@ prutsje, Dat is wel mooi dat ze bij jullie in het ziekenhuis een kraamsuite hebben. Lijkt me wel leuker voor de pappa. Dan is hij ook lekker bij de kleine. Vooral als het de eerste is lijkt me dat voor de pappa extra bijzonder. En wat jij hebt met het werk, met veel plezier er heen en het loonstrookje dan is het nooit verkeerd. Niet dat ik niet minder wil werken, maar heb dan zelf het idee dat ik dan alleen werk voor de opvang. Verder een mooie buik al hoor. @wapje, Wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent en weinig kan eten. Hoe is het dan als je vloeibaar eten eet? Want ik weet dat dit voor je maag makkelijker te verteerbaar is zoals yoghurt of brinta . @ Princes, werkse vandaag. Lekker dat je nog maar 2 daagjes hoeft te werken. Ik moet nog 4 weken maar heb verder ook niet meer vrij. Maar ben dus ook lekker aan het aftellen. @Meikie, Het blijkt maar weer dat het voor heel veel mensen moeilijk is om afspraken na te komen. Ik snap er echt helemaal niks van. Die man had gister toch met je gebeld en telefonisch beloofd dat hij vandaag zou komen? Ik hoop dat hij deze week nog komt, dan kun je ook verder met de babykamer. Ik zou hetzelfde als jou hebben, dat je dan in de stress raakt. Ik zou het nu ook wel fijn vinden (als ik in jou situatie zat) om de babykamer af te maken. @ Daanquinty, Ik vier vandaag met je mee. Ik ben ook precies 30 weken. Nog 10 weekjes als alles mee zit @boerderijmamma, Wat ontzettend vervelend dat je weer last hebt van bloedverlies. Deze zwangerschap wordt jou op de één of andere manier niet wordt gegund. Alles zit tegen. Ik hoop dat je het nog uit kunt stellen. Maar sowieso heel veel succes en sterkte. Het weer, hier is het bewolkt met af en toe een blauwe lucht. Maar er hangt daar achter nog wel een donkere lucht. Zal zo even bij de poesjes kijken van mn ouders (die zijn op vak.) en dan vanmiddag werken. Tot later
@Prutsje en dolfijnjes wat een mooie buiken hebben jullie zeg! @Meikie jeetje dat meen je niet dat de schilder vandaag weer niet is gekomen? Wat brutaal! :x @boerderijmama jeetje weer bloedverlies? Het zit je ook niet mee he. Ik hoop dat je niet naar het ziekenhuis hoeft, maar misschien is het wel verstandiger in jouw situatie... Veel sterkte in elk geval! @bevallen ik wil graag in het ziekenhuis bevallen, dat riep ik al voordat ik zwanger raakte. Je weet maar nooit wat er gebeurt. Ook al wonen we niet ver van het ziekenhuis af, die paar minuten kunnen net fataal zijn voor de baby en/of voor mama. Verder is er veel teveel gekletst om overal op te reageren haha. Fijne dag dames
Mooi buikjes voorbij zien komen!!!!! Altijd leuk om te zien!!!! meikie, dat meen je niet Jeetje ik snap dat je helemaal in de stress raakt. Vind het zo erg voor je. Sterkte ermee. En ik hoop dat je nog iemand kan vinden... boerderijmama, nou dat klinkt ook niet best. Vind het best griezelig dat je zo'n last hebt van bloedverlies. Heb je ook pijn? Ben benieuwd wat ze zeggen....succes!!!!! Hier ook donker met af en toe een zonnetje. E.mma komt vanmiddag weer terug. Kan ik nog even rustig de vakantiefoto's organiseren en via de hema bestellen. Tot later
@ wapje, ik vind je aanbod heel lief. Maar voor de schilder is het al 4 a 5 dagen werk.... Dus eind van de middag toch de buurman maar weer heel lief aankijken.... En dat beroerde gevoel herken ik heel goed hoor. bij mij is het voornamelijk eind van de middag en in de avond en nacht. Gelukkig niet spugen, maar krijg ook niks naar binnen en al helemaal geen warm eten.... Heb gisteren meloen op als avond eten en ook dat viel niet heel erg lekker..... @ Boerderijmama, ik hoop zo voor je dat je nog lekker even thuis mag blijven. Maar goed het is wel fijn dat ze voorzichtig zijn met je. @ Dolfijntjes, mooie buik hoor Ik zal binnenkort ook eens een foto plaatsen Hier is het weer ook super wisselend, nu is het even droog dus maar even de hond uitlaten voordat het weer begint te storten.
