Ymmie welkom! Waterlelie ook welkom haha. Ben erg benieuwd hoe jullie het gehad hebben! Elisabethbas, waaah de wallaboo voetenzak. Ik ben er echt te blij mee, vind hem zo mooi. Lees een hoop aflopende contracten, hoop dat jullie allemaal verlenging krijgen. Hier hele dag aan het schilderen geweest. Babykamer en buitenkant van het huis. Toch weer een hoop werk, maar het zal toch moeten gebeuren voor november. Babykamer laat ik 25 augustus komen, nog een kleine 4 weken. Dan is alles ook echt af en kunnen de kleertjes gewassen gaan worden. Ben dan 30 weken, maar vind het eigenlijk niet eens te laat voor de babykamer. Dacht dat ik er meer om zou stressen, maar dat valt erg mee.
@daan jeetje wat balen zeg! Ik zou daar ook niet mee akkoord gaan hoor zo lang wachten @waterlelie welkom terug! En ja fijn een rookmelder die maar af blijft gaan. Succes met koken Suiker de waarde was 8,7 na ontbijt oa de krentenbol haha. Ik probeer dinsdag of woensdag naar het ziekenhuis te gaan. Ik heb er gewoon niet over nagedacht wat ik ging eten voor het bloedprikken. Hoop maar dat het dus daaraan ligt
Hey dames, Ik ben weer helemaal bij gelezen. Ik was het vanmiddag al, maar ik kon toen helaas geen reactie meer plaatsen. Dus dan kun je weer opnieuw beginnen met bijlezen van wat er vanmiddag is bij geschreven. Wat betreft de dozen, heb die van de babydump al opgehaald. Deze viel me tegen. Die van de Etos vond ik super leuk. Heb deze week ook de mail van Prenatal binnen gekregen dus zal deze volgende week ff ophalen. @box, die gaat hier een kleine 4 weken van te voren in denk ik. We zien het wel. Hij gaat er in ieder geval niet te laat in, ook vanwege onze poes. Die ook super nieuwsgierig is en alles wil ontdekken. Toen ik net de mc en wandelwagen had wou ze er ook al in dus zal ook nog even ballonnen aanschaffen @wapje, mooi dat alles goed was bij de vk. Is altijd leuk om de kleine weer even te horen. @wendyw80 en elisabethbas, ik mag ook nog 5 weekjes werken. Ben ondertussen aan het aftellen begonnen. De weken vliegen hier om. Ook hier bij ons weinig bezetting ivm de vakantie. @Ymmie, Welkom bij de club. Vervelend dat je nu al last hebt van de rug. Ik hoop dat je optijd je rust kunt nemen. Maar vooral blijven genieten van de kleine in je buik. Gaat voor de rest alles goed en weet je al wat het word. Want dan kunnen we je ook toevoegen aan de lijst. Altijd leuk. Weet niet of je ook hyves hebt. Maar we hebben ook een oktober hyves. @Prutsje, Zoals al eerder vernoemd bij de C1000 kun je je geboortekaartje inleveren en krijg je een zwangerschapstas. Als het goed is is dit gewoon landelijk (werk nl bij C1000). Ook wij hebben de kaartjes niet in de winkel staan. Voorheen hadden we dit wel, maar we hebben niet echt de ruimte ervoor en hij viel steeds om. @waterlellie, Welkom thuis. Gelukkig neem jij het mooie weer wat mee. Het was hier vandaag slecht. Tussen de middag heeft het hier nog geregend en voor de rest grijs en bewolkt. Ik hoop dat je verder een mooie vakantie hebt gehad. @Sandra, je hebt al echt last van nesteldrang lees ik wel. Ik heb het gelukkig nog niet zo erg maar wie weet komt dat nog (zodra ik met verlof ga ofzo) @kraamzorg, deze komt bij mij voor intake op 16 aug langs. Ben benieuwd. Heb tevens deze week mappen gehaald met kaartjes. En zoals het nu lijkt hebben we een op het oog, maar kijk sobieso nog even verder. Ik geloof dat ik nu eerst wel weer bij ben . Iedereen een fijne avond nog en tot horens
@ daan raar dat het zo lang gaat duren zal toch wel eerder kunnen. Vanavond nog even de laatste spulletjes gehaald wipstoeltje boxkleed mobile en voedingskussen. wil het echt optijd in huis hebben. Alleen nog kleertjes luiers heb ik ook al. verder twijfel ik over bv of fv.
