Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Daantje, ik ga in juli. Jammer, anders konden we afspreken. Schijnt wel heel erg druk te zijn en een beetje tegen te vallen heb ik al gehoord. Ze laten je de kamers alleen op foto's zien. Maar goed, nuttig is het vast. In september ga ik naar een info avond over borstvoeding, kan ook geen kwaad lijkt me.

Mumtobe, ik heb in mijn favorieten thuis een site met hele vrolijke kaartjes die ik zelf erg leuk vind. Zet ik vanavond op in het weekend wel even op het forum.

2. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Elisabethbas: Super thanx! heb al heel wat sites gezien maar ben nog niet echt een superkaartje tegengekomen...

3. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ohhhw Waterlelie wat spannend zeg!
    Is je neefje er al? Of is je zus nog bezig?

Dolfijnjes gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!!

4. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ben thuis en heb een heleboel geboortekaartjes binnengekregen. Die staan nu te stralen op de kast, gezellig!

Mumtobe, de site die ik bedoel is hipDesign. Of als je echt iets anders wil Stoere geboortekaartjes én meer vind je bij Rocking Cards.

Blijft natuurlijk maar net wat je smaak is. Van de honderden kaartjes die ik heb gezirn vond ik er nog geen 20 wel aardig. Gewoon bestellen, ik was positief verrast over twee kaartjes die ik net heb gekregen.

5. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Leuke sites!, maar die zijn vast te hip voor de papa hier ;) !!
    Ik zou ook het liefst een kaartje willen waar ons dochtertje ook op staat, bij een wiegje of kinderwagen of een karretje voorttrekt ofzo...
    Ik vind dat niet zo makkelijk, zeker niet omdat je dan een beetje een 'lijn' trekt, naar eventuele volgende kindjes toe... Dan moeten er al twee kindjes en een babytje opstaan, dat vind je helemaal niet meer ;)
    Diegenen met al 1 of meer kindjes, kiezen jullie een kaartje met een tekening waar de anderen ook bij op staan?

6. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    hey dames!

Ik heb ook die si belt of hoe je m ook noemt, precies die van de link.
    Hij helpt, maar neemt niet alle pijn weg :(
    Pijn wordt hier ook steeds erger, zeker nu ik het druk heb de afgelopen dagen :( ach, we moeten er maar aan wennen!

@geboortekaartjes: we weten wel wat we willen, maar ff de vraag of de drukker het voor elkaar kan krijgen.... Het is een kaartje met ENORM veel humor, wat in elk geval heel goed bij ons past :D

@wendy: heeeel veel sterkte nogmaals.... voor jou en je familie!
    @dolfijntjes: gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!
    @boerderijmama: ik heb dus al 3 kids, maar ik ga geen kaartje nemen waar alle kids op staan.... alleen 'broertje/zusje van ....., ..... en .....' ;)

Mijn buik begint steeds meer te groeien, niet normaal! Rust doet beebje goed! :D
    Vanmorgen gehoord dat mijn grote vent (hij wordt 9 in september) over is naar groep 6! Hij is ligt autistisch en ik ben zooo trots op hem dat hij toch over is!

Nu ga ik me snel klaarmaken voor de bruiloft!!!! De dienst in het gemeentehuis was super gaaf en t bruidje zag er prachtig uit!!! :D
    Er waren 22 motoren bij die hun hebben begeleid naar t markiezenhof in BoZ (waaronder vriendlief ook :D), was super gaaf!
    Tot snel!!!

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hoi :D

ik heb ook kaartjes van de site hipdesign!!!! je kan ze zelf ontwerpen thuis!!!!

