@ meikie hier hele nacht gedroomd over n supermarkt die dicht was en kipfilet en spaghetti!? Haha waar gaat t over he. @ geklets wat n gebabbel hier allemaal zeg heb t terug gelezen maar weer te lui om overal op te reageren Zal eens proberen of ik de lijst zelf aangepast krijg want volgens mij is dat nog niet gebeurd
@waterlelie niet ver genoeg terug gelezen dus! zag dat je de lijst voor me aangepast had dank je! @mumtobe mooie buik hoor die van jou is nog wat lager als de mijne als die beeb niet ingedaald is! ik voel wel minder druk tegen mijn ribben en minder benauwd dat is wel lekker alleen drukt het nu steeds tegen mijn blaas!
@ Mumtobe, zal zo dadelijk een foto vn mijn buikje zoeken. Ik hoor altijd, jeetje wat draag jij het laag. @ Rica, ik heb ook kraamzorg via de kraamvogel @ Natelie, vreemde vent. En idd het is maar goed dat vriendlief het niet zag. @ Wherona, nee die test is niet standaard hoor. Ik heb hem ook gehad om te testen op zwangerschapssuiker ivm met pcos. Wat raar dat je ze hier niks over verteld hebben zeg! Wanneer moet je nu heen voor die test? @ Waterlelie, haha die drang heb ik nou ook. Wij zijn hier begin van het jaar komen wonen, en ach zo blijft er altijd nog wel wat te doen in huis. Gelukkig hebben we veel aan kant kunnen maken in onze vakantie, maar er zijn nog wel 10 dingen wat ik NU klaar wil hebben. @ Meikie, hahaa moest erg lachen om je droom. Dromen is de laatste tijd bij mij weer rustig, maar heb het ook in periode's @ All, bedankt voor jullie steun en advies. Ze is momenteel niet te bereiken, zit in het buitenland. Heeft dr telefoon niet mee genomen. Kunnen alleen in uiterste noodgeval (bv, als het gebouw in de fik staat) haar man bereiken. Het scheelt dat ik nu in elk geval weet dat ze alles 100% vergoed krijgt, want ja het draait uiteindelijk toch allemaal om het geld. Ga zometeen naar het werk, om naar het rooster te kijken en te overleggen met mijn collega's. Ben het ook helemaal met jullie eens; ons kindje is nu het belangrijkst, dat is ook iets wt ik goed onthoud.
Wat een mooi buikje Rrianne! Die van mij is enorm maar ik vrees dat dat niet alleen baby is, ik ben al flink wat aangekomen Ik hoop maar dat het er straks een beetje snel afgaat! @Wherona, ik heb ook zo'n test gekregen maar bij mij was het wel echt omdat ik in een risicogroep val, zo'n beetje mijn hele familie aan moederskant heeft (ouderdoms)suikerziekte.
@ Natalie: oei dezelfde werkgever.. werken jullie ook nauw samen? @ Wherona: ik heb bij de eerste zwangerschap ook zo'n dagcurve moeten laten doen.. geen vermoeden van suiker, in ieder geval niet uitgesproken door de vk maar zag gisteravond op de papieren dat mijn glucose toen steeds op t randje zat.. richtlijn was tussen 4 en 8 meen ik en ik zat steeds op 3.9 en 4.1 @ Waterlelie: haha jij hebt wel last van extreme nesteldrang. @ Meikie: Vaag he die dromen.. van de week werd ik met hartkloppingen en badend in het zweet wakker omdat ik droomde dat mijn kleine meisje in een soort van zwembad van een glijbaantje was gegaan en niet meer bovenkwam door erg sterke stroming. door het kolkende water kon ik haar niet zien en dus kon ik haar niet vinden, zo vreselijk! ik zit in dubio omdat ik ontzettend last heb van lichamelijke klachten (bekken, rug, bovenbenen) daarbij heb ik flink wat harde buiken en sinds t weekend ook felle steken in mijn doos bij elke stap die ik zet. na een dag werken kan ik thuis niets meer doen zoveel last heb ik dan. shopze vandaag! @ Wapje: thanx.. hier geen ingedaalde beeb helaas @ Rianne: haha gek, ik hoor juist dat mijn buikje zo hoog zit hihi wow wat een bescheiden buikje zeg.. kindje lijkt idd wel erg laag te liggen.. maar wie weet neemt ie wel gewoon de ruimte in de lengte
