Zo net terug van de echo. Is echt te leuk. Slaapt in dezelfde houding als papa en heeft mijn neus. @ elisabethbas, veel plezier vanavond. Lees later even bij.
tis idd spannend! Wordt straks nog wat op de top!!! Gekkenhuis! Daantje leuk zeg! Elisabeth veel plezier vnvd! Ik ga zo ff een cake bakken... (heerlijk beslag, weet dat het eigenlijk niet mag)
Ik ga nu naar huis, moeders heeft eten gekookt en dan vanavond naar de echo. Daantje, heerlijk dat het zo leuk was! Ik bedacht me vanochtend dat dit de eerste echo is waarvoor ik niet gespannen ben. Lekker gevoel. Fotootje volgt, morgen denk ik!
Wooooow wat word hier flink gekletst zeg ga t niet allemaal terug lezen hoor haha ja ff gauw! Leuk om te horen vd echo's en fijn boerderijmama dat je weer thuis bent! In Nederland heb je trouwens niet altijd bij je controle een echo dus daarom een aparte lijst. Over dat buddy's is er nog iemand over en hoe werkt t dan want ik heb er nog geen boehoee! Ik ben 9 oktober uitgerekend Hier ook al flink aan t uitdijen hoor al 14 kilo aangekomen!!!! Maar goed bij de eerste ook 25 kilo en dat is er allemaal weer afgegaan Nog mensen die naar tilburgse kermis gaan????
de toer dat volg ik niet vind daar persoonlijk echt niks aan!!! Wapje En buddy houd in als je bevallen bent kun je je buddy een sms sturen zodat ze het hier kan posten zodat we allemaal op de hoogte zijn jullie kleine, als we straks allemaal in het verlof zitten zul je misschien hier vaker komen en als je dan een keer niet bent dan maakt iedereen zich zorgen hahahahha en dan kun je sms als er iets is..... maar hoeft natuurlijk niet maar is wel makkelijk!! Zo de babykamer is klaar die heb ik gisteren weer ingericht zal eens kijken voor een foto!!! Moet nu alleen even kijken wat we allemaal moeten halen!!!! Hyves heb me aangemeld maar ben nog niet toegelaten!!!!
@ Wherona: ik weet wel dat je een bepaalde ruimte MOET hebben wil je thuis met de vk mogen bevallen.. anders ben je verplicht een bed te huren zodat je bijvoorbeeld in de woonkamer kunt bevallen als daar wel ruimte is. @ Wendy: Jeetje wat schrikken van je man zeg! @ Sandra: Wow jullie kinderwagen komt snel, leuk hoor! @ de tour: dat interesseerd me echt helemaal niks haha @ Daantje: Een geslaagde echo dus super! @ Elisabethbas: hopelijk voor jullie ook een mooie echo... @ Wapje: ik woon er zowat om de hoek maar denk niet dat ik naar de kermis ga.. dat geslenter trek ik nu echt niet met mijn bekken. @ Mama05: Als het goed is heb ik je geaccepteerd hoor.. heb jij een ava met je 2 meiden erop?
Wendy, dat is inderdaad even schrikken! Ik zou zelf flauwgevallen zijn en in paniek zijn geraakt. Daantje, geweldig dat de echo geslaad was! Ben benieuwd naar je verhaal. De film is leuk he....vind het gewoon fijn dat je ook zijn uitleg hoort. Hier is het uiteindelijk een mooie dag geworden. Veel hete zon Nu gaan we lekker slapen en dromen over de zee en de golven Liefs!
@ elisabethbas hoe was je echo?! @ mama05 dat klinkt ingewikkelder dan t is haha nou wie o wie wil mijn buddy zijn? Is er nog iemand over? Niet allemaal tegelijk he haha @ mumtobe vervelend he die pijn! Soms heb ik r wel last van idd bij veel lopen en slenteren maar goed toch maar proberen en anders elk terasje ff stoppen hahaah zal ook eens op hyves kijken ben wel nieuwschierig naar welk gezicht er nou bij welke naam hoort Fijne dag allemaal!!
