Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Goedemorgen allemaal,
    Wakker?
    Ik heb weer een dramatische nacht achter de rug… lag al om 20.00 in bed, was echt moe! Maar slapen ho maar. Mn benen waren weer erg onrustig.
    Dus om 0.00 er maar uit gegaan en tot 2.45 beneden gezeten toen weer een poging gedaan en geslapen tot 7.45.
    Kga zo zwemmen met mn mannetje, maiby ben ik vnvd dan zo moe, dat ik wel gelijk in slaap val. (hope so) Kheb ff gegoogled en volgens mij heb ik last van RLS Restless leg syndroom….. (schijnt veel voor te komen)

@ Wapje schrikken zeg! Weer een beetje tot rust gekomen?
    @meikie hoe was het gisteren met je tante? Leuke middag gehad?
    @Wendy leuke/drukke dag gehad? Nog van harte...
    Ik las dat een aantal van jullie al druk bezig waren met de babywasjes, daar wil ik deze week ook mee beginnen… leuk leuk. Twordt zo echt nu he?!

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja, heel echt. We hebben heel veel kleertjes gekregen en die worden zo al een beetje "eigen". Ik ben helemaal in mijn hum, heb hier maanden naar uitgekeken:). Klussen was leuk, maar nu zijn we echt een welkom kamertje aan het maken, nog veel leuker. Ik zet wat fotootjes in mijn albums en eentje hier:

3. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    Leuk elisabeth!

4. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemiddag allemaal!!!

@ Pookie, leuk zeg familiewiegje. Heb je een foto? Ben wel benieuwd...

@ Rrianne, wat kunnen mensen dan toch vreemd en onbeschofd reageren, hahaha....;) Maar goed een bescheiden buikje is best fijn toch, scheurd je huid ook niet zo uit...(denk ik dan maar...):$

@ Elisabethbas, leuk kamertje zeg. Kan niet wachten tot we die van ons gaan inrichten...:)

@ Sandra2, balen zeg dat je zo'n last heb van je benen. Kan je er niks tegen doen om het te verminderen?

Verder weet ik het echt niet meer. Heb weer zo'n K**nacht gehad. Mijn vriend is wel eens bekend met nachtelijk spoken....
    Vannacht was het weer zover. Het begon met dat ie met zijn wekker in de weer was, het lampje moest uit of zo en ik moest m'n mond houden en niet zeuren want anders zou de wekker af gaan morgenochtend. Hierna was het even rustig en toen begon hij als een gek aan mijn arm te trekken en te roepen dat er mensen aan het balkon hingen en dat ik eits moest doen ofzo....
    En dat terwijl het eten al de heletijd omhoog kwam en ik dus al niet echt lekker kon liggen, laat staan slapen.
    Dus ik hoop dat het komende nacht wat rustiger is.....:(

Met mijn tantetje was het weer eens gezellig. We zijn naar de actio ngeweest, hebben daat ministek, een schildersdoek en een kleurboek voor haar gekocht (zij helemaal glunderen voor €5,- aan spullen, hahaha). Eenmaal thuis is ze lekker gaan schilderen. En smane met vriendjelief gaan eten. Hierna ging ze lekker ministekken en kwamen m'n schoonouders nog langs voor een bakkie. Ineens stond de hopper (taxi) voor de deur, terwijl wij haar naar huis zouden brengen...:x Dus na even ingepraat te hebben op d'r ging ze toch mee. Was wel echt bekaf....;)

En dan tot slot de zolder, die word echt heel mooi...;) Gisteren heeft ie de helekap en muren gedaan. Maandagavond komt ie de muren nog een keer doen en dan de balken hoogglanslakken. Hierna kunnen we alles uit het gangetje naar de kamer verhuizen en kan hij beginnen in de gang van de zolder en de trap. Het zal dus nog wel even duren, maar het word zo mooi...;)

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag???

5. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Sandra, vervelend joh dat je zo'n slechte nacht hebt gehad. Hopelijk vannacht weer wat beter!

@ Elisabethbas, gezellig kamertje voor jullie kleine mannetje.

@ Meikie, jaaa hele aparte opmerking. Mijn huid is nog helemaal netjes, hopen dat de komende weken zo blijft. Jij ook al zo'n rot-nacht achter de rug. Hahha weet je vriend er de volgende dag nog wel wat van?
    Hier een lekker lui-dagje, de was is er door heen, lekker gebadderd, veel bank gehangen en net even met vriendlief een ommetje gemaakt, anders weet ik op een duur echt niet meer hoe ik moet zitten.

@ All, vannacht is het s-zusje van mijn vriendin bevallen van een Jongen(tje) van 37 cm en 1400 gram (hij liep dus wat voor op groei, in dit geval een heel groot pluspunt!). Nu maar hopen dat het goed met hem gaat.

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    *spring*

ik spring er hier weer in meiden, heb een druk maar gezellig weekend gehad, was gister jarig en dat hebben we gisteravond gevierd.
    logé´s gehad en de kids waren veel te vroeg wakker vanmorgen dus nu een beetje brak...

ga het vanaf nu weer proberen bij te houden hier.

zag een mooi kamertje voorbij komen van EB, erg lief!

