Hey dames ff snel de kamer spotten van onze tweede dochter!!! Bekijk bijlage 167151 vanmiddag baby kamer ff sauzen dus binnenkort zal ik die ook spotten!!
19 augustus heb ik weer een afspraak staan voor een pretecho hoop dat onze meid de armpjes uit t gezicht houdt deze keer!!
@mama05,mooi kamertje hoor !! Vandaag een aanval van nesteldrang gekregen dus alles is lekker schoon voor het weekend. Nu maar even het gemakje houden want begin het nu wel te voelen. Ook nog het ziekenhuis gebeld om een plekje te reserveren rond 14 oktober En ook nog het kraampakket gehad van VGZ. Deze keer een tummy tub kado,heb er helaas al 2 maar altijd makkelijk om te gebruiken voor het een of ander. Voor de rest een rustig weekend houden,miss een rondje over de kermis met de kleine meid maar voor de rest helemaal geen plannen. Is ook wel eens lekker. Fijn weekend allemaal !!
@ Mama05: Mooie meidenkamer zeg!!! Top!! @ Pretecho: Het is me gelukt om de foto's te verkleinen, dus ik spam er ook ff twee
Leuke foto's! Kamertje en pretecho. Ik heb gisteren ook mijn kraampakket gekregen. Had het echt nog niet verwacht, het lijkt nog zo ver weg. Van de inhoud wordt ik ook niet erg vrolijk: kraam- en maandverbanden in alle maten. Van je navel tot midden op je rug, ik wist niet dat dat bestond Morgen gaan we weer verder met de babykamer. Die is nu leeg, dus kozijnen schuren, lakken en muren latexen. Meer is niet nodig, de rest is extra en leuk. Nu lekker op de bank, voelt echt als vrijdag!
Elisabethbas: er zit ook een heeeeeel maf onderbroekje in, een soort netje en als je m voor t eerst ziet denk je... 'huh??? what??' Maar als je dan na je bevalling die enorme lappen erin hebt liggen en DAT broekje aan hebt denk je...ooooh, dat zit fijn!!! Wendy, een tummytub kado! WOW! Bij ons zat er een giraffe knuffel in voor de beeb, verder geen kado.... Mooi kamertje mama05, maareh... je babykamer showen...heeft die niet een kleur passend bij t geslacht???? hier wel, daarom spam ik maar niet Kamer van je dochter ziet er prachtig uit trouwens! Mooie pretecho karine!!! Hier alles oke, steeds meer pijn, volgende week naar oefentherapie/bekkentherapie. Ben benieuwd! Overdag beebje niet goed gevoeld, maar ook wel druk geweest, meubeltjes alvast beetje gepoetst en s ochtends boodschapjes gedaan... Nu weekend, kids zijn bij hun papa. Morgen ff op visite bij vrienden 'aan de overkant' (andere kant van de westerschelde ) en nog een verjaardag EN naar de bios... Harry Potter 3D! Zondag dus een relaxdagje...
Goedemorgen! Hier vandaag ook aan de slag in de babykamer. Alle verhuisdozen naar zolder gebracht is hij is eindelijk leeg. Gordijnen heb ik gisteren besteld dus die zijn over drie weken ook klaar. Meubeltjes komen over 4 weken. Eind augustus willen we de kamer helemaal klaar hebben. En nu twee dagen wakker geworden met pijn aan mijn ribben. Hebben jullie dat ook en wat zou het kunnen zijn? Het is absoluut niet van het schoppen an de baby, ze ligt nog in stuit dus alleen getrappel ver onder navel.
Hier ook last van mijn ribben aan de rechterkant maar dat komt omdat beeb er met de voetjes van 5,30 cm aan zit te duwen! Zal zelf binnenkort een kraampakket moeten kopen omdat ik maar een basis verzekering heb word dit niet vergoed. Heb van de eerste nog wel spulletjes bewaard die ik niet nodig had dus denk dat ik maar wat dingetjes los erbij koop hebben ze volgens mij gewoon bij de aphotheek en bij de prenatal. Was te laat met het veranderen van mijn verzekekering naar aanvullend en moet dus tot januari wachten! Vind t echt belachelijk!
Wapje, ik wist niet dat het met een basispakket niet vergoed werd... Ik zal eens nakijken, maar denk dat ik ook basis heb. Ga het maar in de gaten houden. En anders maar even kijken in de winkel. Hoor net van mijn zus dat je ze gewoon kunt kopen bij bv de Prenatal. Al kon ik volgens haar beter wat losse dingen halen, aangezien ik toch in het ziekenhuis wil bevallen.
