Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natalie78

natalie78 Actief lid

5 aug 2009
    380
    0
    0
    Hier blijven wonen is niks.
    Mijn dochter durft door mijn buurvrouw niet naar buiten erg agressief.
    Veel gescheeuw tegen haar kinderen de jongste zijn 2 jaar en een jaar en ze is nu zwanger van nr 5.

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Echo
    2 aug: Prutsje (pretecho) en boerderijmama
    3 aug: linda0509 (groei echo)
    4 aug: Natalie78 (3d echo)
    5 aug: wendyw80
    15 aug: Poookie (groei echo/placenta lokalisatie)
    16 aug: boerderijmama (echo gyn)
    18 aug: waterlelie81 (placenta check)
    29 aug: princess01 (groei echo)
    30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo)
    5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn)

Bezoek aan VK of gyn
    1 aug: waterlelie81, MaaikeV
    2 aug: boerderijmama
    4 aug: Prutsje, wendyw80, Lindada
    8 aug: Wherona
    9 aug: Daanquinty
    10 aug: Dolfijnjes
    15 aug: Poookie
    16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken)
    17 aug: Karine, Mumtobe21
    18 aug: Daantje2011 (bloedprikken)
    25 aug: Elisabethbas
    29 aug: princess01
    30 aug: Prutsje
    5 sept: Elisabethbas

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje), Wendy3010 (jongen)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    7 oktober 2011: suusje1979 (jongen)
    8 oktober 2011: Poookie (jongen)
    9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    19 oktober 2011: zonnetje (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje)
    22 oktober 2011: hannes (jongen)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam
    mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant
    Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Suusje1979 - 31 jaar - Ede
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Hannes - 32 jaar - Cuijk
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 32 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Maaikev76 - Haarlem
    Muts76 - 34 jaar - Amsterdam

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes

Meisjes: 10
    Jongens: 10
    Verrassingen: 4
    Geheimpjes: 3
    Onbekend: 2

Net weer bij de verloskundige geweest. Alles goed, bloeddruk goed, baarmoeder op schema en ons ventje ligt met zijn hoofd naar beneden. De kans dat hij nog draait is heel klein, zei ze.
    We hebben ook een (extra) echo gekregen, ze heeft hem opgemeten en hij weegt nu al bijna 2 kg! Toen ik geboren werd, woog ik 2250 gram (ik was heel klein en licht, zou je nu niet meer zeggen met mijn 1.80 m:)).

3. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @afscheiding.....nee met kraamverband heb ik geen last..ik weet niet vind die inlegkruisjes ook zo klein en dun het irriteert met gewoon:D als ik ongi ben gebruik ik ook alleen maar tampons:)

@onzekinderkamer.....we werden net gebeld dat ze morgen tussen 9 en 12 de plank van de commode komen omruilen....er had zich nog een gezin gemeld die twee dezelfde planken had en die hebben dus 1 plank die wij nodig hebben en wij hebben 1 plank die hun nodig hebben hahaha dus we hebben echt wel een beetje mazzel nu anders was het toch afwachten geblazen...

@controle's....fijn dat de controles weer goed waren bij de meiden die zijn geweest...ik moet volgende week dinsdag weer naar de VK.

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Pookie: hopelijk betekend het bij jouw ook niks.. het is niet de bedoeling dat beebje nu al
    komt natuurlijk!

@ Boerderijmama: goed dat je al wat dingen wil bespreken over de bevalling.. en te vroeg? nee joh..
    heb je nog tijd zat om n.a.v. het gesprek vragen en of opmerkingen te bedenken.
    ben je zelf crea bea met de naaimachine?
    bij jullie alweer regen voor vandaag en morgen? hier wordt het morgen nóg warmer, en woensdag ook geloof ik, daarna wel weer
    regen.

@ Elisabethbas: pfoe al bijna 2 kilo :O nou ja wel fijn dat je weet dat hij niet zo klein zal zijn als jij bij de
    geboorte!

@ Daanquinty: wat fijn zeg dat jullie de kinderkamer dan toch snel compleet hebben!

Blegh, ben vanmiddag weggeweest om een nieuwe laptop te halen en in de stad voelde ik me niet helemaal lekker worden..
    heb pijn t.h.v. mijn maag en wordt er een beetje naar van.

de nieuwe laptop is mooi :D wel irritant want moet erg wennen aan windows 7 ipv vista en de nieuwe internet explorer.

5. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    mum, lekker ff opt gemakje vogelen met je laptop! :D Balen dat je je niet zo lekker voelt... hopelijk gaat de pijn snel weg!

DaanQ, fijn van de planken!!!

