Mooie naam Ryano ik had deze ook op mijn lijstje staan aantal jaat geleden toen ging een kameraad bij een bedrijf werken en je raad het al Ryano!!! maar vind hem nog steeds mooi!!!!!!!!!!!
Karine wat leuk! Ik wist niet dat ze ook haartjes konden zien op de echo. Baby's met veel haar zijn cool! Ik heb bij ruim 25 weken de pretecho, ben ook erg benieuwd naar ons meisje. Gister zoektocht naar een nieuwe auto gestart. Heb nu een 3 deurs en ga naar een 5 deurs, lijkt me veel handiger. Maxi cosi achterin zetten zonder achterdeur vind ik persoonlijk erg irritant.
Echo 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo 2 aug: Prutsje (pretecho) 3 aug: linda0509 (groei echo) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 12 juli: Elisabethbas 14 juli: linda0509, wendyw80 18 juli: Wherona, Dolfijnjes 19 juli: Daanquinty 25 juli: Karine 27 juli: Mumtobe 28 juli: Daantje2011 1 aug: waterlelie81 4 aug: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 3 oktober 2011: sunshine13 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen), slurpieburpie 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Wherona - 30 jaar - Zandvoort Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Meisjes: 10 Jongens: 9 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 wapje, wanneer heb jij je pretecho??? dan kan ik die erbij zetten. Karine, cool zeg veel haar! En dat alles goed uit zag! Bij mij zeiden ze dat Emma ook veel haar zou hebben nou....echt niet...zat er bijna niks op...
Goedemorgen dames ben Wendy en lees al geruime tijd mee. Ben 1 oktober uitgerekend maar moet misschien eerder ingeleid worden vanwege zw.suiker. @Sandra ik zou me nog niet te druk maken of je zw.suiker heb. Want mij is verteld als je op 8.0 zit of hoger dat er dan van zwangerschapssuiker wordt gesproken. Bij mij mag ie anderhalf uur na het eten niet hoger zitten dan 6.7. En nuchter niet hoger dan 5.3. Dus ik vind jou waarde nog netjes. Bij mij groeit beeb naar gemiddeld. Dus niet te groot en niet te klein. Mijn baarmoeder is wel wat groter. Loop ook iets van 2 weken voor. Maar komt omdat ik veel vruchtwater heb. Mag maandag weer voor een echo bij de gyn. Dan willen ze het hartje nog een keer goed controleren omdat ze vermoeden dat ik al suiker had voor de zwangerschap. Wens je veel sterkte en hopelijk valt het allemaal mee. Voor alle andere dames heel veel suc6 en sterkte en geniet van al dat getrappel.
Karine wat gaaf zeg!!!! Khoop ook dat ons beebje veel haar heeft z'on mooie zwarte bos, had ik ook.... Maar mn mannetje is hartstikke blond en die kwam zonder haar tevoorschijn. We gaan het dus zien. Wendy thanks voor je reactie, stelt me toch gerust. Ik wacht dinsdag rustig af en dan zien we wel weer. Ik had tot dusver echt nog nooit 1 kwaaltje gehad, op iets rugpijn na en dan ineens dit, dat valt dan zo rauw op je dak... Jij succes maandag. Groetjes
He meiden, Ik ben weer terug van vakantie. Het gaat altijd veel te snel. Maandag weer werken... bleh nu al geen zin in. Maargoed, nog een weekend tegoed. Hier nog nieuwtjes in de tussentijd?
Zit in de ardennen met mijn schoonfamilie. Lekker een weekend in een leuk huisje. Hebben vanochtend een flinke wandeling gemaakt, van een km of 10. Dacht nooit dat ik dat nog zou kunnen, maar het ging geweldig. Gelukkig een wandeling zonder grote hoogteverschillen en het was heerlijk om weer even lekker te bewegen. Doe ik veel te weinig momenteel. Nu wel lekker duf met de ipad op de bank voor de brandende houtkachel, heerlijk. Sandra, succes, kan me voorstellen dat je schrikt, maar wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Boerderijmama, hopelijk mag je snel naar huis. Dan kan je je ten minste een beetje met de voorbereidingen bemoeien. Maar belangrijkste is dat je kindje gezond is en niet te vroeg geboren wordt.