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ik zocht een andere oktober topic maar zie dat iedereen hiereen is verhuist...ik heb hier in het alller aller allerbegin gekletst maar dat is verwaterd zie ik wel...er zijn er ook zoveel :):)
    maar mis het toch wel omdat ik benieuwd ben hoe anderen dingen ervaren, of met hun klachten omgaan...zie ook leuke kamertjes :)
    mag ik me hier ook in mengen? loop wel tig pagina's achter maarja...

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    is deze al uitbereid ??:D:D:D

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Rica: Welkom..

die lijst is niet helemaal to date meer ;)

een paar pagina's terug staat onze lijst!

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hihihhi rica, die is zeker uitgebreid :D
    Zal m zo wel even opzoeken.

mumtobe, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke kado's gehad?

Rrianne, jeetje, moest er trouwens nog aan denken....gelukkig is de bevalling dan goed gegaan en nu maar hopen dat ie aansterkt en goed groeit!!!!

mooie kamer elisabeth!!!!! Enne, leuk hè zo'n vol wasrekje met babywas eraan :D

meikie, wow....gaat snel!!! Straks kun je helemaal uit je dak gaan en inrichten.

sandra, ik hoop dat je een betere nacht hebt straks!!!! Lijkt me lastig als je lijf niet doet wat je wilt.

@mezelf, heb vandaag genoten van het mooie weer. We zijn gaan wandelen en ik heb weer eens (voor de zoveelste keer) in de tuin gewerkt en geveegd. Zo dadelijk lekker in bad en dan op de bank met mijn voetjes omhoog! Ik voel me weer ietswat beter. had de laatste tijd last van benauwdheid en harde buiken. Baby beweegt nog steeds erg veel...vind ik zelf. Aanstaande donderdag maar eens zien op de echo hoe en wat.

Morgen met emma naar de kinderboerderij....het wordt een mooie week met veel zon!!!! (hoop ik).

Fijne avond!

11. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Echo
    15 aug: Poookie (groei echo/placenta lokalisatie)
    16 aug: boerderijmama (echo gyn)
    18 aug: waterlelie81 (placenta check)
    19 aug: natalie78(groei echo)
    25 aug: Dolfijnjes (groei echo)
    29 aug: princess01 (groei echo)
    30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo)
    2 sept: Meikie (groei & nieren echo)
    5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn)

Bezoek aan VK of gy
    15 aug: Poookie
    16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken), hannes, Rrianne
    17 aug: Karine, Mumtobe21
    18 aug: Daantje2011 (bloedprikken)
    22 aug: Wherona (uitslag bloedprikken)
    23 aug: Natalie78
    24 aug: waterlelie81
    25 aug: Elisabethbas,
    29 aug: princess01
    30 aug: Prutsje, Daanquinty
    5 sept: Elisabethbas
    8 sept: Meikie

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    8 oktober 2011: Poookie (jongen)
    9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje)
    22 oktober 2011: hannes (jongen)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam
    mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant
    Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland
    Rrianne - 23 jaar - Groningen
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Suusje1979 - 31 jaar - Ede
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Hannes - 32 jaar - Cuijk
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 32 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Maaikev76 - Haarlem
    Muts76 - 34 jaar - Amsterdam

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Hannes <--> ?
    Meikie <--> Natalie78

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel

Heb mijzelf er even tussen gezet ...brutaal he ;)

jeeee wat veel begin oktober, erg leuk zeg!!!!!!!!!!

maar wat is een buddy?

13. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Waterlelie: thanx! Ja ben erg verwend.. naast de standaard envelopjes heb ik een mooie wipstoel gehad voor ons kleintje,
    een nieuwe (luier)tas, het baby's eerste jaar boek van Pauline oud en een hele mooie fotolijst van "Our kids"
    uhm.. genoten van het mooie weer? jij zit ook in Nederland toch? ;) hier was het druilerig :(
    jij bent nog lekker actief!

@ Rica: Een buddy is iemand waarmee je telefoonnummers uitwisselt en die voor jouw hier nieus kan plaatsen als je dat zelf (even) niet
    kan.. altijd fijn als onze beebs straks geboren worden ;)

14. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hahah mumtobe, hier in het noorden was het warm en stralend weer :D
    ah leuk, zo'n boekje van pauline heb ik ook!

Doeiii

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Waterlelie: klinkt heerlijk!! hopelijk zijn de weergoden ons hier in het zuiden morgen ook wat beter gezind!

Ik vind de boekjes van Pauline Oud erg leuk.. heb het zwangerschapsdagboek, en nu dan het baby's eerste jaar boek en het kraambezoekboek is in bestelling :D

16. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Rica, welkom ;)

Hier een rare dag... hele dag harde buiken gehad, zelfs ergere dan harde buiken, echt pijnlijk.... Ik wil nog niet naar de vk bellen, volgens mij is het gewoon omdat het gisteren te druk is geweest ofzo.... We zullen even zien hoe ik de nacht doorkom!