Poookie, heb nooit een slijmprop verloren, dus kan er niet over mee praten.
    Over vruchtwater verliezen...euh... dat kwam bij de eerste in een waterval!!!! Dus dat heb ik toen wel gemerkt ;) en dat ruikt echt anders dan urine hoor, echt zoetig. (maar bij mij was het dus wel errug veel in een keer!)

Wat een heerlijk weertje he??? Nog niet warm genoeg voor t zwembadje hier, maar wel zo'n octopus waar water uitsproeit!

Hier is alleen mijn dochter thuis, oudste zoon is met oma mee naar Groningen en andere zoon is bij zijn papa.
    Woensdag gaat mn dochter weer naar papa en dan gaan wij met de jongste zoon richting Groningen om de oudste weer op te halen...snappen jullie het nog??? :D hahahaha

Veel harde buiken hier en veel bekkenpijn. Ga wat vaker liggen op de bank en vanmiddag lekker buiten op een stoel... heerlijk!

Over afscheiding: ik heb vanaf het begin al erg veel last van afscheiding, dus ook elke dag aan de alldays. (heel raar, ik kan wel tegen de alldays inlegkruisjes, maar niet tegen de 'normale' allways maandverband...)
    Ik gebruik wel een intiem douche van Bioclin, met van die bruistabletten en ik merk echt dat het dan 2 dagen minder is dan anders. En ik voel me dan ook schoner.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Prutsje: haha idd.. vriendlief is nu bezig op de oude laptop dus hoef me ook geen zorgen te maken.
    heb mijn beugelbh uitgedaan en dat scheelt al iets.. misschien toch vast maar eens gaan kijken naar voedingsbh's
    wisseling van de wacht met de kids dus..
    ik kan maandverband en inlegkruisjes ook niet zo goed velen moet ik zeggen.. gaat broeien en jeuken :(
    maar met kraamverband ging het hier ook goed, al heb ik die niet heel veel nodig gehad na de ks.

7. Princess01

Princess01 Niet meer actief

Hoi hoi...

Hier super weer vandaag. Wel gelijk dikke enkels maar doe het lekker rustig aan. Ik heb lekker een weekje vrij. Lees dus wel mee via de telefoon maar zal niet zoveel meekletsen.

Goed om te lezen dat de controles weer goed waren, bij mij zit er nu 5 weken tussen. Wel erg lang, maar de beeb beweegt goed dus zal gewoon geduld moeten hebben.

Voor iedereen, doe lekker rustig aan voor zover mogelijk. Ga ik ook doen deze week.

8. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    prutsje, ik dacht dat je zo'n douche nooit mocht gebruiken tijdens je zwangerschap. Ik gebruik ze namelijk ook normaal ;)

daanquinty, jeuj wat super toevallig. Heb jij even mazzel!!! Hiep hoi :D

Echo
    2 aug: Prutsje (pretecho) en boerderijmama
    3 aug: linda0509 (groei echo)
    4 aug: Natalie78 (3d echo)
    5 aug: wendyw80
    15 aug: Poookie (groei echo/placenta lokalisatie)
    16 aug: boerderijmama (echo gyn)
    18 aug: waterlelie81 (placenta check)
    29 aug: princess01 (groei echo)
    30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo)
    5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn)

Bezoek aan VK of gyn
    2 aug: boerderijmama
    4 aug: Prutsje, wendyw80, Lindada
    8 aug: Wherona
    9 aug: Daanquinty
    10 aug: Dolfijnjes
    15 aug: Poookie
    16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken)
    17 aug: Karine, Mumtobe21
    18 aug: Daantje2011 (bloedprikken)
    24 aug: waterlelie81
    25 aug: Elisabethbas
    29 aug: princess01
    30 aug: Prutsje
    5 sept: Elisabethbas

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Lizzy29 (meisje), Wendy3010 (jongen)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    7 oktober 2011: suusje1979 (jongen)
    8 oktober 2011: Poookie (jongen)
    9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    19 oktober 2011: zonnetje (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje)
    22 oktober 2011: hannes (jongen)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam
    mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant
    Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Suusje1979 - 31 jaar - Ede
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Hannes - 32 jaar - Cuijk
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 32 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Maaikev76 - Haarlem
    Muts76 - 34 jaar - Amsterdam

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes

Meisjes: 10
    Jongens: 10
    Verrassingen: 4
    Geheimpjes: 3
    Onbekend: 2

ook even mijn afspraak toegevoegd.

9. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Goedemoegen dames,

Hier alweer klaarwakker sinds 4.30!!!
    Heb echt enorm zere ribben rechts, kon echt niet meer liggen..
    Kga om 8,00 maar weer eens zwemmen, hopen dat het iets helpt.
    Nu goed rechtop zitten, zodat er geen druk op komt, hoop wel dat het wat af gaat zakken....

Nathalie wat vreselijk zeg zon buurvrouw!

10. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Jeetje Sandra vervelend dat je er zo'n last van hebt!

Nadat ik zondag de slijmprop ben verloren heb ik met de vk gebeld. Ik moest vooral goed opletten of de kleine man nog genoeg bewoog... Gistermiddag voor de zekerheid even op controle geweest, maar hartje klonk goed... Toch weer in de gaten houden of hij nog zou schoppen, zou hij voor 's avonds niet 2x geschopt hebben dan moest ik even bellen. Dus gisteravond, na veel getwijfel, toch even gebeld... Doorgestuurd naar ziekenhuis. Aan de ctg, daarna een echo... Maar alles was gelukkig helemaal in orde! :D Waarschijnlijk komt er een groeispurt aan waardoor hij zo rustig is/was.

Vanmiddag mezelf maar eens verwennen met een bezoekje aan de kapper. Even m'n haartjes weer in model laten knippen en verder lekker kalm aan. Heb de hond van vrienden op bezoek en die vind het blijkbaar niet zo leuk dat hun weg zijn, want hij ligt al de hele tijd zielig op de bank te piepen... Mijn eigen hond snapt er niks van en die kijkt hem steeds zielig aan hihi.

Fijne dag dames, geniet van de zon!

11. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ Nathalie gefeliciteerd en veel plezier als je gaat kijken raar idee he dat je zelf ook binnenkort zo'n kleintje hebt!

@ poookie ik heb bij de eerste ongeveer met 32 weken de slijmprop verloren en ben met 38 weken bevallen dus niet ongerust zijn dat je nu ook gaat bevallen hoor!

@ daanquinty ik vind het ook zo verschrikkelijk die inlegkruisjes! Doe ook wel 3 of 4 x schone onderbroek aan!

@ boerderijmama ben benieuwd hoe je controle was succes! Kraamverband is niet t zelfde als inlegkruisjes vind ik :) afscheiding kun je er wel uitwassen maar die bloedstolsels en weet ik t wat voor rotzooi na de bevalling word wel n zooitje in je onderbroek hahaaha

Hier ook veel afscheiding en vind dit weer wel lekker maar zweet me kapot en blijf andere kleren aantrekken hele dag bah!
    Vandaag maar eens lekker het strand opzoeken!

@daantje ik had bij de eerste ook 2 dgn vruchtwaterverlies maar daar bijna niks van gemerkt totdat 2 dgn later ineens een grote plop in mn buik! Ik wist gelijk dat mijn vliezen braken maar zelfs toen kwam het er niet in 1x uit, raar gevoel net alsof je plast en het niet op kan houden! 4 uur later was mn manneke er toen :)
    Bij mn vriendin kwam het vruchtwater er in 1 uit! Volgens de vk heb ik enorm veel vruchtwater, goed voor beeb natuurlijk maar als ik er aan denk dat mn vliezen gaan breken!!! pfffff dan helpt dat zeiltje in bed denk ook niet meer haha weet iemand vanaf wanneer je n zeiltje onder je hoeslaken moet leggen? 36 weken ofzo toch?
    fijne dag allemaal!

12. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Goedemorgen allemaal.
    Wat is er weer veel bijgeschreven,kan het niet bijhouden.

@Princess01,van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag vandaag.

@nathalie jij ook gefeliciteerd met je nichtje !

@daanquinty,fijn dat het toch nog goed is gekomen met je kamertje.

@afscheiding,hier ook meer als anders,gebruik nu ook inlegkruisjes en dan nog was ik me meerdere keren per dag.
    Kan er ook niet zo goed tegen tegen de inlegkruisjes

@slijmprop,hier bij de eerste ook niet verloren volgens mij.
    Wist ook niet wat het voor moest stellen maar heb op een site een artikel gevonden hierover.

@bedzeiltje had ik bij onze eerste keurig met 34 weken op bed liggen maar wat een kraakding was dat zeg en zweten niet normaal.
    Uiteindelijk ook niet nodig gehad want mijn vliezen braken tijdens mijn bevalling terwijl ik op de wc mijn weeen aan het opvangen was.
    Hier ook geen vloedgolf maar iedere keer een beetje net als hierboven al gezegd is het leek net of ik mijn plas niet op kon houden.

@hier.Het weekendje camping was wel gezellig maar het slapen werd een drama.
    Ons meisje wilde dus echt niet in haar campingbedje slapen dus uiteindelijk lagen we met zijn 3en op een luchtbed.
    En als een van ons omdraaide lag de ander op de grond.

