Ik ook nie!!!! :S Muts, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad, balen van de verdere onderzoeken ivm de waardes, maar goed, het hoort erbij he??? Verder fijn dat de beebs netjes op hun koppie liggen Hier ook nog niet alles klaar, was wel ons streven, maar t zit gewoon tegen! Ach geen stress hoor... denk dat t eind volgende week wel af is. Dan nog alles bestellen wat ik nog nodig heb en dan klaaaaar! Ik doe alles in etappes, vanmorgen was naar beneden gebracht, stofzuiger naar boven en ontbeten (lees: gebruncht ) en daarna nog even liggen slapen op bed, ik had vannacht erg slecht geslapen, was misselijk.... en nu dus lekker ff bijna 2u geslapen. Ventje heeft de kids bezig gehouden! Daarna boodschapjes gedaan en wasje aangezet en de bergruimte waar onze nieuwe verwarmingsketel hangt uitgezogen en nu weer ff op de bank voordat we gaan eten. Pizza, lekker makkelijk we zitten ff in een 'makkelijke' week Nathalie, wat een gedoe zeg, hopelijk is het snel weer voorbij. Meikie...ik duim voor je hoor, dat t nu allemaal goed gaat met de schilder!!!!
die anti-d spuit krijg je volgens mij alleen als je een bepaalde bloedgroep hebt toch?? @fv of bv.....ik ga flesvoeding geven...ik voel me daar het beste bij... @meike...en is de schilder nog gekomen? hier nog een paar daagjes vakantie en dan moet het mannetje weer werken en dochterlief weer naar school...wat zal het weer rustig zijn hier in huis hahaha
Zo weer even een berichtje van mij... Wat is er weer veel geschreven,heb wel meegelezen maar nog niet eerder de tijd gehad om te reageren. @cursus/boeken,ik volg net als bij de eerste niks van een cursus. Het is of te ver weg en/of begint allemaal veels te laat. Ik heb om 9 uur s avonds echt geen puf meer in een lesje yoga of zwemmen. Een boek lezen heb ik nu ook de rust/tijd niet voor. Heb nog wel een boek liggen van mijn eerste zwangerschap maar daar kijk ik enkel in als ik sporadisch in bad lig. Ben nu eenmaal geen boekenwurm. @hier gister het wiegje in elkaar gezet en naast ons bed gezet. Maar voor de 2de keer was de bestelling van mijn bedtextiel weer niet eens binnen bij Babydump. Dus kan ik het wiegje nog niet opmaken. Nu is het waarschijnlijk morgen binnen en heb ik het geluk dat mijn man bijna op de hoek aan het werk is zodat hij er even langs kan. Is het er weer niet dan houden ze het maar lekker en haal ik het wel ergens anders. Vandaag weer een extra (groei) echo gekregen en alles zag er goed uit. Ze ligt mooi op schema en je kon zien dat ze genoeg voeding binnenkreeg,een mooi vol buikje/maagje en ze woog nu al 1680 gram. En ze lag al mooi met haar hoofdje naar beneden. Uitslag van het bloed etc was ook allemaal goed. Nog wat gegevens voor de lijst: 26 Augustus heb ik weer een controle bij de vk. De lijst kopieren lukt me wel maar krijg de kleurtjes er niet in anders deed ik de lijst zelf wel veranderen. Zo ga nog even bankhangen en dan vroeg mijn bedje in. Morgenochtend werken en dan smiddags hier de voorbereidingen treffen voor het verjaarsfeestje zaterdag van onze kleine meid. En als het mogelijk is weer even naar de ha,moet echt iets anders hebben voor het maagzuur. Antagel,Gaviscon en Rennies werken al niet meer. Gister al 5x over moeten geven van het maagzuur. Heb het zo erg nog niet meegemaakt. Dames een fijne avond en tot snel maar weer !!
@ wendy w wat vervelend dat maagzuur moet zeggen dat het hier nog redelijk gaat maar heb genoeg andere klachten!Vandaag weer misselijk en halve dag op de wc gezeten! Naja oke beter als dat je niet naar de wc kan Verder erg moe. Gister ineens zoveel energie en die is nu ook op was helemaal versleten alles van de eerste van het zolder gehaald en uitgezocht wat onze meid nog aan kan uitgewassen en vanmorgen alles gestreken. Kasten allemaal uitgezocht keuken badkamer slaapkamers. En nu is het nog steeds een rotzooi!!!!! Hoor hier veel over een groeiecho krijg je die standaard want ik krijg die niet? en een d prik???
