liggen liggen liggen daantje!! het zal waarschijnlijk een bloedvaatje zijn dat gesprongen is, was het een hevige bloeding? rood bloed? je mag me ook pb'en hoor, heb al 6 maand ervaring met zwangerschapsbloedingen een inwendig onderzoek zou ik nog even afhouden als het kan, daarmee kan je ook bloedvaten raken. hangt natuurlijk ook allemaal van de positie van de placenta af! Veel sterkte!
Ohw Daantje wat erg... Ik wens je veel sterkte, hopelijk besluit de beeb om nog een poos te blijven zitten! Maak je vooral niet te druk (makkelijker gezegd dan gedaan) en blijf lekker liggen meid. Ik lees hier over meiden die moe zijn, chaggo, etc. Ik heb er ook last van... Erg humeurig, moe, maar slaap enorm slecht. M'n huis is een bende, maar door de moeheid heb ik ook helemaal geen puf om te poetsen. Vanmorgen was het ook weer kwart voor 6 dat ik wakker was... Wat nou vakantie, haha. Verder zijn we goed op weg met de babykamer, schiet mooi op. Naam zijn we nog niet over uit, maar het geboortekaartje al wel. Ik las iemand over de beeb die in dr ribben schopt... Pff die van mij zit nog steeds telkens net iets hoger dan m'n schaambot te schoppen. Soms nog wat hoger, of verder opzij, maar hoger dan de navel zeker niet. Hij ligt ook errug laag voor mijn gevoel... En ik heb 't idee dat ie veel tegen m'n blaas aan schopt/duwt. Vanavond 3D echo!!! Zo spannend Ik zal snel de foto's plaatsen als ik weer thuis ben. Fijne dag dames!
Hoi Allemaal... Zo hier zit het weekend er weer op. flink geklust in huis en schoongemaakt. Nog wel veel last van de ribben maar het wordt wat beter. Daantje: BAH... schikken zeg. inderdaad rustig aan doen. Pookie: 3d echo... spannend, heel veel plezier!!! En voor de dames die chagerijnig en moe zijn, hier ook op beppalde momenten. Gewoon ook goed de tijd voor jezelf nemen af en toe. Als ik verder nog dingen ben vergeten... sorry!!! moet weer aan het werk. begint nu wel teveel te worden hoor 5 dagen. helemaal als het nog maar maandag is... haha!! nog 3 weken en dan heb ik 1 week vrij.
SCHRIK! Lieve daantje, wat mega vervelend Je zei al eerder dat je rond deze periode je zorgen maakt vanwege je vriendin... Lieverd, probeer toch rustig te blijven hoe moeilijk het ook is. Je had toch al eerder ook last van enkele bloedingen? Waarschijnlijk hoort het helaas bij je zwangerschap en ik snap dat het voor veel stress zorgt! Hou het goed in de gaten hoor en desnoods meld je je ziek!!!! Sterkte en hou ons op de hoogte! Pookie, meis...vandaag ga jij je beebje zien!!!!! Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en laat ons weten hoe en wat. Ik mag morgenochtend Ik ga weer aan het huishouden beginnen....pffff Wil het toch netjes achterlaten als we weg zijn....
jeetje daantje dat is schrikken...hoe is het nu?? Over dat niet lekker voelen...ik heb goede dagen maar idd ook dagen dat ik denk van bleghhh laat maar maar de hele dag in me bed liggen zonder iemand om me heen...maar denk dat dat er wel een beetje bij hoort hoor...maar overgeven heb ik hier gelukkig geen last van..hopelijk wordt dat snel beter. ik zit inmiddels ook onder de 100 dagen yeahhhh...en dan te bedenken dat je op 256 dagen begon ofzo
Ik check heel even snel in, zitten midden in een (interne) verhuizing om de kinderkamer leeg te krijgen. Daantje, hou je rustig! Hopelijk is het niets en kom je deze weken goed door. Maar onbezorgd genieten is je niet echt gegund lijkt wel. Heel veel sterkte en laat snel (mag kort) van je horen hoe het gaat. We leven met je mee.
