Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Ik kom even supersnel een berichtje plaatsen hihi, geen tijd om bij te lezen... Doe ik hopelijk vanavond even :)

Alles goed hier verder meiden?
    Met mij wel, lekker druk met m'n nichtje van bijna 2, erg gezellig wel!
    Gisteravond nog even wezen babyshoppen, weer een heleboel belangrijke spulletjes gehaald.
    Nog een paar dingen en dan hebben we alles wel zo'n beetje compleet! :)
    Gister ook proefdruk van babykaartje opgehaald, echt heel leuk.
    Kan niet wachten tot t zover is haha.

Nou meiden fijne dag!!

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    #3222 Meikie, 12 aug 2011
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
    Echo
    11 aug: wendyw80 (groei echo)
    15 aug: Poookie (groei echo/placenta lokalisatie)
    16 aug: boerderijmama (echo gyn)
    18 aug: waterlelie81 (placenta check)
    19 aug: natalie78(groei echo)
    25 aug: Dolfijnjes (groei echo)
    29 aug: princess01 (groei echo)
    30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo)
    2 sept: Meikie (groei & nieren echo)
    5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn)

Bezoek aan VK of gy
    15 aug: Poookie
    16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken), hannes
    17 aug: Karine, Mumtobe21
    18 aug: Daantje2011 (bloedprikken)
    22 aug: Wherona (uitslag bloedprikken)
    23 aug: Natalie78
    24 aug: waterlelie81
    25 aug: Elisabethbas,
    29 aug: princess01
    30 aug: Prutsje, Daanquinty
    5 sept: Elisabethbas
    8 sept: Meikie

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    8 oktober 2011: Poookie (jongen)
    9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje)
    22 oktober 2011: hannes (jongen)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam
    mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant
    Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Suusje1979 - 31 jaar - Ede
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Hannes - 32 jaar - Cuijk
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 32 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Maaikev76 - Haarlem
    Muts76 - 34 jaar - Amsterdam

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Hannes <--> ?
    Meikie <--> Natalie78

Meisjes: 10
    Jongens: 11
    Verrassingen: 4
    Geheimpjes: 3
    Onbekend: 2

Zo mijn afspraken zijn er ook weer bijgezet ;)

Heeft er iemand trouwens nog interesse in een tummytub?
    Ik kreeg een 2e in mijn kraampakket.... Dus heb er 1 over!!!

3. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    @daantje2011, het gewicht konden ze nog niet schatten wat het bij de geboorte zal zijn.
    Ik krijg met 36 weken weer een groeiecho en dan weten ze waarschijnlijk meer.
    @prutsje bedankt voor je reactie!
    @princess een fijne vakantie met hopelijk lekker weer !

@hier,vanmorgen gewerkt en nu echt bekaf,weinig zin om hier nog wat te doen.
    Maar morgen de verjaardag van ons meisje en om een beetje plek te hebben voor zoveel mensen zal ik toch het een en ander moeten verhuizen hier.
    En dan nog een beetje opruimen ,poetsen,hapjes voorbereiden en mijn middag is weer om.
    Denk dat ik mezelf vanavond maar trakteer op een relaxavondje in de badkamer.(voetbadje,maskertje,badsessie van een uur):)
    Heb ik wel verdiend vind ik zelf.

4. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Tummytub is verkocht ;)

5. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ princess geniet van je vakantie!

@ wendy alvast gefeliciteerd met jullie meisje! Kan ik dat niet meer vergeten he! Wens jullie een leuke dag morgen! En niet teveel poetsen hoor n beetje voor t zicht ze maken er toch weer een bende van haaha

Hier ook weer n lekker ochtendje eerst wezen sporten toen nog even naar n winkel en een mevrouw van r fiets afgereden die geen richting aan gaf pfff weer n hoop geregel en gezeur Ben wel flink geschrokken! Gelukkig viel de schade aan manlief zijn auto ook nog mee!

6. Linda0509

Linda0509 Bekend lid

6 feb 2011
    619
    1
    18
    @princess fijne vakantie geniet ervan!

