wapje, ook een prachtige buik voor 30 weken!!!! elisabethbas, wat fijn dat jullie alles in huis hebben betreft de wagen. Ik ben ook een big fan van de Bugaboo. Hij rijdt zo makkelijk en soepel. Ik had eerst de kleuren off white en grijs en nu heb ik speciaal voor ons 2e wondertje een lichtroze kap en hoes gekocht (special edition). Zo heb ik toch een andere wagen Vandaag niks bijzonders in de planning. Lekker thuis zijn Doeggggg
Bugaboo schijnt n hele goede wagen te zijn heb ik gehoord! Wij hebben een Phil en teds Vind zelf mn buik niet zo mooi hoor maar bedankt allemaal!
mooie buikjes weer hier hoor ik heb ook een bugaboo cameleon wel tweedehands maar wilde er zo graag een maar vond een nieuwe te duur voor nog 1 kindje....als er nog een kindje was gekomen had ik hem opnieuw kunnen gebruiken maar dat is niet zo dus nu een mooie tweedehands....wil alleen graag nog een andere kleur bekleding erbij...heb nu basis antraciet en bekleding oranje..dus ga nog op zoek naar een ander kleurtje.
@ Dolfijnjes: Hier ook aan het aftellen naar mijn verlof.. ben er echt aan toe! @ Wherona: Nou idd.. over een kleine 7 weken mogen de eerste beebs al komen. ben erg benieuwd wie er als eerste bevalt.. @ Wapje: mooi buikje ook zeg @ Elisabethbas: Wow wat een mooi cadeau en fijn zeg dat ze alles op voorraad hebben en jullie 'm dus al helemaal compleet in huis hebben! @ Daantje: Ik weet niet precies wat je zoekt maar ik heb het 1 en ander besteld bij www.sweetvillage.nl vind het erg leuk spul en niet al te duur.. hoop dat het deze week binnenkomt. ik heb een wieghanger en 6 losse sterren besteld om daar zelf een mobile van te maken! @ Waterlelie: Lekker dagje! @ Kinderwagens: allemaal bugaboo fans dus.. ik vind 'm zo laag aan de grond met wagenbak. wij hebben een firstwheels city elite en die lijkt qua uiterlijk wel een beetje op de bugaboo.. we hebben 'm begin dit jaar nieuw gekocht dus de reiswieg is nog helemaal nieuw. verder wil ik er nog een duowagen bij, dat wordt waarschijnlijk een easywalker, wel van MP. Hier vandaag de box opgehaald (ook via MP) ben er helemaal happy mee en hebben 'm maar meteen opgezet.. hebben nog wel 2 drukke verjaardagen in de planning maar dan komen er waarschijnlijk ook 4 baby's dus dan kan ie mooi ingewijd worden verder nog even lekker wezen zwemmen en voor de rest heerlijk rustig aan gedaan. heb erg last van mijn bekken vandaag en veel harde buiken dus was ook wel nodig om rustig aan te doen.
Vandaag om kwart over 4 is mijn schoonzus bevallen van een dochter Lilly-Rose. van de week gaan wij even langs kan niet wachten. verder lekker rustig aan gedaan. @mumtobe21 zeker rustig aandoen dan niet prettig hardebuiken.
natalie78 Mogen jullie niet vandaag langs komen dan?? of is het te ver?? Als ik bevallen ben zou ik het echt op prijs stellen dat mijn zwagers en schoonzussen dezelfde dag komen!! wapje we zitten op een camping in Nederland en dicht bij huis hahaha we zitten op 12 kilometer van huis maar ja alle mooie kindercampings zitten daar dus ja dan moet je keuzes maken kinderwagen wij hebben een quinny buzz deze had ik al gekocht bij onze oudste en kan nog heel goed een ronde mee!! En voor er bij hebben we een quinny zapp die kun je zo mee nemen in de auto als je ff gaat winkelen en dan de maxi cosie er opzetten!! Morgen komt mijn man op de camping!!! nou was ik ook wel aan toe ff een beetje rust!!! ik bedoel dat hij dan ook ff wat kan doen met de kinderen want valt vies tegen twee kinderen op een camping en alleen zijn!! moest de 1ste dag wel lachen kwam een man van verder op het vedl vragen of ik alleenstaande moeder was Ik zeg NEE mijn man komt maandag!!! hij zal wel denken alleenstaand en dan ook nog zwanger!!!!!