ow die trappelzak, die gaat mijn moeder hier voor mij breien ik had 'm ook uit de knippie en die zat in de zwanger doos van de etos. @ Prutsje: Wat leuk voor jullie vrienden zeg en nog even samen zwanger dus! idd gek langer als een half jaar zwanger, hier bijna hihi @ Waterlelie: Wat sneu dat je meisje zo'n last heeft van haar kiezen.. hier net de hoektandjes boven door, en onder nog niet, dus laatste kiesjes zullen nog wl even duren. @ Daantje; he gets wat schrikken zeg hopelijk valt het allemaal mee en is het gewoon een adertje of zoiets. kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! @ Pookie: wat leuk vanavond de echo.. geniet ervan! @ Princess: Zwaar he dat werken hopelijk is de week weer snel voorbij! @ Daanquinty: ja het gaat opschieten nu.. @ Elisabethbas: Succes met "verhuizen"
@Daantje meid doe rustig aan en probeer je niet al te druk te maken hoe moeilijk ook. Druk maken heeft ook effect op je baby. Hopelijk valt het allemaal mee @Poookie ow wat leuk meid vanavond de pretecho heel veel plezier Ik moet nog een weekie wachten en dan mogen wij ook weer die kleine zien met de pretecho Goh als ik jullie kwalen zo lees dan mag ik toch wel van geluk spreken ik heb (bijna) nergens echt last van. Hier nog 3 weken werken en dan ook lekker vakantie en dan lekker verder met de babykamer, lekker op ons gemak.
Hoi meiden, Bedankt voor jullie berichtjes. Bloeding is weer gestopt en ben ook gezien door de vk. Hartje geluisterd en geen aanwijsbare reden kunnen vinden. Kan een keer gebeuren, maar volgende keer word ik doorverwezen naar de gyn. Laten we hopen dat er geen volgende keer komt. Volgende keer kom ik weer met gezellige nieuwtjes!
Gelukkig maar Daantje hopelijk ben je zelf nu ook weer wat gerust gesteld. En we gaan er gewoon vanuit dat dit eenmalig was en dat er gewoon een adertje was gesprongen.
Hoi dames, Even bij gelezen er was een hoop bij geschreven. @Boerderijmama ben al wel aan het kijken naar namen maar heb nog niet echt een naam waar ik van zeg dat gaat het worden. Ik heb wol van Phildar gebruikt. Die is ook heel zacht. Maar wel aardig aan de prijs. Maar ben ook niet goed in breien een keer al een steek laten vallen. En had op een gegeven moment een steek te veel op mijn naald en toen heb ik een steek geminderd alleen wel midden in het werk met mijn stomme kop. En zie je dus op een paar plekken een gaatje zitten. Kwam er te laat achter maar vind het te veel werk om alles er weer uit te gaan halen. @Muts76 dat is schrikken hopelijk valt het allemaal mee. Gelukkig voel je de kleine nog wel. @Daantje voor jou ook schrikken. Fijn dat het bloeden weer is gestopt. Hopelijk blijft het hier ook bij. Vandaag groeiecho gehad alles goed. Ze wou ook het hartje na kijken maar junior lag net niet goed genoeg om te kunnen zien. Hartje zat nl precies achter mijn navel verstopt. Dus over 2 weken weer een echo. Hier veel last van vocht. Vandaag laten prikken op het helppsyndroom en urine op eiwitten laten testen maar was allebei goed. Dus waarom ik dan zoveel vocht vast hou is een raadsel. Want te zout eten heb ik toch al nooit gedaan. Vanavond maar lekker met de benen omhoog op de bank zitten.
Echo 11 juli: Poookie (pretecho), Wendy3010 (groeiecho) 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 13 juli: wapje (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 26 juli: Wendy3010 (groei echo) 28 juli: mama05 (groei echo 2 aug: Prutsje (pretecho) 3 aug: linda0509 (groei echo) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 12 juli: Elisabethbas 14 juli: linda0509, wendyw80 18 juli: Wherona, Dolfijnjes 19 juli: Daanquinty 25 juli: Karine 27 juli: Mumtobe 28 juli: Daantje2011 1 aug: waterlelie81 4 aug: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Wherona - 30 jaar - Zandvoort Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Zo volgende echo erbij op gezet. @Poookie veel plezier vanavond met de pretecho.
