Het ziet er nu lekker uit in Amsterdam Oost dus de rest zal ook nog wel even droog blijven. Snel gaan fietsen waterlelie. Ga de foto's even bekijken.
@ Wherona tja wat ik doe om de dag door te komen? Beetje rommelen in huis, huishouden, beetje computeren... Zit pas sinds een paar dagen thuis dus nu kom ik de dag nog wel door, maar dat word over een week of 2 wel anders... Pfff... @ Princess jeetje lekker handig van de dokter. Hij wist toch dat je zwanger was? Heb helaas geen tips voor je... @ Prutsje hihi leuk he al die leuke kleertje shoppen 't Is hier tegen de eerder voorspelling in ook droog en zonnig. Misschien straks nog even de stad in. Had een brief gekregen dat ik de felicitas doos kan ophalen, dus dat maar ff doen!
Ja het werd uiteindelijk super weer voor een ochtendje kinderboerderij. Alleen is Emma van haar fietsje gevallen...vol op haar hoofd Ik zag het gebeuren en het leek net alsof ze een vallende dominosteen was Schaafwond op haar voorhoofd (gelukkig zit er haar voor), schaafwond op haar neus en een bloedende tong en lip Zo zielig. Heb verteld aan de mensen van de farm en hup het onding ging gelijk de container in. Ze is nu weer rustig en gaart straks naar bed. kan ik ook gelijk even met mijn voetjes omhoog....ik heb helaas last van vocht...ik ben benieuwd hoe ik de zomer door kom
Och arme Emma! Vocht in de voeten en benen heb ik ook enorm... En ik vraag me dus ook al weken hetzelfde af; Hoe ga ik in godsnaam de zomer doorkomen als mijn enkels nou al telkens op knappen staan... Nou ja, we slaan ons er wel doorheen!
@Poookie misschien kun je een leuke hobby zoeken knutselen voor die kleine straks kleertjes breien of naaien misschien @waterlelie arm kind zal wel flink zijn geschrokken. En jij al zo een last van vocht vasthouden blegh is ook niet leuk En Poookie ook al zo een last van vocht vasthouden pfff hoop dat het mee zal vallen de zomer hitte Hier (Amsterdam Noord) heeft het net geregend nu wel weer droog en aan het opklaren maar vindt het erg benauwd
Echo 7 juli: Karine (pretecho) 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo 2 aug: Prutsje (pretecho) 3 aug: mama0509 (groei echo) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 12 juli: Elisabethbas 14 juli: linda0509, wendyw80 18 juli: Wherona 19 juli: Daanquinty 25 juli: Karine 27 juli: Mumtobe 28 juli: Daantje2011 1 aug: waterlelie81 4 aug: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Wherona - 30 jaar - Zandvoort Meisjes: 10 Jongens: 9 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2
ik lees wel mee maar ben druk aan het zoeken naar een duowagen.. valt niet mee moet ik zeggen mijn meisje is vrij breed waardoor een hoop duowagens (de zitting) te smal zijn ben nu aan het kijken voor een urban jungle of een easywalker maar daar vragen ze ook nog de hoofdprijs voor op marktplaats..
Urban Jungle is wel een super wagen hoor!!!! Hier ook al last van vocht.... had ik bij de vorige zwangerschappen ook. En ik heb gewoon geen energie.... Niet die moeheid van het begin, maar gewoon futloos..... Heb geen bericht gehad van het bloedprikken, dus zal wel goed zijn! Hier redelijk weer geweest, 3 flinke regenbuien tussen de zon door Waterlelie: tis zonde voor je dochter, hier is mijn zoon zondag weer gevallen bij zn papa, naar de hap geweest en weer eens geplakt... :S (op mn hyves staan trouwens nog fotos van de voor laatste keer dattie naar de hap moest.... toen moest ie zelfs gehecht worden!) Vanmorgen werd ik wakker met pijnlijke ribben aan de rechterkant... nu gaat het wel weer. Maar kon niet in mijn bed blijven liggen van de pijn Tjonge, zwanger zijn is soms best zwaar!!! Wij hebben nu ook een goede offerte gekregen voor ons geboorte kaartje! 217 euro voor 100kaartjes gedrukt en al met enveloppen. Wel maatwerk, dus ik vond het erg netjes qua prijs! (bij een grotere drukkerij kost het bijna 400!!!!) Hier zijn de laatste schooldagen aangebroken voor de twins....wat zal ik blij zijn als we volgende week gewoon eens kunnen blijven liggen in bed!!!!