Echo 11 aug: wendyw80 (groei echo) 15 aug: Poookie (groei echo/placenta lokalisatie) 16 aug: boerderijmama (echo gyn) 18 aug: waterlelie81 (placenta check) 19 aug: natalie78(groei echo) 29 aug: princess01 (groei echo) 30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo) 5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn) Bezoek aan VK of gy 10 aug: Dolfijnjes, Meikie 15 aug: Poookie 16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken), hannes 17 aug: Karine, Mumtobe21 18 aug: Daantje2011 (bloedprikken) 22 aug: Wherona (uitslag bloedprikken) 23 aug: Natalie78 24 aug: waterlelie81 25 aug: Elisabethbas 29 aug: princess01 30 aug: Prutsje 5 sept: Elisabethbas Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam Meikie - 28 jaar - Boskoop Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Hannes <--> ? Meikie <--> Natalie78 Meisjes: 10 Jongens: 11 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2
Als ik bevallen ben stuur ik jouw een berichtje zodat jij het hier op het forum neer zet en ik doe dat als jij bevallen ben.
zo moest weer heel wat terug lezen @meikie wat een **** vent zeg! als hij bij een organisatie is aangesloten zal ik er meteen melding van maken. @boerderijmama jeey meid wat vervelend weer bloedverlies hoop dat je nog thuis bent. @buikjes zag ik weer mooie van voorbij komen @Werken ik wil ook 3/4 dagen gaan werken en misschien wel wat meer thuiswerk gaan doen zodat ik nog meer thuis kan zijn. Mijn vriend kan helaas niet minder gaan werken wel zou hij zijn uren gaan aanpassen zodat ie ook zo veel mogelijk bij die kleine kan zijn. @Bevallen ik heb aangegeven om thuis te bevallen, mocht er iets verkeerd gaan dan ben ik binnen 15 min. in het ziekenhuis. Gisteren b ij de vk geweest hij groeit als kool zei ze enige waar ik me wel zorgen over maak is dat ie nog steeds in een stuit ligt. We hebben nog wel een paar weken de tijd maar geeft me wel zorgen, hoop dat ie snel gaat draaien.
@ Meikie, echt gaar dat hij niet op komt dagen. Hebben wij met een metselaar gehad. Na drie dagen verscheen hij alsnog, maar heb hem toen vriendelijk bedankt. @ Boerderijmama: wat een toestand weer, ik hoop voor je dat je gewoon thuis kunt blijven. Worden anders 8 lange weken voor je! @ Wherona, hier ook nog steeds een stuitligger (sinds 20 weken echo al). Denk je er wel eens aan "wat als...". Ik wel namelijk, al hoop ik echt dat ze nog gaat draaien in de komende weken. Keizersnede en stuitbevalling lijkt me allemaal zeer onprettig... @ Werken, ik ga 30 uur per week werken. Werk dagen van 9 uur dus 3 dagen per week en 1x in de drie weken een 4e dag. En mijn persoonlijke mijlpaal is vandaag bereikt! 28 weken!! Wat heb ik daar lang op zitten wachten met alle stress van de bloedingen. Ben er gewoon helemaal blij van geworden.
@Daantje ja daar denk ik toch wel regelmatig aan tis misschien te voorbarig maar ben der wel een beetje angstig voor hoop ook dat ie snel gaat draaien en die van jou ook, laten we maar het beste van hopen he.
@Meikie, hier hetzelfde gehad met een glazenwasser, totdat hij twee maanden later ineens met zijn ladder en emmertje bij ons op de stoep stond. Niet dus! @Daantje en Wherona, ons ventje lag met 28 weken ook nog in een stuit, nu niet meer. Hij kan nog draaien volgens de vk, maar de kans is heel heel klein. De zwaartekracht en de vorm van je lichaam en baarmoeder zorgen er nl voor dat ze met hun hoofd naar beneden zullen draaien en zo blijven liggen. De kans dat dat bij jullie ook snel gebeurt is volgens de statistieken 97%, dus maak je nog maar niet druk. @Boerderijmama, heel veel sterkte, je hebt het niet makkelijk deze zwangerschap. Maar ze zeggen dat je dat snel vergeten bent als je je kindje in je armen houdt!