wendy, het klinkt heel gek maar dan moet je juist MEER water drinken omdat je lijf door een tekort heel zuinig gaat doen en het dan opslaat in je lijf
Daantje, hopelijk ben je gerustgesteld. Maar luister naar je lijf en doe rustig aan! Wij zijn erg opgeschoten gisteren. Gelukkig waren mijn schoonouders er om te helpen sjouwen, want mij lukt dat echt niet meer. Ben maar met kannen drinken en lekkere broodjes in de weer geweest, om me toch een beetje nuttig te maken. Zometeen naar de vlos voor de reguliere controle. Ik kan gelukkig thuis inloggen op mijn werk, dan kan ik hier beginnen, dan naar de vlos (bijna bij mij in de straat) en dan doorfietsen naar mijn werk. Handig! Moet nu om de drie weken voor controle. Wel lekker dat het vaker is dan in het begin. Fijn om in de gaten gehouden te worden.
Echo 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 13 juli: wapje (pretecho) 21 juli: Wherona (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 26 juli: Wendy3010 (groei echo) 28 juli: mama05 (groei echo 2 aug: Prutsje (pretecho) 3 aug: linda0509 (groei echo) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 12 juli: Elisabethbas 14 juli: linda0509, wendyw80 18 juli: Wherona, Dolfijnjes 19 juli: Daanquinty 25 juli: Karine 27 juli: Mumtobe 28 juli: Daantje2011 1 aug: waterlelie81 4 aug: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Wherona - 30 jaar - Zandvoort Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Zo mijn pret echo der effe bij gezet Waterlelie veel plezier vandaag bij die van jou, leuk om die kleine weer te mogen zien.
Echo 12 juli: Waterlelie81 (pretecho) 13 juli: wapje (pretecho) 21 juli: Wherona (pretecho) 22 juli: Daantje2011 (pretecho) en Elisabethbas (pretecho) 23 juli: princess01 (pretecho) en Mumtobe (pretecho) 26 juli: Wendy3010 (groei echo) 28 juli: mama05 (groei echo 2 aug: Prutsje (pretecho) 3 aug: linda0509 (groei echo) 4 aug Natalie 78 (3d echo) 5 aug: wendyw80 18 aug: waterlelie81 (placenta check) Bezoek aan VK of gyn 12 juli: Elisabethbas 14 juli: linda0509, wendyw80 18 juli: Wherona, Dolfijnjes 19 juli: Daanquinty 25 juli: Karine 27 juli: Mumtobe 28 juli: Daantje2011 1 aug: waterlelie81,Natalie78 4 aug: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Sandra2 - 24 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Wherona - 30 jaar - Zandvoort Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Mijn afspraken erbij gezet
Dames, kheb de groeiecho gehad, hij was goed!!!!!!!!!!! Yes yes, ben helemaal bij! Week 33 wordt hij voor alle zekerheid nogmaals herhaald. De bloedsuiker was ook prima, nuchter 5.0.... Wilde het jullie ff laten weten. Groetjes
Wat een fijn nieuws Sandra jullie zullen wel erg blij en opgelucht zijn en ook goed dat het suiker helemaal in orde is houden zo Hier een hele slechte nacht achter de rug heb maar weinig kunnen slapen en voor het eerst dat ik het irritant vond dat ie kleine zo aan het bewegen was. Ik kon niet lekker liggen, had het warm, behoorlijke jeuk net onder mijn borsten, last van mijn ribben, last van maagzuur zodra ik op mijn rechterzij ging liggen, 3x bed uit om te plassen dus was een korte nacht en dat merk ik nu wel want ben snel geiriteerd maar moet ook wel eens kunnen toch. Nu niet zoveel last meer alleen mijn bovenrug is wat verkrampt. Eens kijken hoe en of we deze dag gaan doorkomen
Hey dames, Hier was ik ook weer eens even. Ben wel druk met het mee lezen, maar heb niet altijd wat te vertellen. Het gaat allemaal goed hier namelijk en heb nergens last van. @Sandra, Mooi dat alles goed is. Was fijn en ontzettend leuk om de kleine weer te zien. @ daantje, Mooi dat alles weer beter is. Hopen dat het niet weer gebeurt. Nu nog maar lekker genieten van je zwangerschap. @wendy, Wat vervelend dat je nu al vocht vast houd. Hopen dat het met een beetje rust weer wat weg zakt. Sterkte.