@wendy alvast proficiat met de kleine meid en geniet van je relaxavond vanavond hahaha

@all wel bijgelezen maar ook ff geen puf om overal op te reageren.

Heb bijna weekend, zin in! Nu nog ff snel wat dingen afronden en dan als een speer naar het station en dan naar huis! Mijn schatje heeft vrij vandaag dus weer eindelijk eens een avondje samen, nu maar hopen dat ik niet in slaap val op de bank....

Goed weekend allemaal!

7. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Hi Meiden.
    Even een berichtje van hier. Heb alles wel terug gelezen, maar ben gaar en heb geen zin om mijn hersentjes te laten kraken om op iedereen te reageren. (hahaha wat zijn we ook een stelletje mutsen, de helft heeft geen puf om te reageren)
    Laatste werkdagje zit er weer op, lekker weekend, even bijtanken.

Zou eigenlijk 2 vriendinnen op bezoek krijgen, maar nu ligt van één dr schoonzusje in eht ziekenhuis op het punt te bevallen, ze is nog maar 27 week! Had vanmorgen al 6 cm ontsluiting, inmiddels heeft ze ene ruggenprik gehad, dus het kindje zal binnen 24 uur vast geboren worden. Heftig hoor! Ben er al de hele dag mee bezig.

Bedankt voor de tips wat betreft de boeken, ik wil tijdens mijn verlof me ff gaan verdiepen.

Schommelstoel lijkt me ook heerlijk, past alleen niet meer op z'n kamertje. Maar zit nu toch te twijfelen om op MP te gaan zoeken en hem op één van de andere slaapkamers te zetten

Geboortekaartjes, pffff vind het moeilijk een keuze te maken.
    Tekst zijn we zo goed als uit. Nu het definitieve kaartje nog.

Vriendlief is de hort op, dus even helemaal niks vanavond. Miss duik ik zo even het bad in. Nu met een pittezak op de bank, zo'n last van me rug. Echt een soort rugpijn veroorzaakt door hormoontjes ofzo, want soms is het ook zo naar een uurtje weer over.

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hey dames,
    Hier ook weer een berichtje van mij. Maar net als alle andere dames, wel bijgelezen maar ook geen puf om overal op te reageren.

@babykamer, Deze is al een tijdje klaar. Voor de gene die hem nog niet klaar hebben, het kan nog je hebt nog een aantal weekjes.

De kleine komt sobieso de eerste week bij ons op de slaapkamer in de bak van de wandelwagen. Wil daarna wel proberen de kleine in het ledikantje te laten slapen. Maar moeten maar even kijken hoe het gaat en loopt.

@stoel, Bij ons past er echt geen stoel meer in de babykamer. Dus ga eerst voeden op bed en als manlief moet werken dan ga ik wel in de andere kamer zitten op een stoel.

@Geboortekaartje, Zoals het nu lijkt zijn we er zo goed als uit. Nu de tekst nog.

@voeding, ook ik wil bv geven. Lijkt me een heerlijk gevoel als alles goed gaat.

@slapen, vannacht een rotnacht gehad. Eerst wakker van ontzettend maagzuur. Gelijk een Rennie genomen en weer proberen, maar eerst nog een mug dood moeten slaan :x. Daarna heerlijk geslapen.

Verders vandaag de hele dag gewerkt. Nu morgen ochtend nog en dan weekend. 's Middags even groningen in om te (baby)shoppen en daarna waarschijnlijk even lekker uiteten. Zondag ben ik zelf jarig, maar vier het nu nog niet. Iedereen is op vakantie dus vieren het lekker met z'n tweeën en misschien nog even met oma opstap :).

Dit was het eerst wel weer. Zal zo op bed. Morgen weer een lange dag.

9. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ow ja bijna vergeten, heb over 2 weken een groei echo. Heb er zin in om de kleine weer even te bewonderen. Bij onze vkpraktijk wordt het nu standaard gedaan bij ong. 33 weken.

