@ prutsje zat bij mij wel een avent fles in de babydump doos heb ik bij de eerste veel gebruikt maar heb nu ondertussen drie boxen gehad dus ook al drie nieuwe flessen en veel blikjes bavaria haha
@maagzuur: bah bah bah! hier ook echt veel last van! s avonds vooral, begint al snamiddags. voorlopig helpt rennie nog, maar mijn tong ligt al open van die zuigtabletjes dus ik ga volgende week maar eens informeren bij de gyn voor een siroopje @doos babydump: ik vond die 2j geleden toch vrij leuk, twee drinkbekers, lepeltjes, avent fles, zeehondknuffel, kortingsbon voor zwangerschapskledij. Nu ga ik ze pas na de bevalling kunnen ophalen (als ik terug op de been ben), dus ik laat het misschien maar zo. ZO geweldig om er speciaal voor te rijden, is het ook niet ! Spijtig dat ik als belg de doos van prenatal niet kan bestellen, lijkt me geweldig!! mijn moeder is nog gaan shoppen voor mij gisteren,heb een kortingsbon van -40% gekregen voor centerparcs -erg leuk!! er staat nergens een datum op tot wanneer die te gebruiken is, hopelijk blijft die nog even geldig, want we kunnen hoogstens vanaf 2012 er terug op uit trekken . Als het dan al lukt natuurlijk... ventje laat de boerderij niet van harte achter hoor! Eén keertje op huwelijksreis-weekend Parijs voor 3 nachten maar voor de rest zijn wij nog nooit weggeweest!!
@ Prutsje: tja die haren idd.. alleen kkregen we hier ook van die leuke afdrukjes van zijn nagels in de randen en dat vond ik echt NIET leuk! haha 38,5 is voor mij niks, D.imara is met precies 42 weken geboren leuk zeg dat prutsje zo tegen de angelsound schopt. @ Wherona: Ik zou 'm uitlaten en gewoon af en toe een keer in en meteen weer uit doen zodat ie open blijft. @ Wapje: Avent fles?? Bavaria blikje?? ben je niet in de war met een andere doos? hier zat er (net als 2 jaar terug) een zeehondknuffel in, een billendoekjesdoosje wat haast niet open gaat, 3 tuitbekers en 3 lepeljtes.. @ Boerderijmama: rennies werken bij mij al lang niet meer.. en blegh dat je erop moet zuigen vind ik zoooo vies! haha erg herkenbaar, vrienden van ons hebben ook een boerderij en die gaan ook nooit op vakantie.
Ik had ook een aventfles in de babydump doos. Heb er nu al 3 (blije doos, felicitas doos en babydump). En vind de lepeltjes en bekertjes juist leuk om alvast wat voor straks te hebben. Ach, zo zie je maar, wat de één leuk vindt, vindt de ander niets. Maar in ieder geval geen reclame-slabbetjes en stapels flyers waar je niets mee kan!
@ Elisabethbas: dat is waar.. al gebruik ik die reclame slabben nu wel hoor, als ze iets krijgt met chocolade ofzo of hardnekkige tomatensaus haha.. dan gaan ze ipv de wasmand hup zo de kliko in.. met de reclame vind ik het wel meevallen.. in de doos van de etos (felicitas) zaten een hoop tijdschriften die ik heerlijk heb verslonden.. weet alleen niet meer zo goed hoe het zat in de blije doos..
Da's een goede bestemming voor die slabben! De Blije Doos zat vol met reclame. En ik ben niet zo'n tijdschriftenliefhebber, wordt er altijd een beetje opstandig van om te lezen hoe goed anderen het voor elkaar hebben / voor vreselijke dingen hebben meegemaakt. Kan ik niet goed tegen. Bij de pretecho kreeg ik een Lof. Dat was echt verschrikkelijk! Allemaal perfecte werkende moeders. Ik snap dat de meeste vrouwen de tijdschriften wel leuk vinden hoor, maar bij mij gaan ze de oud papierbak in!