Het is 45 min rijden en er waren al negen personen in het ziekenhuis, er zijn er 6 naar beneden gestuurd. Morgen kunnen we niet ivm werk vriend.
Nathalie proficiat met je nichtje. Veel plezier als je er van de week naar toe gaat. Verder zag ik ook wat mooie buikjes voorbij komen!! Leuk hoor. Hier vandaag ook al weer 30 weken, gaat hard in een keer. Gisteren babykamer enzo op gehaald, binnen 4 uur hadden de mannen alles al klaar. Wel heel apart om het allenaal te zien staan zo. Kinderwagen; wij hebben de joolz gekocht we vonden de buga boo te laag. En groot voordeel van de joolz is dat deze heel klein en compact in elkaar geklapt kan worden en bij de testritjes vonden we deze het fijnste rijden en we vonden hem ook mooi. Dus was snel besloten. Deze week weer 5 dagen werken hoop dat de ns me wat beter gezind is deze week. Dat reizen valt al niet mee zonder vertragingen. Laat staan met al die vertragingen, lang leve de ns. Maar moet ergens van de week ook nog langs het ziekenhuis en woensdag de 30 weken echo! Kben benieuwd, lijkt me erg leuk om de kleine weer even te zien.
@ Natalie: gefeliciteerd met je nichtje! naam afgeleid van ATWT? @ mama05: naja zeg wat een onbeschofte vraag zeg.. heeft hij toch geen donder mee te maken? @ linda: Leuk dat het kamertje staat.. gek is dat hé wordt het ineens zo echt hihi mooie wagen de joolz, vind 'm alleen zo smal ogen. pfoe 5 dagen werken.. hopelijk werkt de trein een beetje mee! en 30 weken echo? is dat standaard? heb ik bij de eerste niet gehad... krijg nu elke controle een (snelle) echo dus mag niet klagen hoor Zo en nu ga ik naar bed.. schrok ervan dat het al bijna half 11 is
Natalie gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje! Alles goed gegaan? Wapje ook mooi buik hoor Vanavond bij afvegen een slijmprop verloren. Ik schrok er best van, heb het mijn vriend laten zien (hij noemde het net een snotterige rochel, mannen ook he) en hij heeft de vk gebeld. Ik moest wel even een en ander in de gaten houden, maar het hoeft niks te betekenen... Iemand ervaring met zo vroeg de slijmprop verliezen? Nou maar een poging doen om te slapen... Trusten meiden!
@ mumtobe, wat een leuke spullen op die site! Ga zeker wat dingen bestellen. @ Natalie, gefeliciteerd met je nichtje! Leuk dat jullie zo kort na elkaar een kindje krijgen. @ poookie, slijmprop verloren...lees op het forum dat veel vrouwen die al heel vroeg verliezen. Lijkt me dat je er toch vreemd van op kijkt met deze termijn. Ik heb er geen verstand van, maar als je je slijmprop verliest is dit dan heel duidelijk? Hmm raar verwoord, ik bedoel als je deze verliest bestaat daar zeg maar geen twijfel over? Ik geef het op, het is bijna 2 uur haha. Je begrijpt vast wat ik bedoel. Bij verlies van vruchtwater schijnen sommige vrouwen dat niet door te hebben namelijk.
@mumtobe21 ik weet niet of de naam van atwt komt. @poookie alles is goed gegaan ze heeft zelf de familie gebeld, tien min na de bevalling ze moest wel een nachtje blijven. Ja het is inderdaad leuk dat ze dicht achter elkaar geboren worden. we willen volgend jaar dicht bij de familie gaan wonen, het zelfde dorp als het kan, dan hoeven we niet zo ver te rijden met een verjaardag.