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Echo
    11 aug: wendyw80 (groei echo)
    15 aug: Poookie (groei echo/placenta lokalisatie)
    16 aug: boerderijmama (echo gyn)
    18 aug: waterlelie81 (placenta check)
    19 aug: natalie78(groei echo)
    25 aug: Dolfijnjes (groei echo)
    29 aug: princess01 (groei echo)
    30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo)
    2 sept: Meikie (groei & nieren echo)
    5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn)

Bezoek aan VK of gy
    15 aug: Poookie
    16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken), hannes, Rrianne
    17 aug: Karine, Mumtobe21
    18 aug: Daantje2011 (bloedprikken)
    22 aug: Wherona (uitslag bloedprikken)
    23 aug: Natalie78
    24 aug: waterlelie81
    25 aug: Elisabethbas,
    29 aug: princess01
    30 aug: Prutsje, Daanquinty
    5 sept: Elisabethbas
    8 sept: Meikie

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    8 oktober 2011: Poookie (jongen)
    9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje)
    22 oktober 2011: hannes (jongen)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam
    mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant
    Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland
    Rrianne - 23 jaar - Groningen
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Suusje1979 - 31 jaar - Ede
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Hannes - 32 jaar - Cuijk
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 32 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Maaikev76 - Haarlem
    Muts76 - 34 jaar - Amsterdam

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Hannes <--> ?
    Meikie <--> Natalie78

Had mezelf er van de week al bij gezet, geen idee waar het mis is gegaan. Sta er in elk geval weer tussen:D.

Meisjes: 10
    Jongens: 12
    Verrassingen: 4
    Geheimpjes: 3
    Onbekend: 2

11. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen allemaal,
    Lekker geslapen allemaal?
    Ik weer niet....had een beetje veel aan m'n hoofd dus dan lig je daar toch aan te denken in bed. Maar goed dat komt wel weer goed ;)
    De schilder is hier gelukkig weer keihard aan de gang, heeft alle muren geschuurd en gaan nu met de latex in de weer. Dus ben erg benieuwd hoe het gaat worden eind van de dag....:D

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
    Vanmiddag komt mijn tantetje (ze heeft het syndroom van down) en dan gaan we even naar de action en een bakkie doen en daarna wat knutselen ofzo... Altijd gezellig als ze er is.

@ Wapje, Dat zal wel schrikken geweest zijn.... Kon je er wel een beetje van slapen vannacht? Kan me voorstellen dat de schrik er goed in zat, ook al was er niet veel aan de hand....

@ Iedereen, weer een beetje bijgekomen van een drukke week? Niemand had meer fut geloof ik gisteren....

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Weinig fut in elk geval! Ik gisteren helemaal niet op zp geweest :p

Eerst cadeautjes gehaald voor kindje van een vriendinnetje, daarna op visite bij vrienden en dan de kids weggebracht naar hun papa, dutje op de bank en savonds heeeeeerlijk uit eten geweest met mijn (ex) collega's en onze mannen.
    Heb echt super lekker gegeten!!!

daarna alleen weer halve nacht wakker gelegen omdat ik zo vol zat, kennen jullie dat gevoel??? Het lijkt net alsof je te vol zit, maar niet misselijk ofzo... en dan lijk je gewoon benauwd???
    Ik lig er echt soms een halve nacht wakker van!

Ach, we konden uitslapen vanmorgen! Tot bijna 12u in bed gelegen, het regende toch al de hele ochtend!

Straks op visite bij een vriendin in Middelburg en vanavond weer een verjaardag...pfff!!!!

De kids hebben nog een weekje vakantie, de 22e beginnen ze weer op school, dan is het 'relaxte' leven weer voorbij.

Fijn weekend iedereen!!!

13. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    Goeiemiddag dames!

Wat hebben jullie weer veel gekletst hihi.

Oei Wapje wat schrikken, gelukkig geen schade verder. Altijd vervelend zulke dingen, helemaal als het niet jouw schuld is... Bah!

@ Rrianne is het schoonzusje van die vriendin van je al bevallen? Wel vroeg joh, 27 weken... Hopelijk gaat alles goed met 't kleintje...