Hai there ladys, Hier weer een vreselijke nacht achter de rug! Vnvd er maar weer op tijd in! Vriendlief heeft weer op zolder geslapen .. Vanochtend de echo gehad, en alles was goed! Ze zag veel haar. Ben er zo blij mee! Zelf was ik pikzwart bij mn geboorte, maar bas daarin tegen had helemaal geen haar was dus maar afwachten. Beebje blijft ruim 1 week voorlopen, maar das geen probleem volgens de echo-scopiste. Hoofdje lag mooi naar beneden, en is bezig met indalen maar ligt nog niet vast. @ Rica: ik heb naviva, ze komen morgen. Week 33 dus! Het kan dat ze ivm de zomer ietsje later zijn, maar anders zou ik er gewoon ff een belletje achteraan doen hoor! @Rianne, Grenzen aangeven is inderdaad moeilijk. Maar ik denk toch dat je in dit geval voor jezelf moet gaan kiezen! Ik heb mezelf afgelopen zondag ziekgemeld (moest nog 2weken werken), maar voel mn bekken/rug nu al een stuk minder! En zoals EB al aangaf het is niet jou probleem maar die van je baas. Hij/zij moet zoiets altijd incalculeren! Kben benieuwd wat je vandaag hebt besloten Fijne dag allen! Groetjes
Echo 16 aug: boerderijmama (echo gyn) 18 aug: waterlelie81 (placenta check) 19 aug: natalie78(groei echo), wapje (pretecho) 25 aug: Dolfijnjes (groei echo) 29 aug: princess01 (groei echo) 30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo) 1 sept: wapje (liggings echo) 2 sept: Meikie (groei & nieren echo) 5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn) Bezoek aan VK of gyn 18 aug: Daantje2011 (bloedprikken) 22 aug: Wherona (uitslag bloedprikken) 23 aug: Natalie78 24 aug: waterlelie81 25 aug: Elisabethbas, 29 aug: princess01 30 aug: Prutsje, Daanquinty 5 sept: Elisabethbas, Mumtobe21 8 sept: Meikie Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Rrianne - 23 jaar - Groningen Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Hannes <--> ? Meikie <--> Natalie78 Bij de gyn was alles goed, bloeddruk 120/80, gewicht zo'n 10 kilo aangekomen nu nog gehad over inleiden met balloncatheter maar daar is geen onderzoek mee gedaan wbt het effect op een KS en ze willen mij daar absoluut niet als proefpersoon voor gebruiken.. dus het plan is nu om te strippen met 39 weken, 40 weken en mocht dat niet baten kijken ze of mijn vliezen gebroken kunnen worden met 41 weken, zo niet krijg ik een primaire sectio (geplande KS, met 41 weken dus) Met voelen zeiden ze dat spruitje met de billetjes en een voetje net onder mijn ribben lag en dat dacht ik zelf ook gevoeld te hebben.. jammer joh.. beebje ligt in stuit, heb het hoofdje erg goed kunnen voelen maar als ik nu voel zou ik zweren dat het weer dwars ligt want heb geen bult meer boven in mijn buik.. ow ja nu weer wel, net onder mijn rechterribben, het zit niet helemaal rechtop dus. gelukkig heeft het nog alle ruimte en meer dan voldoende vruchtwater om te draaien. over 3 weken weer een afspraak en dan nog maar eens vragen of ik nog een groei/liggingsecho krijg, dat wil ik zelf graag ivm de ligging van D.imara tijdens de bevalling. schatting qua grootte of gewicht kon ze niet doen zei ze jammer hoor!
HA mijn extreme nesteldrang is bevredigd heb een deur besteld en die wordt over 3,5 week bij ons thuis geleverd, jeah!!!!! Meteen ook een nieuwe deurklink bij gekocht, dus alles is geregeld ghihi Rrianne, mooie buik en indd mooi naar voren en laag!!! @kraamzorg, ik heb ook Kraamvogel...ben benieuwd. @dromen, ook heftig maar dat schijnt erbij te horen mumtobe, tja..ze hebben nog genoeg ruimte om te draaien...misschien vind beebje het wel leuk om lekker te zwemmen hihi Hopelijk komt het later alsnog goed.