Pookie, slijmprop verliezen hoeft inderdaad niets te betekenen. Hou je taai! natalie, gefeliciteerd met je nichtje. Je zult vast en zeker smelten als je dr vast houdt! Zo klein en teder hihi Net terug vd vk. Alles was goed. Wel iets te lage bloeddruk, heb dan ook last van duizeligheid. Ik heb nu voortaan altijd een pakje dextro in mijn tas! Over slijm gesproken...hebben jullie ook last van veel afscheiding?
Goedemorgen lady's, Ik ben heerlijk even 3 dagen vrij, kheb het weekend gewerkt en het was me druk!!! Khad gisteren echt een pijnlijke rug! Nu ff lekker rustig an doen. Waterlelie mooi dat alles weer goed was! Wat betreft de afscheiding ik verlies ook veel meer dan normaal, schijnt erbij te horen?? Kheb nu altijd een inlegkruisje in, eerder niet! Nathalie, gefeliciteerd met je nichtje....leuk leuk! Mumtobe leuke site! Kheb nu het meeste al in huis, maar kga vast en zeker als de beeb er is iets bestellen. Kzit nu met de kleur! Blauw of rose?????? Kga zo iss ff et zwembadje opzetten, heerlijk!
@Natalie gefeliciteerd met je nichtje en wat een prachtige naam @afscheiding hier ook erg veel last van maar ook last van kleine beetjes urine verlies draag nu ook iedere dag inleggertjes voorheen ook nooit last van gehad. Hoort erbij @Mumtobe wat een leuke site zeg moeilijk om niets te kopen daar hahahaha @hier heerlijk vakantie is begonnen en met zon betere start kunnen we niet hebben he.
nathalie...gefeliciteerd met je nichtje @afscheiding...hier ook al een tijd last van...maar ik kan echt niet tegen inlegkruisjes dus hier is het een paar keer per dag een schone onderbroek aan trekken... @mumtobe...leuke site hoor...ik ga er ook eens ff rond snuffelen verder @poookie...doe rustig aan meid...het hoeft nog niks te betekenen..maar kan me voorstellen dat je er wel van schrikt in eerste instantie... @ik vind het nu wel spannend al worden hoor...we gaan echt langzamerhand naar de eerste toe die gaat bevallen....whahahhaha....en veel dames ook al 30 weken...leukkkk.....
Echo 2 aug: Prutsje (pretecho) en boerderijmama 3 aug: linda0509 (groei echo) 4 aug: Natalie78 (3d echo) 5 aug: wendyw80 15 aug: Poookie (groei echo/placenta lokalisatie) 16 aug: boerderijmama (echo gyn) 18 aug: waterlelie81 (placenta check) 29 aug: princess01 (groei echo) 30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo) Bezoek aan VK of gyn 1 aug: waterlelie81, Elisabethbas, MaaikeV 2 aug: boerderijmama 4 aug: Prutsje, wendyw80, Lindada 8 aug: Wherona 9 aug: Daanquinty 10 aug: Dolfijnjes 15 aug: Poookie 16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken) 17 aug: Karine, Mumtobe21 18 aug: Daantje2011 (bloedprikken) 29 aug: princess01 30 aug: Prutsje Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 7 oktober 2011: suusje1979 (jongen) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 19 oktober 2011: zonnetje (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Meisjes: 10 Jongens: 10 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Afspraken erbij gezet.