Even een snelle vraag: hebben jullie een stoel op de babykamer? Wij zijn aan het inrichten en kunnen heel lastig een stoel kwijt, daarom beginnen we een beetje te twijfelen. In het begin voed je denk ik toch in bed en voor daarna dacht ik, dat zien we dan wel. Wat zijn jullie ideeën?
Wij hebben wel een stoel staan. Ook omdat ik bv wil geven. Kan ik daar lekker ff zitten en maak ik bas niet continue wakker, want die moet gewoon werken. Weet niet of het handig is hoor, maar dit was mijn idee!
@wapje,volgens mij krijg je niet standaard een groeiecho. Tenminste niet bij onze vk maar vanwege mijn voorgeschiedenis heb ik er wel een gekregen. En een vriendin van me kreeg hem ook niet standaard maar daar kijkt de vk naar je bmi,die was bij haar aan de hoge kant. @elisabethbas,hier een schommelstoel via mp op de kop getikt voor 10 euro tijdens mijn eerste zwangerschap. Ons kamertje is ook niet gek groot maar ben toch blij dat ik hem aangeschaft heb. Vanaf de eerste nachtvoeding al in gebruik. En nu nog gebeurt het weleens dat ons meisje wakker schrikt snachts dat ik even met haar schommel en ze slaapt weer zo. S ochtends moet ons meisje altijd even rustig opstarten en dan zitten we ook zo'n 10 minuten in de stoel rustig wakker te worden. Nee zal hem niet meer kunnen missen.
@ Wendy, fijn dat alles er weer goed uit zag. Konden ze na deze groeiecho iets zeggen over het te verwachten gewicht bij de geboorte? @ Maagzuur, is hier ook een drama. Graviscon werkt slecht. Ga nu de andere middelen morgen maar halen. @ Stoel, ik zet ook een stoel neer op de babykamer. Wil proberen borstvoeding te geven en het lijkt me fijn om haar eventueel ook daar in alle rust te kunnen voeden. @ Groeiecho, is hier inmiddels standaard net als de liggingsecho.
Hier geen stoel, geen ruimte. Ik voed wel in bed als ik rustig wil voeden (verstelbare bodem) en snachts ook. Wendy, gefeliciteerd nog met je meisje!!!! Hopelijk mooi weer vant weekend! Vervelend van je maagzuur, ben benieuwd of de arts er iets voor kan geven! Hier helpen Rennie/Gaviscon en of Regla PH nog wel. Wel tijdelijk, maar goed, dat hoort er natuurlijk ook weer bij. Ik hoop dat ik lekker slaap vannacht! En hopelijk jullie ook allemaal!
Oh hier nu trouwens last van vocht bij mn enkels, mijn oudste vond het helemaal grappig.... mama! wat zit daar???? hahahaha Er zit echt een ei op!
Hey meiden, bij deze even een snel berichtje van mij, erg drukke dag gehad. Maar de schilder was er netjes om 18.00 uur en is direct begonnen. Zaterdag komt hij terug om verder te gaan!!!! We zijn helemaal happy. Over de rest praat ik jullie morgen wel weer bij, voor nu slaap lekker!!! Liefs Maaike
@ meikie Neeeeeeeeeeeee de schilder geweest!!! Jammer had t graag willen doen hahaha neej hoor ben superblij voor je! Hier redelijk geslapen eindelijk! vroeg naar bed gegaan omdat ik misselijk was maar het is vanacht wel over gegaan dus hopen dat ik me vandaag n beetje fit voel! Dadelijk weer es naar de sportschool!!
Meikie, wat fijn dat de schilder is langsgekomen, eindelijk schot in de zaak elisabeth, wij hebben ook nog geen stoel in de babykamer. Zit nog te twijfelen. Is nu een kleine kamer vandaar...De vorige keer hadden we het ook niet...toen gaf ik E.mma drinken in ons bed. Ging prima.