@ Waterlelie: haha goed geshopt dus Ik hoop het ook echt heel erg want als beeb in stuit blijft liggen zijn al mijn kansen op een natuurlijke bevalling in 1x verkeken en dat zou ik echt héél erg vinden!
mooi klein buikje rianne heb het idee dat die van mij echt super groot is. Heb ook een foto gemaakt zo eens kijken of ik het hier op kantoor voor elkaar krijg om hem te plaatsen. Ik zit bij kraamzorg De Waarden en heb 5 september een gesprek bij ons thuus Heb net effe de vk gebeld over dat glucose gebeuren en waarom ik die moet ondergaan enzo (was andere dan diegene die me niets vertelde) Ze vond het erg treurig dat de andere vk me niets over heeft verteld en de reden dat ik zo een test moet ondergaan is omdat ik had aangegeven dat mijn moeder een lichte vorm van suikerziekte heeft (heel lullig want achteraf blijkt dat helemaal niet het geval te zijn dat mijn moeder suiker heeft) maar ze vond het toch wel handig om deze test uit te laten voeren pfff dus ik denk dat ik dit dan maar a.s. vrijdag ga doen.
sta ik nou niet tussen de lijst, had mij er toch tussen gezet? hmm :'( haha Pffff vandaag de kleertjes opgeruimd die ik had gekregen, veeeel meisjes dus mocht het een jongen zijn is die kast straks weer een heeeeel stuk leger... ik weet alleen niet meer wat nou gewoon kleertjes, rompertjes of slaappakjes zijn...heb er 3 en ik weet gewoon niet of dat voor het slapen is of om te dragen of onder kleren?? naja kun je zien, de eerste hahaha! Vanmiddag kaartjes bekijken teminste, hoop ik...ik probeer al 3 weken langs 2 drukkerijen te gaan, maar ze zijn gewoon dicht zonder enige aankondiging waarom... als ze vanmiddag weer dicht zijn voor sluitingstijd dan geef ik mn geld wel ergens anders uit, internet ofzo....Ik weet van 1 dat ze er wel weer zijn na vakantie maarja ze zullen het wel rustig hebben en de tent elke keer eerder dichtgooien.... Hebben jullie al kaartjes?? en wanneer doen jullie een matras (of klossen) op je bed? voor mijn gevoel moet ik nog zoooveeel...volgens mij wordt ik straks grijs haha
Effe een ego verslagje: Gister naar gyn geweest, alles tiptop oké! Baby ligt nog netjes met hoofdje beneden, maar stak gisteren ook een vuistje naar beneden (dus nog onder het hoofdje) en zat dus echt in de placenta te slaan met het vuistje!! Gyn vond het wel grappig, ik dacht dat het niet goed zou zijn, maar hij vond het goed dat de baby zo kon slaan zonder dat er bij mij bloedverlies aan te pas kwam, dus ! Gewicht is ook zéér goed: 2.2kg, dus eerder aan de zware kant. En de datum voor de KS is vastgelegd, dus ik kan echt beginnen aftellen!!! Blijft nog wel even een verrassing hoor , het zal wel geen oktoberbabytje zijn, dat staat vast ! Straks komt schoonzusje mijn haar kleuren, ik heb normaal een blonde balayage op mijn donkere haar, maar nu ik al een hele tijd 'immobiel' ben, is het dringend tijd dat ik nog eens 'bijgekleurd' word , en nu gaat ze er een volledige bruine kleuring opzetten, die minder zichtbaar uitgroeid dan! Gaat wel erg vreemd zijn, dat is zeker al 10j geleden dat mijn haar bruin is geweest, gaat dus wel donker overkomen... spannend!!