@ Dolfijnjes ik heb ook zo'n last van maagzuur. Ik ga naar bed met een maalox tabletje (Rennie word ik misselijk van) en vaak word ik 's nachts tussendoor wel weer wakker van de pijn. Aan mijn voedingspatroon ligt het volgens de vk niet, dus 't zal echt de schuld van beeb zijn.

@ Meikie wat zal je blij zijn dat er eindelijk geschilderd word! Hele opluchting natuurlijk :) Veel plezier met je tante! En fut heb ik ook niet meer haha... Gistermiddag weer mijn nichtje gehad om op te passen, 's avonds nog een verjaardag, dus was weer een hele drukke dag. Had enorm slecht geslapen, en vannacht alweer. Pff ben gesloopt...

@ Prutsje ooh dat gevoel ken ik ja! Dat had ik van de week een keer. Ik dacht dat ik nog wel een bakje vla op kon, na die tijd had ik echt het gevoel dat ik ging ontploffen. En als je dan gaat liggen dan drukt 't aan alle kanten... Pfff...

Ik zal zo maar eens naar de winkel gaan. Had mezelf voorgenomen om al eerder te gaan maar ben helemaal niet lekker in orde. Heb last van m'n darmen, en elke keer heel warm... Terwijl 't niet warm is buiten ofzo, tenminste, niet uitzonderlijk warm. Heb geen koorts, dus dat is dan wel weer fijn. Zullen misschien de hormonen zijn... Ben ook wat verkouden aan het worden, al de hele week een beetje last van... Achja gaat wel weer over :) Straks nog even wat wasjes draaien, langzamerhand maar eens beginnen met de babykleertjes te wassen.

Gister kwamen mijn ouders 's middags even op bezoek en tot mijn grootste verrassing had mijn moeder de wieg al af! De wieg heb ik zelf als baby nog in gelegen, en de stof was dus aan vervanging toe. Aangezien mijn ouders vandaag op vakantie zijn gegaan voor 2 weken, wou ze 'm graag voor die tijd af hebben (mijn moeder is heel bang dat de baby komt in de tijd dat hun op vakantie zijn haha). Zal morgen ofzo even een fotootje showen :)

Fijne dag verder meiden! Ik ga wat doen hihi, word wel tijd nu! ;)

14. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    @Wendyw80 gefeliciteerd met je kleine hoop op een geslaagde dag

@Rrianne oef 27 weken hoe is het gegaan?

@slapen hier een vreselijke nacht achter de rug veel wakker gelegen en moest veel plassen, ben nu best moe dus denk zo effe lekker een dutje doen op de bank.

15. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Wendy, gefeliciteerd met jullie kleine meid. Hoop dat het ondanks de drukte toch een gezellige dag word.

@ Wapje, dat dat je lukt joh. Sporten terwijl je je de afgelopen dagen/weken? zo belabberd voelt, respect! Pffff idd schrikken als je iemand onder de auto hebt en weer een hele rompslomp er om heen. Gelukkig
    heeft ze zelf verder niks.

@ Dolfijnjes, lekker shop dagje gehad>? Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! :D.
    Groeiecho, denk dat ze die hier niet doen, heb ze er niet over gehoord. Jammer, had ons guppie ook wel weer eens willen zien.

@ Meikie, en wordt het mooi? Heb je een gezellige dag gehad samen met tante?

@ Prutsje, ik heb het juist altijd andersom. Hoeveel ik ook eet, na een uur begint de trek alweer en
    wordt juist 's nachts wakker omdat ik zo'n ongelovelijke honger heb. Lekker zo'n lange ochtend in bed!

@ Pookie, balen dat je je neit lekker voelt, beterschap! Ben erg benieuwd naar de wieg:D

Hier juist vannacht weer een x heerlijk geslapen. Vandaag alleen weer last de hormonstersssss, grrr... Kwam vrolijk
    uit bed en nog geen uur later was het weer helemaal mis. Janken om niks, daarna weer opgelucht en konden we weer normaal verder hahaha. Hebben jullie dr soms ook zo'n last van?
    Wat betreft de bevalling, heb vanmorgen nog ff gesmst, toen was alles nog steeds rustig schreef ze. Hij zit in elk geval dus nog warm in mama's buik.