Voor de rest gaat alles nog redelijk al krijg ik als ik een stukje loop ook ontzettend veel last van mijn onderrug en een druk op de blaas.

Gister nog op kraamvisite geweest en als je dan zo'n kleintje weer vast mag houden dan kun je haast niet wachten tot het hier zo ver is.
    Ons meisje vond het schitterend zo'n levende babypop.
    Ze was er niet bij weg te slaan en riep bij alles wat de kleine deed ooh en aah.

Van het weekend ook weer leuk nieuws van mijn ene schoonzusje gehad.
    Ze is nu 12 weken zwanger van de eerste.ze vertelde dat op de dag dat ze wist dat ze zwanger was het bij mijn andere schoonzusje mis is gegaan.
    Dus dat is best wel dubbel.
    Van mijn andere schoonzusje is de uitslag van de autopsie inmiddels ook bekend.
    Haar placenta bleek niet goed te functioneren en was deels al afgestorven daardoor kreeg de kleine geen voedingstoffen meer binnen.
    Hij was ook veels te licht voor het aantal weken zwangerschap,woog nog geen 3 pond.

Gister de proefdruk gekregen en de enveloppen maar twijfel nu weer aan het bezoektekstje.
    Er staat nu;Wil je komen kijken BIJ onze kleine meid,bel dan even voor een geschikte tijd maar ik denk dat Wil je komen kijken NAAR onze kleine meid mooier is.

Donderdag weer mijn controle bij de vk en dan vrijdag eindelijk de pretecho,mogen we weer spieken.
    Domburg ligt vlakbij de camping van mijn schoonouders dus gaan we natuurlijk na afloop even langs om de foto's te showen.
    Sm wilde graag mee naar de echo maar weer niet of ze dit op prijs stellen als je met de hele familie komt.

Maar goed het is weer een heel verhaal geworden,ik ga jullie weer verlaten.
    Een hele fijne dag iedereen en geniet van het zonnetje .

13. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Hier een na een lange dag wachten het nieuws gekregen dat m'n vriendin is bevallen van een prachtige zoon. Kreeg eerst gisternacht een smsje van haar dat haar vliezen waren gebroken. Daarna een uur wakker gelegen met heel veel zuurbranden en last van de ribben.

En gelukkig kreeg ik vannacht weer het verlossende smsje dat ze was bevallen van haar zoon. Ze moest vannacht nog blijven maar mag vandaag naar huis. Ik hoop dat ik morgen of donderdag even langs kan. Ben zo nieuwsgierig en heb zo'n zin om de kleine te bewonderen. Nu kan het bij mij ook niet lang genoeg meer duren. Maar moet toch maar even wachten.

Voor de rest heb ik ook last van afscheiding. Heb er ook al een schimmelinfectie gehad. Maar dat is nu weer klaar. Ik heb ook wel eens dagen dat ik 2 á 3x per dag schoon ondergoed aan kan doen. Maar hoort er vast allemaal bij.

Verder gaat alles goed. Soms last van linkerkant ribben net als Sandra. Dan is het zo erg dat ik niet eens lekker kan zitten of liggen. Maar heb gister een paracetamol genomen en dat scheelde al een hoop.

Zal zo in de kleren, want moet vanmiddag werken en dan vanavond lekker bbq bij schoonouders.

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Goeiemorgen (op de valreep)

@ Sandra: Balen zeg dat je zo'n last hebt van je ribben.. hopelijk heeft het zwemmen wat geholpen.

@ Pookie: Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt en dat alles gewoon goed is met de kleine..
    lekker even jezelf laten verwennen! aah wat sneu voor de hond, hopelijk wordt het minder.

@ Wapje: Lekker zeg dagje strand.. hier veel te ver vandaan.. zeiltje op t matras.. geen idee meer.
    niet nodig gehad in ieder geval!

@ Wendy: jammer dat het slapen een drama was op de camping.. met z'n 3en (4en) op een luchtbed lijkt me geen pretje.
    wbt de [pretecho denk ik dat ze wel wat gewend zijn met hele families ;)

@ Dolfijnjes: Gefeliciteerd met de kleine man van je vriendin!