Wapje ik ben Poookie buddy al maar wil ook best jou erbij nemen hoor geen probleem ik ben namelijk eind oktober 24e uitgerekend dus als jij begin oktober bent dan kan je mij tegen die tijd smsen en dan kan ik het de meiden hier laten weten. @Tilburgse kermis nee dat is mij te ver mag toch nergens in en we hebben momenteel hier ook kermis hahahaha
Hallo! Gisteren de pretecho gehad, wat geweldig! Toen we in de wachtkamer zaten, kwam de familie die voor ons was uit de echokamer. Helemaal teleurgesteld, want ze hadden al voor de tweede keer niets kunnen zien. Maar ons ventje lag er heel mooi voor, dus ik was helemaal opgelucht. Eerst vond ik het een beetje raar, want je kijkt naar je eigen kindje, maar toch wel naar een vreemde. Maar we hebben ruim een uur mogen kijken en het werd steeds herkenbaarder! Mooie foto's meegekregen, een hele leuke film (waarbij ook ons commentaar en haar uitleg werd opgenomen, wisten we niet maar is wel heel leuk) en nog een tas met allerlei gadgets. Ik zet een foto hieronder en een paar in mijn album. Vanochtend met mijn moeder gaan shoppen. We hadden nog bijna niets gekocht, omdat we het eerder niet kwijt konden ivm met onze kamer-ruil-actie. Maar nu is de zolder klaar en kunnen we daar alle babydingen neerzetten. We hebben een box gekocht met twee boxkleden, een wippertje en een mooie luiertas (waar mijn man ook mee wil lopen...). En verder een heleboel dingen van ons uitzetlijstje (oa beddengoed, spuuglapjes, etc). Volgende week gaan we met mijn schoonouders voor een wandelwagen. Wel heerlijk dat we de grote spullen pas eind augustus kunnen ophalen, konden zelf aangeven wanneer we dat wilden. Over twee weken kunnen we de meubeltjes ophalen bij onze vrienden, die zijn nu op vakantie, dan kunnen we lekker gaan inrichten. Leuk! Ondertussen wel verder klussen, want dat lijkt nooit af. Ten minste niet als je met een Bob de Bouwer getrouwd bent zoals ik
Zo, hier ook de echo gehad... Bij ons zag je inderdaad wat minder. Maar wel duidelijk nog steeds een meisje. Haha!!! Ze ligt heel laag in mijn buik met haar hoofdje tegen mijn blaas. Dus was moelijk te zien en nu al eigenwijs wegdraaien. Heb wel 1 mooie foto, die zal ik er maandag even opzetten. We hoefden niet het volle bedrag te betalen omdat de beelden niet heel goed zijn. Maar ik ben helemaal gelukkig ermee. alles was goed. En het was heerlijk om weer te kunnen spieken.
Hey meiden, Hier was ik ook weer eens. Heb alles wel ff bij gelezen natuurlijk. @linda, wil zeker je buddy wel zijn. Zal je nog wel even een pb sturen. Zag dat we al op de lijst stonden. @wendy, heb al ff gekeken bij de kruidvatsite. Zal ook even zo'n pakket aanvragen. Had in de winkel al gevraagd maar daar wisten ze heel weinig over het pakket. @ iedereen die een echo hebben gehad, mooi dat alles goed was alleen jammer dat ze niet altijd willen mee werken Voor de rest gaat het hier nog steeds prima. Als ik echt te veel heb gedaan (het hele huis bv) dan heb ik een beetje last van m'n linkerkantbekken voor de rest niet. Nu af en toe last van ribben als ik te lang zit. Wat de uitzet betreft, heb ik al vij veel. Moet nog wat kleine dingen, o.a. een voedingskussen, aankleedkussen, nagelschaartje. En nog wat kleine dingetjes zoals zeepspulletjes en een mandje, prullenbak en kleertjes. Maar wil nu ook nog niet te veel kopen, dan kan dat inderdaad in m'n verlof tijd nog wel. En ben straks ook nog jarig dus zal dan ook nog wel wat krijgen. Nog even een nieuwe buikfoto toegevoegt (na lang beloven), genomen met 27 precies.