Dinsdag weer naar de VK, vorige x mijn bloed afgenomen om te kijken welke bloedgroep ons kindje heeft omdat
    de mijne negatief is. Ben benieuwd.

Voor alle meiden die afgelopen nacht zo slecht hebben geslapen, hoop dat jullie je slaap vannacht weer een btje in kunnen
    halen. Fijn weekend.

16. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    Ojaaa... loop ik net naar auto. Schreeuwt een vent die hier een paar huizen verderop woont; Waar is die buik van jou? Is dat alles, dat iele ding? Dacht echt; wat is dat nou weer voor een opmerking. Maar er kwam nog achteraan, dat ik maar geluk had, hahah.. Kon dr wel om lachen, maar het is de 2e x dat ik die vent zie. Dan zeg je toch niet zoiets?!

17. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Rrianne, lekker toch een niet al te grote buik? Is al ongemakkelijk genoeg... Mijne is ook nog redelijk bescheiden, al is hij de afgelopen drie weken aardig in omvang toegenomen.

Pookie, vervelend dat je je niet lekker voelt, hopelijk heeft de wieg je wat opgefleurd!

Prutsje, lekker een avondje en nachtje zonder kinderen, knap hoor, uitslapen tot 12 uur. Dat lukt mij al jaren niet meer!

Slapen gaat hier nog steeds goed. Kan alleen onmogelijk op mijn zij in slaap vallen. Dan gaat ons ventje als een gek tekeer en voel ik billen in mijn ene zij en voeten in mijn andere. Gelukkig slaap ik nog steeds heerlijk op mijn rug.

Heb vandaag een geweldige dag gehad. Mijn schoonouders hadden het laatste deel van de meubeltjes opgehaald, dus we hebben de kamer ingericht en toen konden we ook de spulletjes kwijt die al wekenlang op zolder op dit moment aan het wachten waren! Echt genieten, hier keek ik al zolang naar uit.
    De eerste twee babywasjes hangen nu aan de lijn te drogen, morgen nog eentje. Woensdag ben ik vrij, dan ga ik alles strijken (voor deze ene keer) en dan kan het in de kast.

Maandag begint mijn vervanger op mijn werk, die ga ik inwerken. Echt afronden dus voor mijn gevoel. Ben ik ook wel aan toe. Fysiek totaal geen problemen of klachten, maar psychisch is het toch wel klaar. Tijd voor verlof!

18. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    Vanmorgen bij die mevrouw langsgeweest die ik gister had aangereden..hadden afgesproken dat we haar fiets zo gingen laten maken maar ze had gister zo last van haar knie dat ze het via de verzekering wilde doen . Eerst zei ze dat r knieschijf was gebroken toen dat er een scheurtje inzat en nu blijkt er iets met de kniebanden te zijn ofzo in elk geval zit ze met r been in het gips!
    Heb er bijna niet van kunnen slapen! maar goed vandaag verzekeringspapieren in orde gemaakt en hoop dat t nu goed komt! In elk geval wel blij dat ik en de beeb niks hebben!!!!

@ prutsje ken het volle gevoel hebben vanavond van de bakplaat gegeten en kan geen boe meer zeggen pff idd benauwd als je gaat liggen dan he!

@ poookie hier ook warm hele dag in een hemdje gelopen terwijl ik iedereen met n vest zie :) ik heb t zooooo warm. Blij dat t nog geen 30 graden is van mij mag de zomer wegblijven haha alhoewel n klein beetje zon en droog weer mag wel!

@ Rrianna had toevallig ook wel n redelijke dag hoor en als ik sport lijkt het wel alsof ik me beter voel! normaal sport ik 4 x in de week was nou al lang niet geweest (ook weinig behoefte aan gehad!) Maandag ga ik weer en doe ik lekker rustig aan hoor ook een beetje kletsen tussendoor en theetje drinken :). Gelukkig zit die beeb nog in de buik pff 27 weken is wel vroeg!