Alles is goed gegaan met de bevalling. Hij was er binnen een paar persen uit :D De kamers zien er trouwens goed uit!!!! Maken jullie (elisabeth en daantje) maar geen zorgen :)
    Het is echt een lieverd om te zien! En zoooo ontzettend klein :)
    Ze blijft een nacht in het zkh omdat ze nog nabloedingen heeft gehad...maar voor de rest heeft ze een top bevalling gehad met weinig :$ pijn :$:( geef mij ook zo'n bevalling :D

Ik heb een foto vd beeb op facebook staan voor degene die vrienden zijn met mij...

Nou ik ga eff door...Emma ligt nog niet in bed enzo en ze moet nog in bad...en daarna ga ik met mijn voetjes omhoog. Ik merk dat ze wat dikker worden...

8. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Gefeliciteerd met je neefje! En wat fijn dat de bevalling goed gegaan is.

We gaan de kamers over een maand of 3 eens goed bekijken...

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Elisabethbas: Thanx voor de links, ga meteen even spieken.
    heb vanmiddag op www.babyboefjes.nl ook een proefkaartje aangevraagd en
    had op Poobies.nl zelf al iets ontworpen en daar een proefkaart van op laten sturen, die was ook
    al erg leuk!

@ Boerderijmama: Nee hier zoiezo geen plaatjes met kindjes op diertjes ofzo, vind dat niet zo leuk..
    bij onze dochter hadden we een heel romantisch kaartje met handjes en voetjes.
    het enige wat we daarin voort zetten is dat we nu weer een vierkant kaartje willen.

@ Prutsje: Hier ongeveer hetzelfde wbt mijn bekken.
    Hopelijk kan de drukker aan jullie wensen voldoen..
    je maakt me nieuwsgierig zo ;)
    Fijn zeg dat je zoon over is..
    Have fun op de bruiloft!

@ Waterlelie: GEfeliciteerd met je neefje!! wat fijn dat ze zo'n voorspoedige bevalling heeft
    gehad.

10. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    wendy heel veel sterkte wat erg!

prutsje jammer dat ik niet thuis was anders had ik even komen kijken naar de stoet motors op de markt :) veel plezier nog!

dolfijnjes gefeli met je huwelijk!

waterlelie gefeli met je neefje leuk hoor fijn dat ze zo'n goede bevalling had is het haar eerste kindje?

Nou hoop dat ik niemand vergeten ben! Is ook weer even geleden dat ik heb gereageerd mijn laptop had kuren dus vandaar!

Hier ook last van maagzuur bah! koud water of vanillevla helpen wel eens
    Ook steeds zin in lekkere dingen zo erg ik wil niet te dik worden!!! hoeveel zijn jullie nu aangekomen? ik 10 kilo bij 25 weken is dit veel??

geboortekaartje zijn we over uit we hebben zelf iets ontworpen net als bij de eerste mijn vader is drukker dus die gaat er wat moois van maken :)
    nu alleen de tekst nog we willen namelijk geen standaard versje ofzo iemand ideeen??

11. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ik zag vanochtend dat ik 7,5 kilo ben aangekomen en ben zondag 26 weken. Weet niet wat veel is, maar ik ben hier heel blij mee. Ik had verwacht enorm uit te dijen, want ik ben best gevoelig voor aankomen. Volgens mij is gemiddeld om tijdens je hele zwangerschap een kilo of 12-15 aan te komen.

Wij hebben nog niet nagedacht over de tekst op het kaartje, maar ik wil pertinent geen gedichtje. Verder zien we wel. Praktisch en feitelijk, net zoals wij, denk ik.

12. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    @kilo's, ik stond net op de weegschaal en ik ben 5,5 kilo aangekomen...2 dagen terug stond de teller voor 2 weken op 4,5...dus 1 kilo erbij :D Ik vind het ook netjes...ik let nu wel beter op want de vorige keer was ik 17 kilo aangekomen, maarja dat kwam vooral door vocht.