Lindada, welcome back! Waar hebben jullie ook al weer vakantie gevierd? Hè bah! Maandag weer werken...ze zouden je verplicht nog een weekje extra vakantie moeten geven elisabethbas, zo dat klinkt gezellig Heerlijk wandelen en nu relaxen voor het kacheltje. Enjoy!!!! Ik ga nu in bad! Heb mijn voetjes veel hoog gehouden maar toch voelen ze moe aan...even rusten dus... Emma was vandaag heel onrustig en chagrijnig... Trouwens over dat gesproken, ze doet ALTIJD raar en chaggie als ik haar s middags uit bed wil halen...nooit lachen of vrolijk...nee alleen maar mopperen en huilen, ik word daar ook niet vrolijk van. Wat doe ik verkeerd????
Dat was inderdaad heel leuk om te horen dat hij nu al zoveel haar heeft Ik ben benieuwd of dat ook echt zo is bij de geboorte, net als Ryano @ Lindada: Welkom terug! @ Elisabethbas: Geniet ervan! @ Wendy: Welkom hier... Leuk dat je mee komt kletsen! Ik nu lekker op de bank met de pootjes omhoog Fijne avond. X
Hey allemaal! Welkom wendy! Merk je verder veel van je suiker???? Ik ben ook geprikt, maar ben nog niet gebeld door de dokter, dus zal wel niks zijn Heerlijk al die mensen die op vakantie zijn/zijn geweest! Ik krijg ook 'de kriebels', maar wij gaan niet meer nu. Mijn kinderen hebben nu wel vakantie sinds vandaag, dus heerlijk 6wk lang niet te vroeg uit bed!!! Vandaag naar de drukker geweest ivm het geboorte kaartje, hij wil ons 'maatwerk' gaan drukken voor een hele redelijke prijs! Maar wij moeten dan nog wel na de geboorte een goede foto aanleveren, lukt dit niet moeten we een ander kaartje kiezen, dus boeken mee naar huis....maar pffff ik vind het wel moeilijk hoor! We moeten gewoon zorgen dat ONS kaartje lukt! Als ik ben bevallen plaats ik een foto hoor, vind het zooo leuk Verder alles goed, slaap slecht.... maar goed, mijn moeder is er dus die helpt enorm mee!!! Woensdag kamertje laminaat leggen en dan kunnen de meubels erin!!!!
waterlelie 13 juli heb ik de pretecho en mijn zoontje vind het ook nooit leuk om wakker gemaakt te worden haha maar ik ook niet! Dan ben ik ook echt sjago als ze me wakker maken vandaag naar de vk geweest voor controle was 10 min te laat en mevrouw had haar jas al aangetrokken en wilde weggaan!!! Dus ik was net optijd! Alles was goed volgend de vk heeft onze beeb het prima naar r zin maar ze kon nog niet voelen hoe het precies lag ik dacht dat dat met 27 weken wel al kon? Maar goed wie weet zien we wat op de pretecho volgende week! elisabethbas knap zeg dat je zover kunt lopen! Ben vanmorgen wel naar de sportschool geweest maar als ik ver loop krijg ik mega steken onderin mn buik! geniet lekker daar!
Als eerste fijn weekend voor iedereen. Boerderijmama, hoop echt voor je dat je nog even naar huis mag. Geboortekaartjes, lees dat een aantal er al uit zijn. Ik heb boeken thuis maar vind het helemaal niks. En heb zelf ook geen goed idee. Hopelijk kom ik snel wat leuks tegen. En de pretecho, heb er ook zo veel zin in. Hier nog 2 weken wachten. Mag ik een foto zien van de pretecho 's die al geweest zijn?
Echo 11 juli: Poookie (pretecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 13 juli: wapje (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo 2 aug: Prutsje (pretecho) 3 aug: linda0509 (groei echo) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 12 juli: Elisabethbas 14 juli: linda0509, wendyw80 18 juli: Wherona, Dolfijnjes 19 juli: Daanquinty 25 juli: Karine 27 juli: Mumtobe 28 juli: Daantje2011 1 aug: waterlelie81 4 aug: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Wherona - 30 jaar - Zandvoort Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Meisjes: 10 Jongens: 9 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 wapje, je afspraak staat erbij!! princess, ik wil je wel een foto mailen van mijn vorige pretecho in 2009. Kan het niet zo openbaar doen vanwege de naam bovenin de foto..