@ elisabethbas hier ook vd week alle babykleertjes gewassen en nog n paar dingetjes strijken. Vind t zo leuk die kleine kleertjes kan bijna niet wachten tot beeb er is! Nog even volhouden op je werk!

19. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Goedenavond,
    @ Meikie, Mooi dat er nu eindelijk schot in de roos komt met het verven. Lijkt me een heerlijk gevoel. Ik had vanacht precies hetzelfde als jou. Ik had gister namelijk nog wat gelezen over de bevalling. Niet dat ik daar over na heb gedacht, maar heb wel de gekste dingen gedroomd. Hierdoor wat een onrustige nacht gehad.

Heb je nog een leuke middag gehad met je tantetje. Ik vind mensen met het down geweldige personen. Heb er ook wel mee gewerkt en ze zijn eigenlijk altijd wel op schik.

@prutsje, Lekker dat je tot zo laat hebt uit kunnen slapen. En vooral met dit weer is het nooit verkeerd. Ook omdat je vanavond nog een verjaardag hebt/had. Heb je verder nog wel een fijne dag/ avond gehad?

@Pookie, Wat ontzettend lief van je moeder dat ze het wiegje klaar heeft gemaakt. Kun je het straks ook lekker opmaken.

@Rrianne, je kunt je vk altijd vragen of ze het doen toch? Je kunt het sowieso even melden dat je het steeds vaker hoort. Wie weet maken ze een uitzondering. Ik heb 1 vk die vind het ontzettend leuk om echo's te maken, dus af en toe dan heb je wel één extra. Tot nu toe niet meer gehad. Alleen in het begin wel.

Wat vervelend die hormoon aanvallen. Gelukkig geen last van. Mooi dat de kleine van je vriendin/schoonzus (weet het ff niet meer :):)) nog in de buik zit. Hopen dat het ook zo blijft.

Wat mijn dag betreft, heb vanochtend eerst gewerkt. Zag er een beetje tegenop, maar het was al snel druk, waardoor de ochtend om vloog. Vanuit het werk gelijk naar groningen gereden. Eerst nog een roeimachine opgehaald die manlief 2e hands heeft gekocht via mp uit Zuidhorn (volgens mij niet ver van jou vandaag Rrianne). Daarna even wezen shoppen in Groningen. In het centrum niet lang geweest alleen naar V&D geweest en Etos. Daarna naar de babydump en Prenatal geweest. Uiteindelijk de dag afgesloten met eten bij de Ikea:D.

Nu lekker aan het bankhangen. Morgen niet veel bijzonders. Uitslapen, ontbijten, koffie met gebak en middags misschien met oma op stap. Vier het verder nog niet. Iedereen is op vakantie. Dus een lekkere relaxdagje.

Iedereen een fijne avond en gluur morgen wel weer om het hoekje :)

20. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Elisabeth, vind het ook helemaal niet erg hoor dat ik niet een enorme buik heb. Kreeg pas rond 22 weken heel af en toe de vraag of ik zwanger was? Of als ik mensen vertel dat we de 30 week voorbij zijn, dan zie je ze echt verbaasd kijken of vragen; echt? Zo zag ik er eruit met 15 week, vind het stiekem wel grappig.

@ Wapje, nou gewoon doen toch, als je je er lekker bij voelt. Zolang je maar een rustig tempo aan houd. Ze heeft er dus toch wat aan over gehouden? Wel bijzonder dat het elke x wat anders is....

@ Dolfijnjes, hahaha ben nu benieuwd of het niet toevallig bij ons in de straat was. Was de ramen aan het wassen, toen kwam er ook iemand een paar huizen verderop iets ophalen, hij riep Bedankt en de buurman zei; veel plezier ermee! Maar volgens mij was het al een wat 'oudere man', voor zover ik het kon zien.

Klinkt als een gezellig dagje:D
    Hormonen, had ik tot zo'n 2 a 3 week geleden ook niet zo'n last van, maar de laatste dagen lijkt het steeds erger te worden. Vind het vreselijk, vooral voor mijn vriend hahaha.

Deel Deze Pagina