band heb ik ook al.. helaas helpt dat maar een heel klein beetje leuk dat jullie kindjes straks ook 2 jaar schelen. ik ga vanavond weer eens kijken naar een geboortekaartje, denk dat ik zelf iets wil ontwerpen maar vind het toch best duur, nog ff rondsnuffelen dus. @ Daantje: haha dat wordt wat dan als de vk dat zegt en fijn dat er geen piemeltje meer gaat groeien! super dat alles goed is! volgens mij ligt spruitje hier ook (graag) in stuit.. niet altijd hoor, maar voel t vaak op mijn bikinilijn trappelen zeg maar... weet eigenlijk niet hoe spruitje lag bij de 20 weken echo. @ Muts: Balen dat de cursus al vol zat.. hoeplijk is die andere cursus iets. @ Mama05: Wow wat goed een naam, super! hopelijk is het goed gegaan in het ziekenhuis. @ Wendy: Ik hoop dat er niets erfelijks uit de obductie naar voren komt.. nogmaals heel veel sterkte, en probeer jezelf niet schuldig te voelen. maar dat is idd makkelijker gezegd als gedaan.. @ Waterlelie: Wat spannend voor je zusje!! @ Elisabethbas: Wow ook nog maar 100 dagen.. nu gaat het idd hard, lekker genieten! @ Dolfijnjes; Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!! @ Geboortekaartjes: Hebben jullie nog tips met leuke sites?
Ja hier nog een tergooi-bevaller! Ga in augustus trouwens naar een info-avond over bevallen daar. Waterlelie, spannend! Is het de eerste voor je zus?