Goedemorgen meiden, wij zijn ook echt super blij dat er eindelijk een schilder is!!! @ Wapje, ik kan wel wat anders bedenken om te schilderen hoor, hahaha Sportze trouwens!!! @ Stoel, ik heb een seniorenstoel wit geschilderd. Nu nog als de zolder af is, de kussen leuk bekleden met een stofje en dan hebben we een heerlijke hangstoel ik de babykamer!!! @ Waterlelie, misschien een gekke vraag maar waarom schrijf je E.mma op deze manier? Gisteren een super drukke dag gehad. Een oud collegaatje kwam verschillende soorten soepjes maken. Dus eerst een berg groente gekocht en daarna hier aan het snijden en koken gegaan. Uiteindelijk tomatensoep, champignonnensoep en erwtensoep zonder vlees gemaakt. Kon eind van de dag geen soep meer zien, hahaha!!! Heb nu dus mijn vriezer vol staan met bekers soep die ik eidere dag kan eten zodat ik toch mijn groente binnen krijg als ik weer geen warm eten lust.... 's avonds nog voor de 2e keer naar zwangerschapsgym geweest. Was wel weer grappig, nu moesten we knipogen met ons poep en plas gaatje, hahahaha. We rolden bijna van onze stoel van het lachen....
Goedemorgen! Strakjes al de Kraamzorg op de koffie .. Heb het gevoel dat het heel vroeg is (29 weken precies vandaag) Dacht dat het vorige x veel later was.. maar kan ook zo lijken, omdat ALLES zo gigantisch snel gaat deze keer!! Ik lees dat al veel babykamers af of bijna af zijn Leuk hoor!! Wij gaan (hopelijk) vrij snel verhuizen na de bevalling, dus de kleine komt tijdelijk bij ons op de kamer .. Wat inhoudt geen babykamertje inrichten.. *snif* Wel een oude commode gekocht, die ik ga opknappen! En het wiegje staat naast het bed.. Zijn er veel dames die hun kindje naast hun bed laten slapen de eerste periode.. of op het eigen kamertje??
Meikie, YIPPIE!!! de schilder eindelijk aan het werk. Prutsje, Hoe is het met je. Hopelijk al een beetje beter. Boerderijmama, Nog thuis? Gaat het alw at beter. Stoel, hier echt geen ruimte voor in de babykamer. Zou wel graag een schommelstoel willen maar dan komt die gewoon bij ons op de kamer. Dat is iets wat ik me nog zo goed herinner van thuis, met mijn moeder op de schommelstoel als ik bv. niet kon slapen. Roozju87, Hoe was het met de kraamzorg. Hier ook al het gesprek gehad. Veel informatie, en foldertjes. Dus ben ik nog weer even druk met lezen. Wil ook BV gaan geven, nog geen cursus ofzo hiervoor gepland. Zie het nog wel of ik dit ga volgen of niet. Vandaag nog werken tot half 4 en dan twee weken vakantie. Ik vertrek morgen dus zal de komende 2 weken niet vaak aanwezig zijn. Misschien dat ik af en toe zo even binnenval maar meer zal het niet zijn. Dus voor iedereen vast een fijn weekend!!!
@Meikie eindelijk het schilderdrama is opgelost @Princes hele fijne vakantie geniet er lekker van @Roozje ben benieuwd hoe het gesprek gaat met kraamzorg @stoel die hebben wij ook ook op de kinderkamer vond het ook wel een goed idee met bv te geven is een lekkere lougestoel alleen wel zwart en de meubels zijn wit maar jah gooi der wel een kleed overheen. @boederijmama gaat alles nog rustig bij jullie? hier niet veel nieuws te melden eink kortom gaat wel lekker momenteel
Gezellig hier hoor, ik probeer alles mee te lezen, maar het gaat wel snel! @stoel, ons kamertje is niet zo groot, maar we hebben toch wel gekozen voor een schommelstoel, hij zit namelijk heerlijk. @boeken, duik in je weeen lijkt me een heel fijn en praktisch boek, die ga ik aanschaffen! @Meikie, fijn dat de schilder is gekomen! @bv, ik wil graag bv geven, maar ik heb een borstverkleining gehad, dus ik weet niet of het lukt (iemand ervaring?). Ik ga 24ste naar een cursusavond over bv. fijne vakantie @princess! Oeps de vk denkt trouwens dat we een flinke jongen krijgen, dat kon ze zien aan de buikomtrek van de 20weken echo. Nou eigenlijk dacht ik dat natuurlijk al (wij zijn allebei groot). Daarom krijgen we een groeiecho met 35 weken, dat vind ik wel heel fijn, want volgens mij is het in deze praktijk niet standaard.
Duik in je weeen heb ik volgens mij hier bij de kringloop zien liggen. Iemand interesse? Dan haal ik die wel even, kan nooit duur zijn toch....