Oktober 2011 uitgerekend!!!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Fleurop, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik dacht dat het miss. me banden waren?? geen idee hoor, ik dacht eigenlijk dat die lager zaten..heb niet gebeld verder...ik voel het nu lichtjes maar niet in vorm van krampen ofzo hoor...dus kijk het morgen weer ff aan...

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    haha ik heb ze wel gehad die oordoppen maar zelfs dan hoor ik het een beetje en ben al zo gefrusteerd van dat geluid dat een beetje ook teveel is haha!
    iK ben ook altijd bang dAt ik dan we wekker niet hoor.

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Pookie: Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt.
    ben je nu helemaal overgedragen of alleen even voor een extra controle.

@ Rrianne: Dankje, ja heb een erg geslaagde dag gehad!
    hier kwam de kraamzorg bij de eerste idd ook veel eerder..

@ DQ: bellen hoor als je het niet vertrouwd..

Ik ga even een 30-weken buikfoto maken, zal 'm zo even komen spammen!

4. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    @ pookie fijn dat je placenta goed ligt!

@ Daanquinty precies wat ik vd week ook had t deed bij mij flink zeer en was rechts van mn navel! Moest vanmiddag naar de vk en heb gevraagd wat t kon zijn. Volgens haar is het echt de baarmoeder die groeit dus wie weet is dat bij jou ook zo?!

Alles was verder goed deze beeb word groter dan onze eerste maar goed die woog dan ook maar 3 kilo :) 1 september heb ik toch een liggingsecho (nog nooit van gehoord!)
    Dus als iemand het erbij wil zetten en 19 augustus pretecho

5. Wapje

Wapje Bekend lid

2 feb 2011
    773
    0
    0
    Bergen op zoom
    de indaling is trouwens al begonnen :) voelde de vk!

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Pffff, eindelijk koelt het een beetje af. Zit de heledag al op de bank onder de ventilator....;) Nu Forest Gump aan het kijken, blijft toch een mooie film. Vooral hoe die praat vind ik grappig....:D

@ Pookie, ik duim voor je dat je snel naar de gyn mag voor wat meer duidelijkheid. Snap dat je nu niet echt lekker in je vel zit. Maar inderdaad wat iedereen zegt ze zitten er ook vaak zat naast, heb het op m'n werk ook vaak zat gezien dat de schatting volledig verkeerd was.... duimduimduimduim......:)

@ Rrianne, als het door die kleine eigenwijs komt is het goed :D

@ Rica, ik heb ook oordoppen hoor. Maar inderdaad als je ook maar iets hoord van je snurkende wederhelft, al is het maar dat ze harder gaan ademen, lig je je alweer te ergeren en dan slaap je ook niet meer. Vriendlief begint ook al te mopperen dat ik hem veel vaker wakker maak om op zijn zij te gaan liggen als anders... Ach, merkt hij ook nog een beetje hoe het is om zwanger te zijn :p

@ DQ, vervelend zeg zulke pijn.... heb het nog niet gehad, kan inderdaad bandenpijn zijn, dan kan een warme kruik goed helpen. Overleg het wel even met je VK, dan weet je zeker dat het oke is....;)

@ Boerderijmama, wat fijn dat je nog thuis bent. Kan je je nog een beetje vermaken of lig je echt alleen maar op bed?

@ Waterlelie, hoe was het zonnetje?

Nu weer even de film verder kijken...

7. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Echo
    16 aug: boerderijmama (echo gyn)
    18 aug: waterlelie81 (placenta check)
    19 aug: natalie78(groei echo), wapje (pretecho)
    25 aug: Dolfijnjes (groei echo)
    29 aug: princess01 (groei echo)
    30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo)
    1 sept: wapje (liggings echo)
    2 sept: Meikie (groei & nieren echo)
    5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn)

Bezoek aan VK of gy
    16 aug: boerderijmama, Karine (bloedprikken), hannes, Rrianne
    17 aug: Karine, Mumtobe21
    18 aug: Daantje2011 (bloedprikken)
    22 aug: Wherona (uitslag bloedprikken)
    23 aug: Natalie78
    24 aug: waterlelie81
    25 aug: Elisabethbas,
    29 aug: princess01
    30 aug: Prutsje, Daanquinty
    5 sept: Elisabethbas
    8 sept: Meikie