@ Waterlelie: Fijn dat het toch nog lekker weer is geworden! @ Wapje: Hoe was t op de kermis? @ Elisabethbas: Wat een mooie echofoto!! erg duidelijk zeg. en daarna lekker geshopt dus! heerlijk.. @ Princess: jammer dat jullie meisje niet helemaal goed meewerkte maar toch wat mooie foto's! ons meisje was ook erg eigenwijs 2 jaar terug. @ Dolfijnjes: Wat een mooi buikje heb je zeg! Wij hebben vanmorgen ook de pretecho gehad en was zooooooooooooo gaaf ben helemaal verliefd! beebje lag er super voor en hebben hele mooie foto's gehad! zal de meest neutrale hier even uploaden want vind eigenlijk wel dat je heel duidelijk ziet van welk geslacht ons beebje is (al weet het merendeel hier in het topic het al via hyves, maar voor de meelezers ow ja.. er zit al voor 1045 gram aan baby in mijn buik!
@ wherona is goed wil graag buddy's zijn heb n nummer al ge pb't wat een mooie echo foto's allemaal zeg hoop dat als ik voor de tweede x mag ons wapje er ook goed voor ligt! Moet trouwens wel alleen tweede x want manlief moet werken baal er wel van! @ Dolfijnjes wat n bescheiden buikje zeg mooi hoor! @ Mumtobe ik ben helemaal versleten van over de kermis te slenteren zijn net terug thuis (moesten wel 1,5 uur rijden) Maar het was erg leuk alleen wel last van mijn rug en helaas begon het een paar keer te regenen. Ons kleine manneke vond het helemaal geweldig zo'n grote kermis!
Wat een mooie foto's komen er weer voorbij! Zal proberen die van mij er vanmiddag ook op te zetten. Wat een triest weer is het toch deze week en dan te bedenken dat we bijna augustus in gaan. De zomer loopt gewoon al op z'n einde... Hebben jullie al nagedacht over het werken na je verlof? Ik neem 1 dag in de week ouderschapsverlof op voor een jaar. Deze dag wordt bijna geheel vergoed door de werkgever. Ga dus 3 ipv 4 dagen werken dan (werk 9 uur per dag). Het tweede jaar kan ik ook 1 dag in de week ouderschapsverlof opnemen, maar dan onbetaald. Ik wil dan 30 uur per week gaan werken. Opvang is hier gelukkig al helemaal rond. Ik heb het idee dat ik sinds een paar dagen meer harde buiken heb. Is dit normaal voor een termijn van 26 weken?
Hoi hoi, Elisabethbas, wat een duidelijke en mooie foto! Ik ben ook 2 jaar geleden daar geweest super aardig mevrouw werkt daar. Dolfijnjes, mooie buik! Mumtobe, ook al zo'n prachtige foto! Heerlijk om te zien hoor... Wil ook mijn mooie en super duidelijke echo foto's in mijn album plaatsen....ben zo trots hiihi Toch even vragen aan vriendlief hoe dat moet op mijn ipad Daantje, grappig dat je zegt over harde buiken...die begonnnen bij mij ook rond vorige week. Krijg ik als ik te druk ben geweest of als de baby opeens erg begint te draaien... Lekker dat je het geregeld hebt met je werk enzo. Zijn de wachttijden van kdv trouwens lang in stad B? Vandaag een nieuw stuk strand bezoeken...rustige baai waar de kindjes straks kunnen zwemmen. Nieuws is ook niet vrolijk...dat van in Noorwegen en gisteren ook Amy winehouse....pffffff Zo zonde.....ze had echt een ster kunnen worden....en dan zo je leven vergallen.... Nouja, verder gaat het wel hier. Vind het opzich genoeg geweest. Ik mis mij lekkere bed en spullen om me heen. Nog een paar dagen...zon, zee en strand
@ daantje11 voor mij hoeft t ook nie zo warm te zijn had tijdens mijn eerste zwangerschap een hittegolf echt niet leuk! Ik zweet me nu al rot! Maar die regen hoeft voor mij ook niet hoor. Ik ben het eerste half jaar na de bevalling gestopt met werken (verlof) en daarna een stuk minder en nu gestopt. Het werken voor de kinderopvang vond ik nogal nutteloos! Zou wel graag weer willen werken maar het moet ook wel wat opleveren dan! Bij 26 weken is het wel normaal dat je harde buiken krijgt, vooral als je teveel hebt gedaan dan geeft je lichaam vanzelf aan dat je ven rustig aan moet doen, maar de ene heeft er ook meer last van dan de ander. Ik heb t idee dat het bij mijn eerste zwangerschap erger was dan nu. Jeeuuuu vandaag 29 weken!!