Prutsje, die broekjes had ik ook al ontdekt... We gaan het allemaal eens uitvinde over een week of 11. Gek hè, toen ik 11 weken zwanger was, vond ik dat al best heel wat. En nu morgen 29 weken en 11 to go, dan lijkt dat ineens niets meer. Heb vandaag lekker een dagje alleen. Manlief doet mijn zijn collega's mee aan een kartwedstrijd, dus die verwacht ik pas laat thuis. Ga zo naar de stad voor de dvd van Harry Potter 7-1, dan kunne we die nog even terugkijken voordat we volgende week naar deel 7-2 gaan. Ik heb alle boeken stukgelezen, maar mijn man is geen lezer en moet het van de films hebben. Verder boodschappen doen voordat de regen losbarst en dan raam- en deurkozijnen opschuren, dan kunnen die morgen in de lak. Lekker dagje dus. Fijn weekend allemaal!
ohh meiden we gaan echt al naar de 30 weken toe het gaat best hard nu.... Als mijn dochter weer naar school moet ben ik al 31 weken en dan duurt het echt nog maar kort ik heb nog geen kraampakket, ben verzekerd bij vgz dus die zal binnenkort wel komen..ik krijg ook die tummytub hoe is het met jullie buikjes...ik heb het idee dat ik echt een enrome buik heb hahaha zullen we weer ff fototjes spammen van onze buikjes???
Ja raar hè, ik ben volgende week al 30 weken en dus op drie kwart. Soms vind ik het snel gaan, maar als ik bedenk dat ik nu nog 7 weken moet werken dan denk ik pfoe, hoe houd ik dat vol. Lichamelijk allemaal prima hoor, maar ik heb gewoon geen zin meer. Wil me liever met andere dingen bezig houden, maar dat kan nog niet.
ha meiden! Kwam een paar mooie echofoto's tegen! ben erg benieuwd naar onze pretecho volgende week!! hier vandaag aan het behangen geweest in de babykamer, wat een *piep*karwei en dan hebben we maar 1 muur behangen.. ben blij dat het klaar is. @ Kraampakket: Hier nog niets binnen, maar ben ook 1 van de latere uitgerekenden zal wel hetzelfde pakket zijn als bij mijn dochter, heb er nog een hoop van over. ben verzekerd bij CZ dus ook hier een zetje zebra knuffel als cadeautje. @ Buikjes: Die van mij is ook weer flink gegroeid, zal zo weer eens gaan knutselen voor een leuke foto! Ik vind het ook echt superhard gaan.. we gaan idd al richting 30 weken.. ik ga trouwens uit van een zwangerschap van 42 weken, dan kan het alleen maar meevallen, zal dan wel een november mama worden, maar blijf wel hier meekletsen
Ooh ik kreeg ook vorige week dat kraampakket binnen. Ze hadden het leuk verpakt als cadeautje maar toen ik de inhoud zag heb ik het snel maar weer weggelegd, wil er nu echt niet teveel aan denken. Ik zit trouwens bij de FBTO en kreeg een 9 maanden dagboek cadeau. Wel aardig maar ik had liever ook zo'n tummytub gehad! Wat betreft de tijd, ik vind dat die enorm voorbij vliegt! Ik word al behoorlijk zenuwachtig als ik bedenk wat ik allemaal nog moet gaan doen. We zijn ook zo traag met alles, en als ik dan lees hoe jullie bijna alles al voor elkaar hebben.....brrr. Gelukkig heb ik over een week vakantie en moet ik daarna nog maar 1 week werken dus dan kan ik wel even aan de slag.
Muts, wij moeten ook nog veel doen hoor, maar zijn wel lekker bezig dus dat houdt mijn gemoederen rustig Al had ik van de week wel een hele onredelijke bui dat het allemaal klaar MOEST zijn. Arme man van mij, hij is zo hard aan het werk en doet zo zijn best... Gelukkig hebben we vanaf nu geen plannen meer in de weekenden, behalve babyspullen kopen en hopelijk nog een keer met ons bootje weg. Geeft wel rust. Normaal hebben we altijd elk weekend volgepland.
Nee als ik de kamer show verklap ik het geslacht niet!!! Ik laat het behang namelijk zo en is Aqua blauw met grijs en zwart en had bij onze dochter roze assesoires en we hoeven alleen de muur ff te witten (wil ik graag volgens manlief niet nodig) hahah en 1 baan behang op nieuw en dan weer inrichten dus voor meisje weer met roze assesoires en voor jongen zonder hahahahahaah
@ Muts: Hier ook stress hoor als ik bedenk wat er allemaal nog moet gebeuren.. ben blij dat we eindelijk een begin hebben gemaakt in de babykamer. @ Elisabethbas: haha hier het tegenovergestelde, bij ons zitten ALLE weekenden (op deze na) volgepland tot halverwege september.. maar dan gaat mijn verlof in dus dan kan ik de laatste dingen doen! Hier even mijn buikkie vers van de pers: Bekijk bijlage 167411
En het kamertje tot nu toe: wel in zwart/wit anders ga ik wel verklappen wat we krijgen Commode Bekijk bijlage 167412