Uitgerekend
    1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen)
    2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen)
    5 oktober 2011: sandra2 (verrassing)
    8 oktober 2011: Poookie (jongen)
    9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing)
    10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing)
    11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen)
    12 oktober 2011: natalie78 (jongen)
    14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing)
    15 oktober 2011: Rrianne (jongen)
    17 oktober 2011: Princess01 (meisje)
    18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje)
    20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje)
    22 oktober 2011: hannes (jongen)
    24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen)
    25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje)
    26 oktober 2011: Karine (jongen)
    27 oktober 2011: Meikie (Jongen)
    1 november 2011: Daantje2011 (meisje)

Extra info
    Poookie - 21 jaar - Overijssel
    Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam
    mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant
    Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland
    Rrianne - 23 jaar - Groningen
    Sandra2 - 25 jaar - Overijssel
    Princess01 - 26 jaar - Overijssel

boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout)
    Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch
    Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland

Meikie - 28 jaar - Boskoop
    Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda
    daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer
    Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk
    Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam
    Wherona - 30 jaar - Zandvoort
    Karine - 31 jaar - Lelystad
    Suusje1979 - 31 jaar - Ede
    Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort
    Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom
    Hannes - 32 jaar - Cuijk
    Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum
    Prutsje - 32 jaar - Terneuzen
    Natalie78 - 32 jaar - Goes
    mama05 - 33 jaar - Overijssel
    Maaikev76 - Haarlem
    Muts76 - 34 jaar - Amsterdam

Buddy's
    Mama05 <--> Mumtobe21
    Sandra2 <--> Waterlelie
    Daanquinty <--> Prutsje
    Elisabethbas <--> Wendyw80
    Princess01 <--> Wendy3010
    Poookie <--> Wherona <--> Wapje
    Linda0509 <--> Dolfijnjes
    Hannes <--> ?
    Meikie <--> Natalie78

wapje, het staat erbij!!!

8. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    hey dames,
    Hier was ik ook weer even.
    Qua slapen geen problemen. Slaap heerlijk. Vaak 's nachts wel 1x wakker om te plassen maar anders ook niet.

@vk ik moet volgende week donderdag weer heen, krijg dan ook weer een echo. Daarvoor eerst nog de kraamzorg langs. Dus ben benieuwd. Bij ons is het namelijk ook de eerste.

@wasjes, alles wat ik koop of krijg was ik gelijk uit en leg het schoon in de kast. Weet niet of ik het later nog een keer was maar zie het tijdens m'n verlof wel. Ik strijk alleen het beddengoed. De rest niet. Hang met opzet de kleerjtes al te drogen en dan gelijk aan een kapstokje in de kast.

Morgen ben ik alweer 31 weken en hoef nog maar 3 weekjes te werken. Tot nu toe lukt dat nog prima, dus dan zetten we nog even door.

@iedereen, ik reageer een andere keer wel weer persoonlijk:) ga nu ff lekker bankhangen.

Fijne avond nog.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Wapje: Die van jouw al aan het indalen dus? ik heb bij mij ook zo'n vermoeden, heb enorme
    steken in onderbuik en onderkantje en moet dan echt stil gaan staan en even diep ademhalen op zo'n moment.

@ Meikie: is het bij jullie zo warm dan? hier was het vandaag een beetje wisselvallig..

@ Dolfijnjes: Wat fijn dat je nog goed uit de weg kunt op je werk.. nog even maar!

30 weken buikje:
    Bekijk bijlage 175076

10. Rrianne

Rrianne Fanatiek lid

5 nov 2010
    2.614
    0
    36
    @ Daanquinty, hmmm ja zou kunnen. Zelf had ik niet het idee dat het me banden waren, weet niet wrm hoor.

@ Mum2be, leuk ff spammen hoor!

Morgen weer naar de VK, vind het eigenlijk altijd toch weer leuk om ff heen te gaan. Even naar het hartje luisteren en het kindje voelen, ze weet precies hoe ze het moet doen, waardoor het kindje er ook altijd zo lekker op reageert. Vind dat een heel mooi/tof gevoel.

11. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    @rrianne....ik ben er ook niet zeker van hoor dat het me banden waren...ik ga even kijken wat er morgen gebeurd..ga jij het nog checken bij je vk?? ben benieuwd wat ze zeggen

12. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    hey people!

Mum, mooie foto!!!
    Hier ook al het gevoel dat t ingedaald is, beebje doet veel headbangen in mijn bekken en op mijn blaas!!! Doe ook flink pijn ook!

DQ, eng kan dat ineens zijn he? Ik heb wel dat beeb op ongeveer dezelfde plek vaak schopte en dat het schoppen/duwen veel pijn deed, maar die pijn bleef niet!