@ Pookie: Hier bij mijn dochter verloren met 31 weken, volgens mijn vk groeit er dan een nieuwe slijmprop.. ik ben pas met 42 weken bevallen na inleiding en uiteindelijk ks @ Daantje: leuk hé! Als het goed is worden mijn spulletjes deze week verstuurd, ben erg benieuwd. @ Natalie: oke.. moest er meteen aan denken toen ik de naam las @ Waterlelie: Fijn dat je weer bent goedgekeurd.. hier ook meer afscheiding blegh! @ Sandra: owww jullie weten niet of er een ventje of een meid in je buikje woont.. idd maar even afwachten dan, is wel het leukste! zwembadje? is het dara bij jullie al weer voor? hier is het toch echt nog frisjes. @ Wherona: haha idd.. lastig om je in te houden.. hier ook wat urineverlies, vooral bij niezen @ Daanquinty: Hoe doe je dat met het kraamverband dan straks? heb je dara geen last van? @ www.sweetvillage.nl hou wel in de gaten dat ze het allemaal zelf maakt en dat ze dus wel even tijd nodig heeft om het te maken Als 1 van de hekkensluiters: Yeah!! 28 weken vandaag Zie trouwens dat ik nog "maar" 84 dagen hoef tot de uitgerekende datum.. vanaf die 100 dagen vond ik het vorige keer zo snel gaan.. en nu gaat de hele zwangerschap al zo snel!
@ Daantje2011 ja het is wel duidelijk wat het is haha. Tenminste bij sommige vrouwen komt ie in delen eruit, dus af en toe wat slijm in de onderbroek of bij het afvegen... Maar bij mij was het echt (sorry voor de omschrijving) een dikke prop wat leek op snot, beetje gelei achtig met wat bruinig. Ja heel lastig te omschrijven, maar was niet te missen in elk geval... @ mumtobe21 Kijk dat soort berichten stellen me wel gerust. Heb verder ook veel op internet gelezen en zie bij veel mensen dat die gewoon nog netjes tot de 40 weken hebben doorgelopen ondanks vroege verlies van de slijmprop. Vandaag lekker genieten van de zon dames, als jullie niet hoeven te werken of iets dergelijks in elk geval. Fijne dag!!!
Morgenvroeg nog eens op controle bij de gyn, spannend! Ben nu ook 30w (vandaag) en ben héél erg benieuwd hoe groot/zwaar ons prutske al is... Ik laat weten hoe het geweest is!! Ik zou me stilaan ook al willen informeren over de keizersnede, ik denk dat als ik beter weet hoe dat allemaal verloopt, ik minder stress hierover ga hebben. Maar misschien vindt mijn gyn dat nog te vroeg om hierover te spreken... 't Is nogal een man van weinig woorden, mijn gyn... Maar hij kent zijn vak wel goed, gelukkig ! @mum-to-be: erg leuke spulletjes op de site! Ik ben van plan om zelf nog wat ineen te knutselen nadat ik terug op de been ben, ik friemel zelf graag met stofjes en mijn naaimachine (en dan weet ik ook of het roos of blauw moet zijn!). Hier is het bloedheet buiten, mijn dochter heeft een half uurtje in de zandbak gezeten buiten en zag al rood!! Helaas alleen vandaag en morgen, woensdag opnieuw regen... Nou, voor mij niet zo erg, ik lig toch maar binnen (te puffen )! @Natalie: proficiat als tante!! Dan staan er nog grote plannen voor de deur bij jullie; verhuizen! Valt niet mee met een kleintje denk ik... maar misschien wel makkelijker dan met een dikke buik waarbij je zelf niet kan/mag sleuren met dozen @daanquinty: ligt dat niet aan het merk van inlegkruisje? bij Always (alldays) zit er een stof in waarop je allergisch kan reageren, hier in België wordt Vania aangeraden, ook voor na de bevalling als je een knip hebt bijvoorbeeld, omdat je dan ook erg kan reageren op Always! @inlegkruisjes: hier al vanaf het begin van de zwangerschap (verhoogde afscheiding + bloedverlies)- pfff, ben het ZO beu ondertussen!! scheelt wel van dag tot dag merk ik! @waterlelie: dextro (of cola bijvoorbeeld) is goed tegen een te lage suikerspiegel, maar niet tegen duizeligheid owv een te lage bloeddruk!! dan moet je zout eten, bijvoorbeeld pakje chips of tuc koekjes, minute soup, ... had ik steeds op mijn werk liggen tijdens mijn eerste zwangerschap. Nu is mijn bloeddruk nóg lager, maar ik lig dan ook de hele dag, dus kan geen kwaad (en daar wordt je bloeddruk automatisch lager van )