Hier vanmorgen om 5.45 uur wakker door het vogelverjaagapparaat van de buren.. stomme mensen.. gelukkig hebben ze 'm uit gezet nadat vriendlief was gaan klagen maar ow wat was ik boos..
    daarna ook niet echt meer kunnen slapen helaas :(

15. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    #2975 fairy2011, 2 aug 2011
    Laatst bewerkt: 2 aug 2011
    @wendyw80: ik zou er ook NAAR van maken eerlijk gezegd. Leuk dat je schoonzusje zwanger is, hopen dat je andere schoonzus ook snel een gezond kindje mag krijgen. Verschrikkelijk ook dat er tijdens de groei echo niet gezien is dat het kindje te klein of licht was of dat dingen kennelijk zo snel kunnen veranderen dat het alsnog mis gaat na een goede echo.

@ Dolfijnjes, gefeliciteerd! Leuk ook dat jij en je vriendin zo kort op elkaar een kindje krijgen.

@ mumtobe, whaha vogelverjaagapparaat. Wat voor een vogels hebben jullie daar dan? Ik heb niet echt last van een merel of mus in mijn tuin. Ik zie het al voor me dat de buren een apparaat opzetten.

Ik heb het warrum! Ik trek dit weer echt slecht sinds ik zwanger ben haha. Nou ja, dan maar online speuren naar leuk roze accessoires ofzo.

Krijg net ook mijn kraampakket binnen. Heb de rompers bekeken, de lengtemeter voor je kindje en de zebraknuffel, leuk! De rest zag er een beetje te beanstigend uit en laat ik nog even in de doos :D.

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daantje: Nou mijn buurman heeft een grote vijver in de tuin en is bang voor reigers..
    niet dat die hier veel zitten ofzo.. maar zijn vrouw hoor ik ook veel klagen over duivenstront enzo..
    tja vage mensen mijn buren.. zo hebben ze wel eens op zondagochtend om half 8 (in onze vakantie) aangebeld
    of mijn vriend zijn auto even een meter naar voren wilde zetten.. grrrrr!
    ow ja dat apparaat kost nog 160 euro ook.. mafkees.

Waar ben je verzekerd als ik vragen mag? hier ook een (zetje) zebraknuffel (van CZ) maar geen rompers en volgens mij ook geen
    lengtemeter.. wel een boekje voor de grote zus!

tja dat weer.. ik heb de hele dag onder de parasol gezeten en net hebben we lekker gepoedeld in het zwembad, heerlijk..
    zo heb ik de hele zomer van 2009 doorgebracht toen was het dagen achter elkaar 35 graden en ik hoogzwanger!

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @wendyw80 Leuk nieuws zeg van je schoonzusje! En inderdaad ik hoop dat je andere schoonzusje ook snel een gezond kindje mag krijgen. Enne bij onze 3D echo zijn alle 3 de oma's mee geweest (ouders van mijn vriend zijn gescheiden). Kwam wel vaker voor zei de vrouw, dat er veel mensen mee gaan. Dus is geen probleem hoor :)

@dolfijnjes Wat leuk dat je vriendin is bevallen! Gefeliciteerd :)

@mumtobe21 jeetje een vogelverjaagapparaat... Nooit van gehoord, maar zal best een lawaai geven... Wat een tijdstip ook zeg, 5:45 :$

@Daantje2011 ik kan ook niet zo goed tegen dit warme weer. Gelukkig valt het in huis nog wel mee, en op de fiets was het ook nog wel te doen want het waait wel redelijk. Maar ik moet echt niet stil in de zon gaan zitten ofzo... Dan druipt het zweet van mijn hoofd!

18. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @poookie op de fiets! pfff krijg t al warm en ben al bezweet als ik n meter loop met dit weer!

@ wendyw gefeliciteerd met je schoonzusje idd wel dubbel! ik zou NAAR zetten ipv BIJ op het kaartje. Ik ben ook in Domburg geweest voor pretecho denk niet dat ze t erg vinden hoor als sm mee gaat. Ik moet trouwens terug komen want onze meid lag precies verkeerd en had er ook geen zin in!!! Best een eind rijden vanaf hier! pff

@ dolfijnjes gefeliciteerd met je vriendin! Hier ook last vd ribben maar dan rechts, lekker he dat geduw en geschop er tegen!

@ mumtobe fijn zulke buren!!! Wat zou ik kwaad zijn zeg! haha

@ Daantje ik had t vandaag ook warm (behalve op t strand lekker koel windje!) kan r ook echt niet tegen! Die dingen in het kraampakket lijken enger dan ze zijn hoor haaha

19. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    princess01, nog gefeliciteerd met je verjaardag! heb je een leuke dag gehad????

he even over kraampakket. ik heb nog steeds niks binnen. ben verzekerd bij Agis, lijkt wel alsof ze niet weten dat ik zwanger ben. heb niet via hun een kraambureau ingeschakeld...dat deed ik in 2009 wel..

20. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland

Deel Deze Pagina