Princess (jij wat dit toch???? sorry als ik mis ben hoor ;) ik kan t soms niet allemaal volgen ;)) Spannend dat je nu naar de gyn moet, ik snap goed dat je je toch zorgen maakt.
    ik heb ook dezelfde ervaringen, dat de metingen sowieso niet vaak kloppen.... succes!!!

Boerderijmama, fijn dat je nog thuis bent!!!!!

Verder slapen is hier nog steeds minder... maar ik ga gewoon rond 13u ff slapen, kan lekker nu mannetje thuis is en de kids moeten vanaf 22 aug weer naar school, dus kan ik daarna gelijk ff mn bedje in!

Harde buiken... tja, vandaag ging het ietsje beter, maar ze blijven wel, vooral zodra ik iets doe en dan kan iedereen zeggen, doe dan rustig aan, maar de meeste (vooral de mama's onder ons) weten ook wel dat dat niet altijd kan!
    De was, stofzuigen, alles gaat wel door he, en ik ben ook iemand die moeilijk dingen uit handen kan geven..... :S
    Maar alles gaat wel wat langzamer hoor. Binnenkort komt er een vriendin helpen om de grote dingen te poetsen, echt lief!!!
    En in begin september komt mijn moeder ook nog langs omdat mijn oudste dan 9 wordt, dus mijn huisje is wel schoon voordat beeb komt ;)

Vanavond ff bij iemand geweest die actief aan motorcross doet, wij zijn ook op zoek naar een crossertje voor de kids, ze vinden het geweldig leuk en liever dan zo'n stoere sport dan elk weekend aan de zijlijn van de voetbal ;).
    De kids vonden het geweldig! Vlakbij was ook een klein kinderboerderijtje met 2 biggetjes van 6wk oud en konijnen enzo, kids hadden de avond van hun leven ;) Ze lagen er pas om 21u in bed.... dus de rest van de week lekker op tijd.

Morgen voorlichting en rondleiding op de kraamsuites van ons ziekenhuis... ben benieuwd!!!!

13. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    @Slapen; Hier ook slechte nachten. Ben ook continu moe. Gister zelfs om 21.30 uur al naar bed gegaan, maar heeft niet heel veel geholpen. Pfff een tweede is toch zwaarder dan de eerste. Hopelijk haal ik het om tot 36 weken door te werken...

@Groeiecho; Hier niet standaard. Maar vorige weel wel de echo gehad vanwege de placenta (die trouwens niet meer in de weg ligt gelukkig). Ze hebben wel even gekeken naar de groei van de baby. De buikomtrek lag een beetje onder gemiddelde (ongeveer 1,5 week minder ver), maar niets om ongerust over te zijn. Ach mijn dochter was een lange slanke baby, zal deze ook wel zijn.

@Harde buiken; Praat me er niet van...

@Indalen; Volgens mij is ze nog niet aan het indalen, ze zit nog zo hoog. Ik ben ook verplicht om recht te zitten, wel zo goed voor mijn rug. ;)

@Kraamzorg; Ik heb verder nog niets gehoord behalve dat ik aangemeld ben..?

@Wasjes; Ik heb nog niets gewassen. Als ik met verlof ben ga ik daar wel aan beginnen. Er komt toch steeds bij nu. ;)

@Mumtobe; Mooi buikje hoor! Ik moet zelf ook weer een foto maken...

@DQ; Rare pijn. Ik heb zelf een beurse plek zitten waar ze volgens mij lekker hard tegenaan heeft getrapt, maar zo lang zo'n pijnscheut heb ik niet gehad. Het is nu over toch? Als je het nog een keer krijgt zou ik de vk bellen, daar is ze ook voor (niet midden in de nacht natuurlijk ;) ).

@Prutsje; Leuk die motorcross. Hier hetzelfde alleen dan met paardjes. Ben bang dat ik een paardenmeisje ga krijgen...

@Iedereen; Voor degene die al een kindje hebben, laten jullie een buikfoto (professioneel) maken met je kindje erbij? Lijkt mij wel leuk namelijk, maar ik weet nog niet waar en door wie. Tips?

@Anti-D spuit; Dat is een spuit in je bil als je bloedgroep rhesus negatief is. Indien je kind rhesus positief is, kan je antistoffen gaan maken. Deze spuit gaat dat tegen. Bij 30 weken krijg je er 1 en nog een herhaling (indien nodig) na de geboorte. Is hier iedereen rhesus positief dan, omdat niemand het wist?

14. Prutsje

Prutsje Bekend lid

3 feb 2011
    882
    0
    0
    Groepsleidster KDV
    Onder de zon
    Lindada, ik wist t niet in elk geval!