Wel lekker dat je alles dan al in huis hebt, nathalie! DaanQ, vervelend van de commode zeg! echt bizar dat het zo lang moet duren!!!! HOpelijk krijg je t voor elkaar dat t eerder komt! Anders moet je eens kijken op consuwijzer kijken, daar staan je rechten als consument. Hebben wij ook al gebruik van gemaakt, je kan ook bellen, duurt ff voor je contact hebt, maar t nummer is gratis. Hier vanavond ff wezen wokken (mjammieeeee) en naar de nachtmarkt in Middelburg. Lopen ging verbazingwekkend goed, maar het zitten bij t eten was echt te lang (van 19u tot bijna 22u...) Kon op het laatst geen fijne houding meer vinden... Nu zo naar ons bedje...morgen weer een dag!
zo weer veel geschreven!! Donderdag na de vk en extra echo gehad (groeiecho) en alles was precies zo als het hoord helaas geen twee weken verder zoals ze eerst de hele tijd dachten!!!! Moet nu 30 augistus weer een echo zodat ze kunnen kijken hoeveel de kleine gegroeid is, hij/zij moet dan tussen de 500 gram en 1 kilo gegroeid zijn, hij/zij was nu 1800 gram!!!! We gaan vanmiddag op vakantie maar ik denk dat ik daar draadloos internet heb dus kan gelukkig alles bij lezen en reageren anders moet ik na twee weken wel heel erg veel lezen
@ mama05 lekker waar ga je naar toe? fijn dat alles goed was met de beeb! Hier volgens de weegschaal 3 kilo aangekomen vd week vind dat wel erg veel zoveel heb ik helemaal niet gegeten en gesnoept! Als t zo hard blijft gaan kan ik me dadelijk niet meer bewegen!!! Of de weegschaal klopt gewoon niet he
wapje, dat kan. Misschien hou je deze week wel vocht vast en dan gaat het hard. Het kan over een paar dagen zo weer anders zijn Ik ben tot nu toe 7 kilo aangekomen. Ik zal wat foto's van de pretecho in mijn album plaatsen.
@ Prutsje: Hier vooral geestelijke nesteldrang.. de fysieke laat nog even op zich wachten.. ik WIL ook alles netjes hebben, maar heb nog geen zin om het daadwerkelijk te doen ja de babykamer, daar rommel ik het liefst de hele dag in. @ Sandra; Nog gefeliciteerd met jullie 6 jarig samenzijn! je bent goed bezig geweest in huis.. @ Daanquinty: Pffff jeetje daar zit je idd niet op te wachten zeg.. helaas hoor ik wel vaker van dat soort verhalen @ Waterlelie: ow jeetje wat een nacht zeg stomme brandalarmen.. hier laatst ook een nacht gehad dat hij af ging, heb de hele nacht met harde buiken in bed gelegen van de schrik. @ Daantje: Netjes toch als het af is met 30 weken.. @ Dolfijnjes: Leuk dat jullie waarschijnlijk een kaartje op t oog hebben.. hier bij de eerste ook mappen gehaald maar nu gewoon makkelijk via internet @ Natalie: Schiet al op dan met de uitzet in huis halen! @ Prutsje: lekker zeg wokken.. en klinkt erg leuk zo'n nachtmarkt. wel balen dat je zo'n last had met zitten. @ Mama05: Wow 1800 gram al... dacht dat die van ons al groot was met 1045 gram haha Fijne vakantie! geniet ervan. @ Wapje: 3 kilo in 1 week.. dat hoop ik idd niet voor je.. @ Gewicht: Hier tot nu tot 8 kilo.