Ik heb inmiddels ook al drie kleine aventflesjes, dus ja Ik had namelijk twee dozen van Felicitas gehad, dus ook twee zwitsal billendoekjes dozen. Zag bij Prenatal een gaaf grijz billendoekjesdoosje met sterretjes, ik denk: die past cool bij de kamer! Ik schrok van de prijs... 14,99 voor een leeg doosje! Dus niet mee genomen! Ik zit nu lekker op de bank en mn mams is aan het strijken! Fijn! Ventje is nog niet terug uit Frankrijk, hadden erg slecht weer onderweg.
ff snel een reactie want jullir schrijven veel hahaha sandra ik ben ook vaak bezig met cupcakes en marsepein maar voornamelijk taarten!! heb nog een leuke foto van de laatste taart maandag gemaakt Bekijk bijlage 170185 dus als je vragen hebt laat maar horen!! blije doos ik moet hem nog ophalen heb ik nog niet gedaan maar jullie zeggen dus wel de moeite waard? de felicitas vond ik ook niet veel voorstellen inderdaad veel tijdschriften (en ik lees die ook niet) inderdaad altijd over dingen wat een ander goed doet of hoe het volgens het boekje moet!! babydump zou ik me door nog voor in kunnen schrijven?? morgen hebben we de groeiecho en helaas kan mijn man niet mee want hij is er niet!! maar het is maar even dus ben benieuwd hoe het gaat met onze kleine!!!
@ Prutsje: Die wilde ik ook hebben, maar na mijn gedachten nog een paar keer over de prijs te hebben laten gaan denk ik ook.. laat maar @ Mama05: Mooie taart! jammer dat je alleen moet naar de echo.. voor de babydump doos hoef je je niet in te schrijven, kun je zo halen in de winkel.
Avent flesjes zaten bij mij in de babydump en de prenatal doos de bavaria in de prenatal en luiers bij allebij de dozen
Wow... Wat een geklets hier. Kan het allemaal niet bijhouden hoor. De doos van prenatal, ik heb nog geen bon ontvangen, en volgens mij alle andere hier al wel. De felicitas doos was wel ok. Maar inderdaad veel tijdschriften. Er zijn veel tijdschiften Die ik ondertussen dubbel in de kast heb liggen. Ben benieuwd of ik nog bericht krijg van prenatal. Kraampakket, ook nog niet gezien. Was ik gewoon laat met alles aanvragen of zijn meer die hem nog niet hebben ontvangen? Zo, nu lekker beentjes omhoog, maar er is niks op de tv. Maar vroeg slapen vandaag. Haha!
@ Wapje: Hier wel aventflesjes in de felicitas doos (Etos) maar volgens mij niet in de babydump doos.. *gaat nu twijfelen* @ Princess: hier ook nog geen kraampakket.. waar ben je verzekerd?
mum, dan krijg je m volgende week denk ik! Ik heb m nu +- 2wk in huis en ik ben nu 29wk..... (ook CZ) Ventje is weer thuis, dus zo lekker naar mijn bed....
verder ga ik geen dozen meer halen, misschien die van kruidvat, maar dan moet je eerst een pas aanvragen???? En de boekjes vond ik wel lekker, liggen bij mij in een mandje op t toilet.... En nee, niet voor t poetsen van billen, maar om te lezen
Leuk al die info over dozen. Heb zelf alleen de felicitas doos opgehaald. Babydump ga ik deze week ook ophalen en de blije doos heb ik nog niets van gehoord. Lees dat het kraampakket ook niet al te lang meer kan duren. Sinds gisteren is beweging van de baby echt heel gevoelig. Soms is ze zo aan het draaien dat de bewegingen gewoon een beetje onprettig aanvoelen. Alsof het helemaal niet past. Is dit normaal?
Ik spring er ook weer even in. @dozen,nog niks gehoord van de Prenatal,van Etos heb ik hem dan wel maar hier alleen reclame en geen Avent fles wel zo'n doekjesdoos van pampers incl doekjes. Babydump wil ik ook nog halen maar ben de bon kwijt. Kruidvat heb ik gister aangevraagd,moet je idd eerst een voordeelpas halen bij de Kruidvat. @box,die zetten we over 2 weken,na de verjaardag van onze kleine meid. Er komen zo'n 30 mensen en ik vrees met dit weer dat we binnen zitten dus heb de ruimte nog even nodig. @maagzuur,hier werkt de antagel al niet meer,toen Gaviscon maar werkt ook niet. Ik gebruik nu ook Rennies maar zuig er niet op maar kauw ze fijn. Werkt net zo goed en je tong gaat er ook niet van kapot. @hier,druk bezig met het afstrepen van mijn uitzetlijst. Heb ver alles in huis. Net nog 2 wikkeldoeken van Koeka besteld. Wil alleen nog even kijken voor een wipper maar ben er nog niet aan uit welke.