Hey meiden!! Ik zwaai ook weer even na ruim 2 weken vakantie Het was heerlijk!!!! Ik ga niet bijlezen hoor, maar typ vanaf vandaag weer gezellie mee Vanmorgen was het VK bezoek trouwens prima, ik mag 7/9 weer
Nu nog even reageren op de rest (wat ik nog onthouden heb): @tweede kindje: ik ben soms ook wel beetje ongerust hoe ik mijn tijd/aandacht ga moeten verdelen over dit beebje en onze meid. Ik wil ze niet naar achteren schuiven, maar ik veronderstel dat dit beebje in het begin toch veel aandacht gaat vragen... En ze gaat toch stil moeten zijn als de beeb slaapt enzo... @fotoshoot: ik vind wit/zwart ook steeds erg mooi van kledij! Zelf doen we het niet, ik zou liever achteraf een reportage laten maken met de kindjes samen @geboortekaartje: EINDELIJK heb ik er eens werk van gemaakt en de proefdruk is binnen, nu nog wat aanpassingen en een definitief tekstje kiezen. Ook doen wij een babyborrel (kraamfeest bij jullie ), dus die zaal is ook vastgelegd, nu nog eten voorzien (waarschijnlijk belegde broodjes bestellen en misschien wat zoetigheid erbij - cake, taartjes, ...?). @dromen: heb ik ook veel last van! De engste en vreemdste dingen allemaal, bah ! @voorbereidingen: mijn valies staat hier al een hele tijd terug klaar, maar nu is het koffertje van de baby ook klaargemaakt . Met allerlei maatjes in, van 44 tot 56 zodat hij/zij zeker ergens in zou passen! Enkel nog hydrofiele washandjes laten meebrengen want die van onze dochter zijn niet meer mooi genoeg ! Ik zal zo'n 6/7 dagen moeten blijven wegens KS, dus heb voldoende nodig! En zien jullie nù al op tegen jullie (komende) vrije tijd?? Ik heb er nu zo'n 20w rust en 12w volledige bedrust op zitten !! Wat kan je dan doen: computeren, lezen, tv/films kijken, enveloppen schrijven voor geboortekaartjes, spelletjes spelen (computer of met een vrijwilliger - mijn broers in mijn geval), kruiswoordpuzzels én in mijn geval lijstjes maken van wat je achteraf terug allemaal wil gaan doen !! Als ik mobieler was geweest, zou ik ook nog alles opruimen, poetsen, shoppen, wat naaien, lekker terrasjes doen en uit eten gaan, met de oudste nog wat quality-time (dierentuin, speeltuin,...), naar IKEA, ...
Echo 18 aug: waterlelie81 (placenta check) 19 aug: natalie78(groei echo), wapje (pretecho) 25 aug: Dolfijnjes (groei echo) 29 aug: princess01 (groei echo), boerderijmama (echo gyn) 30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo) 1 sept: wapje (liggings echo) 2 sept: Meikie (groei & nieren echo) 5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn) Bezoek aan VK of gyn 18 aug: Daantje2011 (bloedprikken) 22 aug: Wherona (uitslag bloedprikken) 23 aug: Natalie78 24 aug: waterlelie81 25 aug: Elisabethbas, 29 aug: princess01, boerderijmama 30 aug: Prutsje, Daanquinty 5 sept: Elisabethbas, Mumtobe21 8 sept: Meikie Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Rrianne - 23 jaar - Groningen Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam Rica - ...........................? Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Hannes <--> ? Meikie <--> Natalie78 Oei en de geslachten van onze baby'tjes zijn er blijkbaar afgevallen???
Echo 18 aug: waterlelie81 (placenta check) 19 aug: natalie78(groei echo), wapje (pretecho), Poookie (extra echo ivm groeiachterstand) 25 aug: Dolfijnjes (groei echo) 29 aug: princess01 (groei echo), boerderijmama (echo gyn) 30 aug: Prutsje (liggings echo) Daantje2011 (groei echo) 1 sept: wapje (liggings echo) 2 sept: Meikie (groei & nieren echo) 5 sept: Elisabethbas (liggingsecho 36 wkn) Bezoek aan VK of gyn 18 aug: Daantje2011 (bloedprikken) 19 aug: Poookie (gesprek bij gyn ivm groeiachterstand) 22 aug: Wherona (uitslag bloedprikken) 23 aug: Natalie78 24 aug: waterlelie81 25 aug: Elisabethbas, 29 aug: princess01, boerderijmama 30 aug: Prutsje, Daanquinty 5 sept: Elisabethbas, Mumtobe21 8 sept: Meikie Uitgerekend 1 oktober 2011: Mama05 (geheim), Wendy3010 (jongen) 2 oktober 2011: Elisabethbas (jongen) 5 oktober 2011: sandra2 (verrassing) 8 oktober 2011: Poookie (jongen) 9 oktober 2011: wapje (meisje), prutsje (geheim), Linda0509 (verrassing) 10 oktober 2011: boerderijmama (verrassing) 11 oktober 2011: Maaikev76 (jongen) 12 oktober 2011: natalie78 (jongen) 14 oktober 2011: wendyw80 (meisje), muts76 (verrassing) 15 oktober 2011: Rrianne (jongen) 17 oktober 2011: Princess01 (meisje) 18 oktober 2011: Daanquinty (jongen) Dolfijnjes (meisje) 20 oktober 2011: Lindada (meisje), daaniejj (meisje) 22 oktober 2011: hannes (jongen) 24 oktober 2011: mumtobe21 (geheim), wherona (jongen) 25 oktober 2011: Waterlelie81 (meisje) 26 oktober 2011: Karine (jongen) 27 oktober 2011: Meikie (Jongen) 1 november 2011: Daantje2011 (meisje) Extra info Poookie - 21 jaar - Overijssel Daaniejj - 23 jaar - Rotterdam mumtobe21 - 23 jaar - Noord-Brabant Dolfijnjes - 23 jaar - Friesland Rrianne - 23 jaar - Groningen Sandra2 - 25 jaar - Overijssel Princess01 - 26 jaar - Overijssel boerderijmama - 27jaar - België (nabij Turnhout) Linda0509 - 28 jaar - Den Bosch Daantje2011 - 28 jaar - Noord-Holland Meikie - 28 jaar - Boskoop Lindada - 29 jaar - Omgeving Breda daanquinty - 29 jaar - Zoetermeer Wendyw80 - 30 jaar - Sint Maartensdijk Waterlelie81 - 30 jaar - Amsterdam Wherona - 30 jaar - Zandvoort Karine - 31 jaar - Lelystad Suusje1979 - 31 jaar - Ede Wendy3010 - 31 jaar - Voorthuizen/Amersfoort Wapje - 32 jaar - Bergen op zoom Hannes - 32 jaar - Cuijk Elisabethbas - 32 jaar - Hilversum Prutsje - 32 jaar - Terneuzen Natalie78 - 32 jaar - Goes mama05 - 33 jaar - Overijssel Maaikev76 - Haarlem Muts76 - 34 jaar - Amsterdam Rica - Buddy's Mama05 <--> Mumtobe21 Sandra2 <--> Waterlelie Daanquinty <--> Prutsje Elisabethbas <--> Wendyw80 Princess01 <--> Wendy3010 Poookie <--> Wherona <--> Wapje Linda0509 <--> Dolfijnjes Hannes <--> ? Meikie <--> Natalie78 Meisjes: 10 Jongens: 11 Verrassingen: 4 Geheimpjes: 3 Onbekend: 2 Ik heb de meest recente lijst gepakt (van boerderijmama) en daaronder het lijstje met geslachten gepakt die het dichtste bij stond, op pagina 323 haha Heb even mijn afspraken erbij in gezet...
@Rrianne; Toch nog iemand met een anti-D spuit. Wat vervelend op je werk. Je baas krijgt voor jou ziekte-uren een uitkering van het UWV. Op zich moet je natuurlijk doen wat voor jou en je kindjes gezondheid het beste is, maar ik snap ook dat je je verantwoordelijk voelt tegenover je werk en dat maakt het moeilijk. @Meikie; Raar dromen is heel normaal hoor. Hoort bij de zwangerschap. @Mumtobe; Balen dat de baby nog in stuit ligt. Hopelijk gaat ie snel draaien! Wel fijn dat je weet waar je aan toe bent qua bevalling. @Rica; Haha, je hebt snel genoeg door waar alles voor is hoor! Kaartjes hebben we al uitgezocht. Hier via internet, wel zo makkelijk. Via geboortekaarjes.nl kan je uit dezelfde kaartjes kiezen als bij de drukker. En je kan 3 gratis proefexemplaren aanvragen om ze in het echt te bekijken. @boerderijmama; Nu al een klein boksertje! Ik heb trouwens hetzelfde gevoel bij het aandacht verdelen tussen de kids. Mijn dochtertje is nu echt een mama's meisje, maar ik ben bang dat ze straks meer een papa's meisje gaat worden... @Aankomen; Hoeveel zijn jullie nu aangekomen? Ik zit op 8 kg.
mumtobe....jaaa ik ben ook best bang voor de aandacht hoor...mijn dochter is natuurlijk al 6, dus heeft 6 jaar lang alle aandacht gehad van papa en mama...maar ja ik zie het wel hoor....ik heb ook een tijdje gehad zo'n gevoel van kan ik wel net zoveel van een tweede houden als van me dochter stom he? maar iedereen zegt me dat het goed komt dus daar vertrouw ik dan maar op hahaha.. @geboortekaartjes...die van ons is bijna klaar mijn man is bezig met de proefdrukjes op werk...hij werkt op een soort drukkerij dus we hebben de kaartjes zelf gemaakt en ze kosten ons ook niets dus dat is lekker....