@boerderijmama hier misschien iets wat je leuk vindt om te haken? Een vriendin van mij maakt een mobiel voor ons met deze figuurtjes, ik vind ze geweldig. Vooral het uiltje, maar ook aapjes, en de egel Allemaal eigenlijk haha, helemaal een rage trouwens op dit moment, de hobbywinkel had allerlei boekjes, misschien ook wel babykleertjes, dat zou ik ook leuk vinden. Als ik verlof heb, wil ik ook graag handwerken. Bekijk bijlage 165628
@hannes: ja, lijkt me erg leuk!! Ik ga eerst wat basis leren via youtube ofzo en dan kan ik me echt op leuke projectjes storten (eerst nog iemand naar de winkel sturen voor wat leuk katoengaren ) @waterlelie: wanneer slaapt jouw dochtertje? MIjn dochter (26/6/09) slaapt enkel in de namiddag, van 13u30 (ongev) tot 16u - 16u30. Als ze uit zichzelf wakker wordt (en uitgeslapen is dus), dan is ze erg goedgezind! Als ze van iets/iemand wakker schrikt, nou... dan wil je er niet bij zijn ! Bedankt voor jullie steun allemaal! Helaas heb ik te horen gekregen dat ik nog zeker tot 28w hier moet blijven, dat is nog 2 weekjes . Ze hebben echt schrik dat het terug begint te bloeden en willen me goed opvolgen... Hopelijk blijft alles nu stabiel, dan evalueren ze me terug binnen 2 weken en misschien mag ik dan naar huis... Ik mag wel met m'n ventje eens gaan wandelen in de rolstoel, dus ik hoop morgen wat verse buitenlucht te kunnen gaan opsnuiven, héérlijk lijkt me ! Als je niets mag/kan, ben je snel tevreden hoor!! Ik laat zelf geen pretecho's doen, maar het lijkt me wel erg fijn! Ik krijg natuurlijk nu vaak een tussentijdse controle-echo, dus ik kan ons prutske ook vaak zien Vanmorgen nog, en hij/zij weegt al 1kg! Flink hé!! Ik ben wel fier dat hij/zij het zo goed doet, dat is genoeg reden om zelf ook nog wel een tijdje vol te houden! Ik tel af....
@ Prutsje: Hahaha... Sorry!! En je moet nog zo lang wachten tot de pretecho... Maar het is echt super om te zien! @ Wapje: Maar goed dat je nog net op tijd was dan... En fijn dat alles goed is @ Princess: Je komt vanzelf "het" geboortekaartje tegen!! Wij hebben nu een totaal ander kaartje dan bij onze eerste zoon, al zitten er (als je goed kijkt en het weet) wel een paar overeenkomsten in Gewoon blijven zoeken, ook (vooral) op internet... @ Hannes: Wat schattig als mobiel!!! @ Boerderijmama: Nog 2 weken blijven liggen... Hmmm.. Ik hoop dat je even met je man naar buiten mag. Lijkt me inderdaad heerlijk als je al die tijd verplicht in het (ziekenhuis)bed moet blijven... Fijn dat je zo vaak naar jullie prutske kunt kijken HEERLIJK!! En natuurlijk top dat hij/zij het zo goed doet!
hannes, dat ziet er super leuk uit! Vind ook alles wel leuk Lief van je vriendin dat ze voor jullie gaat maken! ben benieuwd naar het resultaat. boerderijmama, jeetje nog 2 weken in het ziekenhuis. Maarja, alles voor de kleine hè. Wel fijn dat je even naar buiten mag en wie weet blijft het allemaal wel stabiel en mag je daarna naar huis. @middagslaapje, ja Emma slaapt ook 1x per dag. Ik leg haar om 13:00 uur/13:30 uur op bed maar dan hoor ik haar nog zeker 3 kwartier kletsen en doen daarna is het gelukkig stil maarja, dan zijn we zo weer een tijd verder. Wil haar dan ook rond 15:30 uur/16:00 uur uit bed hebben aangezien ze om half 8 gaat slapen in de avond. als ik naar boven loop lijkt ze wakker maar dan begint ze toch raar te doen enzo. Weet niet wat ik moet doen
Echo 11 juli: Poookie (pretecho), Wendy3010 (groeiecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 13 juli: wapje (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 28 juli: mama05 (groei echo 2 aug: Prutsje (pretecho) 3 aug: linda0509 (groei echo) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 12 juli: Elisabethbas 14 juli: linda0509, wendyw80 18 juli: Wherona, Dolfijnjes 19 juli: Daanquinty 25 juli: Karine 27 juli: Mumtobe 28 juli: Daantje2011 1 aug: waterlelie81 4 aug: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Wherona - 30 jaar - Zandvoort Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Heb mezelf erbij gezet en wat meer blauw toe gevoegd.