Hele dag verder op de bank doorgebracht, nog 2u geslapen en film gekeken en nu dus klaarwakker.... :S

Begin nu beetje iets van 'stress' te krijgen, lees overal over de wasjes en kamertjes klaar en ik heb gewoon nog zoveel spullen die ik moet aanschaffen... :S Grrrr!
    Morgen maar eens mezelf verdiepen in de wereld van de online babyshops.....

17. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    brr hier weer een rotnacht! Maar zo te lezen hebben daar meer dames last van! Manlief moest er om kwart over 5 uit om te werken en ik viel pas weer in slaap toen mijn zoontje wakker werd!
    Heb een afspraak bij de sportschool staan om half 10 pff zal wel meer bakkie thee drinken en boekje lezen worden haha maar das ook lekker ontspannend toch!
    Ook hier harde buiken en dan gaat manlief zeuren wanneer ik de badkamer ga schoonmaken!! grrrrrrr ma goed gisteravond heel de badkamer nog in spik en span gemaakt!
    Zaterdag nog naar die mevrouw vd aanrijding geweest en als t goed is is alles nu geregeld althans de verzekering gaat t allemaal uizoeken.
    Alle spulletjes staan zo'n beetje klaar voor als de beeb komt. Ook nog losse spulletjes voor kraampakket gehaald. En vd week telefonisch de kraamhulp aan de lijn gehad.Dat schijnt bij hun normaal te zijn telefonisch als je al n kindje hebt raar hoor heb n half uur aan de telefoo gezeten! Maar goed ze klonk wel aardig en hoop dat alles beter gaat dan de eerste x!
    Vanmiddag om kwart over 3 bij de vk op controle en uitslag bloedprikken. Vrijdag pretecho (staat nog niet op de lijst)
    Hier redelijk weer vandaag!!! Fijne dag allemaal en voor degene die moeten werken sterkte! Hier hele dag weer schoonm op mn lip (Tja dat heb je als je er naast woont, al zou t fijn zijn als ze es n handje kwam helpen ipv zeuren hahaahha)

18. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden,

@rica...welkom hier:d

@slechtslapen....pfff hier ook een waardeloze nacht achter de rug, een kind wat zenuwachtig was voor haar eerste schooldag in groep 3, dus erg spannend allemaal en daardoor ging ze moeilijk slapen hahahha maar ja hopelijk vanavond beter en ik ga vanmiddag ff lekker liggen:D

@prutsje....hoe is de nacht gegaan met de harde buiken??? hopelijk is het afgezakt...

@kleertjes...hier ook al 2 wasjes gedraait nu nog ff strijken en dan heb ik nog een paar wasjes, ik heb namelijk veel kleertjes van me zus gekregen van me neefje..dus wordt een kast vol hier:D

@fysio....net gebeld voor een afspraak, krijg nu toch wel erg last van me bekken en dan vooral de onderkant van me bekken grrr hopelijk wordt het iets beter door de fysio...woensdag kan ik terecht...kan iemand mijn vertellen die ook fysio hebben of hebben gehad wat ik aan moet?? moet je in je onderbroek of mag je gewoon je kleren aanhouden?? zou een beetje lullig zijn als ik daar in me string lig ofzo hahahah

19. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Daan, je moet inderdaad je broek uitdoen dus ik zou gewoon een normaal onderbroekje dragen. Succes!

wapje, ik ben ook gebeld door de kraamzorg. Scheelt hun tijd/geld. Vind het ook niet zo leuk maarja, ik heb wel heel duidelijk mijn wensen doorgegeven!! Enne, ik zou niet al teveel schoon gaan maken, wel aan jezelf denken hoor!!!! Als mijn vriend zoiets zou zeggen...pffff mag hij het zelf dan doen ;)

prutsje, je bent niet de enige die harde buiken heeft. Ik heb het echt wanneer ik iets te veel heb gedaan of als de kleine enorm aan het bewegen is in buik. Maar als je je zorgen maakt, altijd bellen meis...daar zijn ze voor!!!

Pookie, succes vandaag bij de echo!!! Benieuwd hoe de placenta ervoor ligt!

Zo meteen naar de kinderboerderij!!!!! Maar nu eerst een kop koffie en een broodje.

Doegggggggggggg

20. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    hier gelukkig redelijk geslapen. Wel veel wakker, maar goed dat is niks nieuws meer....
    Gisteren ook best veel harde buiken gehad, op de zwangerschapsgym kregen we als tip om dan buikademhaling toe te passen en hier ook even voor te gaan zitten. Als dit niet helpt, op handen en knieen en dan de buikademhaling. Wie weet helpt het bij jullie ook ;)

@ Prutsje, wat de vk tegen mij zei was altijd bellen als de harde buiken pijnlijk worden.... Dus gewoon bellen!!!

@ Wapje, bij mij komt de kraam zorg wel langs, maar pas 13 september geloof ik.... Dus dat duurt nog wel even.

@ Rica, welkom hier!!!

@ kleertjes, ik heb hier nog niks gewassen, maar dat is ook omdat de kamer nog niet klaar is. Eerst de kamer klaar, dan de kleertjes wassen. Is toch ook niet al het werk....;)

Deel Deze Pagina