@ Elisabethbas, ik denk ook wel dat ze nog zal draaien. En anders heb ik er sowieso weinig invloed op. Ach ik heb ook nog nooit gehoord dat er eentje is blijven zitten .
Echo 11 aug: wendyw80 (groei echo) 15 aug: Poookie (groei echo/placenta lokalisatie) 16 aug: boerderijmama (echo gyn) 18 aug: waterlelie81 (placenta check) 19 aug: natalie78(groei echo) 29 aug: princess01 (groei echo) 30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo) 5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn) Bezoek aan VK of gy 10 aug: Dolfijnjes, Meikie 15 aug: Poookie 16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken), hannes 17 aug: Karine, Mumtobe21 18 aug: Daantje2011 (bloedprikken) 22 aug: Wherona (uitslag bloedprikken) 23 aug: Natalie78 24 aug: waterlelie81 25 aug: Elisabethbas 29 aug: princess01 30 aug: Prutsje, Daanquinty 5 sept: Elisabethbas Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam Meikie - 28 jaar - Boskoop Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Hannes <--> ? Meikie <--> Natalie78 Meisjes: 10 Jongens: 11 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 __________________ ff me nieuwe vk afspraak erbij gezet
nou vanmorgen dus bij de vk geweest...met de baby gaat alles goed... hij is alleen wel naar stuit gedraaid, 3 weken geleden lag hij nog met zijn koppie beneden...dus hopen maar nog dat hij terug draait...de vk zei dat het nog rustig kon gebeuren dus duimen maar hahha... met mij was ook alles goed alleen me bloeddruk was voor mij doen erg laag...107/64!! het was dus ook niet zo gek dat ik me de laatste 4 dagen niet zo lekker voelde....maar goed ik ben verder wel goedgekeurd, ga wel de bekkenfysio bellen want heb toch wel veel last nu...nu over 3 weekjes weer terug
voorlopig blijf ik nog maar thuis, heb nog niet getelefoneerd... dan vrees ik zeker te moeten komen en blijven. als ik lig, is helemaal onder controle, naar toilet gaan is minder... nog maar even afwachten... bedankt voor jullie steun!!
Iedereen bedankt voor jullie lieve woorden weer. Ik ben net even bij mijn buurman geweest en die zou zijn collega morgenochtend gelijk vragen of hij nog kan komen en dan mogelijk komt hij zaterdag al. Ik hoop dus heel erg dat dit wel wat gaat worden, morgenmiddag weet ik meer.... @ Daanquinty, fijn dat alles goed is zeg. En een lage bloeddruk verklaard inderdaad een hoop, nog tips meegekregen om dit wat beter te krijgen? @ Boerderijmama, Als die toiletgang erg lastig is kun eventueel bij de thuiszorg een ondersteek gaan lenen. Scheeld toch weer een aantal keren uit bed komen.... Ik hoop dat je het nog even uithoud thuis!!! Hoe kunnen jullie voelen hoe de kleine ligt? Ik voel hier nog helemaal niks van, ook niet als ik mijn best doe.....
Meikie, ik voel heel duidelijk de voetjes van boven schoppen en duwen, ik kan het voetje van de beeb ook goed terugduwen voelt zo maf! En anders voelt je vk dat ook wel hoor, hoe je beeb ligt! Hopelijk is het nu trouwens rond met je schilder en kan de collega van je buurman zo snel mogelijk komen! DaanQ, fijn dat je weer bent goedgekeurd!!!! Ik zag nog een mooie buik voorbij komen! Leuk leuk! En bedankt voor de reacties op mijn foto Hier vandaag een minder dagje.... veel buikpijn en harde buiken... Het was misschien ietsje te druk?? Kids zijn nu weer allemaal bij ons en liggen inmiddels ook allemaal al in bed.... RUST! Hopelijk zwakt t af na een goede nachtrust!