Hier een redelijke nacht gehad, geen harde buiken meer gehad.
    Kijken hoe het vandaag gaat.

Pruts is wel steeds onrustig.... :-S

Verder geen nieuws, laat vanavond wel even weten hoe de
    voorlichting in t ziekenhuis was.

15. Lindada

Lindada Fanatiek lid

28 dec 2007
    3.194
    0
    0
    Omgeving Breda
    Veel 'plezier' in het ziekenhuis Prutsje. Ik ga niet aangezien ik thuis wil bevallen. Als ik onverwachts toch naar het ziekenhuis moet, zien we het dan wel weer. Mijn nicht is ook gaan kijken en uiteindelijk in een ander ziekenhuis bevallen omdat deze vol was. Tja, dat kan ook natuurlijk... ;)

Hier trouwens ook zo'n onrustig/bewegelijke baby. Nu al ADHD! :p;)

16. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    @mumtobe, Mooie buik hoor. Ziet er goed uit :)

@Rrianne, Hoe was je controle bij de vk?

@lindada, Mooi dat de echo goed was en de placenta niet meer in de weg lag. Dit lijkt me een fijn idee.

@slapen, Vannacht weer heerlijk geslapen. Vindt het alleen wel jammer dat als ik mag uitslapen vroeg wakker ben. Hopen dat het morgen wat later is.

17. Poookie

Poookie Bekend lid

2 nov 2010
    914
    0
    0
    Twente!
    @Mumtobe21 ik moet als het goed is in elk geval deze week naar de gyn voor dus een extra uitgebreide echo, en hij/zij bepaalt dan of ik bij de gyn blijf of terug mag naar de vk. Als op de uitgebreide echo blijkt dat de baby echt te klein is, dan blijf ik bij de gyn...

Mooie buik heb je trouwens!!! :D

Ik wens jullie een fijne dag! Vandaag weer op m'n nichtje passen, gezellig :) Kom vanavond nog wel even gluren, en als ik wat van de gyn heb gehoord ook natuurlijk!

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen meiden,
    Lekker geslapen allemaal?
    Hier weer een slechte nacht gehad. We ging al erg laat naar bed aangezien we buiten met de buurman aan de praat raakten.....
    Vervolgens natuurlijk weer zo licht geslapen dat ik elk knorretje van mijn vriend hoorde en me er aan ergerde. Vanmorgen ging de wekker van mijn vriend en het drukte hem nog een paar keer weg. Maar iedere keer als de wekker ging reageerde de kleine en begon druk te bewegen en te doen, hahahaha. Dus slapen is er ook niet meer van gekomen :D
    Maar goed vanavond een nieuwe poging doen om goed te slapen....

Ik heb alles wel gelezen, maar ben het kwijt....Sorry!!!

19. sandra2

sandra2 Bekend lid

10 nov 2010
    528
    0
    0
    Overijssel
    momtobe mooi buikje hoor... heb vorige week ook weer eens een foto gemaakt. Schiet er zo snel bij in he?
    Wat betreft de shoot die gaan we bij een collega van mij doen. In week 34, alleen nu vraag ik me af misschien is dit iets te vroeg, begin nl nu pas echt te groeien.... Maar mn collega zei toen nu zit je buik nog mooi hoog, als je kindje indaald wordt de buik minder bol en das minder mooi op de foto's. Iemand enig idee?

Linda ook ik kende de anti-D spuit niet... ben idd positief.

Vanavond gaat mn mannetje 1x mee naar dezw.gym, ben zo benieuwd!
    Groetjes

20. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Nou hier ook geen fijne nacht gehad. Moest er wel 5x :$ uit om te plassen. dat is erg vervelend. Gelukkig kan ik dan wel gelijk weer in slaap komen maar toch...

Net bij het gemeentehuis geweest om het kind te erkennen. Dan is dat iig geregeld. Ook al boodschappen gedaan dus nu alleen nog maar even rommelen in huis en was opvouwen.

mumtobe, wat een prachtige buik heb je! Hij staat zo mooi naar voren...

@buikfoto dat gaan wij weer doen! Ik laat het door mijn stiefvader maken. Hij is tennisfotograaf en doet thuis in zijn studio ook portretten etc. Lijkt me wel zo mooi in hetzelfde stijl te houden...eerst had ik alleen een foto van mijzelf en nu wil ik ook eentje erbij met Emma en vriend erbij.

Fijne dag en kom later wel weer eff gluren...

Deel Deze Pagina