Echo 2 aug: Prutsje (pretecho) en boerderijmama 3 aug: linda0509 (groei echo) 4 aug: Natalie78 (3d echo) 5 aug: wendyw80 15 aug: Poookie (groei echo/placenta lokalisatie) 16 aug: boerderijmama (echo gyn) 18 aug: waterlelie81 (placenta check) 29 aug: princess01 (groei echo) 30 aug: Prutsje (liggings echo) Bezoek aan VK of gyn 1 aug: waterlelie81, Elisabethbas, MaaikeV 2 aug: boerderijmama 4 aug: Prutsje, wendyw80, Lindada 8 aug: Wherona 9 aug: Daanquinty 10 aug: Dolfijnjes 15 aug: Poookie 16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken) 17 aug: Karine, Mumtobe21 29 aug: princess01 30 aug: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2
Kom even snel neuzen, bijlezen doe ik later wel. Heb zo een verjaardag Gezellig. Kwam even snel mijn 30 weken buikkie showen... Jaa vandaag alweer 30 weken, nu kunnen we gaan aftellen hihi
Mooi buikje hoor Pookie. Lekker al aan het aftellen. Ik tel in eerste instantie ook al af maar dat is voor wanneer ik met verlof mag, maar bij mij komen de 30 weken ook al in zicht. Dus dubbel aftellen fijne verjaardag, ik heb er vanavond ook één met bbq. Heb daar wel ff zin in.
@pookie hele mooie 30 weken buik meid en veel plezier vanavond. Wat gaat het allemaal hard zeg duurt niet lang meer of de 1e gaat al bevallen wel spannend allemaal hoor
Poookie mooi buikje! Zal van mij ook weer eens een foto plaatsen ik ben nu ook 30 weken en aan t aftellen!
WIj hebben net een wandelwagen gekocht. Zijn uiteindelijk uitgekomen op de buggaboo. Wel duur, maar wat rijdt hij heeeeerlijk. En zo licht en praktisch. Gelukkig een cadeau van mijn schoonouders, maar als we hem zelf hadden moeten betalen was het dezelfde geworden. Schrok in eerste instantie een beetje van de levertijd van 8-10 weken, maar ze bleken alles wat we hadden uitgekozen in de kleuren die we hadden uitgekozen gewoon op voorraad te hebben, dus we hebben alles nu al in huis. We waren bij de Babypark in Gouda. Echt superservice! Moesten eerst onze naam opgeven bij de infobalie en toen we aan de beurt waren werden we omgeroepen en toen kregen we hulp van een dame die de hele tijd bij ons is gebleven. Wel een uur of drie denk ik. Heel veel uitleg, kon onze vragen allemaal beantwoorden. Nu helemaal doodop, dus lekker naar bed. Morgen weer een dagje zeilen, voor het eerst in weken (zijn we niet gewend, normaal gaan we elk weekend). Een nachtje slapen en dan moeten we maandag om 1345 u. bij de vlos zijn voor de check-up. Daarna nog wat klussen en de wandelwagen in elkaar zetten. Weltrusten allemaal!
Wat een mooie buiken! Elisabethbas: wij hebben de kinderwagen en babykamer ook bij babypark gekocht en vonden de service ook erg fijn. Ze nemen daar alle tijd om dingen uit te leggen. Hier gaat het klussen in de babykamer goed. Nog twee kleine schilderklusjes en dan is het klaar. Volgende week kunnen de gordijnen opgehangen worden en dan wachten tot het kamertje komt. Hebben jullie de kamers al aangekleed met leuke accesoires? Wil volgende week gaan zoeken naar roze spulletjes dus als mensen nog tips hebben?