@mum-to-be: ik ga na de bevalling ook voor een duowagen kijken, laat zeker weten wat jullie gekozen hebben! Ik zoek ook een wagen waar één nestje op kan en één zitje, maar die zijn vaak nog duur 2dehands heb ik ook al gemerkt... Hier alles stabiel, vrijdag weet ik meer over de lengte van mijn verblijf. Dan overleggen de gyns samen en moeten ze een consensus bereiken, terwijl ik hier elke dag een andere gyn krijg die iets anders zegt de ene zegt "zéker tot de bevalling", de andere geeft me een sprankeltje hoop dat ik toch nog naar huis zou mogen, wanneer weet ik niet... Dat is het vervelendste nog! Dat je niet kan aftellen, alleen de weken (dagen) tellen gelukkig wel op. Suikertest en bloed was goed, ze hebben wel bacteriën in mijn urine gevonden, dus weer blaasontsteking op komst ...
poeh heftige aflevering babyboom weer... ik heb zelf vorig jaar ook een miskraam gehad... ik vind het zo zielig voor marianne en alex maar ik heb ook heel hard moeten lachen om de test van nancy en ilse, super herkenbaar
Ja was idd weer even niet leuk he?? Ik heb gelukkig nooit een miskraam gehad, maar collega's van mij wel. Ik wens dat niemand toe!! Jammer dat t al bijna klaar is, ik kan elke week wel kijken tijdens mijn zwangerschap
Ja wat was het weer heftig zeg!!! Ik vind het nog steeds zo ontroerend voor het kindje Lucas...ik vind de moeder ook zo lief en rustig overkomen. En ja de test van die twee dames, echt lachen en zooooooo herkenbaar!!!! Over 2 weken komt er weer een aflevering toch?
oh ik dacht volgende week die laatste aflevering in Kameroen! Zal wel zien... Ja, van Lucas vind ik ook zooo zielig... ben benieuwd hoe dat verder zal gaan... Mn beeb is zoooo bewegelijk in mijn buik.... als ik een beetje 'ingezakt' zit dan schopt pruts keihard tegen mijn ribben! En bedankt Toch geniet ik er echt elke keer van... als ik slecht slaap en even wakker lig en ik voel de bewegingen van beeb, zelfs dan geniet ik!!!! Ik kan me ook nog herinneren dat ik de nachtvoedingen in het begin ook nooit erg vond, want dan kon ik weer even naar mijn kids kijken.... wat een genot!
@boerderijmama ben je nu echt de hele tijd in het ziekenhuis/op bed, hoe kom je de tijd door? @kinderwagen ik vind kinderwagens ook nog erg duur tweedehands... nog vaak bijna de helft van de nieuwprijs als ze nog goed zijn... ik kijk ook voor een ledikantje en een box en een babyfoon en een bedhemeltje dus ik ben aardig druk met marktplaats! we gaan denk ik voor de maxi cosi mura 4 of de mutsy 4rider @dat herken ik wel van die bewegingen als je ingezakt zit, haha, ik geniet ook erg van de schopjes, ik zie nou ook steeds vaker mijn vaak bewegen en mijn navel gaat al aardig naar buiten, ook een raar gezicht....
@hannes, hier ook al een navel die naar buiten komt.... zo gek! Wij hebben trouwens een mura4 in tango red gekocht via marktplaats, helemaal compleet, ook met parasol, voetenzak,wagenbak enz. Voor 300euro! Heb alle grote dingen op marktplaats gekocht.... had alles voor minder dan 1000 euro! I luv it
Ik ben nu al benieuwd naar alle kinderkamers en geboortekaartjes, fotooooo's! Wij gaan het geboortekaartje zelf maken, met de voorkant van een boekje van Rie Cramer (lekker ouderwets, we hebben ook een ouderwetse naam )
@ kinderwagen: Die hebben wij nog van Ryano en kan onze tweede zoon makkelijk nog gebruiken... Her en der wat wisselingen en verandering van lakentjes enzo, maar verder weinig aanschaf nu meer @ buik: Ik heb het inderdaad ook zo heerlijk met een ingezakt moment!! Alleen schopt onze ukkepuk naar beneden @ navel: Die staat bij mij nog "gewoon"... Dat wil zeggen: een hele grote kuil Hahahaha Vandaag lekker gaan genieten van de kleine man in m'n buik met de pretecho... Ben benieuwd hoe deze ukkepuk er uit ziet Fijne dag allemaal, ik kom vanavond nog even melden