@geboortekaartje, ik heb een simpel kaart van 14x14cm. Hij is wit en met roze letters haar naam. Dan links binnenzijde roze achtergrond met witte tekst en rechterzijde witte achtergrond met roze tekst :D
    Ik vind het zo goed. Wel hebben we op het roze vlak een soort van grappige tekst/gedicht dat Emma nu een grote zus is etc..;)

Bij Emma had ik ook een gedicht..zelf verzonnen...vond het mooi omdat we er ook zo lang voor gevecht hebben om haar te krijgen:

Zo dankbaar
    Zo gelukkig
    Zo bijzonder

Zo mooi
    Zo van ons
    Zo een wonder

Oh Emma wil wat van me ;)

Tot later!!!

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Wapje: weet niet wat normaal is met 25 weken maar denk dat ik daar bij mijn
    dochter toen ook al wel aan zat.
    heb helaas geen inspiratie voor je qua gedichtje..

@ Elisabethbas: Volgens mij is 7,5 kilo heel netjes hoor..

@ Waterlelie: Mooi gedichtje!

@ Kilo's: hier toevallig gister gewogen en ben 5 kilo aangekomen op
    mijn werkelijke startgewicht.. ben in het begin wel zo'n 3 kilo afgevallen eerst.
    hopelijk ga ik niet weer richting 25 kilo aankomen..

14. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    @geboortekaartje,Wij willen ook geen gedichtje in de stijl van: Mij wacht een grote klus want ik ben grote zus.
    Nu hadden we er wel een paar maar die vond ik door de omstandigheden helemaal niet gepast meer.
    Zag gister in de krant een mooi gedichtje en denk dat dat hem word:
    Een liefde
    voor 't leven
    is opnieuw
    aan ons gegeven.

Het kaartje bestellen wij hier bij de drukker en komt waarschijnlijk van Familycards of Buromac.
    Een beetje in deze stijl:
    97.268 Geboortekaartje, broertje of zusje kijken om de deur. 50.079 - Geboortekaartjes.FamilyCards.nl

Al vind ik de geboorte tshirtjes ook heel leuk maar is ons wat te duur.
    We rekenen op zo'n 80 kaartjes en ze kosten 2,60 per stuk exl drukkosten.

@gewicht,ik ben van de week bij de vk weer gewogen en ben in totaal nu 8kilo aangekomen.
    Dat was wat ik bij de eerste in totaal ben aangekomen.
    Moet wel zeggen toen werkte ik nog full time en was ik meer in beweging.
    Ook snoepte ik toen nu niet zoveel als nu.
    Dus toch maar even op gaan letten nu.

Straks even naar Babydump,kijken voor de maxi cosi.
    Bij de eerste hebben wij hem geleend van vrienden en die wilden hem terug omdat zij nu ook zwanger is.
    We twijfelen tussen de Maxi Cosi Cabriofix of de Pebble.
    Op internet zien we weinig verschil behalve de prijs dus toch maar even in het echt bekijken.

Mocht ik jullie niet meer spreken fijn weekend allemaal.

15. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Hey lady''s,
    Ik ben back in town!!! We hebben 2 heerlijke weken gehad in Frankrijk! Vandaag dus weer terug in het regenachtige Nedeland.
    Vnvd feest van mn ouders zijn 30jr getrouwd! Gezellig!
    En verder veel wasjes draaien.....

Dolfijntjes-> gefeliciteerd met je huwelijk!!!!! En geniet van je weekje vakantie en natuurlijk van elkaar.

Wendy-> Heel veel sterkte toegewenst, kreeg er kippenvel van, echt een vreselijk senario....Nogmaals sterkte!

Ik ga me de komende weken ook maar eens verdiepen in babykaartjes, een gedichtje hebben we al!

Verder heb ik als ik ver/flink doorwandel echt enorme bandenpijn. Moet dan echt ff stil gaan staan en op adem komen.

Boerderij mama, nu al bedrust! Respect hoor dat je de dagen zo doorkomt, je hebt waarschijnlijk weinig keus, maar vind het toch knap!

Fijne dag allemaal...

16. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey meiden,
    Wat de kilo's betreft valt het bij mij nog mee. Ik ben vanaf m'n start gewicht nog maar 4 kilo aangekomen (gewogen rond de 23 wkn). Echt lekker. Maar heb ook een bescheiden buikje vind ik zelf.

Maar wie weet schiet het er straks enorm aan. Ga er niet vanuit, maar ja je weet het maar nooit. Ben trouwens voordat ik zwanger raakte al dikke 8 kilo kwijt geraakt.

Wat kaartjes betreft. Heb nog niet echt gekeken naar kaartjes. Ik denk dat ik rond de 30 weken een aantal boeken bij drukkers uit de buurt weg ga halen. Zal binnenkort nog naar een vriendin die al druk aan het uitzoeken is dus wie weet vind ik dan wel iets.

@Elisabethbas, Moet inderdaad wennen aan de achternaam, hij is namelijk een keer zo lang geworden. En om over je man te praten is ook nog wat raar. Maar dat zal vast wel wennen.

@waterlellie, Maar lekker genieten van je neefje. Ben zelf gister bij de buurvrouw geweest die 2 weken terug een kleine meid hebben gekregen. Mocht haar ook ff vast houden. Wel erg raar om dan te denken dat we zelf over een paar weken hier ook een kleine hebben.

@Wendy, ik heb zelf de cabriofix. Deze leek me erg praktisch toe en we gaan ook nog kijken voor een familyfix. Maar beide maxi cosi's kunnen hierop. Heb hem zelf 2e hands gekocht. Hij zag er nog super uit.

@Sandra, Welkom weer terug in town. Ik hoop dat je een mooie vakantie hebt gehad. Je treft het verder wel, want ze hebben het over dat het volgende week weer super weer wordt. Dus wie weet kun je dan het vakantiegevoel voort zetten.

17. Muts76

Muts76 Actief lid

21 mrt 2011
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dolfijnjes: gefeliciteerd met je huwelijk!! Hoop dat jullie het leuk hebben gehad :)

@Waterlelie: gefeliciteerd met je neefje. Wat fijn, zo'n makkelijke bevalling, ik hoop dat dat ons allemaal ook te wachten staat :)

Wat aankomen betreft lig ik volgens mij wel voor op jullie allemaal, ben nu tussen de 8 en 9 kilo aangekomen. Het varieert nogal dus ik denk dat een deel vocht is. Ik snoep niet meer dan voor mijn zwangerschap, eet wel wat meer maar vooral gezonde dingen. Ach ja, de verloskundige zei dat het sowieso heel erg verschilt van vrouw tot vrouw, en dat ik niet enorm boven het gemiddelde lig zo dus ik maak me er ook niet druk om.

Ons kindje lag de hele tijd in stuit maar vannacht was het heel druk in mijn buik en vandaag voel ik opeens ook dingen rechtsboven dus misschien is het wel gedraaid nu.

18. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    heb vandaag ook al wat proefdrukken van geboorte kaartjes binnen gehad deze zijn via www.cardxl.nl wij houden ook van humoristische kaarten dat past ook echt bij ons.

Wat betreft aankomen ben ik nu 5,5 kilo aangekomen vind best netjes eens zien wat er nog bij gaat komen.

Vandaag weer druk bezig geweest met het leeg halen van de babykamer zodat aanstaande woensdag de babymeubels erin kunnen.

19. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Waterlelie gefeli met je neefje!!! :D
    Fijn dat alles goed is gegaan met de bevalling.

Sandra welkom terug van de vakantie!
    Vast wel weer wennen, van Frankrijk weer terug in ons koude kikkerlandje.
    Maar 't schijnt aankomende week erg zomers weer te worden!

20. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Bijna op pagina 2... Gaan zo weer aan de klus. Hebben gisteren inkopen gedaan dus kunnen los. Jammer van het mooie weer, maar daar gaan we morgen van genieten!

Deel Deze Pagina